|
Скачати 57.2 Kb.
|
Контрольна робота за життям і творчістю Т.Г.Шевченка і П.Куліша І варіант 1. Укажіть, до кого звертається Т.Г.Шевченко у поезії «Заповіт»: а) до письменників; б) до нащадків; в) до сучасників. 2. Тарас Шевченко відбував заслання на території нинішнього: а) Сибіру; б) Казахстану; в) Далекого Сходу.
а) 15; б) 8; в) 22; г) 30; д)10 4. Як правильно писати: кобзар, Кобзар чи «Кобзар»: а) кобзар; б) Кобзар; в) «Кобзар»; г) все правильно: залежно від контексту. 5. Коли було викуплено Т.Шевченка з кріпацтва: а) 1835 р.; б) 1836 р.; в) 1838 р.; г) 1847р. 6. Установіть відповідність між поетичними рядками з творів Т.Г.Шевченка і різновидами художніх засобів, наявних у них:
7. Установіть відповідність. Схематичне позначення наголошених і ненаголошених складів 1. 2. 3. 4. Стопа А ямб Б хорей В дактиль Г амфібрахій Д анапест 8. Чим захоплювався П.Куліш: а) українським фольклором; б) українськими традиціями; в) українською творчістю. 9. За що був заарештований П.Куліш: а) за антицарські вірші; б) за антикріпосницький бунт; в) за участь у Кирило-Мефодіївському братстві. 10. Укажіть, що включено в оповідання П.Куліша «Орися»: а) казка; б) легенда; в) історичний переказ. 11. Яке військове козацьке звання мав батько Орисі з однойменного оповідання П.Куліша: а) кошовий; б) сотник; в) гетьман. 12. У якому дусі змальована Орися з оповідання П.Куліша «Орися»: а) фольклорному; б) оптимістичному; в) піднесеному. Контрольна робота за життям і творчістю Т.Г.Шевченка і П.Куліша ІІ варіант 1. Укажіть, що засуджує Т.Шевченко у вірші «І виріс я на чужині…»: а) жорстокість панів-кріпосників; б) становище покріпачених селян; в) погане екологічне становище України.
а) 1838; б) 1840; в) 1845; г) 1861. 3. Т.Шевченко у своїх автобіографічних віршах: а) засуджує зраду; б) оспівує кохання; в) таврує панів-кріпосників. 4. Що спільного між Харковом, Санкт-Петербургом, Нью-Йорком і Маріуполем: а) нічого; б) це міста світу; в) там є пам’ятники Т.Г.Шевченку; г) там бував Т.Г.Шевченко. 5. Коли Т.Г.Шевченко знаходився у засланні: а) у 1847 – 1857 рр.; б) у 1845 – 1855 рр.; в) у 1856 – 1858 рр.; г) у 1847 – 1850 рр. 6. Установіть відповідність між поетичними рядками з творів Т.Г.Шевченка і різновидами художніх засобів, наявних у них:
7. Установіть відповідність. Схематичне позначення наголошених і ненаголошених складів Стопа А ямб Б хорей В дактиль Г амфібрахій Д анапест 8. Де П.Куліш здобув початкову освіту: а) удома; б) у церковно-приходській школі; в) у сільській школі. 9. Де відбував заслання П.Куліш: а) у Європі; б) в Африці; в) у Росії. 10. Укажіть, ким виявися чоловік, що несподівано з’явився перед дівчатами на Туровій Кручі в оповіданні П.Куліша «Орися»: а) князем, який заблукав; б) козаком, що шукав наречену; в) посланцем від Таволги. 11. Як, за оповіданням П.Куліша «Орися», у давнину діти називали батьків: а) паніматка й панотець; б) матінко й татуню; в) неня й неньо. 12. Прикмети чого зображено в оповіданні П.Куліша «Орися»: а) українського народного календаря; б) українського народного весілля; в) українських народних свят. Контрольна робота за життям і творчістю Т.Г.Шевченка і П.Куліша І варіант 1. б) до нащадків 2. б) Казахстану 3. б) 8 4. г) все правильно: залежно від контексту. 5. в) 1838 р. 6. а) 2, б) 4, в) 1, г) 3 7. 1 – Б, 2 – В, 3 – А, 4 – Д 8. а) українським фольклором 9. в) за участь у Кирило-Мефодіївському братстві 10. б) легенда 11. б) сотник 12. а) фольклорному ІІ варіант 1. а) жорстокість панів-кріпосників 2. б) 1840 3. в) таврує панів-кріпосників 4. в) там є пам’ятники Т.Г.Шевченку 5. а) у 1847 – 1857 рр. 6. а) 3, б) 1, в) 4, г) 2 7. 1 – Г, 2 – Д, 3 – В, 4 – А 8. а) удома 9. в) у Росії 10. б) козаком, що шукав наречену 11. а) паніматка й панотець 12. б) українського народного весілля |
Тематична контрольна робота Тематична контрольна робота (за творчістю М. Коцюбинського, О. Кобилянської) І варіант І рівень(0,5 балів) |
Яка з наведених ознак не відображає світоглядних засад «шістдесят ників»? Контрольна робота за творчістю Д. Павличка, В. Симоненка, Л. Костенко, І. Драча для 11(профільного класу) |
КОМПЛЕКСНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА з дисципліни Комплексна контрольна робота охоплює навчальний матеріал з дисципліни в обсязі 54 години |
Г. Дудар, старший вчитель ТЗОШ І ІІІ ступенів №19, м. Тернопіль Мета. Виховувати в учнів почуття патріотизму, гордості за людей своєї землі. Ознайомити їх життям і творчістю видатної дочки українського... |
Тема: Подорож до країни образотворчого мистецтва Мета: виховувати інтерес до образотворчого мистецтва; познайомити з життям та творчістю видатних художників; розвивати образне мислення;... |
МОДУЛЬ ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА Контрольна робота це важлива форма навчального... Контрольна робота – це важлива форма навчального процесу, покликана навчити студентів самостійному узагальненню і викладенню інформаційних... |
Тема : Всі ми родом з дитинства Мета : познайомити учнів із життям і творчістю американського письменника, особливу увагу звернути на автобіографічні мотиви повісті... |
Валерій Шевчук «Панна квітів» Мета: Ознайомити учнів з життям і творчістю письменника;розвивати навички виразного читання,переказування прозових творів,висловлювання... |
Конспект уроку «Поет на грані геніальності» Мета: Ознайомити учнів з життям і творчістю письменників літературного періоду Розстріляне Відродження. Поглибити знання про письменника... |
Тема: Урок навчання грамоти. Леся Українка “Вишеньки” Мета Мета : удосконалювати навички читання віршованих творів,ознайомити з життям і творчістю української поетеси Лесі Українки та її віршем... |