Контрольна робота за життям і творчістю


Скачати 57.2 Kb.
Назва Контрольна робота за життям і творчістю
Дата 25.12.2013
Розмір 57.2 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Культура > Документи
Контрольна робота за життям і творчістю

Т.Г.Шевченка і П.Куліша І варіант

1. Укажіть, до кого звертається Т.Г.Шевченко у поезії «Заповіт»:

а) до письменників; б) до нащадків; в) до сучасників.

2. Тарас Шевченко відбував заслання на території нинішнього:

а) Сибіру; б) Казахстану; в) Далекого Сходу.

  1. Скільки творів увійшло до першого видання "Кобзаря" Т.Шевченка

а) 15; б) 8; в) 22; г) 30; д)10

4. Як правильно писати: кобзар, Кобзар чи «Кобзар»:

а) кобзар; б) Кобзар;

в) «Кобзар»; г) все правильно: залежно від контексту.

5. Коли було викуплено Т.Шевченка з кріпацтва:

а) 1835 р.; б) 1836 р.;

в) 1838 р.; г) 1847р.

6. Установіть відповідність між поетичними рядками з творів Т.Г.Шевченка і різновидами художніх засобів, наявних у них:

Поетичні рядки




Художні засоби

а) Здається – кращого немає

Нічого в Бога, як Дніпро

Та наша славная країна…




1. повтори-тавтології, вживання спільнокореневих слів, порівняння

б) Між горами старий Дніпро,

Неначе в молоці дитина,

Красується, любується

На всю Україну.




2. епітети, повна нестягнена форма прикметника, порівняння

в) Було видно, було чути,

Як реве ревучий.




3. метафори, епітети, інверсія

г) І вражою злою кров’ю

Волю окропіте.

І мене в сім’ї великій,

В сім’ї вольній, новій…




4. порівняння, епітет, синоніми, метафора

7. Установіть відповідність.

Схематичне позначення наголошених і ненаголошених складів

1.

2.

3.

4.

Стопа

А   ямб

Б   хорей

В   дактиль

Г   амфібрахій

Д   анапест

8. Чим захоплювався П.Куліш:

а) українським фольклором; б) українськими традиціями;

в) українською творчістю.

9. За що був заарештований П.Куліш:

а) за антицарські вірші; б) за антикріпосницький бунт;

в) за участь у Кирило-Мефодіївському братстві.

10. Укажіть, що включено в оповідання П.Куліша «Орися»:

а) казка; б) легенда; в) історичний переказ.

11. Яке військове козацьке звання мав батько Орисі з однойменного оповідання П.Куліша:

а) кошовий; б) сотник; в) гетьман.

12. У якому дусі змальована Орися з оповідання П.Куліша «Орися»:

а) фольклорному; б) оптимістичному; в) піднесеному.
Контрольна робота за життям і творчістю

Т.Г.Шевченка і П.Куліша ІІ варіант

1. Укажіть, що засуджує Т.Шевченко у вірші «І виріс я на чужині…»:

а) жорстокість панів-кріпосників; б) становище покріпачених селян;

в) погане екологічне становище України.

  1. Коли вийшла друком перша поетична збірка Т.Шевченка

а) 1838; б) 1840; в) 1845; г) 1861.

3. Т.Шевченко у своїх автобіографічних віршах:

а) засуджує зраду; б) оспівує кохання; в) таврує панів-кріпосників.

4. Що спільного між Харковом, Санкт-Петербургом, Нью-Йорком і Маріуполем:

а) нічого; б) це міста світу;

в) там є пам’ятники Т.Г.Шевченку; г) там бував Т.Г.Шевченко.

5. Коли Т.Г.Шевченко знаходився у засланні:

а) у 1847 – 1857 рр.; б) у 1845 – 1855 рр.; в) у 1856 – 1858 рр.; г) у 1847 – 1850 рр.

6. Установіть відповідність між поетичними рядками з творів Т.Г.Шевченка і різновидами художніх засобів, наявних у них:

Поетичні рядки




Художні засоби

а) Якось недавно довелось

Мені заїхать в Україну,

У те найкращеє село…




1. епітети, інверсія, зменшувально-пестливі слова

б) … повсихали

Сади зелені, погнили

Біленькі хати, повалялись,

Стави бур’яном поросли…




2. повні нестягнені форми прикметника, перерахування, багатосполучниковість, епітети

в) Серед степу широкого,

На Вкраїні милій,

Щоб лани широкополі…




3. епітет, повна нестягнена форма прикметника

г) Як понесе з України

У синєє море

Кров ворожу, отойді я

І лани, і гори –

Все покину…




4. епітети, інверсія, авторський неологізм

7. Установіть відповідність.

Схематичне позначення наголошених і ненаголошених складів



Стопа

А   ямб

Б   хорей

В   дактиль

Г   амфібрахій

Д   анапест

8. Де П.Куліш здобув початкову освіту:

а) удома; б) у церковно-приходській школі; в) у сільській школі.

9. Де відбував заслання П.Куліш:

а) у Європі; б) в Африці; в) у Росії.

10. Укажіть, ким виявися чоловік, що несподівано з’явився перед дівчатами на Туровій Кручі в оповіданні П.Куліша «Орися»:

а) князем, який заблукав; б) козаком, що шукав наречену; в) посланцем від Таволги.

11. Як, за оповіданням П.Куліша «Орися», у давнину діти називали батьків:

а) паніматка й панотець; б) матінко й татуню; в) неня й неньо.

12. Прикмети чого зображено в оповіданні П.Куліша «Орися»:

а) українського народного календаря; б) українського народного весілля;

в) українських народних свят.

Контрольна робота за життям і творчістю

Т.Г.Шевченка і П.Куліша

І варіант

1. б) до нащадків

2. б) Казахстану

3. б) 8

4. г) все правильно: залежно від контексту.

5. в) 1838 р.

6. а) 2, б) 4, в) 1, г) 3

7. 1 – Б, 2 – В, 3 – А, 4 – Д

8. а) українським фольклором

9. в) за участь у Кирило-Мефодіївському братстві

10. б) легенда

11. б) сотник

12. а) фольклорному
ІІ варіант

1. а) жорстокість панів-кріпосників

2. б) 1840

3. в) таврує панів-кріпосників

4. в) там є пам’ятники Т.Г.Шевченку

5. а) у 1847 – 1857 рр.

6. а) 3, б) 1, в) 4, г) 2

7. 1 – Г, 2 – Д, 3 – В, 4 – А

8. а) удома

9. в) у Росії

10. б) козаком, що шукав наречену

11. а) паніматка й панотець

12. б) українського народного весілля

Схожі:

Тематична контрольна робота
Тематична контрольна робота (за творчістю М. Коцюбинського, О. Кобилянської) І варіант І рівень(0,5 балів)
Яка з наведених ознак не відображає світоглядних засад «шістдесят ників»?
Контрольна робота за творчістю Д. Павличка, В. Симоненка, Л. Костенко, І. Драча для 11(профільного класу)
КОМПЛЕКСНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА з дисципліни
Комплексна контрольна робота охоплює навчальний матеріал з дисципліни в обсязі 54 години
Г. Дудар, старший вчитель ТЗОШ І ІІІ ступенів №19, м. Тернопіль
Мета. Виховувати в учнів почуття патріотизму, гордості за людей своєї землі. Ознайомити їх життям і творчістю видатної дочки українського...
Тема: Подорож до країни образотворчого мистецтва
Мета: виховувати інтерес до образотворчого мистецтва; познайомити з життям та творчістю видатних художників; розвивати образне мислення;...
МОДУЛЬ ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА Контрольна робота це важлива форма навчального...
Контрольна робота – це важлива форма навчального процесу, покликана навчити студентів самостійному узагальненню і викладенню інформаційних...
Тема : Всі ми родом з дитинства
Мета : познайомити учнів із життям і творчістю американського письменника, особливу увагу звернути на автобіографічні мотиви повісті...
Валерій Шевчук «Панна квітів»
Мета: Ознайомити учнів з життям і творчістю письменника;розвивати навички виразного читання,переказування прозових творів,висловлювання...
Конспект уроку «Поет на грані геніальності»
Мета: Ознайомити учнів з життям і творчістю письменників літературного періоду Розстріляне Відродження. Поглибити знання про письменника...
Тема: Урок навчання грамоти. Леся Українка “Вишеньки” Мета
Мета : удосконалювати навички читання віршованих творів,ознайомити з життям і творчістю української поетеси Лесі Українки та її віршем...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка