|
Скачати 53.28 Kb.
|
Тема. Перетворення графіків функційМета:
Тип уроку – комбіновано-бінарний План уроку
Хід уроку. Учитель. Ми приступаємо до вивчення вже не нової для нас теми – Перетворення графіків фукнцій. Ми ще раз розберемо, яким чином можна здійснювати побудову графіків за допомогою геометричних перетворень відомих графіків функцій. Учень1.
А зараз продемонструйте практично побудову графіків функцій за допомогою геометричних перетворень відомих графіків функцій. Учень 2Учитель. А зараз розв’яжемо кілька вправ стосовно даного матеріалу. Розв’язування вправ: Учень 3. 1. Побудувати графік функції . Алгоритм побудови:
Побудова: Учень 4, 5, 6. (будують по одному графіку, здають зошити для перевірки) Решта учнів виконує завдання самостійно у зошитах. Побудувати графіки: , , Учитель. Щоб побудувати такі та інші графіки функцій, вам потрібно:
Даний процес можна значно полегшити, якщо у своїй роботі буде використано комп'ютер. А саме програму Graph Plotter. Давайте познайомимося із нею. Щоб запустити програму на виконання:
Після виконання вказаних дій на екрані побачимо вікно програми, яке складатиметься із меню, панелі інструментів, системи координат, вікна вибору, статусу та відображення функції. Ознайомимся із основними правилами роботи у даній програмі, використовуючи меню. Пізніше, коли ви детальніше ознайомитеся із програмою, це можна буде робити за допомогою гарячих клавіш. Підготовча робота.
Або на допоміжній панелі завдань вибрати кнопку Зауваження – щоб вірно ввести функцію, потрібно дотримуватися правил утворення виразів. Для прикладу розглянемо вираз та запишемо його у потрібній формі: (3*sqrt (x)+(1/2)*x/(2–4*abs (x)). 2. Побачити даний графік у вікні програми: Якщо необхідно вилучити отримані графіки, то треба виконати дії Функція – вилучити функцію або вибрати кнопку . А зараз спробуємо перевірити, чи вірно ви здійснили побудову графіків , , Для цього скористаємося програмою Graph Plotter. Одержимо такі результати: Учитель. А зараз ми побудуємо ще декілька графіків, після чого ви спробуєте самостійно побудувати графіки функцій та перевірити правильність своїх розв’язків. Подивимось, правильні графіки ми з вами отримали чи ні. Самостійна робота І варіант ІІ варіант Перевірка за допомогою програми Graph Plotter – після написання самостійної роботи, учні мають змогу перевірити чи вірно вони написали. Домашнє завданняПо збірнику Л. Я. Федченко «Збірник завдань для тематичних та підсумкових атестацій з алгебри для 7 – 9 класів», №№ 1122 - 1133. По збірнику А. Г. Мерзляк, В. Б. Полонський «Збірник задач і контрольних робіт з алгебри для 9 класу», В – 1, №№ 85 (9, 10), 86 (5, 6), 87 (7, 8) Література
Збірник завдань для тематичних та підсумкових атестацій з алгебри для 7 – 9 класів: Методичний посібник. – Донецьк: «Каштан», 2009. – 336с.
Збірник задач і контрольних робіт з алгебри для 9 класу. – Х.: Гімназія, 2009. – 128 с. |
Побудова графіків функції з модулями Задачі на побудову графіків функцій з модулями часто пропонують на математичних олімпіадах для учнів. Ця стаття допоможе вчителеві... |
УРОК №22 Тема уроку Повторити загальні властивості функцій, а також схеми виконання основних видів геометричних перетворень графіків функцій |
УРОК 9 Тема уроку Мета уроку: Побудова графіків функцій у = sin х, у = cos x, у = tg х, у = ctg x формування умінь будувати графіки функцій: у = Asin... |
УРОК 18 Тема уроку Мета уроку: Познайомити учнів з загальною схемою дослідження функцій. Формування умінь учнів у дослідженні функцій та побудові їх... |
УРОК №23 Тема уроку Виробити вміння застосовувати виконані на уроці спостереження для аналітичного дослідження властивостей квадратичної функції загального... |
Урок фізики в 10 класі Тема: «Зоряний час графіків. Кінематика.» Навчальна: закріпити знання кінематичних величин та термінів, узагальнити та систематизувати матеріал з теми: «Основи кінематики»,... |
Тема: Аналогово-цифрове та цифро-аналогове перетворення сигналів Графічне зображення аналогового сигналу та перетворення його в цифровий сигнал за допомогою теореми Котельникова – 30 хв |
Тема : Відсотки. Вирази та їх перетворення. Програмові вимоги з теми Раціональні, ірраціональні, степеневі, показникові, логарифмічні, тригонометричні вирази та їх тотожні перетворення |
УРОК №45 Тема уроку Працювати над формуванням умінь наводити приклади подання статистичних даних у вигляді таблиць і графіків (гістограм); описувати... |
Урок №63 Тема. Графік функції Мета: формувати вміння Мета: формувати вміння виконувати побудову графіка функції, заданої формулою «по точках»; відпрацьовувати навички «читання» графіків... |