Уроку Дата Підтема Соціокультурна


Скачати 139.65 Kb.
Назва Уроку Дата Підтема Соціокультурна
Дата 15.12.2013
Розмір 139.65 Kb.
Тип Урок
bibl.com.ua > Культура > Урок

уроку

Дата

Підтема

Соціокультурна

компетенція

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Домашнє

завдання

Граматичний

матеріал

Лексичний

матеріал

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

Тема: My Family and Friends

1




Моя родина. Родинне дерево

— розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається;

  • формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури;

  • розуміти та поважно ставитися до особливостей стилю життя зарубіжних однолітків;

  • розвивати здатність представляти культуру рідної країни;

  • брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки.







Family members

Впр.1, ст.4

Впр.3,4, ст.5

Впр.3, ст.5

Впр1,2,5, ст.4-5

Впр.2, ст.4

Впр.6, ст.5 написати розповідь про свою родину

2




Моя родина

Degrees of Comparison of Adjectives,

Family members

Впр.3, ст.7

Впр1, ст.6

Впр.2, ст.6, впр.6, ст.8

Впр7, ст.9

впр4, ст.8

Впр.5, ст.8

3




Мої друзі







Впр.3, ст.9

Впр.1, ст.9

Впр.2, ст.9, впр.4, 5, ст.10




Впр6, ст.10 написати розповідь про друга

4




Мої друзі




Hard-working, attentive, lively, honest, cheerful, clever

Впр.3, ст.11

Впр.1, ст.10

Впр.2, ст.11, впр.4,5,6, ст.12




Впр.7, ст.12

5




Мої друзі







Впр.3, ст.13

Впр.3, ст.13

Впр.1,2, ст.12-13, впр.5, ст.14

Впр.4, ст.14

Впр.6, ст.14

6




Професії моїх батьків

The Present Simple Tense, the Present Continuous Tense

впр.5, ст.17

teacher, doctor, manager, firefighter, farmer, hairdresser, engineer, shop-assistant

Впр.2, ст.15, впр.3,4, ст.16

Впр.1, ст.15 впр.3, ст.16

Впр.6, ст.17




Впр.7, ст.18

7




Професії моїх батьків. Робота над проектом «Моя родина»

Past Simple Tense


Web designer, driver, worker, veterinarian, lawyer, fashion designer

Впр.2, ст.18-19

Впр.1, ст.18

Впр.3, ст.19 впр.4, ст.20

Складання плану проекта

Впр.5,ст.20

Опрацювати ст.26-27

8




Мої дідусі





Family members

Впр2, ст.21

Впр.4, ст.22

Впр.1, ст.20

Впр.3, ст.21

Впр.4,5, ст.22

Впр.3, ст.21

Впр.6, ст.22 розповідь про своїх дідусів та бабусь

9




Куточок граматики Робота над проектом «Моя родина»

The Present Simple Tense, the Present Continuous Tense, the Past Simple Tense




Впр.1, ст.23, впр.4, ст.23-24




Впр.1, ст.23

Впр.2,3, ст.23

Впр.5, ст.24 Підготувати проект

ст.26-27

10




Урок читання. Захист проектів







Впр.2, ст.24-25


Впр.2,

ст.24-25 (“Little Sister”)

Впр.1, ст.24, впр.3,4,5, ст.25 Захист проектів




Впр.6, ст.25


уроку

Дата

Підтема

Соціокультурна

компетенція

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Домашнє

завдання

Граматичний

матеріал

Лексичний

матеріал

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

11




Контрольна робота по темі: My Family and Friends

Тема: The Clothes We Wear

12




Мій улюблений одяг

— розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається;

  • формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури;

  • розуміти та поважно ставитися до особливостей стилю життя зарубіжних однолітків;

  • розвивати здатність представляти культуру рідної країни;

  • брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки.







Слова з теми: «Clothes»

Впр.1, ст.28

Впр.3, ст.29

Впр.3, ст.29

Впр.2, ст.28, впр.4, ст.29, впр.5, ст.30




Впр.6, ст.30 написати розповідь про улюблений одяг

13




Улюблений одяг




Слова з теми: «Clothes»


Впр.2, ст.30-31




Впр.1, ст.30,

Впр3,4, ст.31

Впр.2, ст.30-31

Впр.5, ст.31-32 написати речення за зразком

14




Шкільна форма




Слова з теми: «Clothes»

Впр.1, ст.32

Впр.3, ст.33

Впр.3, ст.33

Впр.1, ст.32,

Впр4,5, ст.34

Впр.2, ст.33

Впр.6, ст.34

15




Улюблений одяг

Зворот to Be Going to Do Smth

Слова з теми: «Clothes»


Впр.1, ст.35

Впр.2, ст.35

Впр.1, ст.35,

Впр.3,4, ст.36-37

Впр.,4, ст.36-37

Впр.5, ст.37 доповнити речення

16




Одяг




Слова з теми: «Clothes»


Впр.3, ст.38

Впр.2, 3, ст.38

Впр.1, ст..37, Впр.4, ст.38

Впр5 (1), ст.39

Впр5 (2), ст.39 заповнити пропуски в тексті

17




Одяг




Слова з теми: «Clothes»

Впр.1, ст.39

Впр.1, ст.39

Впр.3, ст.20

Впр.2,4, ст.40-41




Впр.5, ст.41

18




Улюблений одяг

Робота над проектом «Мода майбутнього»




Слова з теми: «Clothes»


Впр.А, ст..50

Впр.1, ст.41

Впр.2, ст.41

Впр.3, ст.42

Впр.4, 5, ст.42

Впр.6, ст.42-43 Робота над проектом ст.50-51

19




Улюблений одяг




Слова з теми: «Clothes»





Впр.2,3, ст.43-44

Впр.1b, ст.43

Впр.3, ст.44

Впр.6, ст.45

Впр.1а, ст.43

Впр.7, ст.45 написати запитання до речень

20




Одяг




Vocabulary Revision Game

впр.4, ст.46

Впр.1, ст.45

Впр.1, ст.45

Впр.2, ст.46

Впр.3, ст.46

Впр.5, ст.47

Впр.2, ст.47-49 читати

21




Урок читання. Захист проектів







Впр.2, ст.47-49




Впр.1, ст.48

Впр.4, ст.49

Захист проектів

Впр.3,5, 6, ст.49-50

Повторити вивчений матеріал, підготуватись до к/р

уроку

Дата

Підтема

Соціокультурна

компетенція

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Домашнє

завдання

Граматичний

матеріал

Лексичний

матеріал

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

22







Контрольна робота по темі: The Clothes We Wear

Тема: Food

23




Їжа. Продукти харчування

— розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається;

  • формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури;

  • розуміти та поважно ставитися до особливостей стилю життя зарубіжних однолітків;

  • розвивати здатність представляти культуру рідної країни;

  • брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки.




Countable and Uncountable Nouns

Назви продуктів харчування

Впр.1, ст.52

Впр.3, ст.53

Впр.3, ст.53

Впр.6, ст.54

Впр.1, ст.52

Впр.2, ст.53

Впр.6, ст.54

Впр.5, ст.54

Впр.7, ст.54

Написати розповідь «Мій сніданок»

24




Їжа. Продукти харчування

Countable and Uncountable Nouns: Much/ Many/ Lots of/ A lot of

Назви продуктів харчування





Впр.2, ст.55

Впр.1, ст.54

Впр.3, ст.55

Впр.5, ст.56


Впр.4, ст.56


Впр.6, ст.56

Написати розповідь про улюблені фрукти та овочі

25




Приготування їжі




To wash, to peel, to slice, to grill, to mix, to pour, to chop, to decorate, to bake, to boil, to mash, to fry

Впр.3, ст.57


Впр.1, ст.57 Впр.3, ст.57


Впр.2, ст.57


Впр.4, ст.57


Впр.6, ст.59


26




Приготування їжі

Робота над проектом «Найкращій сандвіч»




To wash, to peel, to slice, to grill, to mix, to pour, to chop, to decorate, to bake, to boil, to mash, to fry

Project work ст. 71-73




Впр.6, ст.59


Впр.5, ст.58


Впр.7, ст.59

Підготувати проект


27




Їжа у школі




Назви продуктів харчування

Впр.1, ст.59

Впр.3, ст.60

Впр.1, ст.59

Впр.2, ст.60

Захист проектів

Впр.4, ст.60

Впр.5, ст.60 написати лист другу про харчування у школі

28




Традиційна українська їжа




Назви продуктів харчування

Впр.2, ст.62

Впр.3, ст.63

Впр.1, ст.62

Впр.3, ст.63

Впр.2, ст.62

Впр.4, ст.63

Впр.5, ст.64

Впр.6, ст.64 заповнити пропуски у тексті

29




Традиційна їжа Англії




Назви продуктів харчування

Впр.1, ст.65


Впр.1, ст.65


Впр.2, ст.65 Впр.4, 5, ст.66.

Впр.3, ст.66

Впр.6, ст.66

30




Куточок граматики

Countable and Uncountable Nouns: Much/ Many/ Lots of/ A lot of

Past Simple Tense




Впр.3, ст.67

Впр.4, ст.67




Впр.5, 6, ст.68

Впр.1, 2, ст.67

Впр.7, ст.68

Впр.2, ст.69-70

читати

уроку

Дата

Підтема

Соціокультурна

компетенція

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Домашнє

завдання

Граматичний

матеріал

Лексичний

матеріал

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

31




Урок читання.










Впр.2, ст.69-70

Впр.2, ст.69-70


Впр.1, ст.69 Впр.3, 4, ст.70

Впр.5, 6, ст.70

Впр.7, 8, ст.71

32




Контрольна робота по темі: Food

Тема: Let’s Have a Rest

33




Вільний час

— розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається;

  • формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури;

  • розуміти та поважно ставитися до особливостей стилю життя зарубіжних однолітків;

  • розвивати здатність представляти культуру рідної країни;

  • брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки.







To listen to music, to read magazines, to watch cartoons, to play games, to go for a walk, to go to birthday parties

Впр.3, ст.75


Впр.3, ст.75


Впр.1, 2, ст.74

Впр.5, ст.75


Впр.5, ст.75


Впр.6, ст.76 написати 7-8 речень про те, що зазвичай робиш у вільний час

34




Вільний час







Впр.3, ст.76


Впр.3, ст.76


Впр.2, ст.76

Впр.5, ст.77

Впр.1, ст.76

Впр.4, ст.77

Впр.6, ст.77

(використати впр.5, ст.77 як зразок)

35




Я тебе запрошую…




Places to Go: a theatre, a cinema, a museum, a zoo, an Art gallery, a circus

Впр.2, ст.78

Впр.3, 4, ст.79


Впр.1, ст.78


Впр.3, 4, ст.79


Впр.5, ст.80


Впр.6, ст.80

написати запрошення за зразком впр.4, ст.79

36




Поговоримо про телепрограми

The Present Perfect Tense

A cartoon, a film, a programme about animals, a game show, a quiz show, a sports programme

Впр.3, ст.81


Впр.1, ст.80

Впр.3, ст.81


Впр.2, ст.80

Впр.4, ст.81


Впр.5, ст.82


Впр.7, ст.82 написати по 3 запитання до кожного речення

37




Різноманітний світ телебачення

The Present Perfect Tense.

Who\ What\Which




Впр.2, ст.83

Впр.5, ст.84


Впр.2, ст.83


Впр.1, ст.82 Впр.3, ст.84

Впр.6, ст.84


Впр.4, ст.84


Впр.7, ст.85 дати письмові відповіді на запитання

38




Хобі, захоплення







Впр.2, ст.86 Впр.4, ст.87

Впр.1,2,

ст.85-86,

Впр.3, ст.87

Впр.6, ст.87

Впр.5, 6, ст.87

Впр.7, ст.87 написати розповідь про своє хобі

39




На прогулянці

The Present Perfect Tense




Впр.2b, ст.88

Впр.3, ст.89

Впр.1, ст.88

Впр.2а, ст.88 Впр.3, ст.89 Впр.4, ст.89

Впр.6, ст.89

Впр.5, ст.89 письмово

40




Вільний час




To visit a city, to visit a village, to travel, to stay at home, to go to the seaside…

Впр.4, ст.91

Впр.1, ст.90 Впр.3, ст.91

Впр.6, ст.92

Впр.2, ст.91

Впр.6, ст.92

Впр.5, ст.92

Впр.7, ст.92 скласти розповідь за малюнками

уроку

Дата

Підтема

Соціокультурна

компетенція

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Домашнє

завдання

Граматичний

матеріал

Лексичний

матеріал

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

41




Куточок граматики




The Present Perfect Tense, the Past Simple Tense




Впр.1, ст.93

Впр.3, ст.93




Впр.5, ст.94

Впр.2, 4, ст.93


Впр.6, ст.94

Написати запитання до речень

Впр.2, ст.94-95 читати

42




Урок читання







To camp out, a camper, a sleeping bag, to peer out

Впр.2, ст.94-95




Впр.3, 4, ст.95

Впр.5, ст.95

Впр.6, ст.96

Впр.7, ст.96 написати про відпочинок на природі

43




Контрольна робота по темі: Lets Have a Rest

44




Контроль читання

45




Контроль письма

46




Контроль аудіювання

47




Контроль говоріння

48




Підсумкове оцінювання за І семестр

Схожі:

Клас: 6 Дата: Підтема
...
Конспект уроку з української літератури
Соціокультурна лінія: Сьогодні кожна людина може, як райдуга, всі свої сім кольо
Урок 3 Підтема : Англійські парки / The English Parks
Мета : Ознайомити учнів з новою лексикою уроку. Тренувати в аудіюванні. Удосконалювати техніку читання
Уроку Дата Тема уроку
Тематичне оцінювання “Границя, неперервність та похідна функції” (Контрольна робота №1)
Уроку Дата Тема уроку
Розділ II. Мале коло економічного кругообігу: домашні господарства і підприємства
Уроку Дата Тема уроку

Уроку Дата Тема (тематика спілкування)

Уроку, дата Сфери (тематика) спілкування

Уроку Дата Тема (тематика спілкування)

Уроку, дата Сфери (тематика) спілкування

Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка