№ уроку
|
Дата
|
Підтема
|
Соціокультурна
компетенція
|
Мовна компетенція
|
Мовленнєва компетенція
|
Домашнє
завдання
|
Граматичний
матеріал
|
Лексичний
матеріал
|
Читання
|
Аудіювання
|
Говоріння
|
Письмо
|
Тема: My Family and Friends
|
1
|
|
Моя родина. Родинне дерево
|
— розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається;
формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури;
розуміти та поважно ставитися до особливостей стилю життя зарубіжних однолітків;
розвивати здатність представляти культуру рідної країни;
брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки.
|
|
Family members
Впр.1, ст.4
|
Впр.3,4, ст.5
|
Впр.3, ст.5
|
Впр1,2,5, ст.4-5
|
Впр.2, ст.4
|
Впр.6, ст.5 написати розповідь про свою родину
|
2
|
|
Моя родина
|
Degrees of Comparison of Adjectives,
|
Family members
|
Впр.3, ст.7
|
Впр1, ст.6
|
Впр.2, ст.6, впр.6, ст.8
|
Впр7, ст.9
впр4, ст.8
|
Впр.5, ст.8
|
3
|
|
Мої друзі
|
|
|
Впр.3, ст.9
|
Впр.1, ст.9
|
Впр.2, ст.9, впр.4, 5, ст.10
|
|
Впр6, ст.10 написати розповідь про друга
|
4
|
|
Мої друзі
|
|
Hard-working, attentive, lively, honest, cheerful, clever
|
Впр.3, ст.11
|
Впр.1, ст.10
|
Впр.2, ст.11, впр.4,5,6, ст.12
|
|
Впр.7, ст.12
|
5
|
|
Мої друзі
|
|
|
Впр.3, ст.13
|
Впр.3, ст.13
|
Впр.1,2, ст.12-13, впр.5, ст.14
|
Впр.4, ст.14
|
Впр.6, ст.14
|
6
|
|
Професії моїх батьків
|
The Present Simple Tense, the Present Continuous Tense
впр.5, ст.17
|
teacher, doctor, manager, firefighter, farmer, hairdresser, engineer, shop-assistant
|
Впр.2, ст.15, впр.3,4, ст.16
|
Впр.1, ст.15 впр.3, ст.16
|
Впр.6, ст.17
|
|
Впр.7, ст.18
|
7
|
|
Професії моїх батьків. Робота над проектом «Моя родина»
|
Past Simple Tense
|
Web designer, driver, worker, veterinarian, lawyer, fashion designer
|
Впр.2, ст.18-19
|
Впр.1, ст.18
|
Впр.3, ст.19 впр.4, ст.20
|
Складання плану проекта
|
Впр.5,ст.20
Опрацювати ст.26-27
|
8
|
|
Мої дідусі
|
|
Family members
|
Впр2, ст.21
|
Впр.4, ст.22
|
Впр.1, ст.20
Впр.3, ст.21
Впр.4,5, ст.22
|
Впр.3, ст.21
|
Впр.6, ст.22 розповідь про своїх дідусів та бабусь
|
9
|
|
Куточок граматики Робота над проектом «Моя родина»
|
The Present Simple Tense, the Present Continuous Tense, the Past Simple Tense
|
|
Впр.1, ст.23, впр.4, ст.23-24
|
|
Впр.1, ст.23
|
Впр.2,3, ст.23
|
Впр.5, ст.24 Підготувати проект
ст.26-27
|
10
|
|
Урок читання. Захист проектів
|
|
|
Впр.2, ст.24-25
|
Впр.2,
ст.24-25 (“Little Sister”)
|
Впр.1, ст.24, впр.3,4,5, ст.25 Захист проектів
|
|
Впр.6, ст.25
|
№ уроку
|
Дата
|
Підтема
|
Соціокультурна
компетенція
|
Мовна компетенція
|
Мовленнєва компетенція
|
Домашнє
завдання
|
Граматичний
матеріал
|
Лексичний
матеріал
|
Читання
|
Аудіювання
|
Говоріння
|
Письмо
|
11
|
|
Контрольна робота по темі: My Family and Friends
|
Тема: The Clothes We Wear
|
12
|
|
Мій улюблений одяг
|
— розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається;
формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури;
розуміти та поважно ставитися до особливостей стилю життя зарубіжних однолітків;
розвивати здатність представляти культуру рідної країни;
брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки.
|
|
Слова з теми: «Clothes»
Впр.1, ст.28
|
Впр.3, ст.29
|
Впр.3, ст.29
|
Впр.2, ст.28, впр.4, ст.29, впр.5, ст.30
|
|
Впр.6, ст.30 написати розповідь про улюблений одяг
|
13
|
|
Улюблений одяг
|
|
Слова з теми: «Clothes»
|
Впр.2, ст.30-31
|
|
Впр.1, ст.30,
Впр3,4, ст.31
|
Впр.2, ст.30-31
|
Впр.5, ст.31-32 написати речення за зразком
|
14
|
|
Шкільна форма
|
|
Слова з теми: «Clothes»
Впр.1, ст.32
|
Впр.3, ст.33
|
Впр.3, ст.33
|
Впр.1, ст.32,
Впр4,5, ст.34
|
Впр.2, ст.33
|
Впр.6, ст.34
|
15
|
|
Улюблений одяг
|
Зворот to Be Going to Do Smth
|
Слова з теми: «Clothes»
|
Впр.1, ст.35
|
Впр.2, ст.35
|
Впр.1, ст.35,
Впр.3,4, ст.36-37
|
Впр.,4, ст.36-37
|
Впр.5, ст.37 доповнити речення
|
16
|
|
Одяг
|
|
Слова з теми: «Clothes»
|
Впр.3, ст.38
|
Впр.2, 3, ст.38
|
Впр.1, ст..37, Впр.4, ст.38
|
Впр5 (1), ст.39
|
Впр5 (2), ст.39 заповнити пропуски в тексті
|
17
|
|
Одяг
|
|
Слова з теми: «Clothes»
|
Впр.1, ст.39
|
Впр.1, ст.39
Впр.3, ст.20
|
Впр.2,4, ст.40-41
|
|
Впр.5, ст.41
|
18
|
|
Улюблений одяг
Робота над проектом «Мода майбутнього»
|
|
Слова з теми: «Clothes»
|
Впр.А, ст..50
|
Впр.1, ст.41
|
Впр.2, ст.41
Впр.3, ст.42
|
Впр.4, 5, ст.42
|
Впр.6, ст.42-43 Робота над проектом ст.50-51
|
19
|
|
Улюблений одяг
|
|
Слова з теми: «Clothes»
|
|
Впр.2,3, ст.43-44
|
Впр.1b, ст.43
Впр.3, ст.44
Впр.6, ст.45
|
Впр.1а, ст.43
|
Впр.7, ст.45 написати запитання до речень
|
20
|
|
Одяг
|
|
Vocabulary Revision Game
впр.4, ст.46
|
Впр.1, ст.45
|
Впр.1, ст.45
|
Впр.2, ст.46
|
Впр.3, ст.46
|
Впр.5, ст.47
Впр.2, ст.47-49 читати
|
21
|
|
Урок читання. Захист проектів
|
|
|
Впр.2, ст.47-49
|
|
Впр.1, ст.48
Впр.4, ст.49
Захист проектів
|
Впр.3,5, 6, ст.49-50
|
Повторити вивчений матеріал, підготуватись до к/р
|
№ уроку
|
Дата
|
Підтема
|
Соціокультурна
компетенція
|
Мовна компетенція
|
Мовленнєва компетенція
|
Домашнє
завдання
|
Граматичний
матеріал
|
Лексичний
матеріал
|
Читання
|
Аудіювання
|
Говоріння
|
Письмо
|
22
|
|
|
Контрольна робота по темі: The Clothes We Wear
|
Тема: Food
|
23
|
|
Їжа. Продукти харчування
|
— розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається;
формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури;
розуміти та поважно ставитися до особливостей стилю життя зарубіжних однолітків;
розвивати здатність представляти культуру рідної країни;
брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки.
|
Countable and Uncountable Nouns
|
Назви продуктів харчування
Впр.1, ст.52
|
Впр.3, ст.53
|
Впр.3, ст.53
Впр.6, ст.54
|
Впр.1, ст.52
Впр.2, ст.53
Впр.6, ст.54
|
Впр.5, ст.54
|
Впр.7, ст.54
Написати розповідь «Мій сніданок»
|
24
|
|
Їжа. Продукти харчування
|
Countable and Uncountable Nouns: Much/ Many/ Lots of/ A lot of
|
Назви продуктів харчування
|
|
Впр.2, ст.55
|
Впр.1, ст.54
Впр.3, ст.55
Впр.5, ст.56
|
Впр.4, ст.56
|
Впр.6, ст.56
Написати розповідь про улюблені фрукти та овочі
|
25
|
|
Приготування їжі
|
|
To wash, to peel, to slice, to grill, to mix, to pour, to chop, to decorate, to bake, to boil, to mash, to fry
|
Впр.3, ст.57
|
Впр.1, ст.57 Впр.3, ст.57
|
Впр.2, ст.57
|
Впр.4, ст.57
|
Впр.6, ст.59
|
26
|
|
Приготування їжі
Робота над проектом «Найкращій сандвіч»
|
|
To wash, to peel, to slice, to grill, to mix, to pour, to chop, to decorate, to bake, to boil, to mash, to fry
|
Project work ст. 71-73
|
|
Впр.6, ст.59
|
Впр.5, ст.58
|
Впр.7, ст.59
Підготувати проект
|
27
|
|
Їжа у школі
|
|
Назви продуктів харчування
|
Впр.1, ст.59
Впр.3, ст.60
|
Впр.1, ст.59
|
Впр.2, ст.60
Захист проектів
|
Впр.4, ст.60
|
Впр.5, ст.60 написати лист другу про харчування у школі
|
28
|
|
Традиційна українська їжа
|
|
Назви продуктів харчування
Впр.2, ст.62
|
Впр.3, ст.63
|
Впр.1, ст.62
Впр.3, ст.63
|
Впр.2, ст.62
Впр.4, ст.63
|
Впр.5, ст.64
|
Впр.6, ст.64 заповнити пропуски у тексті
|
29
|
|
Традиційна їжа Англії
|
|
Назви продуктів харчування
|
Впр.1, ст.65
|
Впр.1, ст.65
|
Впр.2, ст.65 Впр.4, 5, ст.66.
|
Впр.3, ст.66
|
Впр.6, ст.66
|
30
|
|
Куточок граматики
|
Countable and Uncountable Nouns: Much/ Many/ Lots of/ A lot of
Past Simple Tense
|
|
Впр.3, ст.67
Впр.4, ст.67
|
|
Впр.5, 6, ст.68
|
Впр.1, 2, ст.67
|
Впр.7, ст.68
Впр.2, ст.69-70
читати
|
№ уроку
|
Дата
|
Підтема
|
Соціокультурна
компетенція
|
Мовна компетенція
|
Мовленнєва компетенція
|
Домашнє
завдання
|
Граматичний
матеріал
|
Лексичний
матеріал
|
Читання
|
Аудіювання
|
Говоріння
|
Письмо
|
31
|
|
Урок читання.
|
|
|
|
Впр.2, ст.69-70
|
Впр.2, ст.69-70
|
Впр.1, ст.69 Впр.3, 4, ст.70
|
Впр.5, 6, ст.70
|
Впр.7, 8, ст.71
|
32
|
|
Контрольна робота по темі: Food
|
Тема: Let’s Have a Rest
|
33
|
|
Вільний час
|
— розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається;
формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури;
розуміти та поважно ставитися до особливостей стилю життя зарубіжних однолітків;
розвивати здатність представляти культуру рідної країни;
брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки.
|
|
To listen to music, to read magazines, to watch cartoons, to play games, to go for a walk, to go to birthday parties
|
Впр.3, ст.75
|
Впр.3, ст.75
|
Впр.1, 2, ст.74
Впр.5, ст.75
|
Впр.5, ст.75
|
Впр.6, ст.76 написати 7-8 речень про те, що зазвичай робиш у вільний час
|
34
|
|
Вільний час
|
|
|
Впр.3, ст.76
|
Впр.3, ст.76
|
Впр.2, ст.76
Впр.5, ст.77
|
Впр.1, ст.76
Впр.4, ст.77
|
Впр.6, ст.77
(використати впр.5, ст.77 як зразок)
|
35
|
|
Я тебе запрошую…
|
|
Places to Go: a theatre, a cinema, a museum, a zoo, an Art gallery, a circus
|
Впр.2, ст.78
Впр.3, 4, ст.79
|
Впр.1, ст.78
|
Впр.3, 4, ст.79
|
Впр.5, ст.80
|
Впр.6, ст.80
написати запрошення за зразком впр.4, ст.79
|
36
|
|
Поговоримо про телепрограми
|
The Present Perfect Tense
|
A cartoon, a film, a programme about animals, a game show, a quiz show, a sports programme
|
Впр.3, ст.81
|
Впр.1, ст.80
Впр.3, ст.81
|
Впр.2, ст.80
Впр.4, ст.81
|
Впр.5, ст.82
|
Впр.7, ст.82 написати по 3 запитання до кожного речення
|
37
|
|
Різноманітний світ телебачення
|
The Present Perfect Tense.
Who\ What\Which
|
|
Впр.2, ст.83
Впр.5, ст.84
|
Впр.2, ст.83
|
Впр.1, ст.82 Впр.3, ст.84
Впр.6, ст.84
|
Впр.4, ст.84
|
Впр.7, ст.85 дати письмові відповіді на запитання
|
38
|
|
Хобі, захоплення
|
|
|
Впр.2, ст.86 Впр.4, ст.87
|
Впр.1,2,
ст.85-86,
|
Впр.3, ст.87
Впр.6, ст.87
|
Впр.5, 6, ст.87
|
Впр.7, ст.87 написати розповідь про своє хобі
|
39
|
|
На прогулянці
|
The Present Perfect Tense
|
|
Впр.2b, ст.88
Впр.3, ст.89
|
Впр.1, ст.88
|
Впр.2а, ст.88 Впр.3, ст.89 Впр.4, ст.89
|
Впр.6, ст.89
|
Впр.5, ст.89 письмово
|
40
|
|
Вільний час
|
|
To visit a city, to visit a village, to travel, to stay at home, to go to the seaside…
|
Впр.4, ст.91
|
Впр.1, ст.90 Впр.3, ст.91
Впр.6, ст.92
|
Впр.2, ст.91
Впр.6, ст.92
|
Впр.5, ст.92
|
Впр.7, ст.92 скласти розповідь за малюнками
|
№ уроку
|
Дата
|
Підтема
|
Соціокультурна
компетенція
|
Мовна компетенція
|
Мовленнєва компетенція
|
Домашнє
завдання
|
Граматичний
матеріал
|
Лексичний
матеріал
|
Читання
|
Аудіювання
|
Говоріння
|
Письмо
|
41
|
|
Куточок граматики
|
|
The Present Perfect Tense, the Past Simple Tense
|
|
Впр.1, ст.93
Впр.3, ст.93
|
|
Впр.5, ст.94
|
Впр.2, 4, ст.93
|
Впр.6, ст.94
Написати запитання до речень
Впр.2, ст.94-95 читати
|
42
|
|
Урок читання
|
|
|
To camp out, a camper, a sleeping bag, to peer out
|
Впр.2, ст.94-95
|
|
Впр.3, 4, ст.95
|
Впр.5, ст.95
Впр.6, ст.96
|
Впр.7, ст.96 написати про відпочинок на природі
|
43
|
|
Контрольна робота по темі: Let’s Have a Rest
|
44
|
|
Контроль читання
|
45
|
|
Контроль письма
|
46
|
|
Контроль аудіювання
|
47
|
|
Контроль говоріння
|
48
|
|
Підсумкове оцінювання за І семестр
|
|