Клас: 6 Дата: Підтема


Скачати 27.31 Kb.
Назва Клас: 6 Дата: Підтема
Дата 29.08.2013
Розмір 27.31 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Історія > Документи
Клас: 6 Дата:

Підтема: Сімейне дерево.

Мета: Активізувати ЛО теми.

Навчати діалогічного й монологічного мовлення за темою. Удосконалювати техніку читання. Виховувати інтерес до історії своєї родини.

Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи в парах (HO1), для індивідуальної роботи (Н02).

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

1. Привітання.

Т: Hello, children! How are you today? Ps: We are fine, thank you!

2. Повідомлення теми та мети уроку.

Т: Our topic today is «Family Tree». We'll look at the Queen Victoria's family tree and the family tree of Mrs Tyler — the teacher of English. And I hope that by the end of the lesson you'll be able to make up the tree of your family.

3. Перевірка домашнього завдання.

1) Впр. 6 (с. 39).

Для перевірки домашнього завдання вчитель збирає зошити наприкінці уроку.

4. Уведення в іншомовну атмосферу.

Робота в парах.

НО.:

Look at Queen Victoria's family tree. Ask and answer the questions about the members of the British royal family.

Учні отримують картки із сімейним деревом англійської королеви Вікторії. Потім

в парах ставлять один одному запитання стосовно членів королівської сім'ї.

Р;: Who are Queen Victoria's daughters?

P2: Alice and Victoria. Who is William's sister?

P;: Sophia. Who is Albert's son?

P2: Edward. Who are Louise's cousins?

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Читання вірша. Впр. 1 (с. 40).

Учитель читає вірш, а учні хором повторюють за ним. Потім двоє-троє учнів, за бажанням, декламують вірш перед класом.

2. Подання тексту для читання. Впр. 2 (с. 40).

1) Етап підготовки до читання. Бесіда в режимі Т'->Р,-»Р2—>Рг

Т: Are you interested in the history of your family? Do you know much about your relatives? Have you ever tried to make up a family tree?

2) Етап читання.

T: Let's read the text and discover how to make a family tree.

Учні читають текст за ролями. Один учень читає слова місіс Тайлер, другий учень —

слова Тома, третій — слова Бетсі, а четвертий — слова автора.

3) Етап перевірки розуміння змісту тексту. а) Виконання завдання на картках.

Учні записують прийменники, потім знаходять словосполучення з ними в тексті й читають речення вже з цими словосполученнями.

Т: Fill in the word combinations with the correct prepositions. Find in the text the sen­tences with these word combinations and read them out.

Fill in the prepositions.

many______________________you

to find_____________________

to bring____________________the family tree

to talk _____________________

to start ____________________

dates______________________birth

б) Впр. 2b (c. 40).

T: Read the text again and put the sentences of the exercise 2b in the correct order. Учні ще раз самостійно читають текст, а потім розташовують речення у правильній послідовності. Для перевірки правильності виконання завдання учні ланцюжком називають, як мають бути розташовані речення.

3. Активізація мовленнєвих зразків.

1) Впр. З (с. 40).

Учні розглядають сімейне дерево місіс Тайлер (с. 41) і заповнюють пропуски в ре­ченнях вправи.

4. Розвиток умінь мовлення. Впр. 4 (с. 41).

Учні працюють у групах по четверо-п'ятеро учнів. Вони всі — члени міжнародного дитячого літнього табору. Один із них погано володіє англійською. Його друг відрекомендовує цього учня іншим дітям за планом, поданим у вправі.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Домашнє завдання.

Впр. 5 (с. 41), письмово.

2. Підведення підсумків уроку.

Бесіда в режимі Т—>Рt—>P2->Р3.

Т: Why is it important to know the history of your family? Have you understood how to make a family tree? I hope, so because for the next time you'll have a project work in creating your family tree. Who are you going to talk with to learn more about your family?

Схожі:

Підтема
Календарно-тематичне планування до підручника “Our English”(Liudmyla Byrkun), 6-й клас, 3 уроки на тиждень
Уроку Дата Підтема Соціокультурна
Моя родина. Родинне дерево розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається
Методичні рекомендації щодо ведення журналу
Журнали класів на одній паралелі позначаються цифрами і відповідними літерами українського алфавіту, наприклад: 5-А клас, 5-Б клас,...
Урок №5 Клас: 9 Дата: 01. 10
Великою французькою революцією, поглибити інтерес учнів до всесвітньої історії, культури, до культури Франції
Дата Клас Лабораторна робота №8 Тема
Мета: навчитися використовувати засоби “Пошук рішення” та “Підбір параметрів” для знаходження розв’язків задач моделювання
РЕЄСТРАЦІЙНА ЗАЯВА платника податку на додану вартість
Бажана дата реєстрації (перереєстрації) платником податку на додану вартість / дата переходу на спрощену систему оподаткування та/або...
Урок 1 Дата: Клас: 4 Тема: Країни та нації
Т.: Учитель роздає картки з зображенням прапорів країн, називає одну з вивчених країн, учні повинні підняти картки
Дата Клас Масиви. Масиви в формулах
Масив - це послідовність даних, розташованих у рядку або стовпчику. Для обробки масивів в табличному процесорі Ехсеlвикористовуються...
Урок №9 Тема: Історичні пісні
Обладнання: музичний інструмент, посібник-зошит 4 клас, фонохрестоматія 4 клас, ППЗ «Музичне мистецтво 4 клас», ноутбук, мультимедійний...
Дата Клас Майстер функцій. Категорії функцій
Зокрема, знаходити середнє арифметичне, максимальне й мінімальне значення, середньоквадратичне відхилення, найбільш імовірне значення,...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка