|
Скачати 27.31 Kb.
|
Клас: 6 Дата: Підтема: Сімейне дерево. Мета: Активізувати ЛО теми. Навчати діалогічного й монологічного мовлення за темою. Удосконалювати техніку читання. Виховувати інтерес до історії своєї родини. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи в парах (HO1), для індивідуальної роботи (Н02). ХІД УРОКУ І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ 1. Привітання. Т: Hello, children! How are you today? Ps: We are fine, thank you! 2. Повідомлення теми та мети уроку. Т: Our topic today is «Family Tree». We'll look at the Queen Victoria's family tree and the family tree of Mrs Tyler — the teacher of English. And I hope that by the end of the lesson you'll be able to make up the tree of your family. 3. Перевірка домашнього завдання. 1) Впр. 6 (с. 39). Для перевірки домашнього завдання вчитель збирає зошити наприкінці уроку. 4. Уведення в іншомовну атмосферу. Робота в парах. НО.: Look at Queen Victoria's family tree. Ask and answer the questions about the members of the British royal family. Учні отримують картки із сімейним деревом англійської королеви Вікторії. Потім в парах ставлять один одному запитання стосовно членів королівської сім'ї. Р;: Who are Queen Victoria's daughters? P2: Alice and Victoria. Who is William's sister? P;: Sophia. Who is Albert's son? P2: Edward. Who are Louise's cousins? ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ 1. Читання вірша. Впр. 1 (с. 40). Учитель читає вірш, а учні хором повторюють за ним. Потім двоє-троє учнів, за бажанням, декламують вірш перед класом. 2. Подання тексту для читання. Впр. 2 (с. 40). 1) Етап підготовки до читання. Бесіда в режимі Т'->Р,-»Р2—>Рг Т: Are you interested in the history of your family? Do you know much about your relatives? Have you ever tried to make up a family tree? 2) Етап читання. T: Let's read the text and discover how to make a family tree. Учні читають текст за ролями. Один учень читає слова місіс Тайлер, другий учень — слова Тома, третій — слова Бетсі, а четвертий — слова автора. 3) Етап перевірки розуміння змісту тексту. а) Виконання завдання на картках. Учні записують прийменники, потім знаходять словосполучення з ними в тексті й читають речення вже з цими словосполученнями. Т: Fill in the word combinations with the correct prepositions. Find in the text the sentences with these word combinations and read them out. Fill in the prepositions. many______________________you to find_____________________ to bring____________________the family tree to talk _____________________ to start ____________________ dates______________________birth б) Впр. 2b (c. 40). T: Read the text again and put the sentences of the exercise 2b in the correct order. Учні ще раз самостійно читають текст, а потім розташовують речення у правильній послідовності. Для перевірки правильності виконання завдання учні ланцюжком називають, як мають бути розташовані речення. 3. Активізація мовленнєвих зразків. 1) Впр. З (с. 40). Учні розглядають сімейне дерево місіс Тайлер (с. 41) і заповнюють пропуски в реченнях вправи. 4. Розвиток умінь мовлення. Впр. 4 (с. 41). Учні працюють у групах по четверо-п'ятеро учнів. Вони всі — члени міжнародного дитячого літнього табору. Один із них погано володіє англійською. Його друг відрекомендовує цього учня іншим дітям за планом, поданим у вправі. ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ 1. Домашнє завдання. Впр. 5 (с. 41), письмово. 2. Підведення підсумків уроку. Бесіда в режимі Т—>Рt—>P2->Р3. Т: Why is it important to know the history of your family? Have you understood how to make a family tree? I hope, so because for the next time you'll have a project work in creating your family tree. Who are you going to talk with to learn more about your family? |
Підтема Календарно-тематичне планування до підручника “Our English”(Liudmyla Byrkun), 6-й клас, 3 уроки на тиждень |
Уроку Дата Підтема Соціокультурна Моя родина. Родинне дерево розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається |
Методичні рекомендації щодо ведення журналу Журнали класів на одній паралелі позначаються цифрами і відповідними літерами українського алфавіту, наприклад: 5-А клас, 5-Б клас,... |
Урок №5 Клас: 9 Дата: 01. 10 Великою французькою революцією, поглибити інтерес учнів до всесвітньої історії, культури, до культури Франції |
Дата Клас Лабораторна робота №8 Тема Мета: навчитися використовувати засоби “Пошук рішення” та “Підбір параметрів” для знаходження розв’язків задач моделювання |
РЕЄСТРАЦІЙНА ЗАЯВА платника податку на додану вартість Бажана дата реєстрації (перереєстрації) платником податку на додану вартість / дата переходу на спрощену систему оподаткування та/або... |
Урок 1 Дата: Клас: 4 Тема: Країни та нації Т.: Учитель роздає картки з зображенням прапорів країн, називає одну з вивчених країн, учні повинні підняти картки |
Дата Клас Масиви. Масиви в формулах Масив - це послідовність даних, розташованих у рядку або стовпчику. Для обробки масивів в табличному процесорі Ехсеlвикористовуються... |
Урок №9 Тема: Історичні пісні Обладнання: музичний інструмент, посібник-зошит 4 клас, фонохрестоматія 4 клас, ППЗ «Музичне мистецтво 4 клас», ноутбук, мультимедійний... |
Дата Клас Майстер функцій. Категорії функцій Зокрема, знаходити середнє арифметичне, максимальне й мінімальне значення, середньоквадратичне відхилення, найбільш імовірне значення,... |