№ уроку
|
Дата
|
Тема (тематика спілкування)
|
Мовленнєві функції
|
Лінгвістична компетенція
|
Мовленнєва компетенція
|
Соціо культурна компетенція
|
Загально навчальна компетенція
|
Примітка
|
Лексична
|
Граматична
|
Фонетична
|
Мовлення
|
Аудіювання
|
Читання
|
Письмо
|
|
|
|
1.
|
2.
|
3.
|
4.
|
5.
|
6.
|
7.
|
8.
|
9.
|
10.
|
11.
|
12.
|
13.
|
14.
|
Тема . Я, моя сім’я та друзі (9 годин)
|
1.
|
1а
1б
1в
1г
|
Привітання
|
Hello! I am…
|
Hello!
Good bye!
|
I am (name).
|
|
Ex. 2-5, p. 4-5.
|
Ex. 1, p. 4.
|
|
|
Обирати
і вживати
відповідні
до ситуації
спілкування
привітання
|
Стежити за
презентованою
інформацією.
|
|
2.
|
1а
1б
1в
1г
|
Приємно познайоми тись
|
Hello! I am…
|
Stand up!
Sit down!
Names
|
This is…
|
|
Ex. 1-5, p. 6-7.
|
Ex. 2-3, p. 6.
|
|
|
Обирати
і вживати
відповідні
до ситуації
спілкування
привітання
|
Розуміти
відтворювати
мовленнєві
зразки наслідуючи вчителя
|
|
3.
|
1а
1б
1в
1г
|
Як тебе звати?
|
What is your name? My name is… Nice to meet you!
|
Good morning!
|
What is..? – What’s..?
I am… - I’m …
|
|
Ex. 1-6, pp 8-9.
|
Ex. 1, 3, p. 8.
|
|
|
Обирати
і вживати
відповідні
до ситуації
спілкування фрази
|
Стежити за
презентованою
інформацією.
|
|
4.
|
1а
1б
1в
1г
|
Як справи?
|
How are you? My name is…
How are you?
I am (ok, fine, so-so). And you?
|
A boy, a girl.
|
How are you? My name is…
How are you? And you?
|
|
Ex. 1-5, p. 10-11
|
Ex. 1, 3, p. 10-11.
|
|
|
Обирати
і вживати
відповідні
до ситуації
спілкування фрази
|
Розуміти
і виконувати
прості інструкції
вчителя
|
|
5.
|
1а
1б
1в
1г
|
У мене є друг.
|
Where are you from? – I am from… He/she is from…
|
Ukraine, the UK, the USA.
|
Where are you from? – I am from… He/she is from…
|
|
Ex. 1-4, pp. 12-13
|
Ex. 1, p. 12.
|
|
|
Обирати
і вживати
відповідні
до ситуації
спілкування фрази
|
Стежити за
презентова ною
інформацією.
|
|
6.
|
1а
1б
1в
1г
|
Скільки тобі років.
|
How old are you? I am …
How old is he/she? He/she is…
|
Numbers 1-8.
|
How old are you? I am …
How old is he/she? He/she is…
|
|
Ex. 1-6, pp. 14-15.
|
Ex. 1-2, pp. 14-15.
|
|
|
Обирати
і вживати
відповідні
до ситуації
спілкування фрази
|
Розуміти
відтворю вати
мовленнєві
зразки наслідуючи вчителя
|
|
1.
|
2.
|
3.
|
4.
|
5.
|
6.
|
7.
|
8.
|
9.
|
10.
|
11.
|
12.
|
13.
|
14.
|
7.
|
1а
1б
1в
1г
|
Моя сім’я.
|
I have got…
Is it your...? – Yes, it is./ No, it is not.
|
A father, a mother, a sister, a brother, family.
|
I have got…
Is it your...? – Yes, it is./ No, it is not.
|
|
Ex. 1-6, pp. 16-17.
|
Ex. 1, 3-4, pp. 16-17.
|
|
|
Обирати
і вживати
відповідні
до ситуації
спілкування фрази
|
Розуміти
виконувати
прості інструкції
вчителя
|
|
8.
|
1а
1б
1в
1г
|
Ми – щасливі.
|
He/she is…
We are…
My mother’s name is…
|
Nice, kind, happy.
|
He/she is…
We are…
My mother’s name is…
|
|
Ex. 1-5, pp. 19-20.
|
Ex. 1-2, p. 18.
|
|
|
Розуміти
особливості
привітань зі святом
і вживати їх
відповідно
до ситуації
спілкування
|
Стежити за
презентованою
інформацією.
|
|
9.
|
1а
1б
1в
1г
|
Ми разом. Підсумковий урок з теми №1.
|
Have you got...? – Yes, I have./ No, I haven’t.
|
An aunt, an uncle, a granny, a grandpa, cousins.
|
Have you got...? – Yes, I have./ No, I haven’t.
|
|
Ex. 1-5, pp. 20-21.
|
Ex. 1-2, p. 20.
|
|
|
Обирати
і вживати
відповідні
до ситуації
спілкування
привітання
|
Розуміти
і виконувати
прості інструкції
вчителя
|
|
Тема 2. Мої іграшки (7 годин)
|
10.
|
1а
1б
1в
1г
|
Я маю багато іграшок.
|
What is this? – It is…
I have got…
|
An apple, a ball, a bird, a dog, an ant, a teddy bear, a dog.
|
What is this? – It is…
I have got…
|
Aa, Bb
|
Ex. 1-3, pp. 22-23.
|
Ex. 1-2, p. 22.
|
|
Ex. 5, p. 23.
|
Вживати
відповідні
до ситуації
спілкування
ввічливі слова
|
Стежити за
презентованою
інформацією.
|
|
11.
|
1а
1б
1в
1г
|
Давайте пограємось.
|
Let’s…
|
A car, a kite, a cat, a frog.
|
Let’s…
|
Cc, Dd
|
Ex. 1-3, pp. 24-25
|
Ex. 1-2, p.24.
|
Ex. 5, p. 25.
|
Ex. 4b, p. 25.
|
Вживати
відповідні
до ситуації
спілкування
ввічливі слова
і фрази
|
Розуміти
і виконувати
прості інструкції
вчителя
|
|
12.
|
1а
1б
1в
1г
|
Він – фіолетовий.
|
Виконувати прості інструкції
Take…/ Give me…
Stand up. Sit down.
|
Purple, pink, blue, green, yellow, orange, red, a pig, an orange.
|
It is green.
|
Oo, Pp
|
Ex. 1-3, 6, pp. 26-27.
|
Ex. 1, p. 26.
|
Ex. 5, p. 27.
|
Ex. 4b, p. 27.
|
Вживати
відповідні
до ситуації
спілкування
ввічливі слова
|
Стежити за
презентованою
інформацією.
|
|
13.
|
1а
1б
1в
1г
|
Якого кольору?
|
Відповідати на прості запитання.
What colour is it? – It is…
|
A boat, a train, a duck, an elephant, a goat.
|
What colour is it? – It is…
|
Ee, Ff, Gg
|
Ex. 1-3, pp. 28-29.
|
Ex. 1, 3, p. 28.
|
|
Ex. 5, p. 29.
|
Вживати
відповідні
до ситуації
спілкування
ввічливі слова, фрази
|
Розуміти
і відтворювати
мовленнєві
зразки наслідуючи вчителя
|
|
1.
|
2.
|
3.
|
4.
|
5.
|
6.
|
7.
|
8.
|
9.
|
10.
|
11.
|
12.
|
13.
|
14.
|
14.
|
1а
1б
1в
1г
|
У неї є лялька.
|
What’s this/that? – It’s…
|
An iPod, a hare, new.
|
…her…
…his…
Plural.
|
Hh, Ii, Kk
|
Ex. 1-3, 6, pp. 30-32.
|
E. 1-2, pp. 30-31.
|
|
Ex. 5, p. 32.
|
Вживати
відповідні
до ситуації
спілкування
ввічливі слова
|
Стежити за
презентованою
інформацією.
|
|
15.
|
1а
1б
1в
1г
|
З Новим Роком!
|
Скласти прості речення.
Виконувати прості інструкції.
|
A star, a flag, a present, a tiger, a tree, a snake.
|
What do you see? – I see… What colour are they? They are…
|
Ss, Tt
|
Ex. 1-3, 6, pp. 33-34.
|
Ex. 1-2, p. 33.
|
Ex. 5, p. 34.
|
Ex. 4b, p. 34.
|
Вживати
відповідні
до ситуації
спілкування
ввічливі слова
|
Розуміти
і виконувати
прості інструкції
вчителя
|
|
16.
|
1а
1б
1в
1г
|
Де Санта Клаус? Підсумковий урок з теми №2.
|
Вітати зі святом Merry Christmas! Happy New Year!
|
Classroom objects, colours, numbers, actions.
|
Where is…?
|
Ex. 1-5, p. 35-37.
|
Ex. 1-4, pp. 35-36.
|
|
Розрізняти на слух вивчені слова і віршик Merry Christmas!
|
|
Розуміти
особливості
привітань зі святом
і вживати їх
відповідно
до ситуації
спілкування
|
Розуміти
і виконувати
прості інструкції
вчителя
|
|
|