№ уроку
|
Дата
|
Тема (тематика спілкування)
|
Мовленнєві функції
|
Засоби вираження
|
Лінгвістична компетенція
|
Мовленнєва компетенція
|
Соціоку льтурна компетенція
|
Загально навчаль
на компетен ція
|
Домашнє завдання
|
Лексична
|
Граматична
|
Фонетична
|
Мовлення
|
Письмо
|
Аудіювання
|
Читання
|
|
|
|
1.
|
2.
|
3.
|
4.
|
5.
|
6.
|
7.
|
8.
|
9.
|
10.
|
11.
|
12.
|
13.
|
14.
|
15.
|
Повторення (4 години)
|
1.
|
|
Країни та нації.
|
Коротко повідомляти про факти.
|
He is from Ukraine.
We are Ukrainians.
|
Nationality, Ukrainian, American, British, German, French, Canadian, New Zealander, Australian, English.
|
Множина іменників.
|
Чітка вимова нових слів.
|
|
PB ex.3, p.6.
WB ex. 1, 2, p. 1.
|
Ex.4, p.6-7.
|
Ex.1. p.8.
|
Знання культурних реалій спільноти мова якої вивчаєть ся: умови життя
|
Активно застосовувати мову, що вивчається.
|
Вивчити слова. WB ex. 3, p. 2. Розгадати кросворд.
|
2.
|
|
Країни та нації.
|
Коротко повідомляти про факти.
|
Where does she live? She lives in England.
What nationality is she? She is English.
|
Теперішній час дієслова to be.
Спеціальні запитання.
|
Чітка вимова нових слів.
|
PB ex. 1-3, p. 8.
|
WB Ex. 1-2, p. 2-3
|
|
|
WB ex.3, p.3. Скласти діалог з поданих реплік.
|
3.
|
|
Друг за листуванням
|
Коротко повідомляти про факти.
|
In his letters Taras tells about… Bill knows that…
|
|
Теперішній неозначений час.
|
Правиль на інтонація.
|
PB ex. 4, p. 10.
|
PB ex.2, p. 9.
|
|
PB ex.1, p.9. Ex. 3, p. 10
|
WB ex. 3, p.4. Скласти розповідь за зразком
|
4.
|
|
Друг за листуванням
|
Коментувати дії, що відбуваються в момент мовлення.
|
Mark always visits his friend on Tuesdays. Mark is visiting his friend now.
|
|
Теперішній неозначений тривалий часи.
|
Правиль на інтонація
|
PB ex. 4, p. 12
|
PB ex. 1, p.11, ex. 5, p. 12
|
|
PB ex. 1,3 p.11
|
WB ex. 4 p.6, заповнити пропуски.
|
Тема 1: Оточення (10 годин)
|
5
|
|
Допомога батькам
|
Повідомляти про повсякденні дії, що відбуваються в момент мовлення; пропонувати виконати дії;
|
Come and do the washing up. I always do the washing up.
|
Tidy the room, do the ironing, do the washing up, sweep, fix, something, air the room, go shopping, feed the pet, walk the pet.
|
Порівняння простого теперішнього і теперішнього тривалого часів.
|
Інтонація запитань
|
PB ex. 3-5, p. 14-15.
WB ex. 2, p.7.
|
WB ex. 1, p.7.
|
PB ex. 2, p. 14.
|
PB ex. 1, p. 13.
|
Здогадуватися за контекстом про значення незнайомих слів.
|
Уважно стежити за презентова ною інформацією
|
WB ex.3, p. 8. Скласти речення за зразком.
|
1.
|
2.
|
3.
|
4.
|
5.
|
6.
|
7.
|
8.
|
9.
|
10.
|
11.
|
12.
|
13.
|
14.
|
15.
|
6
|
|
Допомога батькам
|
Запитувати з метою отримання детальнішої інформації; повідомляти про наявність чи відсутність речей; запитувати про наявність речей і відповідати на такі запитання; висловлювати жаль; висловлювати прохання; запитувати про потреби; повідомляти про потреби.
|
On weekdays they get up early. Who goes to work? He does.
|
Weekday, early, then.
|
Спеціальні запитання до підмета.
|
Інтонація запитань
|
PB ex. 2-3, p. 17.
|
WB ex. 1-2, p. 8-9.
|
PB
|
PB ex. 1, p. 16.
|
Здогаду ватися за контекстом про значення незнайомих слів.
|
Усвідомлюва ти мету поставленого завдання
|
WB ex. 3, p. 9. Дати відповіді на запитання.
|
7
|
|
Домашнє господарство
|
|
What, where, when, why, how.
|
Загальні та спеціальні запитання.
|
Інтонація запитань
|
PB ex. 3-6, p. 19.
|
PB ex. 5, p. 19.
WB ex. 1, p. 9.
|
PB ex. 2, p. 18.
|
PB ex. 1, p. 18. Ex. 4, p. 19.
|
Звіряти зразок для письма з написа ним.
|
Уважно стежити за презентова ною інформацією
|
WB ex. 3, p.10. Дати відповіді на запитання.
|
8
|
|
Харчу вання
|
There are some eggs in the fridge. There is some jam in the fridge, too.
|
Basket, apple pie, flour, fridge.
|
There is / There are із злічуваними та незлічуваними іменниками
|
Правильна вимова нових слів.
|
PB ex. 5-6, p. 21.
|
WB ex. 1, p. 10.
|
PB ex. 2, p. 20.
|
PB ex. 1, 3, р. 20.
|
Повсякденне життя
|
Усвідомлюва ти мету поставленого завдання
|
WB ex. 3, p. 11. Заповнити пропуски.
|
9
|
|
Харчу вання
|
Is there any salt?
Yes, there is. / No, there isn`t.
|
Any, some.
|
There is / There are у питальних і заперечних реченнях.
|
Інтонація запитань
|
PB ex. 2, p. 22.
|
WB ex. 1, 2, p. 11-12.
|
PB ex. 1, p. 22.
|
PB ex. 3, p. 22.
|
Повсякденне життя
|
Уважно стежити за презентова ною інформацією
|
PB ex. 3, p. 22 вивчити правило. WB ex. 3, p. 12 скласти 5 речень за зразком.
|
10
|
|
Харчу вання
|
There aren’t any eggs, but there is some milk.
|
Rice, chicken, thirsty, hungry.
|
Вживання any, some.
|
Правильна вимова нових слів.
|
PB ex. 3-5, p. 24.
|
WB ex. 2, p. 13.
|
PB ex. 1, 2, p. 23.
|
PB ex. 4, p. 24.
|
Повсякденне життя
|
Активно застосовувати мову, що вивчається
|
WB ex. 1, p. 13. Доповнити речення.
|
11
|
|
Купівля продуктів
|
What do you want today?
|
Want, bar, pack, can, bottle, jar, bag, carton.
|
Preposition of у фразах типу a can on fish, a bag of flour.
|
Інтонація запитань
|
PB ex. 4, p 26.
|
PB ex 5b, p. 26. WB ex. 2, p. 14.
|
PB ex. 1, 3, p. 25-26
|
PB ex. 2, p. 25 ex. 5a, p. 26.
|
Правила ввічливості
|
Усвідомлюва ти мету поставленого завдання
|
WB ex. 1, 3, p. 14-15. Заповнити пропуски, відповісти на запитання.
|
12
|
|
Купівля продуктів
|
There are 3 bags of sugar. There is some sugar in the bag.
|
Money.
|
Злічувані та незлічувані іменники у звороті There is / There are
|
Правильна вимова нових слів.
|
WB ex. 2, p. 27.
|
PB ex. 3, p. 28.
|
PB ex. 1, p. 27. Ex. 4, p. 28.
|
PB ex. 2, p. 27.
|
Правила ввічливо вві
|
Уважно стежити за презентова ною інформацією
|
WB ex. 2,3, p. 16. Скласти речення за малюнком
|
1.
|
2.
|
3.
|
4.
|
5.
|
6.
|
7.
|
8.
|
9.
|
10.
|
11.
|
12.
|
13.
|
14.
|
15.
|
13
|
|
Домашні обов’язки
|
|
Thank you for your letter. There isn`t any place like home. You can come and see. Kate wants to make …
|
|
Злічувані та незлічувані іменники.
|
Інтонація речень
|
PB ex. 2, p. 30.
|
PB ex. 4, p. 30.
WB ex. 1, p. 16.
|
|
PB ex. 1, p. 29, ex. 3, p. 30.
|
Повсякденне життя
|
Активно застосовувати мову, що вивчається
|
WB ex. 2, p. 17. Скласти речення з поданих слів.
|
14
|
|
Підсумковий урок з теми №1.
|
|
|
Lexical material of the theme.
|
|
Інтонація речень
|
Ex. 1, p. 31.
|
WB ex. 1, 2, p. 18.
|
|
PB ex. 2, 3, p. 31.
|
Правила ввічливості
|
Ефективно використовувати набутий досвід.
|
WB ex. 3, p. 18. Написати листа другові.
|
Тема 2: Помешкання (8 годин)
|
15
|
|
Прийом гостей.
|
Запрошувати в гості
|
Look at him. Do you know them? He gives her some water.
|
Know, seed.
|
Об`єктний відмінок особових займенників
|
Інтонація речень
|
PB ex. 1, p. 32. Ex. 6, p. 33.
|
WB 1, 3, p. 19.
|
PB ex. 1, p. 32. Ex. 6, p. 33.
|
PB ex. 2, p. 32, ex. 3, p. 33.
|
Знання умов життя англійців
|
Уважно стежити за презентованою інформацією
|
PB ex. 3, p. 33 вивч, WB ex. 2, p. 19 обрати потрібну форму займенника.
|
16
|
|
Прийом гостей.
|
Запрошувати в гості
|
Do you live in the city or in the country? What`s it like?
|
Country, town, city.
|
Розділові запитання.
|
Особли вості інтонації запитань
|
PB ex. 3, 4, p. 35.
|
WB ex. 1, p. 20.
|
PB ex. 2, p. 34. Ex. 5, p. 35.
|
PB ex. 1, p. 34.
|
Знання умов життя англійців
|
Активно застосовувати мову, що вивчається.
|
WB ex. 2, p. 21, доповнити речення.
|
17
|
|
Житло.
|
Описувати помешкання. Запитувати повідомляти про наявність предметів у певних місцях.
|
Are there any pictures on the wall? No, there aren`t.
|
Between, in the middle of, around, in the corner, behind, above.
|
There is / There are у стверджувальних та питальних реченнях.
|
Особли вості інтонації запитань
|
PB ex. 2b, 3, p. 38
|
WB ex. 1, p. 20.
|
PB ex. 1, p. 36.
|
PB ex. 2a, p. 37.
|
Знання традицій англійців у домі
|
Ефективно використовувати набутий досвід.
|
PB ex. 3c, p. 38 виписати речення.
|
18
|
|
Житло.
|
Описувати помешкання. Запитувати повідомляти про наявність предметів у певних місцях.
|
Your flat is really comfortable. You are lucky.
|
Fireplace, mirror, hall, cupboard, bookcase, chest of drawers, wardrobe, furniture, comfortable, wonderful, tradition.
|
Прийменники місця between, in the middle of, around, in the corner, behind, above.
|
Інтонація речень
|
PB ex. 2, p. 39, ex. 4, 5, p. 40.
|
WB ex. 1, p. 22.
|
PB ex. 1, p. 39.
|
PB ex. 3, p. 40.
|
Знання традицій англійців у домі
|
Уважно стежити за презентованою інформацією
|
WB ex. 2, p. 23? Розфарбу вати малюнок відповідно до інструкцій
|
1.
|
2.
|
3.
|
4.
|
5.
|
6.
|
7.
|
8.
|
9.
|
10.
|
11.
|
12.
|
13.
|
14.
|
15.
|
19
|
|
Житло.
|
Описувати помешкання. Запитувати повідомляти про наявність предметів у певних місцях.
|
Are there any interesting programmes on? There are lots of cartoons on TV today.
|
Light, switch, key, upstairs, downstairs.
|
Наказовий спосіб дієслів. Вживання прислівників місця upstairs, downstairs.
|
Особли вості інтонації запитань
|
PB ex. 3-5, p. 42.
|
WB ex. 1, p. 24.
|
PB ex. 1, 2, p. 41.
|
WB ex. 3, p. 25.
|
Знання традицій англійців у домі
|
Ефективно співпрацю вати в парах.
|
Ex. 2, p. 24-25, дати відповіді на запитання
|
20
|
|
Користування побутовими приладами.
|
Давати розпорядження
|
There is a knock at the door. Go and answer, please. Turn on\off the water, please.
|
Turn on/off, switch on/off, iron, cooker, dishwasher, vacuum cleaner, microwave oven, washing machine.
|
Наказовий спосіб дієслів.
|
Чітка вимова інструк цій
|
PB ex. 3, p. 44. Ex. 6, p. 45.
|
WB ex. 2, 3, p. 26.
|
PB ex. 1, 2, p. 43-44.
|
PB ex. 4, p. 44.
|
Повсякденне життя англійців
|
Активно застосовувати мову, що вивчається.
|
WB ex. 1, p. 26, закінчити речення.
|
21
|
|
Прийом гостей. День народження.
|
Вітати із святом
|
They give presents on this day. At a birthday party there is always a cake with candles.
|
Twenty, thirty, forty, fifty, sixty, seventy, eighty, ninety, one hundred.
|
Числівники 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100.
|
Правильна артикуляція числівників.
|
PB ex. 4, p. 47.
|
WB ex. 1, 2, p. 27.
|
PB ex. 1, p. 46.
|
PB ex. 2, 3, p. 46.
|
Знання соціально норм поведінки
|
Активно застосовувати мову, що вивчається.
|
PB ex. 5, p. 47, зробити вітальну листівку.
|
22
|
|
Підсумковий урок з теми №2.
|
Описувати помешкання. Запитувати повідомляти про наявність предметів у певних місцях.
|
|
Lexical material of the theme.
|
|
Правильна артикуляція слів, речень.
|
PB ex. 2-5, p. 49
|
WB ex. 3, p. 28
|
|
PB ex. 1, p. 48. WB ex. 2, p. 29.
|
Знання соціально норм поведінки
|
Ефективно використовувати набутий досвід.
|
WB ex. 1, p. 28 доповнити речення.
|
Тема 3: Подорож. Місто. (6 годин + 4 к.р.)
|
23
|
|
Орієнтація у місті.
|
|
Which one? The one in front of us.
|
Theatre, gallery, museum, cinema, circus, concert hall, centre, central, downtown, uptown, opposite.
|
There is… There are…
|
Особливості інтонації запитань
|
PB ex. 5, p. 53.
|
WB ex. 1, p. 30.
|
PB ex. 1, p. 50. Ex. 3, p. 51-52.
|
PB ex. 4, p. 52.
|
Здогадуватися про значення нових слів за аналогією з рідною мовою.
|
Уважно стежити за презентованою інформацією
|
WB ex. 2, p. 30 дати відповіді на запитання.
|
24
|
|
Транс порт.
Визна чення шляху.
|
|
Which bus should we take? We should buy a bus pass.
Can you tell me the way to…? How can I get to…? Go straight ahead. First go along, the turn left at the bus stop.
|
Buy a bus pass, get off, take a bus. Should, turn left/right, get to, straight ahead, along, first, then, way, far (from).
|
Модальне дієслово should.
|
Особливості інтонації запитань
|
PB ex. 3, 4, p. 55.
|
WB ex. 2, p. 31.
|
PB ex. 1, p. 54.
|
PB ex. 2, p. 54.
|
Здогадуватися про значення нових слів за аналогією з рідною мовою.
|
Активно застосовувати мову, що вивчається.
|
WB ex. 1, p. 30 поставити репліки діалогу в правильному порядку.
|
1.
|
2.
|
3.
|
4.
|
5.
|
6.
|
7.
|
8.
|
9.
|
10.
|
11.
|
12.
|
13.
|
14.
|
15.
|
25
|
|
Контроль аудіюван ня.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Правила ввічливо сті.
|
Ефективно використову вати набутий досвід.
|
Повт л/м та гр/м теми.
|
26
|
|
Конт роль письма
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Правила ввічливо сті.
|
Ефективно використову вати набутий досвід.
|
Повт л/м та гр/м теми №1.
|
27
|
|
Контроль читання
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Правила ввічливості.
|
Ефективно використову вати набутий досвід.
|
Повт л/м та гр/м теми №2.
|
28
|
|
Контроль мовлення
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Правила ввічливо вві.
|
Ефективно використову вати набутий досвід.
|
Повт л/м та гр/м теми №3.
|
29
|
|
Заходи громадсько го приз начення
|
|
Where is the nearest post office, please? What is the best way to…?
|
Post office, library, hotel, bank, market, hotel, at the crossroad, at the crossing, around the corner, over there.
|
Модальні дієслова can, could, should.
|
Правильна вимова нових ЛО.
|
PB ex. 3, 4, p. 63-64.
|
WB ex. 1, p. 35.
|
PB ex. 2, p. 62.
|
PB ex. 1, p. 61.
|
Соціальні правила поведінки
|
Ефективно співпрацю вати в парах.
|
WB ex. 2, p. 36, заповнити пропуски в діалозі.
|
30
|
|
Інформа ція на вивісках і знаках.
|
|
You must not enter here. You should go there. Exit is this way.
|
Entrance, exit, push, pull, closed, open.
|
Модальні дієслова
|
Правильна вимова нових ЛО.
|
PB ex. 2, p. 65-66. Ex. 5, 6, p. 67.
|
PB 4, p. 66.
WB ex. 1, p. 37.
|
PB ex. 1, p 65, ex. 7, p. 67.
|
PB ex. 3, p. 66-67.
|
Соціальні правила поведінки
|
Уважно стежити за презентованою інформацією
|
WB ex. 3а, p. 37 скласти речення.
|
31
|
|
Лондон та його визначні місця.
|
|
There are lots of places of interest.
|
Square, tower, palace, bridge, station, underground, thousand.
|
Ступені порівняння прикметників
|
Правильна вимова нових ЛО.
|
PB ex. 6, p. 72.
|
PB ex. 5, p. 72. WB ex. 3, p. 39.
|
PB ex. 1, p. 68.
|
PB ex. 2, p. 68, ex. 3, p. 69-71.
Ex. 4, p71-72.
|
Соціальні правила поведінки
|
Активно застосовувати мову, що вивчається.
|
WB ex. 1, 2, p. 39 дописати потрібні слова.
|
32
|
|
Підсум ковий урок з теми №3. Семест рове оцінювання.
|
|
What monument is there? Now we are coming to… They can make there way to…now.
|
Change, pass, and make one’s way to.
|
Ступені порівняння прикметників
|
Правильна вимова нових ЛО.
|
PB ex. 3, p. 74.
|
WB ex. 2, p. 40.
|
|
PB ex. 1, 2, p. 73, 74.
|
Соціальні правила поведінки
|
Ефективно використовувати набутий досвід.
|
WB ex. 3, p. 40 заповнити пропуски в реченнях.
|