№ уроку, дата
|
Сфери (тематика) спілкування
Areas (topics) of communication
|
Мовленнєва компетенція
Speech competence
|
Мовна компетенція
Language competence
|
Мовлення
|
Аудіювання
|
Читання
|
Письмо
|
Соціокультурна/
Соціолінгв. компетенція
Sociocul./socioling. competence
|
Cтратегічна компетенція
Strategic competence
|
Домашнє завдання
|
Засоби навчання
|
Мовленнєві функції
Functions
|
Приклади функціональ-них показників
Functional exponents
|
Лексика
Vocabulary
|
Граматика Grammar
|
Фонетика Phonetics
|
Діало-
гічне
мовлення
|
Монологічне мовлення
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
1.
|
1 вересня. Початок навчання.
|
Описувати свою школу.
|
He is older than his brother … My school is…
|
Key words с. 9
|
Ступе-ні порівняння прикм.
|
Крилатий вислів.
|
Впр. 2, с. 10, впр. 7, с.11
|
Впр. 4, с. 10, впр. 6, с. 11
|
|
Впр. 1, с. 9
|
Впр. 3, с. 10
|
1 вересня – день знань.
|
Уважно сприйм. презент. інформа.
|
Впр. 10, с. 12 проект
|
Підр., зошитслов-ник
|
2.
|
Знання у моєму житті.
|
Обговор. шкільного життя.
|
I go to school because…
|
Education, to greet, to begin, to chat
|
Майбутній простий час. Впр. 4, с. 11, впр. 6, с. 15
|
Крилатий вислів.
|
Впр. 3 (б), с. 14
|
Впр. 2, с. 13,
|
|
Впр. 1, с. 13, впр. 3 (а), с.14
|
Впр. 5, с. 15
|
1 вересня у різних країнах.
|
Брати активну участь в обговореннях.
|
Впр. 7, с. 16 вивч. вірш
|
Підр., зошитслов-ник
|
3.
|
Мої літні канікули.
|
Розповіда-ти про свої літні канікули.
|
My summer holidays were…
|
Key words c. 17
|
Some/
any
|
Чітка вимова.
|
Впр. 4, с. 19
|
Впр. 2, с. 18
|
Впр. 3, с. 18
|
Впр. 1, с. 17, впр. 9 (а), с. 20
|
Впр. 5, с. 19
|
Важливість навчання.
|
Ефектив-но співпрац. під час уроку
|
Впр. 7, с. 20 письм.
|
Підр., зошитслов-ник
|
4.
|
Шкільні предмети.
|
Обговорення улюблених шкільних предметів.
|
My favorite school subject is …
|
Key words c. 21
|
“one”
|
Крилатий вислів.
|
Впр. 5, с. 22, впр. 6, с. 23
|
Впр. 4, с. 22
|
|
Впр. 1, с. 21, впр. 2, с. 21
|
Впр. 3, с. 22
|
Різноманітні шкільні предмети.
|
Працюва-ти в групах.
|
Впр. 7, с. 23 письм.
|
Підр., зошитслов-ник
|
№ уроку, дата
|
Сфери (тематика) спілкування
Areas (topics) of communication
|
Мовленнєва компетенція
Speech competence
|
Мовна компетенція
Language competence
|
Мовлення
|
Аудіювання
|
Читання
|
Письмо
|
Соціокультурна/
Соціолінгв. компетенція
Sociocul./socioling. competence
|
Cтратегічна компетенція
Strategic competence
|
Домашнє завдання
|
Засоби навчання
|
Мовленнєві функції
Functions
|
Приклади функціональ-них показників
Functional exponents
|
Лексика
Vocabulary
|
Граматика Grammar
|
Фонетика Phonetics
|
Діало-
гічне
мовлення
|
Монологічне мовлення
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
5.
|
Навчання у Британії. Британські школи.
|
Доповню-вати речення.
|
впр. 3, с. 26
|
Key words c. 25
Впр. 6 с 27
|
Теп. простий час.
|
|
Впр. 4, с. 26
|
Впр. 8, с. 28
|
Впр. 2, с. 26
|
Впр. 1, с. 25
|
Впр. 3, с. 26
|
Британські школи.
|
Ефектив-но працював-ти в групах.
|
Впр. 5, с. 26 пис.
|
Підр., зошитслов-ник
|
6.
|
Британська школа Етон.
|
Відповіда-ти на запит. до тексту.
|
Впр. 2, с. 29
|
Strict, customs, tailcoat, calcite, powder, sausage, mixture
Впр. 4, с. 30
|
|
Крилатий вислів.
|
впр. 6, с. 31
|
Впр. 2, с. 29
|
|
Впр. 1, с. 29, впр. 5, с. 31
|
Впр. 3, с. 30
|
Ознайомлення з най відомішою британською школою.
|
Брати активну участь у обговореннях.
|
Впр. 8, с. 32 чит, впр. 9, с. 32 усно
|
Підр., зошитслов-ник
|
7.
|
Види транспорту.
|
Інтерв’ювання одно клас-
ників.
|
Do you go to school by bus?
Do you like going to school by bus?
|
Key words c. 35
|
Прийменники.
|
Впр. 11, с. 38
|
Впр. 7, с. 37, впр. 9, с. 38
|
Впр. 5, с. 36
|
|
Впр. 2, с. 35, впр. 6, с. 37
|
Впр. 3, с. 36
|
Різноманітні види транспорту.
|
Сприйма-ти презенто-вану інформа-цію.
|
Впр. 4, с. 36 пис.
|
Підр., зошитслов-ник
|
8.
|
Найпопулярніші види транспорту.
|
Давати відповіді на запитання до прочитаного тексту
|
Впр. 2, с. 40
|
Key words c. 39
|
Ступені порівняння прик-метни-ків
|
|
Впр. 3, с. 40
|
Впр. 2, с. 40
|
|
Впр. 1, с. 39
|
Впр. 4, с. 41
|
Найпопулярніші види транспорту у світі та в Україні.
|
Ефектив-но співпрацю вати під час уроку.
|
Впр. 6, с. 42 письм.
|
Підр., зошитслов-ник
|
№ уроку, дата
|
Сфери (тематика) спілкування
Areas (topics) of communication
|
Мовленнєва компетенція
Speech competence
|
Мовна компетенція
Language competence
|
Мовлення
|
Аудіювання
|
Читання
|
Письмо
|
Соціокультурна/
Соціолінгв. компетенція
Sociocul./socioling. competence
|
Cтратегічна компетенція
Strategic competence
|
Домашнє завдання
|
Засоби навчання
|
Мовленнєві функції
Functions
|
Приклади функціональ-них показників
Functional exponents
|
Лексика
Vocabulary
|
Граматика Grammar
|
Фонетика Phonetics
|
Діало-
гічне
мовлення
|
Монологічне мовлення
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
9.
|
Історія виникнення транспорту.
|
Обговорення улюблено-го виду транспор-ту.
|
What is your favorite means of transport? It is… Why?
|
Впр. 3, с. 43
|
Впр. 3, с. 44
|
|
Діалог про види транс-порту.
|
Впр. 1 (с), с. 43
|
Впр. 5, с. 44
|
Впр. 1 (а), с. 43
|
Впр. 1 (б), с. 43, впр. 4, с. 44
|
Історія появи транспорту.
|
Активно застос. англ. мову у висловлюваннях.
|
Впр. 7 (а), с. 46 письм.
|
Підр., зошитслов-ник
|
10.
|
Міста, містечка та села.
|
Розповіда-то про своє містечко.
|
I live in … This town is …I like/don’t like it because…
|
Key words c. 47
|
Some-thing, any-thing, some-body, any-body
|
Крилатий вислів.
|
Впр. 1 (б), с. 48, впр. 3, с. 48
|
Впр. 2, с. 48
|
Впр. 1 (а), с. 47
|
Впр. 1 (а), с. 47
|
Впр. 4, с. 50
|
Переваги та недоліки життя у місті та селі.
|
Співпрац. під час уроку.
|
Впр. 5, с. 50 пис.
|
Підр., зошитслов-ник
|
11.
Т.
|
Місто, в якому я живу.
|
Обговорювати прочита-ний текст.
|
Впр. 2, с. 56
|
Key words c. 55
|
Часові форми дієсло-ва.
|
|
Впр. 3, с. 56
|
Впр. 4, с. 57
|
Впр. 2, с. 56
|
Впр. 1, с. 55
|
Впр. 6, с. 57
|
Таксі у Лондоні.
|
Брати активну участь в обговореннях.
|
Впр. 10, с. 58 пис.
|
Підр., зошитслов-ник
|
12.
|
Зустріч в аеропорту.
|
Складати ситуатив-ний діалог.
|
Впр. 3, с. 62
|
To remember, nervous, to recognize, symbol, to enjoy
|
Впр. 4, с. 62
Артиклі
|
Крилатий вислів.
|
Впр. 3, с. 62
|
|
Впр. 2, с. 62
|
Впр. 1, с. 61, впр. 6 (а), с. 63
|
Впр. 5, с. 63
|
Правила поведінки в аеропорту.
|
Сприйма-ти презенто-вану інформа-цію.
|
Впр. 5, с. 63 пис.
|
Підр., зошитслов-ник
|
|