№ уроку, дата
|
Сфери (тематика) спілкування
Areas (topics) of communication
|
Мовленнєва компетенція
Speech competence
|
Мовна компетенція
Language competence
|
Мовлення
|
Аудіювання
|
Читання
|
Письмо
|
Соціокультурна/
Соціолінгв. компетенція
Sociocul./socioling. competence
|
Cтратегічна компетенція
Strategic competence
|
Домашнє завдання
|
Засоби навчання
|
Мовленнєві функції
Functions
|
Приклади функціональ-них показників
Functional exponents
|
Лексика
Vocabulary
|
Граматика Grammar
|
Фонетика Phonetics
|
Діало-
гічне
мовлення
|
Монологічне мовлення
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
1.
|
Курс повторення. Я і мій друг (моя подруга). Інтерв’юван-ня.
|
Розповідати про себе. Брати інтерв’ю.
|
West/East London. Greenwich.
|
What’s your name? Впр. 4, с. 3 (words)
|
Особові займ.
|
Впр. 2, с. 2, впр. 3, с. 3, впр. 4, с. 3
|
Впр. 5, с. 3, .с впр. 7, с. 3
|
Впр.1, с. 2, впр. 6, с. 3
|
Впр. 3, с. 3
|
Впр. 4, с. 3
|
Впр. 7, с. 3
|
Виховання поваги до друга.
|
Брати активну участь під час уроку.
|
Впр. 8, с. 3 про друга 5 реч.
|
Підр, ілюст.
|
2.
|
Літні канікули.
|
Розповіда-ти про літо та канікули.
|
I always read interesting books in summer …
|
Впр. 3, с. 5
|
Присвійні займен-ники
|
Впр. 1, с. 4
|
Впр. 4, с. 5
|
Впр. 5, с. 5
|
|
Впр. 2, с. 4, впр. 3, с. 5, впр. 4, с. 5
|
|
Правила поведінки під час уроку.
|
Сприйма-ти презент. інформ.
|
Впр. 6, с. 5 письм
|
Підр, ілюст.
|
3.
|
Літо. Відпочинок. Опис малюнків.
|
Описувати малюнки. Утворюва-ти реч. за зразком.
|
My sister is … And yours? Mine is …
|
Впр. 5, с. 7, впр. 1, с. 6 (слова)
|
Питальні реч.
|
Впр. 1, с. 6
|
Впр. 3, с. 7, впр. 4, с. 7
|
Впр. 2, с. 6
|
|
Впр. 1, с. 6
|
Впр. 5, с. 7
|
Правила поведінки під час відпочинку.
|
Ефектив-но співпрац. під час уроку.
|
Впр. 6, .с 7 письм.
|
Підр, роб. зошитслов-ник
|
№ уроку, дата
|
Сфери (тематика) спілкування
Areas (topics) of communication
|
Мовленнєва компетенція
Speech competence
|
Мовна компетенція
Language competence
|
Мовлення
|
Аудіювання
|
Читання
|
Письмо
|
Соціокультурна/
Соціолінгв. компетенція
Sociocul./socioling. competence
|
Cтратегічна компетенція
Strategic competence
|
Домашнє завдання
|
Засоби навчання
|
Мовленнєві функції
Functions
|
Приклади функціональ-них показників
Functional exponents
|
Лексика
Vocabulary
|
Граматика Grammar
|
Фонетика Phonetics
|
Діало-
гічне
мовлення
|
Монологічне мовлення
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
4.
|
Моя родина. Опис.
|
Розповіда-ти про родину.
|
What time is it? It’s half past … What month is it?
|
Впр. 1, с. 8, с. 9
|
Числів-ники
|
С. 8 (звуки)
|
Впр. 2, с. 8, впр. 4, с. 9
|
Впр. 3, с. 9, впр. 5 (а, б), с. 10
|
|
Впр. 1, с. 8
|
Впр. 3, с. 9
|
Важливість родини для людини.
|
Поважне, уважне ставлення до родини.
|
Впр. 6, с. 10 письм.
|
Підр, роб. зошитслов-ник
|
5.
|
Родина мого друга. Опис. Школа. Клас. Предмети. Опис.
|
Розповіда-ти про сім’ю друга. Описувати класну кімнату.
|
My friend’s family is …
|
Впр. 1, с. 11, впр. 3, с. 11
|
Допо-міжні дієсло-ва
|
Впр. 1, с. 11
|
Впр. 3, с. 11
|
Впр. 2, с. 11, впр. 4, с. 11, впр. 5, с. 11
|
|
Впр. 1, с. 11
|
Впр. 4, с. 11
|
Родинне виховання, його значення та важливість.
|
Брати активну участь у обговореннях.
|
Впр. 6, с. 11 (проект сім’я)
|
Підр, роб. зошитслов-ник
|
6.
|
Календар. Пори року. Місяці. Свята. Опис малюнків.
|
Описувати малюнки.
|
I can see in the picture/at the photo …
|
Впр. 1, с. 12
|
Числів-ники
|
Інтонація розповід-них речень, питальнихокличних
|
Впр. 2, с. 12, впр. 5, с. 13
|
Впр. 3, с. 12
|
Впр. 2, с. 12
|
Впр. 1, с. 12
|
Впр. 4, с. 13
|
Українські свята у різні пори року.
|
Ефектив-но працював-ти під час уроку.
|
Впр. 6, с. 13
|
Підр, роб. зошитслов-ник
|
7.
|
Улюблена пора року. Опис.
|
Розповіда-ти про улюблену пору року.
|
Why? Never mind
|
Впр. 1, с. 14, впр. 2, с. 14
|
|
Впр. 1, 2, с. 14
|
Впр. 3, с. 14, впр. 5, с. 15
|
Впр. 4, с. 15
|
|
Впр. 1, с. 14, впр. 2, с. 14
|
Впр. 3, с. 14
|
Розклад дня.
|
Співпрац. під час уроку.
|
Впр. 6, с. 15
|
Підр, роб. зошитслов-ник
|
№ уроку, дата
|
Сфери (тематика) спілкування
Areas (topics) of communication
|
Мовленнєва компетенція
Speech competence
|
Мовна компетенція
Language competence
|
Мовлення
|
Аудіювання
|
Читання
|
Письмо
|
Соціокультурна/
Соціолінгв. компетенція
Sociocul./socioling. competence
|
Cтратегічна компетенція
Strategic competence
|
Домашнє завдання
|
Засоби навчання
|
Мовленнєві функції
Functions
|
Приклади функціональ-них показників
Functional exponents
|
Лексика
Vocabulary
|
Граматика Grammar
|
Фонетика Phonetics
|
Діало-
гічне
мовлення
|
Монологічне мовлення
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
8.
|
День. Дата. Пора року.
|
Назвати день, число, місяць, пору року.
|
Today is …
|
|
Присвійний відмі-нок
|
Закінчення “s”
|
Впр. 1, с. 16, впр. 4, с. 17
|
|
|
Впр. 2, с. 16
|
Впр. 1, с. 16, впр. 3, с. 16
|
Важливість вивчення англ. мови.
|
Брати активну участь під час уроку.
|
Впр. 5, с. 17 письм.
|
Підр, роб. зошитслов-ник
|
9.
|
Зовнішній вигляд. Опис зовнішності.
|
Описувати зовн. вигляд.
|
He is … He has …
|
Впр. 1, с. 18
|
Присвійні займ. Присвійний відмі-нок.
|
Впр. 1, с. 18
|
Впр. 4, с. 18, впр. 5, с. 19
|
Опис своєї зовн.
|
|
Впр. 1, с. 18
|
Впр. 1, с. 18, впр. 2, с. 18, впр. 3, с. 18, впр. 6, с. 19
|
Важливість акуратності.
|
Сприйма-ти презент. інформ.
|
Впр. 7 (а, б), с. 19
|
Підр, роб. зошитслов-ник
|
10.
|
Зовнішність людини. Сестри Тома.
|
Обговорення прочитаного тексту.
|
Tom resembles his father.
|
Впр. 1, с. 20, впр. 4, с. 21
|
Питальні речення
|
Чітка вимова звуків.
|
Впр. 2, с. 20-21, впр. 5, с. 21
|
Впр. 3, с. 21
|
|
Впр. 1, с. 20, впр. 2, с. 20, впр. 4
|
Впр. 4, с. 21
|
Виховання любові до брата/сестри.
|
Брати активну участь у обговореннях.
|
Впр. 5, с. 21
|
Підр, роб. зошитслов-ник
|
|