ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ТЕРНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ З ТЕМИ


Скачати 48.27 Kb.
Назва ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ТЕРНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ З ТЕМИ
Дата 18.12.2013
Розмір 48.27 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Математика > Документи
ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ТЕРНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ

УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ

ЗНАНЬ З ТЕМИ

«ПОЧАТКОВІ ХІМІЧНІ ПОНЯТТЯ»

(розробка уроку, 7 клас)

Підготувала:

вчитель хімії КЗШ №76

Паненкова Т.М.

М. Кривий Ріг

2012 рік

Тема: Узагальнення і систематизація знань з теми

«Початкові хімічні поняття».

Мета: узагальнити і систематизувати знання про початкові хімічні поняття; стимулювати пізнавальну діяльність учнів; розвивати інтерес до предмета; формувати вміння швидко і чітко формулювати свої думки, логічно їх висловлювати.
Тип уроку: узагальнення і систематизація знань.

Форми роботи: фронтальна бесіда, робота з картками, елементи інтерактивного навчання.

Обладнання: картки з індивідуальними завданнями, таблиці-схеми, довідники.

зірочки (червоні, жовті, зелені)
ХІД УРОКУ.

І. Організація класу.

ІІ. Основна частина уроку.

  1. «Мікрофон» - Початкові хімічні поняття.

1). Хімія – 7). Прості речовини -

2). Речовини – 8). Складні речовини -

3). Молекули – 9). Хімічна формула -

4). Атом – 10). Валентність -

5). Хімічний елемент – 11). Аr -

6).Хімічний символ - 12). Мr –
2. Застосування вмінь і знань.

а). «Хімічний ланцюжок» - учні пишуть на дошці по черзі хімічні символи та їх Аr. Читаємо хімічною мовою хімічні формули на таблиці.
3. Хімічний диктант «Прості чи складні?»

N2, Cu(NO3)2, CaO, H2 , H2SO4, Fe, NaOH, C, K2SO4
4. Учні (4) на дошці працюють по карткам.

а). Визначаємо валентність елементів (за кожним слідкує учень-контролер)

1 учень – Ag2O, Cl2O7, P2O3, OF2, CaO.

2 учень – B2O3, AlN, NH3, CO2, P2O5.

3 учень – CaCl2, Al2O3, FeO, SO3, Na2O.

4 учень - K2O, CaC2, Fe2O3, MgO, SO2
б). Складаємо формули за валентністю:

(4 учні біля дошки працюють)

ІІ ІІІ І ІІ І ІІІ ІІ ІІІ ІІ

1 учень – КO, NH , ZnCl AlS SO

ІІІ ІІ IV ІІ ІІ ІІІ ІІІ І V ІІ

2 учень – FeCl SO CaN PH NO

IV І ІІІ ІІ І ІІ ІІ ІІІ ІІ ІІ

3 учень – CBr FeO NaS MgN CO

V ІІ ІІ І ІІ ІІ IV І ІІІ ІІ

4 учень - PO PbCl BaS SiH NO


5. «Хімічні формули говорять хімікові цілу історію речовини» - Д.І.Менделєєв – поясніть цей вислів.

Про що може розповісти хімічна формула?
6. «Хто швидше?»

- 4 учні визначають Мr речовин:

Са3(PO4)2, Al(ОН)3, Н2О, СаО.
7. 4 учні визначають W(O) сполуках:

Al2(SO4)3 , Fe(OH)3, CuSO4, P2O5

З класом в цей час «Бліц – опитування»

а). В періодичній системі групи це …

б). Хімічний символ фосфору –

в). Відносна атомна маса С –

г). У формулі Н2 цифра 2 є –

д). Валентність Оксисену в сполуках -

ж). З молекули кисню це –

(аналіз завдань на дошці)

8. «Хвилинка – цікавинка»

Складіть з набору літер назву речовин. Яке слово зайве? Чому?

СИЕНЬОК - кисень КИНЦ – цинк

ДЕЬОВН - водень РОХЛ - хлор

ОТЗА - азот НЕСОНКГ – оксиген

9. Працюють «Експертні групи» (2) за повідомленням електронної пошти.

(«Шановні семикласники, на ЦГЗК привозять руду з двох кар’єрів: Петровського та ЦГЗКа. Руда з петровського кар’єру має більший вміст FeO , а з ЦГЗКа складається в основному з Fe2O3. Допоможіть будь ласка визначити в якій із цих сполук масова частка Fe більша»)

Результати повідомляють «керівники груп».

(за кожне завдання учні отримують зірочки, за якими і оцінюються знання).

ІІІ. Підсумки уроку.

Виставлення оцінок.
IV. Домашнє завдання.

Повтор.

Періодична система хімічних елементів.

Валентність.

А Н О Т А Ц І Я
Розробка даного уроку за змістом і структурою повністю відповідає чинній програмі курсу хімії. У розробці використовуються інтерактивні методи навчання, нетрадиційні методи і форми роботи елементи рольової гри. Здійснюється особистісно-орієнтований підхід.
Це дає можливість розвивати стійкий інтерес до пізнання, стимулювати пізнавальну активність учнів на уроках хімії.
Матеріал може бути використаний учителями хімії незалежно від рівня їхньої методичної підготовки й педагогічної кваліфікації.

Схожі:

Відділ освіти виконкому Довгинцівської в місті ради
Схвалено методичною радою районного методичного кабінету відділу освіти виконкому Довгинцівської районної у місті ради (Протокол...
Відділ освіти виконкому Довгинцівської в місті ради
Схвалено методичною радою районного методичного кабінету відділу освіти виконкому Довгинцівської районної у місті ради
Уроку: узагальнення та систематизація навчальних досягнень учнів....
Тема уроку. Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Лінійні рівняння з однією змінною»
Черкаський інститут післядипломної освіти педагогічних працівників
Навчальна: узагальнення і систематизація знань з теми «Початкові хімічні поняття»
Уроку : узагальнення й систематизація знань з теми
Учні повинні застосовувати навички читання для пошуку необхідної інформації на англійській мові
Конспект уроку узагальнення та систематизація знань учнів 7  класу...
АКЦЕНТУАЦІЯ ПРОЦЕСІВ КОНВЕРСІЇ ПРИ ВИВЧЕННІ МОРФОЛОГІЇ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ 57
Тема: Узагальнення й систематизація знань з теми: «Прикметник»
Обладнання: дошка, карта подорожі,зошити, картки для індивідуальної роботи, картки самооцінки,ілюстрації, плакати
Уроку. Узагальнення і систематизація знань з теми «Складносурядне речення»
Мета уроку: узагальнити і систематизувати вивчений матеріал про складносурядні речення
Узагальнення і систематизація знань з теми «Текстовий редактор MS WORD»
Обладнання: персональні комп’ютери, програмне забезпечення MS WORD, комп'ютерна презентація, картки з завданнями
Тема. Узагальнення і систематизація вивченого з теми «Іменник»
Мета: допомогти учням узагальнити, систематизувати і закріпити вивчене з теми, розвивати навички правильного вживання іменників у...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка