|
Скачати 48.27 Kb.
|
ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ТЕРНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ З ТЕМИ «ПОЧАТКОВІ ХІМІЧНІ ПОНЯТТЯ» (розробка уроку, 7 клас) Підготувала: вчитель хімії КЗШ №76 Паненкова Т.М. М. Кривий Ріг 2012 рік Тема: Узагальнення і систематизація знань з теми «Початкові хімічні поняття». Мета: узагальнити і систематизувати знання про початкові хімічні поняття; стимулювати пізнавальну діяльність учнів; розвивати інтерес до предмета; формувати вміння швидко і чітко формулювати свої думки, логічно їх висловлювати. Тип уроку: узагальнення і систематизація знань. Форми роботи: фронтальна бесіда, робота з картками, елементи інтерактивного навчання. Обладнання: картки з індивідуальними завданнями, таблиці-схеми, довідники. зірочки (червоні, жовті, зелені) ХІД УРОКУ. І. Організація класу. ІІ. Основна частина уроку.
1). Хімія – 7). Прості речовини - 2). Речовини – 8). Складні речовини - 3). Молекули – 9). Хімічна формула - 4). Атом – 10). Валентність - 5). Хімічний елемент – 11). Аr - 6).Хімічний символ - 12). Мr – 2. Застосування вмінь і знань. а). «Хімічний ланцюжок» - учні пишуть на дошці по черзі хімічні символи та їх Аr. Читаємо хімічною мовою хімічні формули на таблиці. 3. Хімічний диктант «Прості чи складні?» N2, Cu(NO3)2, CaO, H2 , H2SO4, Fe, NaOH, C, K2SO4 4. Учні (4) на дошці працюють по карткам. а). Визначаємо валентність елементів (за кожним слідкує учень-контролер) 1 учень – Ag2O, Cl2O7, P2O3, OF2, CaO. 2 учень – B2O3, AlN, NH3, CO2, P2O5. 3 учень – CaCl2, Al2O3, FeO, SO3, Na2O. 4 учень - K2O, CaC2, Fe2O3, MgO, SO2 б). Складаємо формули за валентністю: (4 учні біля дошки працюють) ІІ ІІІ І ІІ І ІІІ ІІ ІІІ ІІ 1 учень – КO, NH , ZnCl AlS SO ІІІ ІІ IV ІІ ІІ ІІІ ІІІ І V ІІ 2 учень – FeCl SO CaN PH NO IV І ІІІ ІІ І ІІ ІІ ІІІ ІІ ІІ 3 учень – CBr FeO NaS MgN CO V ІІ ІІ І ІІ ІІ IV І ІІІ ІІ 4 учень - PO PbCl BaS SiH NO 5. «Хімічні формули говорять хімікові цілу історію речовини» - Д.І.Менделєєв – поясніть цей вислів. Про що може розповісти хімічна формула? 6. «Хто швидше?» - 4 учні визначають Мr речовин: Са3(PO4)2, Al(ОН)3, Н2О, СаО. 7. 4 учні визначають W(O) сполуках: Al2(SO4)3 , Fe(OH)3, CuSO4, P2O5 З класом в цей час «Бліц – опитування» а). В періодичній системі групи це … б). Хімічний символ фосфору – в). Відносна атомна маса С – г). У формулі Н2 цифра 2 є – д). Валентність Оксисену в сполуках - ж). З молекули кисню це – (аналіз завдань на дошці) 8. «Хвилинка – цікавинка» Складіть з набору літер назву речовин. Яке слово зайве? Чому? СИЕНЬОК - кисень КИНЦ – цинк ДЕЬОВН - водень РОХЛ - хлор ОТЗА - азот НЕСОНКГ – оксиген 9. Працюють «Експертні групи» (2) за повідомленням електронної пошти. («Шановні семикласники, на ЦГЗК привозять руду з двох кар’єрів: Петровського та ЦГЗКа. Руда з петровського кар’єру має більший вміст FeO , а з ЦГЗКа складається в основному з Fe2O3. Допоможіть будь ласка визначити в якій із цих сполук масова частка Fe більша») Результати повідомляють «керівники груп». (за кожне завдання учні отримують зірочки, за якими і оцінюються знання). ІІІ. Підсумки уроку. Виставлення оцінок. IV. Домашнє завдання. Повтор. Періодична система хімічних елементів. Валентність. А Н О Т А Ц І Я Розробка даного уроку за змістом і структурою повністю відповідає чинній програмі курсу хімії. У розробці використовуються інтерактивні методи навчання, нетрадиційні методи і форми роботи елементи рольової гри. Здійснюється особистісно-орієнтований підхід. Це дає можливість розвивати стійкий інтерес до пізнання, стимулювати пізнавальну активність учнів на уроках хімії. Матеріал може бути використаний учителями хімії незалежно від рівня їхньої методичної підготовки й педагогічної кваліфікації. |
Відділ освіти виконкому Довгинцівської в місті ради Схвалено методичною радою районного методичного кабінету відділу освіти виконкому Довгинцівської районної у місті ради (Протокол... |
Відділ освіти виконкому Довгинцівської в місті ради Схвалено методичною радою районного методичного кабінету відділу освіти виконкому Довгинцівської районної у місті ради |
Уроку: узагальнення та систематизація навчальних досягнень учнів.... Тема уроку. Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Лінійні рівняння з однією змінною» |
Черкаський інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Навчальна: узагальнення і систематизація знань з теми «Початкові хімічні поняття» |
Уроку : узагальнення й систематизація знань з теми Учні повинні застосовувати навички читання для пошуку необхідної інформації на англійській мові |
Конспект уроку узагальнення та систематизація знань учнів 7 класу... АКЦЕНТУАЦІЯ ПРОЦЕСІВ КОНВЕРСІЇ ПРИ ВИВЧЕННІ МОРФОЛОГІЇ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ 57 |
Тема: Узагальнення й систематизація знань з теми: «Прикметник» Обладнання: дошка, карта подорожі,зошити, картки для індивідуальної роботи, картки самооцінки,ілюстрації, плакати |
Уроку. Узагальнення і систематизація знань з теми «Складносурядне речення» Мета уроку: узагальнити і систематизувати вивчений матеріал про складносурядні речення |
Узагальнення і систематизація знань з теми «Текстовий редактор MS WORD» Обладнання: персональні комп’ютери, програмне забезпечення MS WORD, комп'ютерна презентація, картки з завданнями |
Тема. Узагальнення і систематизація вивченого з теми «Іменник» Мета: допомогти учням узагальнити, систематизувати і закріпити вивчене з теми, розвивати навички правильного вживання іменників у... |