|
Скачати 173.36 Kb.
|
Дата: Група:офіціанти, касири Предмет: українська література Викладач: Коваленко Л.А. Тема: «Драматургія. Українська література за межами України. Розвиток української літератури 40-50-х років» Урок № 12 Тема: Контрольна робота по темі «Драматургія. Українська література за межами України. Розвиток української літератури 40-50-х років» Мета: актуалізувати, систематизувати й закріпити знання учнів із вивчених тем; виявити рівень знань, умінь та навичок з метою контролю й корекції; розвивати пам'ять, навички аналізу літературних творів, зв’язне писемне мовлення, вміння висловлювати власні думки та доводити їх, посилаючись на текст; виховувати кращі людські якості, любов до літератур, естетичний смак Тип уроку: контроль і корекція знань, умінь та навичок КМЗ: роздатковий матеріал - тестові завдання (2 варіанти) Методи навчання: розповідь, тестові завдання у двох варіантах, зошити для робіт ХІД УРОКУ І. Організаційний момент ІІ. Оголошення теми й мети уроку Контрольна робота по темі «Драматургія. Українська література за межами України. Розвиток української літератури 40-50-х років» ІІІ. Контроль і корекція знань, умінь та навичок
ІV. Підсумок уроку Інтерактивна вправа «Мікрофон» - Найскладніше для мене при написанні роботи сьогодні було… V. Домашнє завдання. Підготувати повідомлення «Українська література другої половини ХХ – початку ХІ століття» КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 1 Варіант І Драматургія. Українська література за межами України. Розвиток української літератури 40-50-х років Початковий, середній та достатній рівні
(Кожна правильна відповідь оцінюється в 0,5 балів ) Виберіть один правильний варіант відповіді та позначте його за таким зразком
1. Більшу частину творчої спадщини М.Куліша складають такі твори: А) ліричні твори; В) драматичні твори; Б) епічні твори; Г) ліро-епічні твори 2. Продовжити речення: Драматична література – це… Кіноповість – це…
3. У п’єсі «Мина Мазайло » відбуваються події в період: А) колективізації; В) українізації; Б) голодомору; Г) індивідуалізації
4.Серед запропонованої поезії виберіть вірш, який належить Б.-І. Антоничу: А) «Вишні»; В) «Захочеш і будеш»; Б) «Земна мадонна»; Г) «Радість» 5. У.Самчук, Т.Осьмачка, Д.Гуменна, Н. Королева – це…
А) прозаїки української літератури; Б) письменники західноукраїнських земель; В) поети «Празької школи»; Г) письменники «великої» України
6. Який художній засіб використав Б.-І. Антонич у рядках: Гірське село, в садах морель, І місяць, мов тюльпан, червоний? А) порівняння; В) синекдоху; Б) епітет; Г) метафору
7. Основою поетичної творчості Є.Маланюка є: А) боротьба з фашистськими загарбниками; Б) ідея колективізації; В) ідея української державності; Г) ідея єдності народі
8. В українську літературу О.Довженко ввів жанр: А) детективного жанру; В) кіноповісті; Б) філософської повісті; Г) поеми-повісті
9. У творі «Україна в огні» О.Довженка події відповідають під час: А) Першої світової війни; В) колективізації; Б) громадянської війни; Г) Другої світової війни
10. Перу Олега Ольжича належить поезія: А) « Сучасникам»; В) «Істотне»; Б) «Захочеш – і будеш»; Г) «Різдво» Достатній рівень (Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал) 11. Установіть відповідність між назвами творів та їх авторами: Назва твору 1. «Мина Мазайло»;
2. «Україна в огні»; 3. «Старший боярин»; 4. «Автопортрет». Автори творів А) Богдан-Ігор Антонич; Б) Микола Куліш; В) Євген Маланюк; Г) Олександр Довженко; Ґ) Тодось Осьмачка 12. Установіть відповідність між поетичними рядками та назвами поетичних творів Б.-І. Антонича:
Поетичні рядки 1 .Розгорнулась земля, наче книжка (дороги, дороги, дороги). Зашуміла трава і принишкла, простелилась нам юним під ноги. 2. Антонич був хрущем і жив колись на вишнях, на вишнях тих, що їх оспівував Шевченко. Моя країно зоряна, біблійна й пишна, квітчаста батьківщино вишні й соловейка! 3. Я, сонцеві життя продавши за сто червінців божевілля, захоплений поганин завжди, поет весняного похмілля. 4. Стіл ясеновий, на столі слов’янський дзбан, у дзбані сонце. Ти поклоняйся лиш землі, землі стобарвній, наче сон цей! Назви поетичних творів А) «Автопортрет»; Б) «Дороги»; В) «Вишні»; Г) «Яблука доспіли, яблука червоні…»; Ґ) «Зелена євангелія» 13. Який епітет Є. Маланюк пов’язує з образом дороги у вірші «Під чужим небом»? А) заплутані; В) далекі ;
Б) широкі; Г) важкі 14. Вкажіть назву твору та автора, звідки взято цей уривок «Гордій Лундик Приїхав із Черкаської учительської семінарії в село Тернівку до своєї тітки Горпини…» А) «Зачарована Десна» О.Довженко; В) «Вишні »Б.-І. Антонича; Б) «Мина Мазайло» М.Куліш; Г) «Старший боярин» Т.Осьмачка Високий рівень (Правильна, цікава, змістовна відповідь оцінюється в 3 бали)
КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 1 Варіант ІІ Драматургія. Українська література за межами України. Розвиток української літератури 40-50-х років Початковий, середній та достатній рівні
(Кожна правильна відповідь оцінюється в 0,5 балів ) Виберіть один правильний варіант відповіді та позначте його за таким зразком
1. Більшу частину творчої спадщини М.Куліша складають такі твори: А) ліричні твори; В) драматичні твори; Б) епічні твори; Г) ліро-епічні твори 2. Продовжити речення: Публіцистичність – це…
Сатирична комедія – це… 3. За жанром «Мина Мазайло» М.Куліша: А) комедія; В) трагедія; Б) драма; Г) фарс
4. Серед запропонованих творів виберіть вірш, який належить Є.Маланюку: А) «Дороги»; В) «Пломінний день»; Б) «Стилет чи стилос?...»; Г) «Господь багатий нас благословив…»
5. Ю.Липа, О.Теліга, Ю. Клен, О.Лятуринська, О.Ольжич – це… А) представники еміграційної прози; Б) поети «Празької школи»; В) поети Західної України(до 1939 року); Г) представники української історичної прози.
6. У творі «Зачарована Десна» О.Довженка відображено: А) дитячі роки митця; В) період проживання О.Довженка у Москві; Б) переїзд О.Довженка до Києва; Г) перебування О.Довженка у Берліні
7. Який художній засіб використала О.Теліга у рядках: О краю мій, моїх ясних привітів Не діставав від мене жодних поворотів А) порівняння; В) звертання; Б) гіпербола; Г) окличні речення
8. Перу Олени Теліги належить поезія: А) «Істотне»; В) «Радість»; Б) «Земна мадонна»; Г) «Дороги»
9. Євген Маланюк найяскравіше проявив себе як: А) новеліст; В) драматург; Б) поет; Г) романіст 10. Яке порівняння в поезії «Зелена євангелія» Б.-І. Антонич пов’язує з образом
весна? А) дзбан; В) карусель; Б) морель; Г) сон Достатній рівень (Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал)
11. Установіть правильну послідовність подій у творі «Україна в огні» О.Довженка: А) Лаврін Запорожець погоджується бути старостою; Б) Олеся знову проводжає на війну весь свій рід; В) до родини Запорожців приїхали гості; Г) Олеся знайомиться з Василем 12. Установіть відповідність між назвами творів та їх авторами: Назва твору 1. «Пломінний день»; 2. «Зачарована Десна»; 3. «Старший боярин»; 4. «Мина Мазайло».
Автори творів А) Тодось Осьмачка; Б) Микола Куліш; В) Олег Ольжич; Г) Олександр Довженко; Ґ) Олена Теліга 13. Установіть відповідність між поетичними рядками та назвами поетичних творів Євгена Маланюка: Поетичні рядки 1 . Співа блакить крізь готику риштовань, Дзвенить цемент крізь дужу плоть будов.
І все ж таки: в началі було — Слово! І все ж таки: начальний дух — Любов! 2. Єдина! Не ображу зором Двійник Мадонни на землі. Ось пурпуром Цітери — сором І на щоках, і на чолі, 3. Стилет чи стилос? — не збагнув. Двояко Вагаються трагічні терези. Не кинувши у глиб надійний якор, Пливу й пливу повз береги краси. 4. Чужі: й земля, і небо тут, і люди, І місяця золотосрібний ріг. Життя давно, як божевільне, блудить По манівцях заплутаних доріг. Назви поетичних творів А) «Стилет чи стилос?»; Б) «Істотне»; В) «Земна мадонна»; Г) «Радість»; Ґ) «Під чужим небом»
14. Вкажіть назву твору та автора, звідки взято цей уривок «І я примовкав, а Тарас тоді, дідів батько, брав мене на руки і розповідав про Десну, про трави, про таємничі озера…» А) «Старший боярин» Т.Осьмачка; В) «Сучасникам» О.Теліга; Б) « Мина Мазайло» М.Куліш; Г) «Зачарована Десна» О.Довженко Високий рівень (Правильна, цікава, змістовна відповідь оцінюється в 3 бали)
|
РОБОЧА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА з дисципліни Історія української літератури... Мета курсу. Дати студентам наукові знання історії, особливостей розвитку новітньої української літератури, починаючи з 20-х років... |
Українська драматургія і театр 70-90 років Драматургія другої половини XIX ст має своїх видатних театральних діячів: М. Старицького, М. Кропивницького, І. Карпенка-Карого |
Програма дисципліни “ Історія української літератури (Давня українська... |
Програма дисципліни “ Історія української літератури (Давня українська... |
Тема «Еміграційна література. Українська література 1940-1950 рр.» Встановіть відповідність: 1 Перша хвиля української еміграції кінця ХІХ поч. ХХ ст |
Уроку з української літератури 9 клас Тема: Давня українська поезія Семен Климовський. „Їхав козак за Дунай”- зразок давньої української поезії. Іван Величковський. Фігурні (курйозні ) вірші. Теорія... |
Урок №33 11-А клас 13. 11. 2011 Еміграційна література (оглядово).... Кціонування української літератури за кордоном, причини другої хвилі еміграції українців, створення «празької школи» української... |
Конспект уроку літератури рідного краю, проведеного вчителем української... Тема. Література рідного краю. «Йду натхненно важкими дорогами…» Микола Турківський |
Віталій КОНОНЕНКО. Проблема гуманізації викладання літератури (на... Віталій КОНОНЕНКО. Проблема гуманізації викладання літератури (на матеріалі творчості Олеся Гончара) // Українська мова та література... |
Філологічне відділення Секція: українська література «Максим Гримач»... Актуальність проблеми. Романтизм – один із провідних напрямів у літературі, науці й мистецтві. У розвиток українського романтизму... |