|
Скачати 45.89 Kb.
|
Бібліотечний урок І. Організаційний момент Сьогодні у нас незвичайний урок. Сьогодні на уроці ви будете навчатися самостійно здобувати інформацію з різноманітних джерел, аналізувати її , робити висновки. Тема уроку: Населення і народи Африки Мета: Дослідити особливості життя африканського населення, розкрити особливості розміщення різних африканських племен та народів, навчитися користуватися картою „Густотою населення”; аналізувати розміщення населення, розвивати логічне мислення. Обладнання: фізична карта світу, довідники, словники,енциклопедія На цьому уроці ми будемо вивчати населення Африки. Так, як не можна мати повного уявлення про материк, не познайомившись із його населенням. Африка-це материк, де зародилося життя. На території Сх. Африки виявлено найдавніші знаряддя праці, які виготовлені приблизно 2 млн. років тому. З плином часу люди розмножувалися та розселялися спочатку на території континенту, а потім і за його межі. Африка - це сотні племен, що ведуть надзвичайно цікавий спосіб життя. Мотивація навчальної діяльності Сьогодні ви дізнаєтесь:
Епіграф уроку: Людина освічена-та, яка знає, де Знайти те, чого вона не знає. Георг Зіммель німецький соціолог А чи знаєте ви, де можна знайти те, чого не знаєш? Отже, вирушаємо в подорож по знання з даної теми. І першою нашою зупинкою буде станція „Географічна мозаїка” Карта, книга, словник. Наступна наша зупинка на станції „Бібліотечна” А щоб не заблукати в бібліотечних лабіринтах і знайти потрібну інформацію, вам допоможе наш бібліотекар Галина Федорівна. Ви вже зрозуміли, як знайти необхідну інформацію. А зараз дізнаєтесь, з якими джерелами інформації ми будемо працювати на уроці. Наступна зупинка на станції „Словникова” Вам потрібно з’ясувати значення таких слів, як плем’я, народ, раса 1.Плем’я А. група людей, об’єднана спільністю походження, що виражається в спільності ознак:будова тіла, форми голови, пігментація шкіри, волосся, очей 2.Народ Б.об’єднання людей, зв’язаних родовими відносинами, спільністю мови, суспільної організації 3.Раса В. населення, об’єднане приналежністю до однієї держави; жителі однієї країни Г. група людей, що проживають на певній території Наступна зупинка „Картографічна лабораторія” Користуючись картою „Густота населення” в атласі на ст. потрібно з’ясувати:
Зробити висновок: сформулювати закономірності розміщення населення, які ви виявили при виконанні цього завдання. (Робота в групах). Висновок: Населення Африки розміщене нерівномірно. Величезні площі пустель майже безлюдні. Рідко заселена також частина екваторіальних і тропічних лісів.Водночас одним з найгустіше заселених районів Африки є долина Нілу-давній осередок активної діяльності людини. Причинами нерівномірного розподілу населення є природні умови та історія заселення материка. Наступна зупинка на станції „Творча лабораторія” Користуючись картою населення Африки, підручником та додатковою літературою заповнити таблицю
Завдання групам:
ІІ група - екваторіальна раса ІІІ група - монголоїдна раса ІV група - звичаї та традиції народів Африки Хвилинка цікавої географії
Наступна зупинка на станції „Здивую всіх” Презентація робіт учнів про такі народи Африки, як
Наступна зупинка на станції „Ерудити”
ИААРБ (араби) УТІСТ (тутсі)
Домашнє завдання |
Уроку: урок-екскурсія. Мета уроку Мета уроку: ознайомити учнів з особливостями природи Африки, показати відмінності характерних рис природи Африки від природи інших... |
КОНСПЕКТ УРОКУ НА ТЕМУ: Особливості географічного положення Африки Обладнання: фізична карта світу, фізична карта Африки, комп’ютерна презентація «Африка. Географічне положення. Історія дослідження»,... |
Урок № Тема: Загальні особливості клімату Африки Мета: формувати в учнів уявлення про особливості клімату Африки, кліматотвірні чинники. Систематизувати знання учнів про залежність... |
План-конспект уроку з теми «Природні зони Африки. Савани та рідколісся» Освітня: актуалізувати поняття «природний комплекс», «природна зона», «широтна зональність», «екологічні проблеми» |
Урок географії в 7 класі Тема: Природні зони Африки Африки; поглибити систему знань учнів про взаємозв’язки природних компонентів у складі природних зон; сформувати в учнів вміння складати... |
План-конспект уроку Тема : «Природні зони Африки» ПЗ за типовим планом; удосконалювати практичні уміння працювати з картами атласу; формувати пізнавальний інтерес до дослідницької... |
Тема уроку. Зрізана піраміда. Мета уроку Мета уроку: вивчення властивості площини, яка перетинає піраміду і паралельна основі; формування поняття зрізаної піраміди |
Тема уроку. Вписані та описані призми і циліндри. Мета уроку Мета уроку: формування понять вписана призма, дотична площина до циліндра, описана призма |
Тема уроку. Об'єм циліндра. Мета уроку Мета уроку: формування знань учнів про об'єм циліндра, а також умінь знаходити об'єми циліндрів |
Тема уроку. Площа сфери. Мета уроку Мета уроку: вивчення формули для площі сфери; формування вмінь застосовувати вивчену формулу до розв'язування задач |