|
Скачати 25.64 Kb.
|
План-конспект уроку Тема : «Природні зони Африки» 7 клас Мета: сформувати знання учнів про особливості розміщення природних зон Африки; поглибити систему знань про взаємозв’ язки природних компонентів в природних зонах; сформувати уміння складати характеристику ПЗ за типовим планом; удосконалювати практичні уміння працювати з картами атласу; формувати пізнавальний інтерес до дослідницької діяльності ; виховувати інтерес до предмета, любов до природи. Обладнання: фізична карта Африки, мультимедійна дошка,підручник, атласи, роздатковий матеріал(картонні банани,апельсини, фініки; мачете, гумові чоботи, пляшка води, парасолька,панамка і кожух) Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу. Форма проведення: урок-мандрівка Хід уроку I. Організаційний момент Учитель . На попередніх уроках ми розпочали мандрівку дивовижним і загадковим материком Африкою. Сьогоднішній урок є продовженням попередніх наших мандрівок. З чого починається будь – яка мандрівка? (учні висловлюють свої думки) На мою думку - з укладання рюкзака. На ваших партах лежать необхідні речі і харчі: банани, фініки, апельсини. Але щоб їх «купити» треба заплатити знаннями. Повна відповідь на питання – банан, достатня – апельсин, неповна – фінік. II. Актуалізація опорних знань. 1.Учитель. Отже, що ми знаємо про Африку…
Учитель. Мандрувати без карти – неможливо. Пропливемо навколо Африки підписуючи відомі вам об’єкти. (учні отримують завдання і підписують об’єкти на карті мультимедійної дошки) 4.Учитель. Що ж , рюкзаки ми успішно склали,беремо з собою щоденники в які ви будете записувати свої спостереження, і вирушаймо. III. Мотивація навчальної діяльності. Африка – невиліковна пристрасть: вдихнеш пил її червоної землі, почуєш багатоголосий бій тамтамів… і важко буде повертатись з цього таємничого світу.(В. Корочанцев) IV. Вивчення нової теми. Учитель. Тема сьогоднішньої мандрівки «Природні зони Африки» - запишіть її до щоденників. Метою нашої подорожі – з’ясувати закономірності розташування, особливості клімату, грунтів, рослинного і тваринного світу.( робота з атласом на визначення ПЗ Африки і їх розташування) 5. Поділ на групи «Гілея» « Пустеля» « Савана». Позначте на карті (м/м дошці) межі природних зон, підпишіть їх назви. Прийом «Асоціація» -З чим асоціюються у вас назви природних зон Африки? Свої асоціації запишіть на м/м дошці. Завдання . Користуючись атласом, підручником дослідіть ПЗ за маршрутом(типовим планом), що є у вас на парті. Дані своїх досліджень занесіть до таблиць у своїх щоденниках. Учитель. Корисні речі: мачете і гумові чоботи для групи «Гілея», парасольку і запас води для групи « Савана», кожух і панамку для групи «Пустеля»- навіщо вам ці речі , дасте відповідь після своїх досліджень. 6) Робота в групах. Звіт кожної групи. Демонстрація на мультимедійній дошці слайдів про ПЗ Африки після кожного виступу груп. V. Закріплення . Учитель. Перевіримо , чи більше ми знаємо про природні зони Африки після дослідження. Прийом «Асоціація» Підсумок уроку. Оцінювання.(підрахунок зароблених бананів,апельсинів,фініків) Д/з. Параграф 17-19, додатковий матеріал про тварин і рослини Африки. |
План-конспект уроку з теми «Природні зони Африки. Савани та рідколісся» Освітня: актуалізувати поняття «природний комплекс», «природна зона», «широтна зональність», «екологічні проблеми» |
Урок географії в 7 класі Тема: Природні зони Африки Африки; поглибити систему знань учнів про взаємозв’язки природних компонентів у складі природних зон; сформувати в учнів вміння складати... |
Дидактичні матеріали. Природні зони Африки Завдання. Розподіліть названі типи ґрунтів та живих організмів у відповідні комірки таблиці, записавши їх цифрами-кодами |
КОНСПЕКТ УРОКУ НА ТЕМУ: Особливості географічного положення Африки Обладнання: фізична карта світу, фізична карта Африки, комп’ютерна презентація «Африка. Географічне положення. Історія дослідження»,... |
Уроку: урок-екскурсія. Мета уроку Мета уроку: ознайомити учнів з особливостями природи Африки, показати відмінності характерних рис природи Африки від природи інших... |
Конспект уроку Тема: ГЕОГРАФІЧНА ОБОЛОНКА ЗЕМЛІ ТА ПРИРОДНІ КОМПЛЕКСИ Навчальна cформувати в учнів поняття «географічна оболонка, природні комплекси», а також сформувати уявлення учням про географічну... |
План-конспект уроку інформатики в 7 класі Тема уроку Тема уроку: Робота з текстовою інформацією. Призначення та основні функції текстового редактора. Текстові процесори. MS Word. Поняття... |
Завдання для перевірки знань, умінь та навичок учнів з теми «Природні зони Південної Америки» |
План-конспект уроку трудового навчання Т Тема уроку. Пошук аналогів існуючих виробів та зображень для випалювання, їх аналіз |
План-конспект уроку-КВК з курсу «Я і Україна» План-конспект уроку-КВК з курсу «Я і Україна» в 2 класі вчителя початкових класів Загальцівського НВО «Загальноосвітня школа І-ІІІ... |