|
Скачати 165.4 Kb.
|
Метою викладання навчальної дисципліни є формування у студентів знань та навичок щодо створення інформаційно-аналітичних продуктів та надання послуг аналітичного характеру, навчити студентів ефективно використати інформаційні технології при наданні інформаційних послуг в закладах системи документно-інформаційних комунікацій. Завдання: - формування в студентів знань щодо
розвиток у студентів практичних навичок:
- у налагодженні ділового співробітництва з метою розширення асортименту інформаційної продукції. У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати: сучасний стан і тенденції розвитку світового та вітчизняного ринків інформаційних продуктів та послуг, асортименту інформаційних продуктів та послуг вітчизняних бібліотек та інформаційних центрів. вміти:
Змістовий модуль 1. Сервісна діяльність: сучасні уявлення. Особливості інформаційного сервісу. Тема 1. Інформаційно-аналітичні продукти та послуги: загальні уявлення Поняття інформаційно-аналітична продукція, інформаційно-аналітичний продукт, інформаційно-аналітична послуга. Інформаційно-аналітичні дослідження. Інформаційне обслуговування як сервісна діяльність. Споживчі властивості інформаційно-аналітичних продуктів. Технологія підготовки. Калькуляція собівартості. Тема 2. Оцінка якості інформаційно-аналітичних продуктів та послуг. Універсальні принципи забезпечення якості продукту. Загальні принципи забезпечення якості продукту. Вимоги до інформаційного обслуговування. Наукові, об’єктивні критерії оцінки якості інформаційноаналітичних продуктів та послуг. Тема 3. Ринок інформаційно-аналітичних продуктів і послуг. Особливості інформаційно-аналітичної продукції як товару. Особливості інформаційних продуктів. Основні властивості. Інформаційні ресурси - основа створення інформаційних продуктів. Інформаційні продукти і послуги як товар. Товарні і нетоварні якості інформації. Риси інформації як товару. Затрати на створення. Вимоги до інформації. Вимоги до технології. Вимоги до виробника. Вимоги до надання послуг. Становлення і розвиток ринку інформаційних продуктів і послуг. Тема 4. Створювачі і споживачі інформаційно-аналітичних продуктів та послуг. Інформаційні продукти і послуги як результат діяльності документно-інформаційних інститутів суспільства. Виробники інформаційної продукції і послуг за видами діяльності, за формою власності, за сферою впливу організації. Основні групи споживачів ( аналітики, торгівельні фірми, користувачі програмного забезпечення, покупці патентних технологій, маркетингові служби підприємств, інформаційні посередники). Тема 5. Асортимент інформаційно-аналітичних продуктів та послуг Види інформаційних продуктів і послуг. Підготовка дайджестів. Оглядові довідки. Тема 6. Бібліографічні, аналітичні і прогностичні огляди. Сутність оглядів. Особливості бібліографічних оглядів. Реферативні огляди. Аналітичні огляди (огляди–обгрунтування, підсумкові, прогностичні). Огляд як аргументаційна оцінка існуючої ситуації.. Змістовний модуль 2 Тема 7. Звіти як різновид інформаційно-аналітичних документів. Різновиди звітів. Звіти про результати бібліографічних досліджень (рубрикатори перспективних напрямів, атласи напрямів наукових досліджень); звіти про маркетингові дослідження; звіти про патентні дослідження. Звіти про результати комунікативного аудиту. Тема 8. Спеціалізовані оглядово-аналітичні видання і бази даних. Довідкові видання (адресно-фірмові, бібліографічно-довідкові, статистично-довідкові, цінові довідки). Бізнес-довідки. Прес-кліпінги. Фактографічні бази даних, об’єктографічні, повнотекстові бази даних показників, лексикографічні бази даних, числові бази даних, текстові бази даних, гіпертекстові бази даних. Тема 9. Рейтингова інформація і форми її представлення. Рейтингова інформація. Різновиди рейтингової інформації. Основні форми представлення рейтингової інформації. Тема 10. Інформаційні і консалтингові послуги. Фактографічна інформаційна продукція. Консультативні послуги. Види послуг. Документаційні, бібліографічні, фактографічні послуги. Довідкові послуги. Новині послуги. Консультаційні послуги. Дослідницькі послуги. Тема11. Інформаційно-аналітичні продукти та послуги: технологія підготовки, калькуляція собівартості. Маркетинг інформаційно-аналітичних продуктів та послуг. Розробка товарної номенклатури. Вартість інформаційної продукції і шляхи її визначення. Інформаційний ринок як об’єкт маркетингу просування інформаційної продукції. Комплексне вивчення і прогнозування ринку. Управління маркетинговою діяльністю документно-інформаційних структур. 4. Структура навчальної дисципліни
5. Теми семінарських занять
6. Самостійна робота
7. Методи навчання Використовуються пояснювально-ілюстративний, проблемно-пошуковий, евристичний методи та практичні методи навчання. 8. Методи контролю Усний контроль, практична перевірка виконаних завдань. 9. Розподіл балів, які отримують студенти
Тема 1. Інформаційно-аналітичні продукти та послуги: загальні уявлення. Тема 2. Оцінка якості інформаційно-аналітичних продуктів та послуг. Тема 3. Ринок інформаційно-аналітичних продуктів і послуг. Особливості інформаційно-аналітичної продукції як товару. Тема 4. Створювачі і споживачі інформаційно-аналітичних продуктів та послуг. Тема 5. Асортимент інформаційно-аналітичних продуктів та послуг Тема 6. Бібліографічні, аналітичні і прогностичні огляди. Тема 7. Звіти як різновид інформаційно-аналітичних документів. Тема 8. Спеціалізовані оглядово-аналітичні видання і бази даних. Тема 9. Рейтингова інформація і форми її представлення. Тема 10. Інформаційні і консалтингові послуги. Тема11. Інформаційно-аналітичні продукти та послуги: технологія підготовки, калькуляція собівартості. Маркетинг інформаційно-аналітичних продуктів та послуг. Шкала оцінювання: національна та ECTS
10. Методичне забезпечення 11. Рекомендована література Базова
Допоміжна
|
Опис навчальної дисципліни Робоча програма з дисципліни Теорія ймовірності та математична статистика для студентів за напрямом підготовки 040203. Фізика* |
ЗАГАЛЬНИЙ ОПИС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ |
Опис навчальної дисципліни Робоча програма Методика навчання астрономії для студентів за спеціальністю: 04020301. Фізика* |
1. ОПИС ПРЕДМЕТА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ... |
Питання для підготовки до іспиту з навчальної дисципліни Предмет, найменування і система навчальної дисципліни «Організація судових та правоохоронних органів» |
РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ Робоча програма з навчальної дисципліни «Кримінологія» для студентів за галуззю знань 0304 Право напрямом підготовки 030401Правознавство... |
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ КОМПЛЕКС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ КОНСТИТУЦІЙНЕ... Формами проведення занять є такі: лекції, семінарські заняття, самостійна та індивідуальна робота. З даної дисципліни передбачено... |
МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ВНУТРІШНІХ... Анотація навчальної дисципліни зі структурно-логічною схемою (міждисциплінарними зв’язками ) |
РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ Робоча програма навчальної дисципліни «Кримінологія» для студентів за напрямом підготовки 030401 Правознавство |
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ України», а також Типової навчальної програми нормативної дисципліни «Основи охорони праці» 2011 р. і Типової навчальної програми... |