|
Скачати 44.11 Kb.
|
6 клас Тема. Узагальнення і систематизація вивченого з теми «Іменник» Мета: допомогти учням узагальнити, систематизувати і закріпити вивчене з теми, розвивати навички правильного вживання іменників у всіх відмінкових формах як в усному, так і в писемному мовленні; сприяти розвитку особистісних якостей учнів, культурі міжособистісних взаємин, формувати соціальну компетентність. Задачі: 1) вдосконалювати уміння й навички учнів самостійно виконувати завдання різних рівнів; розвивати їх індивідуальні здібності й таланти – формувати особистісну компетентність 2) заохотити учнів до виконання інтелектуальних завдань, використання додаткової інформації та навчити усвідомлено використовувати її у навчанні - формувати пізнавальну компетентність учнів. 3) виробляти практичні навички правильного написання і пояснення орфограм; 4) формувати комунікативну компетентність учнів шляхом співпраці в групах, роботи в команді; 5) удосконалювати мовну пам`ять та слух, виховувати мовну культуру, правописну пильність, увагу до слова; 6) розвивати здатність до самонавчання, гнучкість застосування знань, навички самоконтролю - формувати самоосвітню компетентність Тип уроку: комбінований (систематизація й узагальнення знань, урок корекції вмінь і навичок у формі мовознавчого турніру). Обладнання: довідник з українського правопису, збірник завдань з української мови для розвитку самостійно-творчої діяльності учнів „Моніторинг якості освіти. 5-11 кл.” Форма роботи: робота в групах, індивідуальна робота учнів.
|
Уроку: узагальнення та систематизація навчальних досягнень учнів.... Тема уроку. Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Лінійні рівняння з однією змінною» |
Урок узагальнення та систематизації вивченого з використанням комп’ютерних технологій у 9 класі Тема. Безсполучникове складне речення. Узагальнення та систематизація вивченого з використанням комп’ютерних технологій |
Контрольна робота №6 з теми «Сучасний літературний процес. Узагальнення... Укажіть стиль у літературі, про який йдеться: Відзначається художньою яскравістю |
УРОК № ОДНОРІДНІ ЧЛЕНИ РЕЧЕННЯ. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО З ТЕМИ За допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу розвивати спостережливість, уважність, кмітливість як важливі елементи... |
ТЕМА: робота над помилками, допущеними в контрольній роботі. Узагальнення... ТЕМА: робота над помилками, допущеними в контрольній роботі. Узагальнення теми,, повторення вивченого в початкових класах |
Тема: Узагальнення та систематизація вивченого про «Прислівник» ... |
Урок № Тема: Узагальнення та систематизація вивченого про прислівник Мета: повторити й систематизувати вивчене про прислівник як частину мови та його пра |
Тема: Головні члени речення. Узагальнення та систематизація вивченого. Мета Отже, епіграфом нашого уроку є така народна мудрість: «Найдорожчий діамант – чистої води, найдорожча людина – чистої душі»(Українське... |
Тема: Узагальнення й систематизація знань з теми: «Прикметник» Обладнання: дошка, карта подорожі,зошити, картки для індивідуальної роботи, картки самооцінки,ілюстрації, плакати |
Черкаський інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Навчальна: узагальнення і систематизація знань з теми «Початкові хімічні поняття» |