Тема. Узагальнення і систематизація вивченого з теми «Іменник»


Скачати 44.11 Kb.
НазваТема. Узагальнення і систематизація вивченого з теми «Іменник»
Дата06.01.2014
Розмір44.11 Kb.
ТипКонкурс
bibl.com.ua > Інформатика > Конкурс
6 клас

Тема. Узагальнення і систематизація вивченого з теми «Іменник»

Мета: допомогти учням узагальнити, систематизувати і закріпити вивчене з теми, розвивати навички правильного вживання іменників у всіх відмінкових формах як в усному, так і в писемному мовленні;

сприяти розвитку особистісних якостей учнів, культурі міжособистісних взаємин, формувати соціальну компетентність.

Задачі: 1) вдосконалювати уміння й навички учнів самостійно виконувати завдання різних рівнів; розвивати їх індивідуальні здібності й таланти – формувати особистісну компетентність

2) заохотити учнів до виконання інтелектуальних завдань, використання додаткової інформації та навчити усвідомлено використовувати її у навчанні - формувати пізнавальну компетентність учнів.

3) виробляти практичні навички правильного написання і пояснення орфограм;

4) формувати комунікативну компетентність учнів шляхом співпраці в групах, роботи в команді;

5) удосконалювати мовну пам`ять та слух, виховувати мовну культуру, правописну пильність, увагу до слова;

6) розвивати здатність до самонавчання, гнучкість застосування знань, навички самоконтролю - формувати самоосвітню компетентність

Тип уроку: комбінований (систематизація й узагальнення знань, урок корекції вмінь і навичок у формі мовознавчого турніру).

Обладнання: довідник з українського правопису, збірник завдань з української мови для розвитку самостійно-творчої діяльності учнів „Моніторинг якості освіти. 5-11 кл.”

Форма роботи: робота в групах, індивідуальна робота учнів.



ХІД УРОКУ

І. Забезпечення емоційної готовності учнів до уроку.

1. Усний обмін побажаннями.

2. Мотивація навчальної діяльності учнів.

Слово вчителя: Ми вивчили велику і дуже важливу тему. Перш ніж проводити контроль знань, пригадаймо все, що вивчили і знаємо про іменник, спробуймо свої знання вибудувати у струнку систему – тільки

за такої умови зможемо ефективно застосувати їх на практиці.

ІІ. Повторення, узагальнення і систематизація знань.

Мовознавчий турнір

j0195812Конкурс ерудитів. Складіть у групах повідомлення з теми «Іменник». Подайте цю частину мови нетрадиційно: у вигляді подорожі країною Іменника, казки, репортажу, реклами тощо. Підготуйте ілюстративний матеріал (карту, малюнки, схеми), наведіть приклади.
j0217698«Скринька розуму».

Підготуйте для кожної групи – суперниці проблемне запитання з теми «Іменник».

З Р А З О К. 1. Яку форму має іменник сонце у родовому відмінку множини?

2. На основі яких ознак іменник покійник належить до істот, а іменник армія – до неістот?
j0251301Аукціон знань.

Уточніть формулювання поданих визначень.

  1. До І відміни належать іменники чоловічого і жіночого роду із закінченням – а, - я.

  2. До ІІ відміни належать іменники чоловічого і середнього роду із

закінченням – о, - е, - а, (-я).

  1. Іменник мати належить до ІІІ відміни, бо він жіночого роду.

  2. До ІV відміни належать іменники середнього роду на –а, - я.

j0298653«На змагання викликає відмінок!»

За визначений учителем час поставте:

а) у родовому відмінку однини іменники: батько, ключ, джміль, готель, снігур, пісняр;

б) у місцевому відмінку однини: книга, верх, ліс, пух, сага, щебетуха, луг, бук, музика;

в) в орудному відмінку однини: сіль, ніч, радість, любов, повінь, мати;

г) у давальному відмінку однини: орля, маля, теля, тигреня, ягня.
j0301252«Я знаю як…» Поясніть, як визначити, які закінчення – а (-я) чи –у (-ю) – писати в іменниках ІІ відміни в родовому відмінку однини:

будинк… палац…

Семен… ранк…

гектар… радіус…

Донецьк… Донбас…

машиніст… вальс…

хліб… мед…

j0233018Діалог за ситуацією. Ви почули, як двоє однокласників сперечаються про те, якого роду іменники тюль і толь. Побудуйте можливий діалог.

j0299125Творча робота. Напишіть невеликий твір на основі власних спостережень за природою.

Орієнтовні теми: «Зимонько – снігуронько, завітай до нас», «Красуні - ялинки», «А сніг іде…». Вживайте іменники всіх відмін.

ІІІ. Підсумки уроку

j0195534 Скласти сенкан за вивченим матеріалом.

А Л Г О Р И Т М написання С Е Н К А Н У:

1 рядок – тема- одне слово (іменник);

2 рядок – означення – два слова;

3 рядок – активність, дія - три слова;

4 рядок - фраза, яка виявляє ставлення автора до теми – чотири слова;

5 рядок – асоціація до теми – одне слово (іменник).

З Р А З О К

Мова

Складна, цікава.

Люблю вивчати, досліджувати.

Я вивчив частину мови:

Іменник

j0185604 ІV Домашнє завдання

І рівень – виконати тестові завдання за підручником «Рідна мова. 6 клас»

ІІ рівень – скласти тестові завдання до теми «Іменник»

ІІІ рівень – скласти діалог на основі життєвого досвіду «Зимові свята в моїй родині»

ІV рівень – скласти кросворд на тему «Різдво у різних країнах світу»

Схожі:

Уроку: узагальнення та систематизація навчальних досягнень учнів....
Тема уроку. Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Лінійні рівняння з однією змінною»
Урок узагальнення та систематизації вивченого з використанням комп’ютерних технологій у 9 класі
Тема. Безсполучникове складне речення. Узагальнення та систематизація вивченого з використанням комп’ютерних технологій
Контрольна робота №6 з теми «Сучасний літературний процес. Узагальнення...
Укажіть стиль у літературі, про який йдеться: Відзначається художньою яскравістю
УРОК № ОДНОРІДНІ ЧЛЕНИ РЕЧЕННЯ. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО З ТЕМИ
За допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу розвивати спостережливість, уважність, кмітливість як важливі елементи...
ТЕМА: робота над помилками, допущеними в контрольній роботі. Узагальнення...
ТЕМА: робота над помилками, допущеними в контрольній роботі. Узагальнення теми,, повторення вивченого в початкових класах
Тема: Узагальнення та систематизація вивченого про «Прислівник»
...
Урок № Тема: Узагальнення та систематизація вивченого про прислівник
Мета: повторити й систематизувати вивчене про прислівник як частину мови та його пра
Тема: Головні члени речення. Узагальнення та систематизація вивченого. Мета
Отже, епіграфом нашого уроку є така народна мудрість: «Найдорожчий діамант – чистої води, найдорожча людина – чистої душі»(Українське...
Тема: Узагальнення й систематизація знань з теми: «Прикметник»
Обладнання: дошка, карта подорожі,зошити, картки для індивідуальної роботи, картки самооцінки,ілюстрації, плакати
Черкаський інститут післядипломної освіти педагогічних працівників
Навчальна: узагальнення і систематизація знань з теми «Початкові хімічні поняття»
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка