|
Скачати 49.04 Kb.
|
Автор: Пархоменко Оксана Олексіївна вчитель початкових класів другої кваліфікаційної категорії навчально-виховного комплексу «Гармонія» м. Донецька Тема. Додавання чисел частинами. Задачі на знаходження невідомого додан- ка. Розпізнавання многокутників. Мета: формувати в учнів вміння додавати число частинами; вдосконалювати обчислювальні навички; закріплювати вміння визначати задану геоме- тричну фігуру; вчити розв’язувати задачі на знаходження невідомого доданка; виховувати інтерес до математики. Тип уроку: урок-мандрівка. Обладнання: ілюстративний матеріал, кольоровий папір, картки з геометри- ними фігурами. Хід уроку І. Організаційний момент. ІІ. Повідомлення теми уроку. - Діти, сьогодні у нас урок- мандрівка, урок-гра. Мета його: вдосконалити обчислювальні навички,формувати вміння додавати число частинами. Куди ми помандруємо, ви здогадаєтесь самі, коли відгадаєте загадку. Де кінець рудій землі, Де в знеможеній імлі Небо з обрієм злилося, Білопінно розлилося, Де простори дикі, водні, Де лякають нас безодні, Де крилом серця черкають Крики білогрудих чайок, Де, нікуди правди діти, Все солоне, навіть вітер, Де стрічає щастя й горе, Простягнулося там…..(море). - Діти, у нас морська подорож. На чому ж ми будемо мандрувати, ви дізнаєтесь виконавши таке завдання (діти виготовляють кораблик). - Слово «корабель» походить від слова «кора». Виявляється, що давні слов’яни плавали по річках у легеньких човниках, які були обшиті березовою корою. На зміну таким човнам з’явилися дерев’яні, довгі, вузькі, з десятками весел з боків. Новим досягненням стали вітрила. На вітрильних кораблях відбулося перше кругосвітне плавання, воно тривало 3 роки. Час вітрильних кораблів минув. Над морями залунало нове слово – пароплавю. На зміну їм прийшли кораблі з турбінами. Отже, кораблик зроблено. Можна вирушати. ІІІ. Повторення вивченого матеріалу 1. Підняття якоря. - Попереду нас чекає море чисел і країна Математика. Але ми не можемо рушати – якір корабля заплутався у рослинах і камінні. Судно давно б лишило порт, Бо хвилі б’ють у борт. Та міцно я вхопивсь за дно І не пущу судно всеодно. Якщо ви правильно виконаєте завдання морської зірки, якір підніметься. а) Завдання морської зірки.
6 4 0 7 3 9 1 2 Ми вирушаємо в плавання. б)Завдання краба А не зграбний краб – Клешнями шкряб-шкряб, Вивів на пісочку Літерок рядочки. Почерк свого тата Можуть прочитати Тільки крабенята.
Гра «Шифрувальник»
6+2+1= 4+1-2= 3+3+2= 6-2-2= 10-2-1= 5+4+1= 4+1-2= 5-3-1= ІV. Вивчення нового матеріалу
Завдання акули Ось вона яка- Розбійниця морська, Всіх би проковтнула Зажерлива акула.
а) Завдання: розкласти числа на два доданки. 3=2+1 5=4+1 9=7+2 б) Доповнити кожне число до 10: 6, 8, 9. в) За малюнком пояснити, як складали предмети. г) Фізкульхвилинка Дуже радий восьминіг, Що у нього вісім ніг. Він у штиль і у негоду Легко горне ними воду. А була б лиш пара ніг- Вмить стомився б восьминіг.
Ми мандруєм, ми мандруєм, Ми планетою крокуєм. Хочем сушу дослідити, Нам же всю не обходити. В моря океани заглядати, Але дна нам не дістати. Так ми довго-довго йшли В Україну ми прийшли.
V. Закріплення вивченого матеріалу
Перед вами, дітки, Мальована рибка! Якось на папері Хвостиком змахнула, Випливла на берег!
Завдання морського їжака Два родичі їжаки Жили собі залюбки Й раптом люто посварились, І навіки розлучились: Один мешкає у морі,другий – в земляній коморі.
15, 17 VІ. Підсумок уроку
|
Тема. Письмове додавання двоцифрових чисел. Задачі на знаходження... Мета: вправляти учнів у письмовому додаванні двоцифрових чисел; удосконалювати вміння розв’язувати задачі на знаходження третього... |
Урок подорож з математики в 2 класі Тема: Вправи та задачі на додавання й віднімання двоцифрових чисел. Вправи на знаходження невідомих компонентів арифметичних дій.... |
Урок-подорож з математики Вправи та задачі на додавання круглих десятків. Задачі на знаходження третього доданка |
Урок-подорож з математики Вправи та задачі на додавання круглих десятків. Задачі на знаходження другого доданка |
План-конспект уроку математики в 1 класі в школі інтенсивної педагогічної... Тема. Вправи та задачі на засвоєння таблиць додавання й віднімання в межах 10. Нумерація чисел у межах 20 |
Закріплення таблиць додавання і віднімання числа 2, складу чисел;... Удосконалювати уміння складати і розв’язувати задачі за малюнками і схемами вказаних видів |
УРОК 23. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ВПРАВ Мета Мета. Закріпити знання учнів про властивості додавання натуральних чисел; формувати навички додавання багатоцифрових натуральних... |
УРОК 10 Тема: Додавання. Властивості суми. Самостійна робота № Мета:... НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ НАД НИМИ ТЕМА НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ |
Множення чисел 1 і Множення на 1 і Задачі на дві та три дії Мета: навчити дітей множити числа 1 і 0, множити на 1 і 0; розв’язувати задачі на дві і три дії; розвивати навички усного рахунку;... |
Додавання від’ємних чисел Мета: Вивести правило додавання раціональних чисел з однаковими знаками; виробити вміння застосовувати це правило для розв’язування... |