|
Скачати 37.69 Kb.
|
Відділ освіти Уманської міської ради Міський методичний кабінет Навчально-виховний комплекс №1 КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ З РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ НА ТЕМУ: «Якою буває осінь». Складання порівняльних розповідей про ранню та пізню осінь. ДЛЯ ДІТЕЙ СТАРШОЇ ГРУПИ Підготувала вихователь Василенко І. В. Умань 2012 Програмовий зміст: Словник: закріпити назви осінніх місяців, активізувати словник дітей прикметниками. Формувати початкові уявлення про слова-ознаки. Звукова культура: продовжувати вчити визначати перший звук у слові, розрізняти приголосні тверді, м’які. Зв’язне мовлення: продовжувати вчити дітей складати порівняльну описову розповідь за схемою та картинками. Розвивати: мовлення, увагу, пам’ять, креативне мислення. Виховувати естетичні почуття, любов до природи, вміння працювати з товаришем у парі, слухати його, не перебиваючи. ХІД ЗАНЯТТЯ: І. Організаційний момент. 1.1. Ігрова ситуація. Мотивація. Діти заходять до групи і вітаються з вихователем, ляльками Іванком та Наталкою, які при несли книгу про осінь. – Діти, подивіться, наші ляльки щось принесли із собою. Вам цікаво? (П.В. – Так, цікаво). – Запитайте, будь ласка, у них – що принесли ляльки? (П.В. – Іванко, Наталко, що ви принесли?) – Іванко, Наталко, що ви тримаєте в руках?). - Як ви думаєте, про що ця книга? – Діти, це книга про пори року, ой яка гарна, які тут малюнки! (П.В. – Покажіть нам. І ми хочемо побачити). – А ще вірші - які гарні й різні, хочете послухати? (П.В. – Дуже хочемо. Так, я хочу послухати). – Листопад холодний всіх вітрів скликає, І чудове листя з дерева зриває. Падають листочки, падають всі вряд, Осінь вже на дворі… Місяць листопад. (Уривок з вірша М. Стратієнко "Осіння казочка" ст. 72, кн. "Українське довкілля"). – Діти, про який місяць якої пори року ви почули у віршику? (П.В. – Це листопад. – Це про осінь вірш. – Це осінній віршик). – Молодці! Іванко й Наталка вирішили подарувати цю книжку нам, але за умови того, що ви розкажете все-все, що знаєте про осінь, згодні? (П.В. – Так згодні. - Назвіть осінні слова-назви. (СЛАЙД 2) - А зараз спробуйте відгадати назву за дією (СЛАЙД 3) 1.2. Д/гра «Осінні питання». - Діти, ставайте у коло. Я буду кидати м’яч і задавати осінні питання, а ви будете відповідати лише одним словом: День який? Погода яка? Хмари які? Сонце яке? Дерева які? Вітер який? Дощ який? Парасолька яка? Настрій який? Земля яка? Повітря яке? ІІ. ЕТАП ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. НАДБАННЯ НЕОБХІДНОЇ ІНФОРМАЦІЇ - На яке питання відповідають усі ці слова? Такі слова називаються ознаками. 2.2. Д/впр. «Зберіть слова-ознаки у кошик» (СЛАЙД 4) – Діти, скажіть, на які два періоди ділиться осінь? (П.В. – Рання осінь і пізня осінь). (СЛАЙД 5) – А яка зараз осінь? (П.В. – Рання осінь). – За якими прикметами ви зробили такий висновок? - Хто написав ці картини? - Як ви назвали б їх? ІІІ. ЕТАП ПЕРЕТВОРЮВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. 2.3. Диктант «Запиши схему речення» Настала рання осінь. - Придумайте речення за цією ж схемою про пізню осінь. 2.4. Д/впр «Відгадай назву осіннього місяця за картинкою» (СЛАЙДИ: 6 – 10) - Діти, роздивіться уважно картинку і відгадайте назву осіннього місяця. Який звук стоїть на початку слова? ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА – Станьте всі в коло і розкажемо вірш про листопад. Завітав до нас у сад Крокують на місці, Хмурий дядько листопад. прикладають до лоба руку човником і озираються. Хвилювались голі віти: Піднімають руки вгору і махають ними. – Чим нам гостя пригостити? Розводять руками. Залишились лиш опеньки Напівприсідають. У саду, під пнем стареньким. 2.5. Д/впр. «Скажи навпаки» (СЛАЙДИ: 11 - 14) - Діти, скажіть навпаки та визначіть, до якої осені можна віднести ці слова-ознаки. ІІІ. ЕТАП ОЦІННО-КОНТРОЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. - Діти, зараз ми пограємо в гру «Я – осінь». Гратись будемо у парах. Домовтесь, хто з вас буде ранньою осіню, а хто – пізньою. Розкажіть один одному про свою осінь. Виграє та пара, хто дружно буде це робити та найкраще розкаже про свою осінь. Розповідати можна за картинками та схемою. 3.1. Д/гра «Осіння торбинка». - У нашій осінній торбинці є фішки сині та червоні. Ми зараз будемо виймати фішки. Якщо вийняли червону, то розповідаємо за що любимо осінь, синю – за що не любимо осінь. IV. Підсумок та аналіз заняття. |
КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ З РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ Словник: збагачувати мовлення дітей прикметниками, дієсловами. Розрізняти слова назви, дії, ознаки; підбирати рими |
КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ З РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ Словник: продовжувати вчити вживати правильно слова-терміни вікових етапів розвитку людини (немовля, малюк, дошкільник, школяр т... |
Конспект уроку з української мови для 10-го класу ( профіль українська філологія ) Запропонований урок з використанням ІКТ сприяє стійкій мотивації учнів до навчання, робить процес набуття знань інтенсивним |
«Три ведмеді» конспект індивідуального заняття з розвитку мовлення,... Розвивати увагу, мислення, сприйняття. Закріпити поняття про величену (великий-менший-маленький), про геометричні фігури. Вчити співвідносити... |
НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ ТА МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРАЦІВНИКА ДОШКІЛЬНОГО |
Лівобережна Гетьманщина та Слобідська Україна в другій половині XVII... Лівобережна Гетьманщина та Слобідська Україна в другій половині XVII ст. Урок з історії України для 8 класу із використанням ІКТ |
Конспект заняття на тему: “ Great inventors and inventions «Questions for asking more information», тренувати навички читання та перекладу невідомого тексту та розвивати навички аудіювання... |
КРЕМЕНЧУЦЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ СФЕРИ ПОСЛУГ Методична розробка вміщує досвід викладача по проведенню уроку історії з використанням місцевого матеріалу та ІКТ |
ПЛАН-КОНСПЕКТ проведення заняття з психологічної підготовки з працівниками Жовтневого ЗМПО. Тема Тема : Пізнавальні процеси. Пам’ять. Мислення. Уява. Мовлення. Відчуття. Сприймання. Увага |
ПЛАН-КОНСПЕКТ проведення заняття з психологічної підготовки з працівниками... Тема : Пізнавальні процеси. Пам’ять. Мислення. Уява. Мовлення. Відчуття. Сприймання. Увага |