|
Скачати 19.49 Kb.
|
«Три ведмеді» конспект індивідуального заняття з розвитку мовлення, дрібної моторики і психічних процесів у дітей із затримкою психічного розвитку Підготувала: вчитель-дефектолог ДНЗ № 17 “ПРОЛІСОК” м. Сміли Черкаської області Шумейко Вікторія Василівна Мета: Розвивати координацію рухів і дрібної моторики, артикуляційний апарат, мовлення. Розвивати увагу, мислення, сприйняття. Закріпити поняття про величену (великий-менший-маленький), про геометричні фігури. Вчити співвідносити кольори. Формувати впевненість в собі і в своїх можливостях. Сприяти підвищенню самооцінки і нормалізації психоемоційного стану. Обладнання: Лист з зображенням пальчикових кроків, різнокольоровий посуд, іграшкова каструлька, манка з горохом і квасолею, картинки із зображенням ведмедів різної величини, будинок з відсутніми частинами. Хід заняття: Організаційний момент: Дефектолог: Сьогодні ми з тобою потрапимо в казку і будемо допомагати її героям справитися з труднощами. А казка наша буде про дівчинку Марійку. Основна частина: Дефектолог: Одного разу Марійка вирішила піти в ліс і назбирати грибів та горішків (Масаж грецьким горіхом). Так Марійка збирала грибочки та горішки і не помітила як заблукала. Але раптом вона побачила доріжку і пішла по ній (Вправа “Пальчикові кроки”), і натрапила на будиночок. Та щось було не так в тому будиночку, та в ньому не вистачає деталей. Давай допоможемо дівчинці відремонтувати його (Впр. ”Підбери деталі до будинку”. Геометричні фігури.-Яка це фігура?). Ось тепер Марійка може потрапити в будинок. Дівчинка зайшла і побачила, що в будинку є стіл, а біля нього три стільчика, а на столі стоїть три чашки і три тарілки та вони переплутані (Впр. ”Розстав за кольором посуд” ). Потім Марійка побачила велику каструлю і вирішила господарям зварити кашу і пригостити їх (Впр. ”Розкладемо кашу”, - Що ми робимо?). Дівчинка так натомилася, що прилягла на ліжечко і заснула. А в цей час додому повернулися господарі (Показуємо зображення ведмедів. - Хто це?) – так, це була сім’я ведмедів. (Впр. “Від більшого до меншого”. - Де найбільший? Де найменший?). Ведмеді побачили, що будинок відремонтований, а посуд стоїть на своїх місцях та ще й смачно пахне каша (Впр. на дихання “Вдихни аромат”), а на ліжечку найменшого ведмедика солодко спить дівчинка. Ведмеді її розбудили і Марійка їм посміхнулася (Артикуляційна впр. “Посмішка”), вона розповіла, що заблукала і попросила допомогти їй повернутися додому. Ведмедям дуже сподобалась дівчинка і вони вирішили їй допомогти і показати дорогу з лісу (Малюваня на манці: доріжки, ялинки). Марійка повернулася додому. Вихід з казки: Дефектолог: Який ти молодець, що допоміг Марійці, але і нам час повертатися. |
2 Що таке дрібна моторика і чому вона так важлива для дітей Рівень розвитку дрібної моторики один з показників інтелектуальної готовності до шкільного навчання. Зазвичай дитина, що має високий... |
Ігри на розвиток дрібної моторики рук Це доведено рядом дослідників (М.І. Кольцова, Е.І. Ісеніна, А. В. Антакова-Фоміна та ін.). Роботу з розвитку дрібної моторики рук... |
«Взаємозв’язок мовного та психічного розвитку дітей дошкільного віку» Для характеристики відношень між трьома феноменами (мова – мовлення – мислення), що склалися у процесі людської комунікації в єдину... |
КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ З РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ Словник: збагачувати мовлення дітей прикметниками, дієсловами. Розрізняти слова назви, дії, ознаки; підбирати рими |
Тема: Плоди, їх будова та значення Мета ... |
СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ-ЛОГОПЕДА З ДІТЬМИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ |
КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ З РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ ... |
Навчально-виховний комплекс №8 дошкільний підрозділ ІНТЕРАКТИВНІ... ... |
КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ З РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ Словник: продовжувати вчити вживати правильно слова-терміни вікових етапів розвитку людини (немовля, малюк, дошкільник, школяр т... |
Соціально-психологічна та педагогічна реабілітація дітей з особливими потребами Проблема соціально-педагогічної підтримки дітей з різними вадами фізичного і психічного розвитку в нашій країні є актуальною |