«Три ведмеді» конспект індивідуального заняття з розвитку мовлення, дрібної моторики і психічних процесів у дітей із затримкою психічного розвитку


Скачати 19.49 Kb.
Назва«Три ведмеді» конспект індивідуального заняття з розвитку мовлення, дрібної моторики і психічних процесів у дітей із затримкою психічного розвитку
Дата10.02.2014
Розмір19.49 Kb.
ТипКонспект
bibl.com.ua > Астрономія > Конспект
«Три ведмеді»

конспект індивідуального заняття з розвитку мовлення, дрібної моторики і психічних процесів у дітей із затримкою психічного розвитку

Підготувала: вчитель-дефектолог

ДНЗ № 17 “ПРОЛІСОК”

м. Сміли Черкаської області

Шумейко Вікторія Василівна

Мета: Розвивати координацію рухів і дрібної моторики, артикуляційний апарат, мовлення. Розвивати увагу, мислення, сприйняття. Закріпити поняття про величену (великий-менший-маленький), про геометричні фігури. Вчити співвідносити кольори. Формувати впевненість в собі і в своїх можливостях. Сприяти підвищенню самооцінки і нормалізації психоемоційного стану.

Обладнання: Лист з зображенням пальчикових кроків, різнокольоровий посуд, іграшкова каструлька, манка з горохом і квасолею, картинки із зображенням ведмедів різної величини, будинок з відсутніми частинами.

Хід заняття:

Організаційний момент:

Дефектолог: Сьогодні ми з тобою потрапимо в казку і будемо допомагати її героям справитися з труднощами. А казка наша буде про дівчинку Марійку.

Основна частина:

Дефектолог: Одного разу Марійка вирішила піти в ліс і назбирати грибів та горішків (Масаж грецьким горіхом). Так Марійка збирала грибочки та горішки і не помітила як заблукала. Але раптом вона побачила доріжку і пішла по ній (Вправа “Пальчикові кроки”), і натрапила на будиночок. Та щось було не так в тому будиночку, та в ньому не вистачає деталей. Давай допоможемо дівчинці відремонтувати його (Впр. ”Підбери деталі до будинку”. Геометричні фігури.-Яка це фігура?).

Ось тепер Марійка може потрапити в будинок. Дівчинка зайшла і побачила, що в будинку є стіл, а біля нього три стільчика, а на столі стоїть три чашки і три тарілки та вони переплутані (Впр. ”Розстав за кольором посуд” ).

Потім Марійка побачила велику каструлю і вирішила господарям зварити кашу і пригостити їх (Впр. ”Розкладемо кашу”, - Що ми робимо?). Дівчинка так натомилася, що прилягла на ліжечко і заснула. А в цей час додому повернулися господарі (Показуємо зображення ведмедів. - Хто це?) – так, це була сім’я ведмедів. (Впр. “Від більшого до меншого”. - Де найбільший? Де найменший?).

Ведмеді побачили, що будинок відремонтований, а посуд стоїть на своїх місцях та ще й смачно пахне каша (Впр. на дихання “Вдихни аромат”), а на ліжечку найменшого ведмедика солодко спить дівчинка. Ведмеді її розбудили і Марійка їм посміхнулася (Артикуляційна впр. “Посмішка”), вона розповіла, що заблукала і попросила допомогти їй повернутися додому. Ведмедям дуже сподобалась дівчинка і вони вирішили їй допомогти і показати дорогу з лісу (Малюваня на манці: доріжки, ялинки). Марійка повернулася додому.

Вихід з казки:

Дефектолог: Який ти молодець, що допоміг Марійці, але і нам час повертатися.

Схожі:

2 Що таке дрібна моторика і чому вона так важлива для дітей
Рівень розвитку дрібної моторики один з показників інтелектуальної готовності до шкільного навчання. Зазвичай дитина, що має високий...
Ігри на розвиток дрібної моторики рук
Це доведено рядом дослідників (М.І. Кольцова, Е.І. Ісеніна, А. В. Антакова-Фоміна та ін.). Роботу з розвитку дрібної моторики рук...
«Взаємозв’язок мовного та психічного розвитку дітей дошкільного віку»
Для характеристики відношень між трьома феноменами (мова – мовлення – мислення), що склалися у процесі людської комунікації в єдину...
КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ З РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ
Словник: збагачувати мовлення дітей прикметниками, дієсловами. Розрізняти слова назви, дії, ознаки; підбирати рими
Тема: Плоди, їх будова та значення Мета
...
СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ-ЛОГОПЕДА З ДІТЬМИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ
КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ З РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ
...
Навчально-виховний комплекс №8 дошкільний підрозділ ІНТЕРАКТИВНІ...
...
КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ З РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ
Словник: продовжувати вчити вживати правильно слова-терміни вікових етапів розвитку людини (немовля, малюк, дошкільник, школяр т...
Соціально-психологічна та педагогічна реабілітація дітей з особливими потребами
Проблема соціально-педагогічної підтримки дітей з різними вадами фізичного і психічного розвитку в нашій країні є актуальною
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка