|
Скачати 38.01 Kb.
|
Відділ освіти Уманської міської ради Міський методичний кабінет Навчально-виховний комплекс №1 КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ З РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ НА ТЕМУ: «Птахи». Складання описових розповідей про птахів. ДЛЯ ДІТЕЙ СТАРШОЇ ГРУПИ Умань 2012 ПРОГРАМОВИЙ ЗМІСТ Звукова культура: розвивати мовний слух, уміння визначати місце звуку в слові. Словник: збагачувати мовлення дітей прикметниками, дієсловами. Розрізняти слова назви, дії, ознаки; підбирати рими. Зв’язне мовлення: продовжувати вчити складати речення з 3-х слів за схемою, описові розповіді за двома предметними картинками (птахи). Спонукати дітей охоче спостерігати за птахами, порівнювати, передавати свої враження в мовленнєвій діяльності. Розвивати мовлення, спостережливість, увагу. Виховувати співчуття до тварин, які потерпають. Хід заняття І. Організація дітей. Налаштування на заняття. Ми будемо займатися, Ми будемо всі старатися, Слова називати, розрізняти, Красиві розповіді складати. - Діти, що ми будемо робити на нашому занятті? - Про що ми говорили на минулому занятті? ІІ. Спілкування. Активізація опорних знань дітей. Повідомлення теми заняття. 2.1.
1. Швидко скрізь цей птах літає, Безліч мошок поїдає, За вікном гніздо будує, Тільки в нас він не зимує. (Ластівка.) 2. Чорномазий, жовтодзьобий, Він за плугом важко ходить, Сторож вірний, друг полів, Перший вісник теплих днів. (Грак.) 3. Не людина, а живе в хатці. (Шпак.) 2.2. - Подивіться уважно на кубики і скажіть чи правильно я записала тему нашого заняття ХПАТИ, хто може виправити помилку? (Вихователь викликає дитину до дошки, яка викладає з кубиків слово «ПТАХИ». Педагог пропонує дітям надрукувати це слово у своїх зошитах). - Яких птахів ви знаєте? (СЛАЙД 3) - На яке питання відповідають ці слова? Чому? - Як називаються такі слова? ІІІ. Перетворювальна діяльність. 2. 3. Д/впр. «Добав назву птаха» А ось тут на малім деревці, Ніби кульки сидять... (горобці). Все поснуло: жук, муха, комар, А в ялинах — господар... (шишкар). На берізці на гіллі вгорі Кольорові сидять... (снігурі). Десь здалеку доноситься стук, То горіха роздовбує... (крук). Д/впр. «Добав слово-дію» В теплий край ці пташки не літають, Зиму тут вони всі... (зустрічають). А омелюхів зграйка ось тут Горобину червону... (клюють). В пору цю їсти пташечка хоче, Он на дереві дятел... (стукоче). Над усе вони люблять свій край, То ж пташині ти... (допомагай). 2.3. Дидактична гра «Я - пташинка, ти – моя частинка». (СЛАЙД 4). - Придумайте речення про те, що мають птахи за схемою: - Отже, птахи мають…Тіло покрите… 2.3. - Послухайте спів пташок і скажіть, голоса яких птахів ви почули? Чи чуєте зараз ви такий спів птахів? Чому вони стихли? Що сталося? Куди поділися пташки? Чому? Чи всі пташки відлетіли в теплі краї? 2.4. Д/впр. «Кого не стало?» (СЛАЙД 6) Читання вірша: – В теплі подались краї. Гуси, чаплі, солов’ї. – Журавель, зозуля, шпак. – Стриж, грак). – З ними жайвір польовий, Конопляночка співачка. У скрутний зимовий час Залишаються у нас… Дятел, ворон, горобець. – Галка, щиглик і сорока – гамірлива білобока. (П.В. – Та синички з снігурами). – Та вівсянка з шишкарями. Серед розсипу снігів Чути їхній мужній спів. 2.5. Д/впр. «Хто зайвий?» (СЛАЙД 7) 2.6. Д/гра «Впізнай птаха за описом» 2.7. Д/впр «Підбери ознаки до птаха». (СЛАЙД 8) ІV. Перетворювальна діяльність. Д/гра «Не дитинка, а пташинка». (Робота в парах) У кожної дитини картинка із зображенням пташки (перелітної та зимуючої). Діти по черзі описують пташку,беручи її образ на себе(емпатія). V. Підсумок та аналіз заняття. |
КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ З РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ ... |
КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ З РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ Словник: продовжувати вчити вживати правильно слова-терміни вікових етапів розвитку людини (немовля, малюк, дошкільник, школяр т... |
Конспект уроку з української мови для 10-го класу ( профіль українська філологія ) Запропонований урок з використанням ІКТ сприяє стійкій мотивації учнів до навчання, робить процес набуття знань інтенсивним |
«Три ведмеді» конспект індивідуального заняття з розвитку мовлення,... Розвивати увагу, мислення, сприйняття. Закріпити поняття про величену (великий-менший-маленький), про геометричні фігури. Вчити співвідносити... |
НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ ТА МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРАЦІВНИКА ДОШКІЛЬНОГО |
Лівобережна Гетьманщина та Слобідська Україна в другій половині XVII... Лівобережна Гетьманщина та Слобідська Україна в другій половині XVII ст. Урок з історії України для 8 класу із використанням ІКТ |
Конспект заняття на тему: “ Great inventors and inventions «Questions for asking more information», тренувати навички читання та перекладу невідомого тексту та розвивати навички аудіювання... |
КРЕМЕНЧУЦЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ СФЕРИ ПОСЛУГ Методична розробка вміщує досвід викладача по проведенню уроку історії з використанням місцевого матеріалу та ІКТ |
ПЛАН-КОНСПЕКТ проведення заняття з психологічної підготовки з працівниками Жовтневого ЗМПО. Тема Тема : Пізнавальні процеси. Пам’ять. Мислення. Уява. Мовлення. Відчуття. Сприймання. Увага |
ПЛАН-КОНСПЕКТ проведення заняття з психологічної підготовки з працівниками... Тема : Пізнавальні процеси. Пам’ять. Мислення. Уява. Мовлення. Відчуття. Сприймання. Увага |