№ ур.
|
Дата
|
Тема, підтема
|
Мовленнєві функції
|
Експоненти мовленнєвих функцій..
|
Лексика
|
Фонетика
|
Граматика
|
Читання
|
Аудіювання
|
Письмо
|
Мовлення
|
Соціокультурна та соціолінгвістична компетенції
|
Загальнонавчальна компетенція
|
Дом
завд.
|
1
|
|
Моя сім’я, друзі
|
Вміти розповідати про свою сім’ю, родину
|
This is my mum,( dad, aunt, uncle) etc.
|
Вп.1 с.4
|
Вимова скорочених форм у запитанні What’s
|
Розповідні речення в Present Simplе
|
вп.3 с.5
|
Вп.1 с.4, висловлення однокласників
|
Вп.4 с.5
|
Вп.5 с.5, вп.2 с.4
|
— розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається;
формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури;
розуміти та поважно ставитися до особливостей стилю життя зарубіжних однолітків;
розвивати здатність представляти культуру рідної країни;
брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки.
|
— уважно стежити за презентованою інформацією;
— усвідомлювати мету поставленого завдання;
— ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи;
— активно застосовувати мову, що вивчається;
— знаходити, розуміти і при необхідності передавати нову інформацію.
|
Вп.6 с.5
|
2
|
|
Сім’я мого друга по листуванню
|
Вміти запитати про родину, вміти погодитись чи не погодитись
|
Is she your sister& Does she live in the city? I think so too. I don’t think so.
|
Активізація вивченої лексики
|
Інтонація в діалогах
|
Ступені порівняння прикметників
|
Вп.5 с.8 правила
|
Вп.1 с.6
|
Вп.7 с.9
|
Вп.2 с.6, вп.6 с.9
|
Вп.3 прочитати, вп.4 письмово, с.208-209 правила
|
3
|
|
Найкращий друг
|
Вміти отримати інформацію про друга, поділитися нею з іншими
|
Where was your friend born?
|
Активізація вивченої лексики
|
Інтонація в діалогах
|
Структура запитальна речень
|
Вп.1,2 с.9
|
вп.1 с.9
|
Вп.4 с.10 записати питання
|
Вп.4,5 с.10
|
Вп.3 чит., вп.6 с.10
|
4
|
|
Риси характеру друзів
|
Вміти характеризувати своїх друзів, обговорювати прочитане
|
Ivan is very hard-working pupil.
|
Вп.1 с.10
|
Інтонація в зв’язному мовленні
|
Короткі відповіді
|
Вп.3 с.11
|
Відповіді на запитання однокласників
|
Вп.4 с.12
|
Вп.2 с.11
|
Вп.7 с.12
|
5
|
|
Вільний час
|
Вміти обговорювати важливі речі в житті, висловлюватися про проведення вільного часу
|
I think it’s very important to have a lot of friends. I like to go hiking
|
Активізація вивченої лексики до теми «Hobbies»
|
Інтонація в діалогах
|
Структура like ____ing
|
Вп.3 с.13
|
Вп.3 с.13
|
Вп.6 с.14
|
Вп.1,2 с.12 вп.5,6 с.14
|
Вп.4 с.14 (слова-переклад, вставити у пропуски)
|
6
|
|
Професії моїх батьків
|
Вміти розповідати про професії своїх батьків
|
My father is ______ He/ she works at _______
|
Вп.1 с.15
|
Вимова нових слів
|
Present Simple/ present Continuous, вп.5 с.17
|
Вп.2 с.15
|
Репліки однокласників в діалозі
|
Вп.7 с.18
|
Вп.2 с.15 вп.6 с.17
|
Вп.3 – чит, вп.4 – пис., вп.7 с.18 допис. с.211, 213 прав.
|
|
|
7
|
|
Моя майбутня професія
|
Вміти обговорювати професії своїх батьків та плани на майбутнє
|
I’d like to be… What’s your father’s occupation
|
Вп.1 с.18
|
Інтонація в діалогах
|
Past Simple regular/ irregular
|
Граматичні таблиці вп.3 с.19
|
Репліки однокласників в діалозі
|
Вп.5 с.20
|
Вп.2 с.18 вп.4 с.20
|
— розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається;
формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури;
розуміти та поважно ставитися до особливостей стилю життя зарубіжних однолітків;
розвивати здатність представляти культуру рідної країни;
брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки.
|
— уважно стежити за презентованою інформацією;
— усвідомлювати мету поставленого завдання;
— ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи;
— активно застосовувати мову, що вивчається;
— знаходити, розуміти і при необхідності передавати нову інформацію.
|
С.212 прав. Вивч. неправильні дієсл.
|
8
|
|
Життя на селі
|
Вміти розповідати про бабусь
|
My grandpa lives in ______ he works _____
|
Активізація вивченої лексики
|
Інтонація в запитаннях
|
Розповідні речення в Present Simple
|
Вп.2 с.21
|
Вп.4 с.22
|
Вп.3 с.21
|
Вп.5 с.22 вп.1 с.20
|
Вп.6 с.22
|
9
|
|
Урок розвитку граматичних навичок
|
Вміти розповідати про друзів, вживаючи різні часові вирази
|
|
Активізація вивченої лексики
|
Вимова закінчення в Past Simple
|
Present/ past simple, present continuous
|
Вп.1 с.23
|
Репліки однокласників в діалозі
|
Вп.3 с.23, написати 10 питань, вп.5 с.24
|
Вп.3б усно
|
Вп..4 с.23- доповнити діалог та вивч.
|
10
|
|
Урок розвитку навичок читання
|
Вміти розповідати та розпитувати про свою родину
|
Is your family big or small? Have you got any sisters or brothers?
|
Активізація вивченої лексики
|
Інтонація в діалогах
|
Порядок слів у реченні
|
Вп.2 с.24
|
Запитання однокласників та вчителя
|
Вп.6 с.25
|
Вп.1 с.24 вп.3,4 с.25
|
Підготувати все для проекту с.26
|
11
|
|
Урок-проект «Моя сім’я»
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12
|
|
Одяг. Що ми носимо
|
Вміти розповідати про одяг для різних ситуацій, описувати малюнки
|
Dan is wearing _____.
When I’m going to school, I’d wear ______
|
Вп.1 с.28
|
Вимова нових слів
|
Запитальні речення з словом Who
|
Вп.3 с.29
|
Запитання вчителя, репліки однокласників
|
Вп.4 с.29
|
Вп.2 с.28 вп.5 с.30
|
Вп.6 с.30 пис., пригадати лексику
|
13
|
|
Одяг
|
Вміти описувати малюнки та висловлювати свою думку
|
Ann is wearing a pink dress on.
|
Активізація вивченої лексики
|
Вимова закінчень в Present Continuous
|
Різні видо-часові форми
|
Вп.2 с.30
|
Запитання вчителя, репліки однокласників
|
Вп.3 с.31
|
Вп.1 с.30 вп.4 с.31
|
Вп.5 с.31 письм .за зразком
|
14
|
|
Що ми носимо
|
Вміти описувати людей, обговорювати шкільну форму
|
Do you wear a school uniform? He has ______on.
|
Активізація вивченої лексики
|
Інтонація в окличних реченнях
|
Різні видо-часові форми
|
Вп.3 с.33
|
Запитання вчителя, репліки однокласників
|
Вп.2 с.33
|
Вп.1 с.32 вп.4 с.34
|
Вп.5 с.34 (mini-project)
|
|
15
|
|
Одяг
|
Вміти надати пораду, сказати, хто і що збирається робити
|
I’m going to wear _______
Don’t forget to put on ____
|
Активізація вивченої лексики, вп.4 с.36 (zip/unzip, fasten/unfasten, lace/unlace
|
Скорочена форма
let’s, I’ll
|
вираз
To be going to
|
Вп.1 с.35
|
Вп.2 с.35
|
Вп.3 записати 1 діалог
|
Вп.3 с.36 вп.4 с.36
|
— розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається;
формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури;
розуміти та поважно ставитися до особливостей стилю життя зарубіжних однолітків;
розвивати здатність представляти культуру рідної країни;
брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки.
|
— уважно стежити за презентованою інформацією;
— усвідомлювати мету поставленого завдання;
— ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи;
— активно застосовувати мову, що вивчається;
— знаходити, розуміти і при необхідності передавати нову інформацію.
|
Вп.5 с.37 вставити am, is are
|
16
|
|
Одяг
|
Вміти аргументувати свій вибір і точку зору
|
I’m choosing a dress…
It’s out of the season
|
Активізація вивченої лексики вп.1 с.37
|
Інтонація в діалогах
|
Різні видо-часові форми
|
Вп.3 с.38
|
Вп.3 с.38 вп.2 с.38
|
Вп.5 (2)
|
Вп. 4 с.38
|
Вп.5(1) с.39 діалог напам. Вп.3 с.38
|
17
|
|
Одяг
|
Вміти розповідати про свої уподобання, описувати людей і предмети
|
What’s wrong? It’s too tight
|
Вп.3 с.40
|
Вимова нових слів
|
Різні видо-часові форми don’t/ doesn’t
|
Вп.1 с.39
|
Вп.1 с.39
|
Вп.1 с.40 (agree/ disagree)
|
Вп.2 с.40
|
Вп.5 с.41 (творча робота)
|
18
|
|
Одяг в подорож
|
Вміти зробити комплімент, обговорити подорож, висловитися про улюблений одяг
|
My favourite thing to wear is _______ I love your _____ It’s a good choice
|
Активізація вивченої лексики
|
Інтонація в зв’язному мовленні
|
Різні видо-часові форми
|
Вп.6 с.42
|
Вп.1 с.41
|
Вп.5 с.42 (list of clothing)
|
Вп.2 с.41 вп.4 с.41
|
Вп.6 с.42 (перекласти кожне речен.
потім записати в порядку)
|
19
|
|
Одяг
|
Вміти описувати улюблений одяг, обговорювати вподобання
|
Do you like to wear jeans? What colour of clothes do you like to wear?
|
Вп.3 с.44
|
Вимова нових слів
|
Порядок слів у запитанні
|
Вп.2 с.43
|
Розповіді однокласників
|
Вп.1 с.43
|
Вп.6 с.45 вп.2 с.43
|
Вивч.
нові слова вп.7 с.47
|
20
|
|
Одяг
|
Вміти обговорити, який одяг носять
|
Does it fit? This tie doesn’t go?
|
Активізація вивченої лексики
|
Інтонація в коротких реченнях
|
Present Simple
|
Вп.1 с.45 вп.3 с.46
|
Вп.1 с.45
|
Вп.3 с.46 записати дієслова
|
Гра вп.4 с.46
|
Вп.5 с.47
|
21
|
|
Урок розвитку навичок читання
|
Вміти описувати малюнки
|
Betty has got ______in her wardrobe
|
Вп.5 с.49
|
Інтонація в зв’язному реченні
|
Займенник з, порядок слів у реченні
|
Вп.2 част.1,2
|
Репліки однокласників
|
Вп.6 с.50
|
Вп.1 с.47 переказ тексту вп.3 с.49
|
Вп.7 с.50 підготувати все до проекту
|
22
|
|
Урок-проект «Мода»
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23
|
|
Їжа
|
Вміти розказати про своє харчування, про вподобання в їжі
|
I usually have _______for breakfast
I like ______best, I prefer ____
|
Вп.1 с.52, вп.2 с.53 (корисні фрази)
|
Вимова нових слів
|
Злі чувані та незлічува-ні іменники
|
Вп.3,4 с.53
|
Запитання вчителя, репліки однокласників
|
Вп.5 с.54
|
Вп.1б, 2 с.53
|
— розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається;
|