Підтема


Скачати 364.71 Kb.
Назва Підтема
Сторінка 1/3
Дата 11.02.2014
Розмір 364.71 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Біологія > Документи
  1   2   3
Календарні плани для 4 класу спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов

з/п

Дата

Тема

Підтема

Лінгвістичні компетенції (лексична, граматична, фонетична)

Мовленнєві компетенції (аудіювання, говоріння, читання, письмо)

Домашнє завдання

Програма для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов 1-11 класи, Київ, 2010

Підручник О.Карп’юк, Н.Когут «Англійська мова» для 4 класу спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов, Тернопіль, 2009

1.




Тема №1 «Шкільне життя» (13 год)

Знов у школі

It’s 7 o’clock. It’s half past 7.

Впр. 1, 2 ст. 4 (читання, обговорення)

Дост. рівень: впр.2 ст. 4 (вивчити діалог)

Вис. рівень: впр. 3 ст.5 (скласти розповідь письм.)

2.




Мій робочий день

It’s quarter (10 minutes) past 7.

Складання власного розпорядку дня з опорою на впр. 2 ст.4 (читання, письмо)

Розповісти про свій розпорядок дня

3.




Робочий день мого друга (подруги)

It’s quarter (10 minutes) to 7.

Впр. 3 ст.5 (діалогічне мовлення)

Впр. 6 ст. 5 (скласти діалог)

4.




Моя школа

How many subjects have you got? Which is your favourite day?

Впр. 1 ст. 7

Впр. 2 ст. 7 (прочитати, перекласти)

5.




Початкова школа в Англії

Present Simple Tense

Впр. 2, 3 ст. 7, 8 (читання, обговорення)

Дост. рівень: впр.4 ст.8 (описати малюнок)

Вис. рівень: впр. 5 ст.8 (скласти діалог)

6.




Мій розклад уроків

Time-table

Впр. 5 ст. 10

Скласти свій розклад уроків (письмово)

7.




Мій улюблений урок

Favourite

Впр. 6 ст. 10 (рольова гра)

впр. 6 ст.10 (дост. рівень: відповісти на питання; вис. рівень: скласти власну розповідь за планом)

8.




Шкільні клуби та гуртки

To practice, an orchestra, a choir, an activity, an event, a competition, to take part

Впр. 3 ст.12

Впр. 2 ст.11-12 (виписати слова у словник)

Впр. 4 ст. 12 (відповісти на питання)

9.




Моє шкільне життя

I can join … club. You can take part in … .I like it because …

Впр.4 ст. 12 (діалог)

Впр. 5, 6 ст 13 (прочитати, доповнити речення)

10.




Пишемо електронні листи закордонному другу




Впр. 1 ст.15

Впр. 4 ст. 16 (написати електронного листа)

11.




Розклад уроків в українській та англійській школах (порівняння)

How many subjects are there in your timetable?

We’ve got … this week.

Аудіювання, Впр. 4 с. 17

Впр. 3 ст. 17 (дост. рівень: переказати текст; вис. рівень: порівняти українську та англійську школи)

12.




Життя дітей після школи




Впр. 3 ст. 16

Впр. 3 (b) ст. 16 (відповісти на питання)

13.




Моє ставлення до школи

Рольова гра “Do you like school?”

Впр. 4 ст.20

Повторити тему «Шкільне життя»

14.




Тема №2 «Помешкання. Місце проживання» (13 год)

Будинок одноповерховий та багатоповерховий

Fence, neighbourhood, barn, swing, flowerbed

Впр. 1,2 ст. 21

Впр. 3 ст. 22 (описати малюнок)

15.




На якому поверсі ти живеш?

How many? Which one?

Впр. 4 ст. 22

Впр. 6 ст. 23 (скласти діалог)

16.




Місцезнаходження предметів та людей

In front of, around, between, next to, in the middle of, opposite

Впр. 5, 6 ст. 23

Впр. 1 ст. 24 (описати малюнок)

Впр. 2 ст. 24 (написати)

17.




Британські дома

City, town, village

Впр. 2,3 ст. 24-25

Впр. 3 ст. 24-25 (переказати)

18.




Мої сусіди

Furniture, chest of drawers, study, wipe, upstairs, downstairs, house-warming party

Впр. 1 ст. 26 (опис малюнка)

Впр. 1 ст. 26 (скласти діалог)

19.




Новосілля

It’s made of … (wood , plastic, snow, sand, paper)

Впр. 2,3 ст. 28-29

Впр.1 ст. 28 (виписати слова у словник)

Впр.4 ст. 29 (скласти речення)

20.




Хатні обов’язки

Nouns (singular and plural forms)

Впр. 7 ст.30 (складання діалогів)

Впр. 7 ст. 30 (відповісти на питання)

21.




Безлад у домі

Order, disorder, polish, sweep the floor

Впр. 1,2 ст. 31-32

Впр.3 ст. 32 (написати)

Впр.4 ст. 32 (вивчити вірш)

22.




Кімната. Розташування меблів

There is a (are) … in the middle of (…) the room.

Впр. 1,2 ст. 33 (складання окремих речень)

Впр.5 ст. 34 (написати)

23.




Моя кімната




Впр. 1 ст. 35 (складання міні діалогів за опорою)

Впр.2 ст.35 (відповісти на питання)

24.




Мій будинок




Впр. 3 ст. 36 (складання міні діалогів без опори)

Впр.3 ст.36 (дост. рівень: описати свій будинок; вис. рівень: скласти діалог)

25.




Будинок мого друга

Do you live in …?

What floor do you live on?

Рольова гра

Підготуватися до захисту проектів «Кімната мого друга»

26.




Кімната мого друга




Захист проекту

Повторити тему «Помешкання»

27.




Тема №3 «Покупки» (13 год)

Магазини. Назви магазинів.

Newspaper, magazine, medicine, shampoo, toothpaste, soup

Впр. 2,3 ст. 37-38

Впр.1 ст.37 (виписати слова у словник)

Впр.5 ст.38 (скласти діалоги)

28.




Британські гроші

Penny, pence, pound

How much is it? How much are they?

Впр. 8 ст.39

Впр.6 ст.39 (виписати слова у словник)

Впр.7 ст. 39 (інсценізувати діалог)

29.




Де що продається

At the baker’s, newsagent’s, butcher’s, chemist’s

Аудіювання, впр.2 ст. 42 (контроль розуміння прослуханого)

Впр.3 ст.42

Впр.4 ст. 42 (вивчити слова пісні)

30.




Йдемо за покупками

Bakery, diary, grocery, greengrocery, department

Впр.1 ст.41

Впр.1 ст. 41 (виписати слова у словник, скласти 5 речень з новими словами (письм.))

31.




Графік роботи магазинів

The shop is open (closed) at …

Впр. 1 ст.43

Впр.2 ст.43 (прочитати, перекласти)

Впр.3 ст. 44 (з’єднати )

32.




У магазині одягу

A pair of trainers, size, try on, cheap, expensive

Впр. 4,5 ст. 45-46

Впр.1, 2 ст. 45 (прочитати)

33.




Порівняння покупок

Degrees of comparisons

(big-bigger-the biggest

Small-smaller-the smallest)

Впр. 7,8 ст. 46-47

Впр.6 ст. 46 (прочитати)

34.




Подарунок на день народження

Souvenir, camera, Walkman, mobile phone, tourist

Впр. 2 ст. 48

Впр.4 ст.49 (написати)

Впр.5 ст. 49 (скласти діалог)


35.




Ковент Гарден – туристичний центр у Лондоні

Degrees of comparisons

(famous-more famous-the most famous)

Впр. 3,4,5 ст. 50-51

Впр. 6 ст. 51 (Дост. рівень: заповнити пропуски;

вис. рівень: підготувати розповідь

36.




Шопінг у Лондоні

Wh-questions

Впр. 1,2 ст.52

Впр.2 ст.52 (скласти питання, відповісти на питання письмово)


37.




Мій похід за покупками

Excuse me!

Can I help you?

Can I try it (them) on?

Впр. 6, ст..51 (складання діалогів)

Написати твір «Йдемо за покупками»

38.




Список покупок

A shopping list

Впр.4 ст.53 (складання монологічного висловлювання )

Підготувати розповідь «Йдемо за покупками»

39.




Рольова гра «У магазині»




Рольова гра

Повторити тему «Покупки»


40.




Тема №4 «Пдорожування містом» (13 год)

Напрями руху

On the corner, next to, to the left/right, opposite

Впр.1 ст.54 (складання діалогів)

Впр.2 ст.54-55 (виписати слова у словник), впр.3 ст.55 (прочитати)

41.




Розпитуємо шлях містом

Modal verbs: can, should

Впр. 3 ст.55

Впр.7 ст.56 (вивчити вірш)

42.




Прогулянка містом

Modal verbs: must, need

Впр. 4 ст.55


Впр.6 ст.56 (заповнити пропуски)
  1   2   3

Схожі:

Підтема
Календарно-тематичне планування до підручника “Our English”(Liudmyla Byrkun), 6-й клас, 3 уроки на тиждень
Тема, підтема
Вміти обговорювати важливі речі в житті, висловлюватися про проведення вільного часу
УРОК 2 Підтема : Лондон / London
Обладнання : підручник, робочий зошит, картки із завданнями для самостійної роботи
Урок №4 Підтема: Здоровий спосіб життя
Мета: Формувати вміння монологічного мовлення на рівні мікровисловлювання з опорою на таблиці
Клас: 6 Дата: Підтема
...
Урок 3 Підтема : Англійські парки / The English Parks
Мета : Ознайомити учнів з новою лексикою уроку. Тренувати в аудіюванні. Удосконалювати техніку читання
Тема: Їжа Підтема
Прислів’я розрізані на 2 частини. Переможці ті – хто першим складе всі прислів’я
Уроку Дата Підтема Соціокультурна
Моя родина. Родинне дерево розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається
Урок №1 Підтема: Розвиток медицини
Мета: Навчити правильно вимовляти і читати нові слова та словосполучення, розпізнавати їх у тексті, вживати в реченнях; розвивати...
Урок №2 Підтема: Лікарня та її підрозділи
Мета: Навчити правильно вимовляти і читати нові слова та словосполучення, розпізнавати їх у тексті, вживати в реченнях; розвивати...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка