УРОК 2 Підтема : Лондон / London


Скачати 35.48 Kb.
Назва УРОК 2 Підтема : Лондон / London
Дата 09.02.2014
Розмір 35.48 Kb.
Тип Урок
bibl.com.ua > Історія > Урок
УРОК 2

Підтема : Лондон / London

Мета : Ознайомити учнів із видатними місцями Лондона.

Навчати монологічного мовлення за темою.

Практикувати у вживанні конструкції з to be going to.

Продовжувати формувати навички письма.

Тренувати у читанні.

Ознайомити учнів із видатними місцями Лондона.

Виховувати інтерес до пам'яток культури й історії.

Обладнання : підручник, робочий зошит, картки із завданнями для самостійної роботи.

ХІД УРОКУ

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

1. Привітання, бесіда з черговим.

Good morning, dear friends! I’m very glad to see you today! How are you? Get ready to the lesson. Are you ready? Let’s start our English lesson.

Ввести новий вірш привітання. Good morning when it's morning Good morning to the sunshine Good night when it is night Good evening to the sky Good evening when it's dark out And when it's time to go away, Good day when it is light. Good bye. Good bye. Good bye. Вчитель читає вірш, учні хором повторюють, потім індивідуально. 2. Повідомлення теми та мети уроку. Today we will speak about the capital of the United Kingdom and Northern Ireland – London and about the most interesting places of this city. 3. Уведення в іншомовну атмосферу. Вікторина « Great Britain ». a) Where is Great Britain situated ? b) What is the full name of the country? c) How many parts does Great Britain consist of ? d) How many parts does the United Kingdom consist of ? e) What is the capital of England, Great Britain and the United Kingdom ? f) What is the official language of Great Britain ? g) What is the name of London's bus (taxi, underground) ? h) What historical places of London do you know ?

4. Перевірка домашнього завдання.

Учні готували повідомлення про Об'єднане Королівство Великої Британії та Північної Ірландії.

II. Основна частина уроку

1. Подання тексту для читання. Впр. 1 ( с. 136). а) на дошці записані назви видатних місць Лондона. Вчитель читає назви декілька разів, учні повторюють. Westminster Abbey, Buckingham Palace, St. Paul's Cathedral, Trafalgar Square, Madam Tussand's Museum, Planetarium, Albert Hall, National Theatre, Natural Museum. б) опрацювання невідомих лексичних одиниць з тексту, незнання яких може перешкоджати розумінню прочитаного : was rebuilt treasure commemoration naval battle was erected royal Вчитель виписує незнайомі слова на дошці з перекладом та читає ці слова з учнями вголос. 2. Етап читання. а) читання з метою отримання певної інформації. Учні самостійно читають текст і визначають, про які споруди, вказані на початку вправи, йде мова. Один із учнів називає порядковий номер абзацу та відповідну літеру. б) учні ланцюжком читають текст вголос. в) етап перевірки розуміння змісту тексту. Учні закривають підручники, вчитель роздає картки для самостійної роботи.

/ Додаток 2, завдання 1 / По закінченню роботи один із учнів читає виконане завдання. 3. Розвиток умінь монологічного мовлення. Впр.4 ( с. 137 ).

Учні усно складають речення за зразком вправи, використовуючи конструкцію to be going to та ланцюжком називають їх. Учитель контролює правильність виконання завдання.

  1. Фізична та мовленнєва розминка.

Pick up, put down, stand up, turn round,

Clap left, clap right, clap up, clap down,

Look left, look right, look up, look down,

Turn round, sit down, touch something … brown.

5. Письмо. Впр. 5 ( 137).

Учні пишуть про видатні місця, які вони хотіли б відвідати. По закінченні роботи два-три учні читають речення. Учитель контролює правильність виконання завдання (логічна та граматична побудова речень).

ІІІ.Заключначастинауроку 1. Запис та пояснення домашнього завдання.

Написати у формі листа міні-твір про подорож до Лондона. 2. Підведення підсумків уроку.

Today we spoke about some London's sights. Let's remember their nаmes.

Whаt do you remember about these places?

Додаток 2

Завдання 1

Match each sentence part with іts correct completion.


l. Buckingham Palace

2. Trafalgar Square

3. Westminster Abbey

4. St. Paul’s Cathedral

5. Madam Tussaud’s Museum

6. Big Ben
a) is very popular with the tourists because there are wax models of famous people from all over the world there. b) is a famous clock in London. c) is named after the naval battle in 1805. The Nelson Column is situated in the centre of the square. d) is the official residence of the Queen and her family. e) is the most wonderful classical church in Britain with the largest bell in England in the Clock Tower of the cathedral. f) is a monastery founded in 1050 where nearly all the kings and queens were crowned and buried there.


Схожі:

Урок-подорож. 6 клас «Лондон. Визначні місця.»
Розробка уроку, 8 клас «Famous People of the World. William Shakespeare». Презентація
Урок №4 Підтема: Здоровий спосіб життя
Мета: Формувати вміння монологічного мовлення на рівні мікровисловлювання з опорою на таблиці
Урок 3 Підтема : Англійські парки / The English Parks
Мета : Ознайомити учнів з новою лексикою уроку. Тренувати в аудіюванні. Удосконалювати техніку читання
Урок №1 Підтема: Розвиток медицини
Мета: Навчити правильно вимовляти і читати нові слова та словосполучення, розпізнавати їх у тексті, вживати в реченнях; розвивати...
Урок №2 Підтема: Лікарня та її підрозділи
Мета: Навчити правильно вимовляти і читати нові слова та словосполучення, розпізнавати їх у тексті, вживати в реченнях; розвивати...
Урок 6 Підтема : Одяг британців / What People Wear in Britain
Розгадування кросворду. Учні отримують картки, на яких вони повинні розгадати кросворд: вписати назви речей з одягу. Якщо учні правильно...
Підтема
Календарно-тематичне планування до підручника “Our English”(Liudmyla Byrkun), 6-й клас, 3 уроки на тиждень
Підтема
Календарні плани для 4 класу спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов
Тема, підтема
Вміти обговорювати важливі речі в житті, висловлюватися про проведення вільного часу
УРОК У «ДІЛОВА ГРА»
Мета ділової гри поглибити та розширити діапазон знань учнів, формувати діловий стиль спілкування у практично-професійній діяльності....
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка