Задачі на знаходження суми і остачі. Вправи на


Скачати 53.74 Kb.
Назва Задачі на знаходження суми і остачі. Вправи на
Дата 01.04.2013
Розмір 53.74 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи

Тема. Задачі на знаходження суми і остачі. Вправи на


засвоєння таблиць додавання і віднімання. Розпі-

знавання геометричних фігур.

Мета уроку: вчити складати і розв’язувати задачі на знаходження суми і остачі, формувати обчислювальні навички додавання і віднімання чисел, вправляти в засвоєнні табличних випадків додавання і віднімання чисел 1, 2, 3, 4; розвивати уміння розпізнавати геометричні фігури ; виховувати почуття відповідальності, уміння прийти на допомогу , співпереживати.

Тип уроку: гра-подорож.

Обладнання: Математика. 1 клас. М.В. Богданович, робочий зошит із друкованою основою; предметні малюнки: Дід Мороз, сніжинки, потяг, нумерація зупинок, сніговички, квитки, картки з індивідуальними завданнями; модель будинку Злої Чаклунки; телеграма, сніжинки із записами: “Молодець!”, “Рада за тебе!”, “Вірю в тебе!”; використання ТЗН.

Хід уроку


І. Організація класу до уроку.

Діти, в народі кажуть, що добрий гість – дому радість. Сподіваюсь, що ви, як і я, раді нашим гостям. Давайте з ними привітаємось. (Вітаються, повернувшись до присутніх).

Всі сідайте тихо, діти, домовляємося не шуміти, руку гарно підіймати, на уроці не дрімати, а знання мерщій хапати. То ж гаразд, часу не гаєм і урок вже починаємо. (Чути стукіт у двері, принесли телеграму).

Сьогодні у нас незвичайний урок. А знаєте чому? До нас прийшла телеграма. Ось послухайте:




Любі діти!

Незабаром свято зустрічі Нового року. Знаю, ви всі чекаєте подарунків, але їх може не бути. Зла Чаклунка зачарувала мене і я загубився.

Допоможіть, я буду дуже-дуже радий.

Дід Мороз


Що ж будемо робити? Допоможемо дідусеві? Тоді потрібно вирушати.
Сьогодні поїдемо ми в ліс за знаннями,

Кмітливість візьмемо в дорогу із нами,

Фантазія теж нам у лісі згодиться.

Отож вирушаємо до залізниці.
Але мандрівка буде нелегка. Важкий шлях здолаємо, виконавши наступні завдання:

- ? + - обчисли ;
< ? > - порівняй;

=

??? - розвяжи задачу;



  • робота з геометричним матеріалом .


ІІ. Закріплення вивченого матеріалу.
- Виручати Діда Мороза вирушимо на цьому потязі. Підготовкою

до мандрівки буде усна лічба:


  • назвати числа в порядку зростання;

  • назвати числа в порядку спадання;

  • назвати сусідів чисел 5, 8, 4;

  • назвати склад числа 5, 10;

  • 4 збільшити на 1 ;

  • перший доданок 5, другий – 2, знайти суму;

  • 4 зменшити на 4;


- Для того, щоб потяг відправився , нам потрібно придбати квитки. Провідник роздає квитки ( хтось із дітей ).

- Бачите, це квитки не звичайні: на кожному з них записані два числа, Порівняйте їх.


2 5 ; 4 4 ; 9 10 ; 5 8 ; 9 3 ; 6 7 ; 8 3 ; 4 7 ; 1 6.
Покажіть квитки!

Ну, що рушаємо! (звук відправлення потяга).

Зупинка № 1 - Щоб цифри правильно писати, хвилинку каліграфії треба почати.

- Цифри пишу рівнесенько,

Щоб були гарнесенькі,

Щоб залюбки дивився я,

Вчитель наш і вся моя сім’я.


Пишемо рядочок цифри 4.

Подорожуємо далі! (звук відправлення потяга).
Зупинка № 2 Але довго ніколи стояти,

Слід Діда Мороза визволяти.

Посміхнеться вам удача,

Як розв’яжеться задача.

Гляньте, білочка одна

Визирає із дупла.

Ще одна стрибнула з гілки,

А за нею ще три білки.

Прошу вас, діти милі,

Щоб всіх білок полічили.(1+1+3=5)

В чепурненькій годівничці

Горобці сидять ,синиці.

Шість горобчиків завзято

Узялись зерно клювати.

На мотузці куснем сала

Дві синички ласували.

Як порахуєте пташки ці,

Будете в мене молодці.(6+2=8)
Дев’ять ягід горобини

Горобець дзьобнув і скинув.

З гілки у глибокий сніг,

Та одну склювати встиг,

Три з замету зміг дістать,

У снігу зосталось ...(9-1-3=5)

- Запишіть у зошити відповідь

Отже, їдемо далі.( Звук відправленого потягу

Розгорніть зошити з друкованої основи на с.36. Виконаємо завдання № 1.

Погляньте, які сніжинки кружляють. Це знак того , що до нас завітала яка пора року? (Зима).Ще більше їх кружляє навколо нас. Зверніть увагу вони незвичайні .Подув сильний вітер, сніжинки поділилися на дві групки. Назвемо цифри першої з них.( 2,4, 6, ) Це парні чи непарні цифри? Яких не вистачає?(8, 10) Запишіть. Називаємо цифри другої групи(1, 3, 5). Які це цифри? А яких тут не вистачає?(7, 9) Запишіть. Молодці!

Подорож продовжується. Поспішаймо ж визволяти Діда Мороза.

А щоб швидше це зробити

Слід нам, друзі, відпочити!


Фізкультхвилинка (“Вчать у школі”)

ІІІ. Розвиток математичних знань.

Зупинка № 3


- Завдання розміщені у підручнику “Математика,1 клас, М.В.Богданович”

1, 2, 4 – фронтальна робота, а 3 - індивідуально на дошці.
1. Було – 9 іграшок, розбилось – 3, Стало - ?

Скільки залишилось?

9 – 3 = 6(іграшок)

Відповідь: залишилось 6 іграшок.
Було – 10 коп., витратили – 2 коп. і ще 2 коп.

Скільки копійок залишилось ?

10 – 2 – 2 = 6(коп.)

Відповідь: залишилось 6 коп.

3.Було – 3 клоуни, прийшло – ще 3, стало -?

Скільки стало клоунів ?

3 + 3 = 6

Відповідь: стало 6 клоунів.
Вирушаємо далі! ( звук відправлення потяга).

Зупинка № 4 Об’єднання в групи за геометричними фігурами :


Завдання: обчислити приклади : 3 – 2 4 + 4 6 - 1


8 +3 5 – 5 1 + 4

7 +2 3 + 4 9 - 4

7 - 2 6 – 2 3 + 3

- Молодці! Ми, мабуть, все ближче під’їджаємо до замку Злої Чаклунки.

Від нього віє холодом. Так можна і замерзнути . Давайте погріємось!



Фізкультхвилинка ( “Я малюю зайчика для вас “)
Ось і остання зупинка №5

З яких геометричних фігур побудований замок Злої Чаклунки?


(квадрат (вікно), чотирикутник (двері), трикутник (дах), квадрат (стіна будинку).

Молодці, діти, ви працювали гарно! Тепер всі чари зникли.

А ось і Дід Мороз! Він вам щиро вдячний і прийміть на згадку від нього такі сніговички.



ІV. Підсумок уроку.

Дітки, сподобався вам урок? А що найбільше запам’яталось? Яке завдання було цікаве? Хотіли б ви зустрітись із Дідом Морозом? (Відповіді дітей).
Урок наш закінчився, діти.

Бажаю кожному із них радіти.

Вітаю гостей і своїх малят:

Веселих новорічних свят!



Схожі:

Урок-подорож з математики
Вправи та задачі на додавання круглих десятків. Задачі на знаходження другого доданка
Урок-подорож з математики
Вправи та задачі на додавання круглих десятків. Задачі на знаходження третього доданка
Урок подорож з математики в 2 класі
Тема: Вправи та задачі на додавання й віднімання двоцифрових чисел. Вправи на знаходження невідомих компонентів арифметичних дій....
КОНСПЕКТ ВІДКРИТОГО УРОКУ МАТЕМАТИКИ
Тема. Позначення чисел другого десятка цифрами. Вимірювання довжин відрізків. Задачі на знаходження суми та збільшення числа на кілька...
Урок математики у 1 класі Тема: «Поняття про вік людини. Залежність...
ТЕМА. Поняття про вік людини. Залежність суми від зміни одного з доданків. Вправи й задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання...
Тема. Письмове додавання двоцифрових чисел. Задачі на знаходження...
Мета: вправляти учнів у письмовому додаванні двоцифрових чисел; удосконалювати вміння розв’язувати задачі на знаходження третього...
Урок математики
Тема. Вправи і задачі на засвоєння таблиць множенняі ділення. Задачі з буквеними даними
Закріплення таблиць додавання і віднімання числа 2, складу чисел;...
Удосконалювати уміння складати і розв’язувати задачі за малюнками і схемами вказаних видів
Тема. Перевірка віднімання додаванням. Складені задачі на знаходження...
Мета: закріплювати вміння віднімати і додавати багатоцифрові числа, вчити перевіряти віднімання додаванням, вчити учнів розв’язувати...
Урок №34 Тема. Задачі на ділення дробів. Знаходження числа за його дробом
Мета: домогтися засвоєння учнями алгоритму розв'язування задач на знаходження числа за його дробом (відсотками); повторити алгорит­ми...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка