|
Скачати 53.74 Kb.
|
Тема. Задачі на знаходження суми і остачі. Вправи назасвоєння таблиць додавання і віднімання. Розпі- знавання геометричних фігур. Мета уроку: вчити складати і розв’язувати задачі на знаходження суми і остачі, формувати обчислювальні навички додавання і віднімання чисел, вправляти в засвоєнні табличних випадків додавання і віднімання чисел 1, 2, 3, 4; розвивати уміння розпізнавати геометричні фігури ; виховувати почуття відповідальності, уміння прийти на допомогу , співпереживати. Тип уроку: гра-подорож. Обладнання: Математика. 1 клас. М.В. Богданович, робочий зошит із друкованою основою; предметні малюнки: Дід Мороз, сніжинки, потяг, нумерація зупинок, сніговички, квитки, картки з індивідуальними завданнями; модель будинку Злої Чаклунки; телеграма, сніжинки із записами: “Молодець!”, “Рада за тебе!”, “Вірю в тебе!”; використання ТЗН. Хід урокуІ. Організація класу до уроку. Діти, в народі кажуть, що добрий гість – дому радість. Сподіваюсь, що ви, як і я, раді нашим гостям. Давайте з ними привітаємось. (Вітаються, повернувшись до присутніх). Всі сідайте тихо, діти, домовляємося не шуміти, руку гарно підіймати, на уроці не дрімати, а знання мерщій хапати. То ж гаразд, часу не гаєм і урок вже починаємо. (Чути стукіт у двері, принесли телеграму). Сьогодні у нас незвичайний урок. А знаєте чому? До нас прийшла телеграма. Ось послухайте: Любі діти! Незабаром свято зустрічі Нового року. Знаю, ви всі чекаєте подарунків, але їх може не бути. Зла Чаклунка зачарувала мене і я загубився. Допоможіть, я буду дуже-дуже радий. Дід Мороз Що ж будемо робити? Допоможемо дідусеві? Тоді потрібно вирушати. Сьогодні поїдемо ми в ліс за знаннями, Кмітливість візьмемо в дорогу із нами, Фантазія теж нам у лісі згодиться. Отож вирушаємо до залізниці. Але мандрівка буде нелегка. Важкий шлях здолаємо, виконавши наступні завдання: - ? + - обчисли ; < ? > - порівняй; = ??? - розв’яжи задачу;
ІІ. Закріплення вивченого матеріалу. - Виручати Діда Мороза вирушимо на цьому потязі. Підготовкою до мандрівки буде усна лічба:
- Для того, щоб потяг відправився , нам потрібно придбати квитки. Провідник роздає квитки ( хтось із дітей ). - Бачите, це квитки не звичайні: на кожному з них записані два числа, Порівняйте їх. 2 5 ; 4 4 ; 9 10 ; 5 8 ; 9 3 ; 6 7 ; 8 3 ; 4 7 ; 1 6. Покажіть квитки! Ну, що рушаємо! (звук відправлення потяга). Зупинка № 1 - Щоб цифри правильно писати, хвилинку каліграфії треба почати. - Цифри пишу рівнесенько, Щоб були гарнесенькі, Щоб залюбки дивився я, Вчитель наш і вся моя сім’я. Пишемо рядочок цифри 4. Подорожуємо далі! (звук відправлення потяга). Зупинка № 2 Але довго ніколи стояти, Слід Діда Мороза визволяти. Посміхнеться вам удача, Як розв’яжеться задача. Гляньте, білочка одна Визирає із дупла. Ще одна стрибнула з гілки, А за нею ще три білки. Прошу вас, діти милі, Щоб всіх білок полічили.(1+1+3=5) В чепурненькій годівничці Горобці сидять ,синиці. Шість горобчиків завзято Узялись зерно клювати. На мотузці куснем сала Дві синички ласували. Як порахуєте пташки ці, Будете в мене молодці.(6+2=8) Дев’ять ягід горобини Горобець дзьобнув і скинув. З гілки у глибокий сніг, Та одну склювати встиг, Три з замету зміг дістать, У снігу зосталось ...(9-1-3=5) - Запишіть у зошити відповідь Отже, їдемо далі.( Звук відправленого потягу Розгорніть зошити з друкованої основи на с.36. Виконаємо завдання № 1. Погляньте, які сніжинки кружляють. Це знак того , що до нас завітала яка пора року? (Зима).Ще більше їх кружляє навколо нас. Зверніть увагу вони незвичайні .Подув сильний вітер, сніжинки поділилися на дві групки. Назвемо цифри першої з них.( 2,4, 6, ) Це парні чи непарні цифри? Яких не вистачає?(8, 10) Запишіть. Називаємо цифри другої групи(1, 3, 5). Які це цифри? А яких тут не вистачає?(7, 9) Запишіть. Молодці! Подорож продовжується. Поспішаймо ж визволяти Діда Мороза. А щоб швидше це зробити Слід нам, друзі, відпочити! Фізкультхвилинка (“Вчать у школі”) ІІІ. Розвиток математичних знань. Зупинка № 3- Завдання розміщені у підручнику “Математика,1 клас, М.В.Богданович” 1, 2, 4 – фронтальна робота, а 3 - індивідуально на дошці. 1. Було – 9 іграшок, розбилось – 3, Стало - ? Скільки залишилось? 9 – 3 = 6(іграшок) Відповідь: залишилось 6 іграшок. Було – 10 коп., витратили – 2 коп. і ще 2 коп. Скільки копійок залишилось ? 10 – 2 – 2 = 6(коп.) Відповідь: залишилось 6 коп. 3.Було – 3 клоуни, прийшло – ще 3, стало -? Скільки стало клоунів ? 3 + 3 = 6 Відповідь: стало 6 клоунів. Вирушаємо далі! ( звук відправлення потяга). Зупинка № 4 Об’єднання в групи за геометричними фігурами : Завдання: обчислити приклади : 3 – 2 4 + 4 6 - 18 +3 5 – 5 1 + 4 7 +2 3 + 4 9 - 4 7 - 2 6 – 2 3 + 3 - Молодці! Ми, мабуть, все ближче під’їджаємо до замку Злої Чаклунки. Від нього віє холодом. Так можна і замерзнути . Давайте погріємось!Фізкультхвилинка ( “Я малюю зайчика для вас “) Ось і остання зупинка №5 З яких геометричних фігур побудований замок Злої Чаклунки?(квадрат (вікно), чотирикутник (двері), трикутник (дах), квадрат (стіна будинку). Молодці, діти, ви працювали гарно! Тепер всі чари зникли. А ось і Дід Мороз! Він вам щиро вдячний і прийміть на згадку від нього такі сніговички. ІV. Підсумок уроку. Дітки, сподобався вам урок? А що найбільше запам’яталось? Яке завдання було цікаве? Хотіли б ви зустрітись із Дідом Морозом? (Відповіді дітей). Урок наш закінчився, діти. Бажаю кожному із них радіти. Вітаю гостей і своїх малят: Веселих новорічних свят! |
Урок-подорож з математики Вправи та задачі на додавання круглих десятків. Задачі на знаходження другого доданка |
Урок-подорож з математики Вправи та задачі на додавання круглих десятків. Задачі на знаходження третього доданка |
Урок подорож з математики в 2 класі Тема: Вправи та задачі на додавання й віднімання двоцифрових чисел. Вправи на знаходження невідомих компонентів арифметичних дій.... |
КОНСПЕКТ ВІДКРИТОГО УРОКУ МАТЕМАТИКИ Тема. Позначення чисел другого десятка цифрами. Вимірювання довжин відрізків. Задачі на знаходження суми та збільшення числа на кілька... |
Урок математики у 1 класі Тема: «Поняття про вік людини. Залежність... ТЕМА. Поняття про вік людини. Залежність суми від зміни одного з доданків. Вправи й задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання... |
Тема. Письмове додавання двоцифрових чисел. Задачі на знаходження... Мета: вправляти учнів у письмовому додаванні двоцифрових чисел; удосконалювати вміння розв’язувати задачі на знаходження третього... |
Урок математики Тема. Вправи і задачі на засвоєння таблиць множенняі ділення. Задачі з буквеними даними |
Закріплення таблиць додавання і віднімання числа 2, складу чисел;... Удосконалювати уміння складати і розв’язувати задачі за малюнками і схемами вказаних видів |
Тема. Перевірка віднімання додаванням. Складені задачі на знаходження... Мета: закріплювати вміння віднімати і додавати багатоцифрові числа, вчити перевіряти віднімання додаванням, вчити учнів розв’язувати... |
Урок №34 Тема. Задачі на ділення дробів. Знаходження числа за його дробом Мета: домогтися засвоєння учнями алгоритму розв'язування задач на знаходження числа за його дробом (відсотками); повторити алгоритми... |