|
Скачати 31.22 Kb.
|
Міні-лекція із теми „Комп'ютерна презентація” Сьогодні ми приступаємо до вивчення теми „Презентація”. На її вивчення відводиться 4 години. (Роздається план вивчення даної теми). Для оцінювання навчальних досягнень з даної теми ми будемо користуватись критеріями оцінювання навчальних досягнень з даної теми та оцінювання презентації (вчитель роздає учням критерії). З даної теми ви повинні знати і вміти ( роздаються питання, які учні повинні знати і вміти та очікувані результати). Давайте вияснимо, що означає саме слово „презентація” і що ви знаєте про презентацію та її створення? Проводимо це у вигляді інтерактивної гри „Мікрофон”. (учням, які бажають висловити свою думку, передається мікрофон). Вчитель підсумовує сказане і включає все це в подальше пояснення. Учні, які вміють створювати комп’ютерні презентації, отримують індивідуальні завдання: створити презентацію для створення реклам, повідомлень, висвітлення роботи гуртків, клубів, демонстрації колекцій, спортивних досягнень, власних проектів тощо. Д ![]() К ![]() Щоб краще ви зрозуміли призначення комп’ютерних презентацій, переглянемо кілька із них. Зверніть увагу на проекти презентацій, в яких учні мотивують вибрану тему, проводять дослідження, обрахунки, роблять висновки (демонстрація готових презентацій). Д ![]() В процесі створення презентації потрібно проявляти себе як сценарист, режисер, художник і вимогливий глядач. Якість презентації буде залежати від вашої творчості та від художніх та естетичних смаків. Оскільки PowerPoint входить в пакет Microsoft Office для Windows, то операції по створенню, відкриттю і збереженню документів, операції по введенню і редагуванню тексту, вставленню малюнків у текст в презентаціях виконуються практично так само, як і в програмах Word та Paint. П ![]() Пристрої комп'ютера, які призначені для роботи зі звукової та відеоінформацією, мають назву пристроїв мультимедіа. До них також відносять пристрої для запису та відображення мультимедійних даних — дисководи СD-ROM, DVD і т. п. Спеціальні програми, які дозволяють створювати, редагувати та відображати мультимедійні дані, називають мультимедійними програмними засобами. ![]() Мультимедійні програмні продукти можуть бути інтерактивними, тобто користувач може активно взаємодіяти з програмою, керувати нею. ![]() За допомогою додатків РоwегРоіnt текстова та числова інформація легко перетворюється на добре оформлені слайди та діаграми. В основі будь-якої презентації лежить набір слайдів, на яких розташовані текст, графіки, рисунки. Електронні слайди подібні до звичайних фотографічних, проте створюються значно простіше. Програма РоwегРоіnt сама запитує всю необхідну текстову й числову інформацію, а також надає безліч готових варіантів дизайну та шаблонів змісту. |
Узагальнення і систематизація знань з теми «Текстовий редактор MS WORD» Обладнання: персональні комп’ютери, програмне забезпечення MS WORD, комп'ютерна презентація, картки з завданнями |
УРОК ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ В 6 КЛАСІ. Тема уроку Обладнання: підручник, атласи, картки із завданнями, роздатковий матеріал, таблиці,ілюстрації до теми, комп’ютерна презентація |
Урок 1 Тема уроку. Продукти харчування, їх склад ... |
Тема уроку. ФОТОСИНТЕЗ Обладнання: комп'ютерна презентація уроку, фрагмент відеофільму «Цитологія», схема «Процес фотосинтезу», тестові завдання (комп’ютерний... |
Уроку: РЕКЛАМА. Дата: 13. 03. 2009 Клас Обладнання: персональний комп’ютер, комп’ютерна презентація, відео реклама, друкована реклама, фломастери, папір, конверти з завданням... |
Лекція з курсу «Комп’ ютерна графіка» Автор: доцент кафедри інноваційних та інформаційних технологій в освіті Бойчук В. М |
Лекція з курсу «Комп’ ютерна графіка» Автор: доцент кафедри інноваційних та інформаційних технологій в освіті Бойчук В. М |
Лекція з курсу «Комп’ютерна графіка» Автор: доцент кафедри інноваційних та інформаційних технологій в освіті Бойчук В. М |
Лекція з курсу «Комп’ютерна графіка» Автор: доцент кафедри інноваційних та інформаційних технологій в освіті Бойчук В. М |
Лекція з курсу «Комп’ютерна графіка» Автор: доцент кафедри інноваційних та інформаційних технологій в освіті Бойчук В. М |