|
Скачати 157.99 Kb.
|
Виконання комплексного практичного індивідуального завдання потребує успішного засвоєння змісту дисципліни “Менеджмент” та отримання навиків набутих знань шляхом проведення певних розрахунків, заповнення форм документації, обґрунтування проектів тощо. Індивідуальна робота виконується як індивідуальне навчально-дослідне завдання, являє собою завершену практичну роботу в межах навчальної програми дисципліни. Структура залікового кредиту дисципліни “Менеджмент” денна форма навчання
Комплексне практичне індивідуальне завдання передбачає створення умов і забезпечення можливостей для повної реалізації творчого потенціалу студента у процесі написання теоретичного та практичного завдань, що забезпечується використанням елементів науково-дослідницької діяльності, розвитком здібностей виконавця, формуванням нестандартного мислення. Перелік теоретичних завдань передбачає, що тематика завдань в групі не повторюється, тобто кожен студент виконує власне завдання. Обсяг теоретичного завдання – 8-10 сторінок формату А4, шрифт Times New Roman, розмір шрифту – 14, міжрядковий інтервал – 1,5, а в рукописному варіанті - до 15 сторінок. Поля: зліва – 25 мм; згори і знизу – по 20 мм; справа – 10 мм. Наприкінці завдання наводиться список використаної літератури ( 10-12 джерел). Зверніть увагу, що в переліку літератури не використовуються слова – “книга”, “журнал”, “газета”. Вони замінюються відповідними символами: “//” - для газет й журналів, “/” - коли вказується під чиєю редакцією вийшла книга. В тексті роботи в квадратних дужках [3, 46] робляться посилання на джерела наведених цитат, де перша цифра означає номер джерела у Вашому списку літератури, а друга – номер сторінки даного джерела, з якої Ви брали цитату. Взірець оформлення титульної сторінки – у Додатку 1. Теоретичні завдання до комплексного практичного індивідуального завдання (КПІЗ)
Практичні завдання по темах курсу Тема 1. Поняття менеджменту, його зміст і місце в системі соціально-економічних категорій. 1.Перерахуйте та опишіть рівні менеджменту досліджуваного підприємства. 2. Охарактеризуйте портрет топ-менеджера досліджуваного підприємства за наступними характеристиками: • Особистісні якості. • Кар’єрне зростання. • Ділові якості топ-менеджера. • Комунікаційна ефективність. • Впровадження інноваційних методів в управління компанією. • Соціальна орієнтованість. • Фінансова та інвестиційна ефективність. • Впровадження маркетинг-інновацій. Тема 2. Формування та розвиток теорії та практики менеджменту 1. На основі інформації, поданої у літературних джерелах, в яких дано характеристику японської та американської моделей менеджменту, сформулюйте переваги кожної моделі, оформіть їх у вигляді таблиці й зазначте, які з виділених вами переваг слід використати в процесі управлінської діяльності досліджуваного підприємства та чому. Тема 3. Організації як об’єкти управління. 1. Охарактеризувати мікро- та макросередовище досліджуваного підприємства, заповнивши подану нижче таблицю
Тема 4. Комунікації в менеджменті. 1. Обґрунтуйте на конкретних прикладах важливість невербальних комунікацій в інформаційному обміні. 2 . Спробуйте ідентифікувати фактори, що впливають на процес обміну інформації на досліджуваному підприємстві. Результати слід оформити у вигляді таблиці Фактори, що впливають на процес обміну інформації в досліджуваній організації
Тема 5. Управлінське рішення: поняття, процес розробки та реалізації 1. На прикладі досліджуваного підприємства опишіть процес прийняття управлінського рішення. 2. На прикладі конкретних ситуацій поясність, за допомогою яких критеріїв здійснюватиметься вибір можливого варіанту рішення. 3 . Визначте, коли доцільно використовувати групове прийняття рішень, а коли індивідуальне. Тема 6. Методи ухвалення управлінських рішень
Методи обґрунтування управлінських рішень ? ? Методи, що застосовуються в умовах однозначної визначеності інформації про ситуацію прийняття рішень Методи, які використовуються в умовах імовірної визначеності інформації про ситуацію прийняття рішень Методи, що застосовуються в умовах невизначеності інформації про ситуацію прийняття рішень Експертні методи ? ? ? ? ? ? Тема 7. Керівництво та лідерство
Тема 8. Управління группами 1. Визначити особливості груп працівників на підприємстві.
Тема 9. Управління конфліктними ситуаціями 1.Вкажіть, які причини найчастіше призводять до конфліктів на досліджуваному підприємстві. 2. Зробіть висновок про зосередження зусиль менеджерами передусім на стадії попередження конфліктів. Обґрунтуйте чому. Тема 10. Процес менеджменту та його складові 1. Дослідіть на якій із стадій життєвого циклу знаходиться досліджуване підприємство з метою передбачення зміни стадій життєвого циклу і перегляду стратегії підприємства відповідно до умов конкуренції, які змінюються в часі і просторі. Запропонуйте дану стратегію. Тема 11. Функція планування у менеджменті 1. Зазначте до якої категорії відноситься досліджуване підприємство використовуючи матрицю БКГ. Спрогнозуйте його подальший розвиток. Тема 12. Функція організації діяльності у менеджменті 1. На прикладі досліджуваного підприємства визначте та покажіть графічно тип структури управління. Чи існує потреба в удосконаленні цієї структури управління? Тема 13. Функція мотивації у менеджменті 1. Розглядаючи підходи до мотиваційних пріоритетів та вікової динаміки потреб, проаналізуйте вікову динаміку пріоритетів і потреб персоналу досліджуваного підприємства. Вікова динаміка пріоритетів і потреб людини
Тема 14. Функція контролю.
Тема 15. Функція регулювання. 1. Опишіть процес оперативного регулювання на прикладі досліджуваного підприємства або його окремого структурного підрозділу 16. На основі проведеного аналізу розробіть практичні рекомендації щодо вдосконалення системи менеджменту досліджуваного підприємства в цілому (обсяг даного пункту 4-5 сторінок). ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Виконання комплексного практичного індивідуального завдання з дисципліни «Менеджмент» передбачає наступні критерії оцінювання:
Шкала оцінювання знань:
Індивідуальна робота виконується протягом вивчення дисципліни “Менеджмент” у позаурочний час. Порядок подання та захист індивідуальної роботи:
Список рекомендованої літератури
Додаток 1 Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України Тернопільський національний економічний університет Кафедра менеджменту Комплексне практичне індивідуальне завдання з менеджменту Варіант № Виконала: Студентка групи Ф-31 Іванова Ю.П. Керівник: к.н.д.у, доцент Петриків А.В. Тернопіль 2012 |
МЕНЕДЖМЕНТ Авичок по аналізу зовнішнього середовища організації та прийняттю управлінських рішень; формування практичних навичок по ефективному... |
ЕКОНОМІКА І УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ МАШИНОБУДІВНОЇ ГАЛУЗІ: ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИКИ” Редакція збірника наукових праць ”Економіка і управління підприємствами машинобудівної галузі: проблеми теорії та практики ” (свідоцтво... |
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ до вивчення дисципліни „Актуальні проблеми... Методичні рекомендації до вивчення дисципліни „Актуальні проблеми теорії та практики фінансів” для студентів V курсу напрямку „Фінанси”.... |
Модуля, змістовного модуля Витоки та генеза менеджменту державного управління; Суб’єктно-об’єктна детермінація адміністративної діяльності; Методи дослідження... |
ПРОГРАМА ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ з виробничої практики для студентів... Метою виробничої практики є формування системи знань щодо діяльності підприємств, податкових установ, страхових компаній, комерційних... |
Практики з виховної роботи: поглиблення і розширення теоретичних... ПТНЗ та їх застосування у вирішенні конкретних педагогічних завдань під час проходження практики |
Динамічний розвиток ринкових процесів на Україні вимагає переорієнтації... В сучасних вітчизняних публікаціях і виданнях питання сутності потенціалу, його структуризації, механізму формування та оцінки залишаються... |
Надзвичайно стрімкий розвиток електроніки протягом останніх десятиріч... Саме тому сьогоднішній фахівець, випускник вищого учбового закладу повинен мати ґрунтовні знання з основ теорії побудови, функціонування... |
Норець Максим Вадимович к філол н. доцент кафедри теорії і практики... |
Методичні рекомендації до самостійної роботи студента по вивченню дисципліни “Економічна теорія” Зародження економіко-теоретичних знань. Становлення і основні етапи розвитку економічної теорії як науки. Сучасні напрями, школи... |