План навчального проекту Автор навчального проекту


Скачати 148.44 Kb.
Назва План навчального проекту Автор навчального проекту
Дата 27.08.2013
Розмір 148.44 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи

Intel® навчання для майбутнього

План навчального проекту




Автор навчального проекту:

Прізвище, ім’я та по-батькові:

Ластовецька Інна Романівна

Місце роботи / Назва навчального закладу:

Вінницький державний педагогічний університет імені М.Коцюбинського

Місце проживання автора проекту:

Україна, Вінницька обл., Вінницький р-н, с.Дорожне, вул.Зелена, 3/3







Відомості про тренінг:

Прізвище, ім’я та по-батькові тренера (тренерів):

Шахіна Ірина Юріївна

Місце проведення тренінгу:

Вінницький державний педагогічний університет імені М.Коцюбинського

Дати проведення тренінгу:

8.02.2013 – 17.05.2013






Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було вказане ваше ім’я як автора проекту?

Так Ні







Опис проекту

Назва проекту:

Вода – джерело життя на Землі

Основні питання:

Ключове питання:

Чи можливе життя на Землі без води?

Тематичні питання:

  1. Чи можуть існувати живі організми без води?

  2. Чи можна будувати будинки із снігу?

  3. Чому хмаринка плаче?

  4. Чи існує цілюща вода?

Змістові питання:

  1. Що являє собою вода?

  2. Які живі організми не можуть існувати без води?

  3. Хто живе у воді?

  4. Чим кактус відрізняється від інших рослин?

  5. Як довго людина може прожити без води?

  6. У яких агрегатних станах можна зустріти воду?

  7. Які властивості має вода?

  8. Як краплинка води подорожує світом?

  9. Як утворюється сніг?

  10. Якими бувають сніжинки?

  11. Як наші предки ставилися до води?

  12. У чому полягають цілющі властивості води?

Стислий опис:

Навчальний проект «Вода – джерело життя на Землі» спрямований на залучення учнів молодшого шкільного віку до навчально-пошукової діяльності і охоплює комплекс знань, умінь та навичок з української мови і літератури, образотворчого мистецтва, природознавства, сходинок до інформатики, а також трудового навчання.

Основна ідея проекту полягає у розвитку в учнів навичок мислення високого рівня, а саме: розвиток навичок пошуку інформації, її аналізу та класифікації; навичок виділяти, розпізнавати, обирати та порівнювати факти, ідеї; обговорювати опрацьоване, встановлювати головне, визначати його цінність та передбачати наслідки тощо.

Проект допоможе учням розширити своє уявлення щодо води, її властивостей, значення у природі.

Учні, розподілившись на групи («Пізнайки» та «Дослідники»), збирають, аналізують та класифікують інформацію про воду, рослини, тварини, матеріали, що використовують для спорудження будівель; притчі, міфи, казки, вірші та інші твори, які свідчать про «цілющі» властивості води та шанобливе ставлення людей до цієї рідини. Проводять досліди «Властивості води», порівнюють кактус з іншими рослинами, виокремлюючи спільні та відмінні ознаки. На основі зібраного матеріалу діти створюють презентацію, публікацію та веб-сайт, де презентують свої доробки, висновки, узагальнення, визначаючи цінність води для всіх живих організмів та природи в цілому.







Навчальні предмет(и): відмітити предмети, з якими пов’язаний ваш навчальний проект

Основи економіки

Українська мова і література

Зарубіжна література

Образотворче мистецтво

Інформатика

Всесвітня історія

Іноземна мова

Людина і суспільство/Основи філософії

Я і Україна/Довкілля/ Природознавство

Фізика, астрономія

Математика

Фізична культура, ОБЖ, ДПЮ

Біологія

Географія

Хімія

Історія України

Основи правознавства

Трудове навчання

Інше:      

Інше:      

інше:      

Класи: відмітити класи, яких стосується ваш навчальний проект

1–4

5-7

Інше:      

8-9

10-11

Інше:      




Державні освітні стандарти та навчальні програми:

Освітня галузь "Людина і світ"

  • засвоєння узагальнених та емпіричних уявлень і понять, які відбивають основні властивості та закономірності реального світу, місце в ньому людини;

  • розширення і систематизація соціального та пізнавального досвіду молодших школярів;

  • створення передумов для усвідомленого сприйняття та засвоєння соціальних норм, традицій українського народу;

  • формування системи уявлень та елементарних понять про об'єкти неживої та живої природи, взаємозв'язки і залежності між ними;

  • знати про необхідність речовин для життя рослин і тварин; звідки рослини і тварини отримують необхідні речовини, вміти спостерігати за змінами, що відбуваються з речовинами; визначати їх ознаки та властивості з допомогою дослідів і практичних робіт, встановлювати причинно-наслідкові зв'язки;


  • формування екологічної культури;

  • засвоєння традицій українського народу у взаємовідносинах людини з природою.


Освітня галузь "Мови і література"

  • загальний розвиток особистості - інтелектуальний, моральний, вольовий;

  • знати українські прислів'я, приказки, фразеологічні звороти, загадки, казки, пісні, уміти доречно використовувати їх у мовленні (усному й писемному);

  • збагачення досвіду естетичного сприймання і художніх творів, розвиток образного мислення, розширення світогляду учнів;

  • розвиток творчої діяльності;

  • введення дітей у світ морально-етичних цінностей через художні образи літературних творів.




Освітня галузь "Технології"

  • уміти розробляти дитячі художні проекти і реалізовувати їх у композиціях, макетах, моделях з різних пластичних матеріалів;

  • систематично брати участь у побутовій, використовувати знання з інших предметів для виготовлення навчально-дидактичних матеріалів, виявляти бережливе ставлення до предметного довкілля, використання матеріалів, засобів праці;

  • виявляти естетичне ставлення до предметного довкілля;

  • мати уявлення про можливості комп’ютерів, види діяльності, в яких використовується комп’ютер, основні частини комп’ютера та їх призначення;

  • мати уявлення про те, як людина сприймає інформацію, збирає її, зберігає, опрацьовує, передає та використовує;

  • уміти вмикати та вимикати комп’ютер, вибирати об’єкти та переміщувати їх з використанням миші, відкривати та закривати вікна, запускати програми на виконання та закінчувати роботу програми, використовувати елементи керування;

  • мати уявлення про Інтернет, основні послуги, вміти здійснювати простий пошук інформації, отримувати та надсилати електронні листи.


Освітня галузь "Мистецтво"

  • формування елементарних умінь та навичок використовувати художні техніки та матеріали, засоби художньої виразності у власній творчій діяльності;

  • формування особистісно-позитивного, художньо-естетичного сприйняття дійсності на основі емоційно-чуттєвого досвіду, здатності до художнього мислення та творчої активності;

  • розвиток чуттєво-емоційної сфери, здатності розуміти та інтерпретувати твори мистецтва (у відповідності до вікових можливостей), оцінювати естетичні явища;

  • розвиток універсальних особистісних якостей та здібностей: образного мислення, уяви, фантазії, спостережливості, зорової пам’яті, художнього смаку та сприйняття кольору, форми, ритму, фактури поверхні тощо;

  • розвиток художньо-практичних умінь, навичок та вміння використовувати набуті знання у самостійній художній діяльності.




Навчальні цілі та очікувані результати навчання:

Діяльність учнів:

  • Розширення та поглиблення знань учнів про воду, її властивості та значення для живих організмів.

  • Проведення дослідів та експериментів, у результаті чого учні навчаться аналізувати, порівнювати, виокремлювати головне та другорядне, передбачати та робити висновки.

  • Удосконалення вмінь пошукової діяльності учнів, умінь планувати свою самостійну творчу роботу у власних проектних завданнях.

  • Аналіз учнями художньої літератури з метою виокремлення притч, міфів, казок, віршів та інших творів, які свідчать про «цілющі» властивості води та шанобливе ставлення людей до цієї рідини.

  • Організація учнями виставки творчих робіт із залученням інших школярів початкової школи з метою пропаганди бережливого ставлення до водних ресурсів.

  • Формування навичок роботи з документами MS Word, Internet Explorer, MS Power Point та MS Publisher.

  • Розвиток навичок високого рівня мислення в учасників проекту.

У процесі створення презентації учні:

  • Проводячи досліди, досліджують властивості води.

  • Вчаться розпізнавати «три стани води».

  • Експериментують (досліджують) куди зникає вода із калюжі.

  • Зображають схематично кругообіг води в атмосфері.

  • Визначають цінність води для живих організмів.

  • Відстоюють твердження: «Вода – джерело життя»;

  • Роблять припущення «Що станеться на Землі, якщо зникне вода».

  • Організовують виставку творчих робіт, присвячену цінності води.


Під час створення публікації учні:

  • Збирають, аналізують та класифікують цікаві факти про воду.

  • Порівнюють кактус з іншими рослинами, виокремлюючи спільні та відмінні ознаки.

  • Організовують конкурс «Кактус власними руками».

  • Аналізують художню літературу, з метою виявлення фактів про «цілющу воду».

  • Пропонують читачам випуску придумати та представити у творчій формі (казці, легенді, вірші тощо) магічні властивості води.

  • Відшуковують у літературі та виокремлюють для загального представлення приказки, прислів’я та загадки про воду.

  • Організовують виставку малюнків на тему: «Краплинка очима дітей».

  • Визначивши цінність води, закликають інших до бережливого ставлення до неї.


Розробляючи веб-сайт, учні:

  • Збирають цікаву інформацію про воду, аналізують її та відбирають для публікації на сайті.

  • Аналізують інформацію про утворення дощу та снігу, підбирають ілюстративний матеріал до статті.

  • Відшуковують та презентують на сайті інформацію про снігові помешкання «іглу».

  • Презентують роботи учнів, учасників конкурсу «Кактус власними руками», та організовують опитування читачів, з метою визначення переможця.

  • Складають тест-опитувальник та презентують його читачам сайту для перевірки їхніх знань.

  • Організовують зворотній зв’язок із читачами сайту.







Приблизний час, необхідний для реалізації навчального проекту:

12 тижнів

Вхідні знання та навички:

Учні повинні мати попередній досвід роботи з документами MS Word, Internet Explorer, MS Power Point, MS Publisher,

Матеріали та ресурси:

Обладнання (відмітити необхідні прилади):




Фотоапарат

Принтер

Цифровий фотоапарат

Програвач DVD-дисків

Засоби для зв’язку з Інтернетом

Лазерний диск

Відеокамера

Проектор

Сканер

Телевізор

Комп’ютер(и)

Відеомагнітофон

Обладнання для проведення відеоконференцій

Інше:      

Програмне забезпечення (відмітити необхідні програми):

Бази даних

Табличний процесор

Видавничі системи

Програми для підтримки роботи з електронною поштою

Енциклопедія на компакт-диску

Програми опрацювання зображень

Веб-браузер для перегляду веб-сайтів

Програми для створення мультимедійних презентацій

Програми для створення веб-сайтів

Текстовий редактор

Програми для створення публікацій

Архіватори

Інше:     




Друковані матеріали:

  1. Бережіть воду //Дивосвіт: Твої перші кроки: Кн. для дітей від 6 р.- К., 2000.- 129 с.

  2. Весь світ у цифрах і фактах: Довід..- К.: Мапа, 2001.- 127 с.

  3. Данилко О. Природа навколо нас: Сцен. шкільних свят для учнів 1-4 кл.- Т.: Підруч. і посіб., 2000.- 48 с.

  4. Запорожан З. Екологія в початковій школі: Дидакт. матеріали з методикою їх використання.- Кам'янець-Поділ.: Абетка, 1999.- 200 с.

  5. Пустовіт Н., Плечова З. Екологічні задачі, ігри та вікторини: Навч. посібник.-К.: Наук. думка, 1995.-71 с.

  6. Стіл Ф. Захоплююча подорож навколо світу /Пер. с англ.- К.: Махаон-Україна, 2001.- 255 с.

  7. Що? Як? Чому? Світ таємниць Землі: популярна дитяча енциклопедія. – Харків: Синтекс, 2002. - 160 с.

  8. Я пізнаю світ: Екологія: Дит. енцикл. / Худож. В. Ніколаєв, О. Кардащук, О. Гальдяєва.- К.: Школа, 2001.- 414 с.

Додаткове приладдя та витратні матеріали:

Прилади для проведення дослідів (лупа, мікроскоп)

Ресурси Інтернету:

  1. www.antoshka.com.ua

  2. http://poznayko.at.ua

  3. http://detki-konfetki.16mb.com

  4. http://znaimo.com.ua

  5. http://allforchildren.ru/why/index1.php

  6. http://vse-obo-vsem.com/

  7. http://encyclopedia.dljatebja.ru/

  8. http://www.bibigon.ru/brand.html?brand_id=193&episode_id=306

  9. http://poznaiko.ru/

  10. http://www.chl.kiev.ua

Інше:

Організація перегляду фільму «Вода»

Диференціація навчання:

Обдаровані учні:

- допомагають іншим учням;

- творчо оформляють презентації, веб-сторінки, публікації;

- лідирують у підгрупах, планують їх роботу;

- розмежовують доручення щодо роботи кожної підгрупи;

- допомагають в оцінюванні інших учнів;

- організовують виставку творчих робіт учнів 1-4 класів.

Оцінювання знань та вмінь учнів:

Оцінювання учнів здійснюватиме вчитель за допомогою усного опитування, спостереження за їх роботою, оцінювання тестів, а також створених кінцевих продуктів (презентацій, публікацій, веб-сайтів).

Критерії оцінювання знань та умінь учнів представлені у формах оцінювання (див. папку metod_komplex / zasoby_ocinuvannia).

Ключові слова:

Вода, властивості води, агрегатний стан, кругообіг води, живі організми, опади, цінність води.



©2007 Intel. Всі права захищені



Схожі:

План навчального проекту Автор навчального проекту
Всі інші учасники конкурсу розробляють Web-сайт, презентацію проекту та висновок з ключового питання
План навчального проекту Автор навчального проекту
Всі інші учасники конкурсу розробляють Web-сайт, презентацію проекту та висновок з ключового питання
План навчального проекту Автор навчального проекту
Вінницький педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, інститут філології й журналістики
План навчального проекту Автор навчального проекту
Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, природничо-географічний факультет
План навчального проекту Автор навчального проекту
Навчальні предмет(и): відмітити предмети, з якими пов’язаний ваш навчальний проект
План навчального проекту Автор навчального проекту
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було...
План навчального проекту Автор навчального проекту
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було...
План навчального проекту Автор навчального проекту
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було...
План навчального проекту Автор навчального проекту
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було...
План навчального проекту Автор навчального проекту
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка