|
Скачати 19.3 Kb.
|
Розділ VІI. Комбіновані задачі Комбіновані задачі – це задачі, які розв’язують на основі поєднання кількох алгоритмів різнотипних задач. Наприклад, задачі на „надлишок” ускладнюються, якщо вихідні речовини містять домішки або дані у вигляді розчинів. Для розв’язування таких задач спочатку знаходять маси чистих речовин, а далі вже доводять, який із реагентів у надлишку і проводять обчислення як для задачі на „надлишок”.
|
На уроках інформатики розв’язують різні задачі: на обчислення, на побудову, з програмування Постановка задачі, де аналізуються вихідні умови (те, що дано в умові задачі), уточнюється, що саме необхідно отримати в результаті... |
Урок №34 Тема. Задачі на ділення дробів. Знаходження числа за його дробом Мета: домогтися засвоєння учнями алгоритму розв'язування задач на знаходження числа за його дробом (відсотками); повторити алгоритми... |
Тема: Розв’язування задач за допомогою рівнянь Мета: Розширити знання учнів про практичне застосування рівнянь, зокрема до розв’язання задач. Вдосконалити навики встановлення залежностей... |
Дипломної педагогіческої освіти. Математична логіка Матеріал розбито на теми. Важливими темами є: «Подільність чисел», «Комбінаторні задачі», «Задачі – забави», «Задачі – казки», «Принцип... |
Розділ V. Задачі з теми „Метали” Одним з найбільш цікавих та різноманітних видів задач є задачі, пов’язані з хімічними реакціями, що протікають при зануренні пластинок... |
Основні етапи розв’язування прикладної задачі з використанням комп’ютера.... Формулювання задачі в термінах певної предметної галузі знань (математика, фізика, економіка тощо)-постановка задачі |
Математика і вітаміни Даний посібник містить відомості про вітаміни і задачі, які розв’язуються за допомогою пропорції. Матеріал відповідає чинній програмі... |
УРОК №55 Тема уроку ... |
УРОК №46 Тема. Задачі на побудову Мета: учні повинні засвоїти загальний... Мета: учні повинні засвоїти загальний план розв'язання задач на побудову, навчитися виконувати дії з цим планом і вміти для побудови... |
Збірник задач по створенню можливих конструкцій баз даних та послідовності їх побудови Завдяки цьому йде конкретизація поставленої умови задачі, показ елементарної наочності того, що вимагається в умові задачі |