План навчального проекту
Автор навчального проекту:
|
Прізвище, ім’я та по-батькові:
|
Шевченко Анна Олександрівна
|
Місце роботи / Назва навчального закладу:
|
Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського
|
Місце проживання автора проекту:
|
М. Вінниця вул. 600-річчя 52 кв.57
|
Відомості про тренінг:
|
Прізвище, ім’я та по-батькові тренера (тренерів):
|
Кобися Алла Петрівна
|
Місце проведення тренінгу:
|
Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського
|
Дати проведення тренінгу:
|
12.02.10 – 12.05.10
|
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було вказане ваше ім’я як автора проекту?
|
Так Ні
|
Опис проекту
|
Назва проекту:
|
ЧАРІВНИЙ СВІТ МУЛЬТФІЛЬМІВ
|
Основні питання:
|
Ключове питання:
|
Яка роль мультфільмів у житті дитини?
|
Тематичні питання:
|
Чи впливає мультфільм на дітей?
Чи завжди мультики вчать добру?
|
Змістові питання:
|
Що таке мультфільм?
Які є види мультфільмів?
Які герої найчастіше зустрічаються в мультфільмі?
|
Стислий опис:
|
Ми вирішили здійснити подорож у світ мультиків. Для цього нам потрібно дати відповідь на такі питання: чи завжди мультфільми вчать добру та чи впливають вони на нас? Ми здійснимо подорож у чарівний світ мультиків та дізнаємось, хто зустрічається з героїв найчастіше. Ми з’ясуємо, як впливає мультфільм на нас, проведемо опитування серед різних вікових груп (дорослих та однолітків)та узагальнимо результати дослідження, зробивши відповідні висновки, оголосимо конкурс на кращий малюнок героїв з мультфільмів та проаналізуємо їх на вияв виховних можливостей.
Навчальні предмети:
|
Основи економіки
Українська мова і література
Зарубіжна література
Музика, образотворче мистецтво
Інформатика
Всесвітня історія
Іноземна мова
|
Людина і суспільство/Основи філософії
Я і Україна/Довкілля/ Природознавство
Фізика, астрономія
Математика
Фізична культура, ОБЖ, ДПЮ
Біологія
|
Географія
Хімія
Історія України
Основи правознавства
Трудове навчання
Інше:
Інше:
інше:
|
1–4
5-7
Інше:
|
Класи:
8-9
10-11
Інше:
|
|
Державні освітні стандарти та навчальні програми
Образотворче мистецтво
Метою цієї освітньої галузі є розвиток особистісно-ціннісного ставлення до мистецтва, здатність до сприймання, розуміння і створення художніх образів, художньо-творча самореалізація і духовне самовдосконалення.
В основу змісту цієї освітньої галузі покладено принцип об'єднання різних видів мистецтв та визначення художньої культури як системи скоординованих знань, опанування якими необхідне для формування в свідомості учнів цілісної художньої картини культурного простору.
Зміст загальної образотворчої освіти в молодшій школі полягає в особистісному розвитку учнів і збагаченні їх емоційно-естетичного досвіду під час сприймання навколишнього світу і художньо-практичній діяльності, інтерпретації та оцінювання творів образотворчого мистецтва, а також у формуванні ціннісних орієнтирів, потреби в творчій самореалізації та духовно-естетичному самовдосконаленні.
Основні завдання курсу:
формування культури людських почуттів, як найсильніших – любові, доброти, милосердя через сприймання творів мистецтва, так і найспецифічніших: почуття кольору, лінії, ритму, композиції, колориту та ін., безпосередньо у мистецькій діяльності;
розвиток асоціативно-образного та просторового мислення, уяви, фантазії, пам’яті, художнього смаку і творчих здібностей;
опанування вміннями та навичками в образотворчій діяльності; формування художньо-практичної компетентності; готовності використовувати отриманий досвід у самостійній творчій роботі;
У контексті нових підходів до побудови національної системи освіти особливої актуальності набувають дисципліни художньо-естетичного циклу у загальноосвітніх навчальних закладах, які мають забезпечувати духовно-творчий розвиток школярів.
Розвиток чуттєво-емоційного та естетичного сприймання світу, асоціативно-образного мислення, цілісного бачення, вміння виділяти основне у явищах та формах. Виявлення специфіки художньо-образної мови мистецтва, композиційно-художніх і технічних засобів різних видів пластичних мистецтв. Створення художніх образів на основі чуттєво-емоційного сприймання мистецьких творів (музика, література, хореографія тощо), асоціативно-образних інтерпретацій природних форм і явищ.
Залучення учнів до системного пізнання, опанування техніками та прийомами образного виявлення як художньої основи для особистісного самовираження. Вивчення зразків світового та національного мистецтва з творчим переосмисленням і використанням власного досвіду в практичній творчій діяльності учнів.
формування здатності сприймати, інтерпретувати та характеризувати твори образотворчого мистецтва, висловлювати особистісне ставлення до них, аргументуючи власні думки, судження, оцінки;
формування уявлень про сутність, види та жанри образотворчого мистецтва, особливості художньо-образної мови, засвоєння основних художніх прийомів і закономірностей та відповідної термінології;
виховання духовних та моральних ціннісних орієнтирів у сфері образотворчого мистецтва, інтересів, смаків, потреб в творчості; національно-патріотичної свідомості та активної життєвої позиції;
розуміння учнями зв’язків образотворчого мистецтва з іншими видами мистецтва, з природним і культурним середовищем життєдіяльності людини.
|
Навчальні цілі та очікувані результати навчання:
|
Діяльність учнів:
|
Навчальні цілі:
оцінити виховний зміст мультфільмів;
порівняти результати досліджень;
навчитись складати анкети та проводити їх;
виявити та узагальнити характерні риси героївмультфільмів;
узагальнити результати досліджень.
Очікувані результати включають:
вміння використовувати наукові методи дослідження для вирішення проблем;
демонструвати можливості використання математики для оцінки достовірності одержаних результатів;
використовувати електронні таблиці для організації та аналізу даних та створення графіків та діаграм, які наочно демонструють співвідношення між даними;
досліджувати приклади та співвідношення між даними, представляти ці дані в різних форматах;
робити висновки, які підтримуються науковими підтвердженнями.
|
проаналізувати дитячімультфільми;
скласти питання для анкет;
провести опитування;
порівняти результати отриманих даних;
зробити висновки;
створити презентацію;
створити публікацію;
створити веб-сайт;
узагальнити результати роботи у вигляді відповіді на основне запитання: «Яка роль мультфільмів у житті дитини?»
|
Приблизний час, необхідний для реалізації навчального проекту:
|
25 днів
|
Вхідні знання та навички:
|
Вміння орієнтуватися у великій кількості інформації.
Знати різницю між зарубіжними та вітчизняними мультфільмами.
Функціональні знання клавіатури та вміння користуватися мишею (вміння роздруковувати, вставляти, копіювати, зберігати інформацію на комп’ютері)
Базові знання з використання текстового редактора
|
Матеріали та ресурси:
|
Фотоапарат
Принтер
Цифровий фотоапарат
Програвач DVD-дисків
Засоби для зв’язку з Інтернетом
|
Лазерний диск
Відеокамера
Проектор
Сканер
Телевізор
|
Комп’ютер(и)
Відеомагнітофон
Обладнання для проведення відеоконференцій
Інше:
|
Програмне забезпечення:
|
Бази даних
Табличний процесор
Видавничі системи
Програми для підтримки роботи з електронною поштою
Енциклопедія на компакт-диску
|
Програми опрацювання зображень
Веб-браузер для перегляду веб-сайтів
Програми для створення мультимедійних презентацій
|
Програми для створення веб-сайтів
Текстовий редактор
Програми для створення публікацій
Архіватори
Інше:
|
Ресурси Інтернету:
|
http://iatp.org.ua/cen/virtual/job/new_boardua/
http://www.kinopoisk.ru/level/20/id_genre/14/
|
Інше:
|
|
Диференціація навчання:
|
Обдаровані учні:
Заохочувати обдарованих учнів досліджувати подібні теми.
Провести конкурс на найкращий малюнок героїв мультфільмів.
Якщо учні мають хороші навички роботи з комп’ютером, запросити їх до створення класної веб-сторінки.
|
Оцінювання знань та вмінь учнів:
|
Оцінювання роботи над інформаційними бюлетенями: буде вестися згідно критеріїв оцінювання вміщених в Портфоліо.
Оцінювання роботи над спільним веб-сайтом: буде вестися згідно критеріїв оцінювання вміщених в Портфоліо.
|
Ключові слова:
|
Мультфільм, дитячий вік, зарубіжні мультфільми, вітчизняні мультфільми, герої мультфільмів.
|
|