План навчального проекту Автор навчального проекту


Скачати 93.47 Kb.
Назва План навчального проекту Автор навчального проекту
Дата 19.03.2013
Розмір 93.47 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
План навчального проекту

Автор навчального проекту:

Прізвище, ім’я та по-батькові:

Шевченко Анна Олександрівна

Місце роботи / Назва навчального закладу:

Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського

Місце проживання автора проекту:

М. Вінниця вул. 600-річчя 52 кв.57


Відомості про тренінг:

Прізвище, ім’я та по-батькові тренера (тренерів):

Кобися Алла Петрівна

Місце проведення тренінгу:

Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського

Дати проведення тренінгу:

12.02.10 – 12.05.10





Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було вказане ваше ім’я як автора проекту?

Так Ні



Опис проекту

Назва проекту:

ЧАРІВНИЙ СВІТ МУЛЬТФІЛЬМІВ

Основні питання:

Ключове питання:

Яка роль мультфільмів у житті дитини?

Тематичні питання:

Чи впливає мультфільм на дітей?

Чи завжди мультики вчать добру?

Змістові питання:

Що таке мультфільм?

Які є види мультфільмів?

Які герої найчастіше зустрічаються в мультфільмі?

Стислий опис:

Ми вирішили здійснити подорож у світ мультиків. Для цього нам потрібно дати відповідь на такі питання: чи завжди мультфільми вчать добру та чи впливають вони на нас? Ми здійснимо подорож у чарівний світ мультиків та дізнаємось, хто зустрічається з героїв найчастіше. Ми з’ясуємо, як впливає мультфільм на нас, проведемо опитування серед різних вікових груп (дорослих та однолітків)та узагальнимо результати дослідження, зробивши відповідні висновки, оголосимо конкурс на кращий малюнок героїв з мультфільмів та проаналізуємо їх на вияв виховних можливостей.

Навчальні предмети:

Основи економіки

Українська мова і література

Зарубіжна література

Музика, образотворче мистецтво

Інформатика

Всесвітня історія

Іноземна мова

Людина і суспільство/Основи філософії

Я і Україна/Довкілля/ Природознавство

Фізика, астрономія

Математика

Фізична культура, ОБЖ, ДПЮ

Біологія

Географія

Хімія

Історія України

Основи правознавства

Трудове навчання

Інше:      

Інше:      

інше:      



1–4

5-7

Інше:      

Класи:
8-9

10-11

Інше:      



Державні освітні стандарти та навчальні програми


Образотворче мистецтво

Метою цієї освітньої галузі є розвиток особистісно-ціннісного ставлення до мистецтва, здатність до сприймання, розуміння і створення художніх образів, художньо-творча самореалізація і духовне самовдосконалення.

В основу змісту цієї освітньої галузі покладено принцип об'єднання різних видів мистецтв та визначення художньої культури як системи скоординованих знань, опанування якими необхідне для формування в свідомості учнів цілісної художньої картини культурного простору.

Зміст загальної образотворчої освіти в молодшій школі полягає в особистісному розвитку учнів і збагаченні їх емоційно-естетичного досвіду під час сприймання навколишнього світу і художньо-практичній діяльності, інтерпретації та оцінювання творів образотворчого мистецтва, а також у формуванні ціннісних орієнтирів, потреби в творчій самореалізації та духовно-естетичному самовдосконаленні.

Основні завдання курсу:

  • формування культури людських почуттів, як найсильніших – любові, доброти, милосердя через сприймання творів мистецтва, так і найспецифічніших: почуття кольору, лінії, ритму, композиції, колориту та ін., безпосередньо у мистецькій діяльності;

  • розвиток асоціативно-образного та просторового мислення, уяви, фантазії, пам’яті, художнього смаку і творчих здібностей;

  • опанування вміннями та навичками в образотворчій діяльності; формування художньо-практичної компетентності; готовності використовувати отриманий досвід у самостійній творчій роботі;

У контексті нових підходів до побудови національної системи освіти особливої актуальності набувають дисципліни художньо-естетичного циклу у загальноосвітніх навчальних закладах, які мають забезпечувати духовно-творчий розвиток школярів.

Розвиток чуттєво-емоційного та естетичного сприймання світу, асоціативно-образного мислення, цілісного бачення, вміння виділяти основне у явищах та формах. Виявлення специфіки художньо-образної мови мистецтва, композиційно-художніх і технічних засобів різних видів пластичних мистецтв. Створення художніх образів на основі чуттєво-емоційного сприймання мистецьких творів (музика, література, хореографія тощо), асоціативно-образних інтерпретацій природних форм і явищ.

Залучення учнів до системного пізнання, опанування техніками та прийомами образного виявлення як художньої основи для особистісного самовираження. Вивчення зразків світового та національного мистецтва з творчим переосмисленням і використанням власного досвіду в практичній творчій діяльності учнів.

  • формування здатності сприймати, інтерпретувати та характеризувати твори образотворчого мистецтва, висловлювати особистісне ставлення до них, аргументуючи власні думки, судження, оцінки;

  • формування уявлень про сутність, види та жанри образотворчого мистецтва, особливості художньо-образної мови, засвоєння основних художніх прийомів і закономірностей та відповідної термінології;

  • виховання духовних та моральних ціннісних орієнтирів у сфері образотворчого мистецтва, інтересів, смаків, потреб в творчості; національно-патріотичної свідомості та активної життєвої позиції;

  • розуміння учнями зв’язків образотворчого мистецтва з іншими видами мистецтва, з природним і культурним середовищем життєдіяльності людини.






Навчальні цілі та очікувані результати навчання:

Діяльність учнів:

Навчальні цілі:

  • оцінити виховний зміст мультфільмів;

  • порівняти результати досліджень;

  • навчитись складати анкети та проводити їх;

  • виявити та узагальнити характерні риси героївмультфільмів;

  • узагальнити результати досліджень.

Очікувані результати включають:

  • вміння використовувати наукові методи дослідження для вирішення проблем;

  • демонструвати можливості використання математики для оцінки достовірності одержаних результатів;

  • використовувати електронні таблиці для організації та аналізу даних та створення графіків та діаграм, які наочно демонструють співвідношення між даними;

  • досліджувати приклади та співвідношення між даними, представляти ці дані в різних форматах;

  • робити висновки, які підтримуються науковими підтвердженнями.

проаналізувати дитячімультфільми;

скласти питання для анкет;

провести опитування;

порівняти результати отриманих даних;

зробити висновки;

створити презентацію;

створити публікацію;

створити веб-сайт;

узагальнити результати роботи у вигляді відповіді на основне запитання: «Яка роль мультфільмів у житті дитини?»




Приблизний час, необхідний для реалізації навчального проекту:

25 днів

Вхідні знання та навички:

Вміння орієнтуватися у великій кількості інформації.

Знати різницю між зарубіжними та вітчизняними мультфільмами.

Функціональні знання клавіатури та вміння користуватися мишею (вміння роздруковувати, вставляти, копіювати, зберігати інформацію на комп’ютері)

Базові знання з використання текстового редактора

Матеріали та ресурси:

Обладнання:




Фотоапарат

Принтер

Цифровий фотоапарат

Програвач DVD-дисків

Засоби для зв’язку з Інтернетом

Лазерний диск

Відеокамера

Проектор

Сканер

Телевізор

Комп’ютер(и)

Відеомагнітофон

Обладнання для проведення відеоконференцій

Інше:      

Програмне забезпечення:

Бази даних

Табличний процесор

Видавничі системи

Програми для підтримки роботи з електронною поштою

Енциклопедія на компакт-диску

Програми опрацювання зображень

Веб-браузер для перегляду веб-сайтів

Програми для створення мультимедійних презентацій

Програми для створення веб-сайтів

Текстовий редактор

Програми для створення публікацій

Архіватори

Інше:     



Ресурси Інтернету:

http://iatp.org.ua/cen/virtual/job/new_boardua/


http://www.kinopoisk.ru/level/20/id_genre/14/

Інше:




Диференціація навчання:

Обдаровані учні:

Заохочувати обдарованих учнів досліджувати подібні теми.

Провести конкурс на найкращий малюнок героїв мультфільмів.

Якщо учні мають хороші навички роботи з комп’ютером, запросити їх до створення класної веб-сторінки.

Оцінювання знань та вмінь учнів:

Оцінювання роботи над інформаційними бюлетенями: буде вестися згідно критеріїв оцінювання вміщених в Портфоліо.

Оцінювання роботи над спільним веб-сайтом: буде вестися згідно критеріїв оцінювання вміщених в Портфоліо.

Ключові слова:

Мультфільм, дитячий вік, зарубіжні мультфільми, вітчизняні мультфільми, герої мультфільмів.


Схожі:

План навчального проекту Автор навчального проекту
Всі інші учасники конкурсу розробляють Web-сайт, презентацію проекту та висновок з ключового питання
План навчального проекту Автор навчального проекту
Всі інші учасники конкурсу розробляють Web-сайт, презентацію проекту та висновок з ключового питання
План навчального проекту Автор навчального проекту
Вінницький педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, інститут філології й журналістики
План навчального проекту Автор навчального проекту
Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, природничо-географічний факультет
План навчального проекту Автор навчального проекту
Навчальні предмет(и): відмітити предмети, з якими пов’язаний ваш навчальний проект
План навчального проекту Автор навчального проекту
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було...
План навчального проекту Автор навчального проекту
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було...
План навчального проекту Автор навчального проекту
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було...
План навчального проекту Автор навчального проекту
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було...
План навчального проекту Автор навчального проекту
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка