|
Скачати 54.22 Kb.
|
ІII. ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ ТЕМА 8. МНОЖЕННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ. ДІЛЕННЯ НАТУРАЛЬНИХ ДРОБІВ НА НАТУРАЛЬНЕ ЧИСЛО УРОК 91 Тема: Множення десяткових дробів. Мета: Закріплення навичок виконання дії множення десяткових дробів; розвиток логічного мислення учнів. План уроку
Хід уроку I. Перевірка домашнього завдання Учитель збирає зошити з домашнім завданням на перевірку. Інші зошити використовуються для роботи в класі (нагадуємо, що на попередньому уроці зошити не збиралися). II. Закріплення матеріалу Бліцопитування Спосіб опитування
Питання для бліцопитування І варіант Прізвище _______________________ Ім'я ____________ Клас _______
_______________________________________________________________ _______________________________________________________________
1) 0,2 ∙ 3 = __________________ 5) 0,08 ∙ 0,9 = ____________________ 2) 0,4 ∙ 0,7= _________________ 6) 0,007 ∙ 0,05 = __________________ 3) 1,8 ∙ 2 = __________________ 7) 0,25 ∙ 4 = _____________________ 4) 5,2 ∙ 0,3 = ________________ 8) 0,8 ∙ 0,5 = _____________________
1) 0,32 = ____________________ 3) 1,42 = ________________________ 2) 0,23 = ____________________ 4) 3,52 = _______________________
1) 0,4 ∙ 41 ∙ 2,5 = ______________________________________________ 2) 12,5 ∙ 2,78 ∙ 0,08 = __________________________________________ 3) 0,2 ∙ 24,8 ∙ 0,5 = ____________________________________________
1) 0,3а ∙ 0,2 = ________________________________________________ 2) 0,6 ∙ 0,07k = _______________________________________________ 3) 0,9т ∙ 5п = ________________________________________________ 4) 0,5х ∙ 0,8y ∙ 6z = ____________________________________________
2) 32 ∙ 149 – 32 ∙ 148 = _________________________________________ 3) 4,81 ∙ 7,4 + 4,81 ∙ 2,6 = _______________________________________ 4) 39,7 ∙ 72,8 – 39,7 ∙ 72,7 = _____________________________________ 5) 8,3 ∙ 0,27 + 8,3 ∙ 0,43 – 8,3 ∙ 0,7 = ______________________________
_______________________________________________________________ _______________________________________________________________
_______________________________________________________________ _______________________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________ II варіант Прізвище _______________________ Ім'я ___________ Клас _______
1) 32,7 + 32,7 + 32,7 + 32,7 = _____________________________________ 2) 643,14 + 643,14 + 643,14= _____________________________________ 3) 0,9 + 0,9 + 0,9 + 0,9 + 0,9 + 0,9 + 0,9 + 0,9 = _______________________
_______________________________________________________________
1) 0,2 ∙ 4 = ___________________ 5) 0,005 ∙ 0,7 = ____________________ 2) 0,6 ∙ 0,8 = __________________ 6) 0,08 ∙ 0,09 = ____________________ 3) 1,9 ∙ 2 = ____________________ 7) 0,5 ∙ 0,02 = _____________________ 4) 8,1 ∙ 0,4 = __________________ 8) 0,6 ∙ 0,5 = _____________________
1) 0,22 = ______________________ 3) 1,72 = ________________________ 2) 0,43 = ______________________ 4) 5,52 = ________________________
1) 0,04 ∙ 28 ∙ 2,5 = ______________________________________________ 2) 1,25 ∙ 41,9 ∙ 0,8 = _____________________________________________ 3) 0,02 ∙ 74,8 ∙ 0,5 = _____________________________________________
1) 0,4s ∙ 0,3 = __________________________________________________ 2) 0,8 ∙ 0,03а = _________________________________________________ 3) 0,2х ∙ 7у = __________________________________________________ 4) 0,05а ∙ 0,46 ∙ 9с = ____________________________________________
1) 9 ∙ 53 + 9 ∙ 47 = ______________________________________________ 2) 67 ∙ 819 – 67 ∙ 818 = __________________________________________ 3) 4,56 ∙ 5,3 + 4,56 ∙ 4,7= ________________________________________ 4) 18,6 ∙ 36,8 – 18,6 ∙ 35,8 = ______________________________________ 5) 7,1 ∙ 0,45 + 7,1 ∙ 0,35 – 7,1 ∙ 0,8 = _______________________________
_____________________________________________________________ _____________________________________________________________
_____________________________________________________________ _____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________ Розв'язування письмових вправ Щоб закріпити вивчений матеріал і навички обчислень, учитель викликає до дошки одного за одним кількох учнів, вимагаючи від них послідовно коментувати свої дії. [1]: № 897, 907, 895, 899. [2]: № 916, 925, 926, 928, 918, 919. ІІІ. Підсумок уроку Учитель знову звертає увагу учнів: для того щоб успішно виконувати завдання того ж типу, що були в бліцопитуванні, треба пам'ятати таблицю множення, табличні квадрати та куби чисел і вміти користуватися законами множення. Усе це і пропонується повторити вдома. IV. Домашнє завдання [1]: № 898, 908, 896, 900, 920. [2]: №917, 927, 929. Л.Г.Стадник. Математика 5 клас |
План-конспект уроку на тему "Множення десяткових дробів" Тема. Множення... Мета: навчити учнів виконувати множення десяткових дробів, а також розв’язувати задачі на використання десяткових дробів |
Урок-подорож з математики у 5 класі Повторити правила додавання і віднімання десяткових дробів, правило множення десяткових дробів |
УРОК 88. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ Мета Мета. Встановити правила додавання і віднімання десяткових дробів; формувати вміння застосовувати ці знання при розв'язанні задач... |
УРОК 26 Тема: Множення. Компоненти множення. Мета: Означення множення,... НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ НАД НИМИ ТЕМА МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ. ВЛАСТИВОСТІ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ |
УРОК 88 Тема. Додавання і віднімання десяткових дробів Поняття про десятковий дріб. Порівняння, округлення, додавання і віднімання десяткових дробів |
УРОК 89 Тема. Додавання і віднімання десяткових дробів Поняття про десятковий дріб. Порівняння, округлення, додавання і віднімання десяткових дробів |
УРОК 80 Тема: Десятковий дріб. Читання і запис десяткових дробів ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ ТЕМА ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ |
Урок №28 Тема. Задачі на множення дробів Мета: домогтися засвоєння учнями алгоритму знаходження значення дробу від числа (відсотків від числа) як добутку даного числа на... |
УРОК 82 Тема: Порівняння десяткових дробів ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ ТЕМА ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ |
Уроку І. Актуалізація опорних знань Мета. Формувати навички порівняння десяткових дробів, уміння формулювати, обґрунтовувати і застосовувати правило порівняння десяткових... |