УРОК 91 Тема: Множення десяткових дробів. Мета: Закріплення навичок


Скачати 54.22 Kb.
Назва УРОК 91 Тема: Множення десяткових дробів. Мета: Закріплення навичок
Дата 11.02.2014
Розмір 54.22 Kb.
Тип Урок
bibl.com.ua > Інформатика > Урок

ІII. ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ ТЕМА 8. МНОЖЕННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ.

ДІЛЕННЯ НАТУРАЛЬНИХ ДРОБІВ НА НАТУРАЛЬНЕ ЧИСЛО

УРОК 91

Тема: Множення десяткових дробів.

Мета: Закріплення навичок виконання дії множення десяткових дробів; розвиток логічного мислення учнів.

План уроку

  1. Перевірка домашнього завдання

  2. Закріплення матеріалу

  3. Підсумок уроку

  4. Домашнє завдання

Хід уроку

I. Перевірка домашнього завдання

Учитель збирає зошити з домашнім завданням на перевірку. Інші зошити використовуються для роботи в класі (нагадуємо, що на попередньому уроці зошити не збиралися).
II. Закріплення матеріалу

Бліцопитування

Спосіб опитування

  1. Для проведення бліцопитування учитель має підготувати два варіанти аркушів (наведені нижче) з питаннями і пропусками для внесення відповідей у кількості, яка дорівнює числу учнів у класі.

  2. На виконання всіх завдань відводиться 15 хвилин, після чого учитель збирає аркуші для перевірки.

Питання для бліцопитування

І варіант

Прізвище _______________________ Ім'я ____________ Клас _______

  1. Подайте у вигляді добутку:

    1. 26,5 + 26,5 + 26,5 = ______________________________

    2. 131,28 + 131,28 = ________________________________

    3. 7,43 + 7,43 + 7,43 + 7,43 + 7,43 + 7,43 = ______________

  2. Заповніть таблицю, подавши всі результати підрахунків у од­них одиницях.

    а

    2,45 см

    3,12 см

    12 м

    45,843 см

    b

    4 см

    1 м

    15 см

    10 м

    ab













  3. Акваріум має форму прямокутного паралелепіпеда, довжина якого 2 м, ширина 0,6 м, висота 1,5 м. Скільки кубометрів води вміщує акваріум?

_______________________________________________________________ _______________________________________________________________

  1. Знайдіть добутки:

1) 0,2 ∙ 3 = __________________ 5) 0,08 ∙ 0,9 = ____________________

2) 0,4 ∙ 0,7= _________________ 6) 0,007 ∙ 0,05 = __________________

3) 1,8 ∙ 2 = __________________ 7) 0,25 ∙ 4 = _____________________

4) 5,2 ∙ 0,3 = ________________ 8) 0,8 ∙ 0,5 = _____________________

  1. Обчисліть:

1) 0,32 = ____________________ 3) 1,42 = ________________________

2) 0,23 = ____________________ 4) 3,52 = _______________________

  1. Обчисліть зручним способом:

1) 0,4 ∙ 41 ∙ 2,5 = ______________________________________________

2) 12,5 ∙ 2,78 ∙ 0,08 = __________________________________________

3) 0,2 ∙ 24,8 ∙ 0,5 = ____________________________________________

  1. Спростіть вираз:

1) 0,3а ∙ 0,2 = ________________________________________________

2) 0,6 ∙ 0,07k = _______________________________________________

3) 0,9т 5п = ________________________________________________

4) 0,5х ∙ 0,8y ∙ 6z = ____________________________________________

  1. Обчисліть вираз, використавши розподільний закон множення:
    1) 6 ∙ 74 + 6 ∙ 26 = _____________________________________________

2) 32 ∙ 149 – 32 ∙ 148 = _________________________________________

3) 4,81 ∙ 7,4 + 4,81 ∙ 2,6 = _______________________________________

4) 39,7 ∙ 72,8 – 39,7 ∙ 72,7 = _____________________________________

5) 8,3 ∙ 0,27 + 8,3 ∙ 0,43 – 8,3 ∙ 0,7 = ______________________________

  1. Велосипедист їхав зі швидкістю 12,5 км/год. Який шлях він проїхав за 2 години? за 0,4 години?

_______________________________________________________________ _______________________________________________________________

  1. У пакет, що витримує 5 кг, поклали 1,8 кг огірків, а яблук — у 1,8 разу більше. Витримає пакет таку вагу чи розірветься?

_______________________________________________________________ _______________________________________________________________

  1. Обчисліть площу квадрата зі стороною 0,75 м.

_______________________________________________________________

  1. Обчисліть об'єм куба з ребром 0,005 м.

_______________________________________________________________
II варіант

Прізвище _______________________ Ім'я ___________ Клас _______

  1. Подайте у вигляді добутку.

1) 32,7 + 32,7 + 32,7 + 32,7 = _____________________________________

2) 643,14 + 643,14 + 643,14= _____________________________________

3) 0,9 + 0,9 + 0,9 + 0,9 + 0,9 + 0,9 + 0,9 + 0,9 = _______________________

  1. Заповніть таблицю, подавши всі результати в одних одиницях,

    a

    3,25 см

    2,17см

    15 м

    24,875 см

    b

    6 см

    1 дм

    12 дм

    10 м

    ab













  2. Кімната має форму прямокутного паралелепіпеда. Довжина кімнати 5,6м, ширина 4 м, а висота 2,5 м. Який об'єм кімнати?

_______________________________________________________________

  1. Знайдіть добуток:

1) 0,2 ∙ 4 = ___________________ 5) 0,005 ∙ 0,7 = ____________________

2) 0,6 ∙ 0,8 = __________________ 6) 0,08 ∙ 0,09 = ____________________

3) 1,9 ∙ 2 = ____________________ 7) 0,5 ∙ 0,02 = _____________________

4) 8,1 ∙ 0,4 = __________________ 8) 0,6 ∙ 0,5 = _____________________

  1. Обчисліть:

1) 0,22 = ______________________ 3) 1,72 = ________________________

2) 0,43 = ______________________ 4) 5,52 = ________________________

  1. Обчисліть зручним способом:

1) 0,04 ∙ 28 ∙ 2,5 = ______________________________________________

2) 1,25 ∙ 41,9 ∙ 0,8 = _____________________________________________

3) 0,02 ∙ 74,8 ∙ 0,5 = _____________________________________________

  1. Спростіть вираз:

1) 0,4s ∙ 0,3 = __________________________________________________

2) 0,8 ∙ 0,03а = _________________________________________________

3) 0,2х ∙ 7у = __________________________________________________

4) 0,05а ∙ 0,46 ∙ 9с = ____________________________________________

  1. Обчисліть вираз, використавши розподільний закон множен­ня:

1) 9 ∙ 53 + 9 ∙ 47 = ______________________________________________

2) 67 ∙ 819 – 67 ∙ 818 = __________________________________________

3) 4,56 ∙ 5,3 + 4,56 ∙ 4,7= ________________________________________

4) 18,6 ∙ 36,8 – 18,6 ∙ 35,8 = ______________________________________

5) 7,1 ∙ 0,45 + 7,1 ∙ 0,35 – 7,1 ∙ 0,8 = _______________________________

  1. Мотоцикліст їхав зі швидкістю 49,5 км/год. Який шлях він проїхав за 2 години? за 0,8 години?

_____________________________________________________________ _____________________________________________________________

  1. У пакет, що витримує 5 кг, поклали 1,9 кг огірків, а помідорів — у 1,9 разу більше. Витримає пакет таку вагу чи розірветься?

_____________________________________________________________ _____________________________________________________________

  1. Обчисліть площу квадрата зі стороною 0,85 м.

_____________________________________________________________

  1. Обчисліть об'єм куба з ребром 0,004 м.

_____________________________________________________________
Розв'язування письмових вправ

Щоб закріпити вивчений матеріал і навички обчислень, учитель викликає до дошки одного за одним кількох учнів, вимагаючи від них послідовно коментувати свої дії.

[1]: № 897, 907, 895, 899.

[2]: № 916, 925, 926, 928, 918, 919.
ІІІ. Підсумок уроку

Учитель знову звертає увагу учнів: для того щоб успішно ви­конувати завдання того ж типу, що були в бліцопитуванні, треба пам'ятати таблицю множення, табличні квадрати та куби чисел і вміти користуватися законами множення. Усе це і пропонується повторити вдома.
IV. Домашнє завдання

[1]: № 898, 908, 896, 900, 920.

[2]: №917, 927, 929.



Л.Г.Стадник. Математика 5 клас

Схожі:

План-конспект уроку на тему "Множення десяткових дробів" Тема. Множення...
Мета: навчити учнів виконувати множення десяткових дробів, а також розв’язувати задачі на використання десяткових дробів
Урок-подорож з математики у 5 класі
Повторити правила додавання і віднімання десяткових дробів, правило множення десяткових дробів
УРОК 88. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ Мета
Мета. Встановити правила додавання і віднімання десяткових дробів; формувати вміння застосовувати ці знання при розв'язанні задач...
УРОК 26 Тема: Множення. Компоненти множення. Мета: Означення множення,...
НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ НАД НИМИ ТЕМА МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ. ВЛАСТИВОСТІ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ
УРОК 88 Тема. Додавання і віднімання десяткових дробів
Поняття про десятковий дріб. Порівняння, округлення, додавання і віднімання десяткових дробів
УРОК 89 Тема. Додавання і віднімання десяткових дробів
Поняття про десятковий дріб. Порівняння, округлення, додавання і віднімання десяткових дробів
УРОК 80 Тема: Десятковий дріб. Читання і запис десяткових дробів
ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ ТЕМА ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ
Урок №28 Тема. Задачі на множення дробів
Мета: домогтися засвоєння учнями алгоритму знаходження значен­ня дробу від числа (відсотків від числа) як добутку даного числа на...
УРОК 82 Тема: Порівняння десяткових дробів
ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ ТЕМА ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ
Уроку І. Актуалізація опорних знань
Мета. Формувати навички порівняння десяткових дробів, уміння формулювати, об­ґрунтовувати і застосовувати правило порівняння десяткових...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка