|
Скачати 24.79 Kb.
|
План-конспект уроку на тему "Множення десяткових дробів" Тема. Множення десяткових дробів. Мета: навчити учнів виконувати множення десяткових дробів, а також розв’язувати задачі на використання десяткових дробів; виховати самостійність, уважність, активність; розвинути логічне мислення. Тип уроку: систематизація та узагальнення вивченого матеріалу. Хід уроку І. Організаційна частина. Заходжу в клас. Вітаюсь з учнями. Перевіряю готовність класу до уроку: чи волога ганчірка, чи є крейда. ІІ. Актуалізація опорних знань. – Хто скаже як перемножити десяткові дроби: – Потрібно перемножити два десяткових дроби, не звертаючи уваги на коми; в добутку відокремити комою справа стільки десяткових знаків, скільки їх мають обидва множники разом. – Які закони справедливі для множення десяткових дробів. Переставний закон: a * b = b * a. Сполучний закон: (a * b) * c = a * (b * c). Розподільний закон: (a + b) * c = a * c + b * c. (a – b) * c = a * c – b * c. IІІ. Розв’язування вправ. № 755. Виконай дії і запиши відповідь у квадратних метрах: б) 75 дм2 * 4,6 = 345 дм2 = 3,45 м2 в) 120 дм2 * 2,5 = 300 дм2 = 3 м2. № 756. З 1 кг свіжої малини виходить 0,15 кг сушеної. Скільки сушеної малини вийде з 10 кг свіжої? 0,15 кг * 10 = 1,5 кг. Відповідь: 1,5 кг сушеної малини. №757. Обчисли: е) 10,8 + 7,5 * (12 – 1,2) = 91,8 1) 12 – 1,2 = 10,8 2) 7,5 * 10,8 = 81 3) 10,8 + 81 = 91,8. є) (72 – 39,18) * 0,07 = 2,2974. 1) 72 – 39,18 = 32,82; 2) 32,82 * 0,07 = 2,2974. ж) (0,48 + 0,36) * 4,05 – 1,002 = 2,4 1) 0,48 + 0,36 = 0,84; 2) 0,84 * 4,05 = 3,402; 3) 3,402 – 1,002 = 2,4. з) (5,004 + 0,806) * (9 – 3,2) = 33,698. 1) 5,004 + 0,806 = 5,81; 2) 9 – 3,2 = 5,8; 3) 5,81 * 5,8 = 33,698. и) (8,8 * 0,45 – 2,16) * 0,12 = 0,216. 1) 8,8 * 0,45 = 3,96; 2) 3,96 – 2,16 = 1,8; 3) 1,8 * 0,12 = 0,216. Самостійна робота. 1 варіант. 1. Обчисліть найзручнішим способом: а) 40 * 3,5 * 0,5 = 20 * 3,5 = 70. б) 5,83 * 1,6 + 5,83 * 4,4 = 5,83 * 6 = 34,98. 2. Обчислити: а) 16,2 + 8,1 * (2 – 0,9) = 25,11. б) (3,27 + 1,32) * 7,11 – 3,601 = 8,099. 2 варіант. 1. Обчисліть найзручнішим способом: а) 40 * 6,1 * 0,25 = 10 * 6,1 = 61. б) 8,3 * 1,5 + 1,5 * 4,1 = 1,5 * 12,4 = 18,6. 2. Обчислити: а) (7,01 + 3,12) * (5 – 2,11) = 29,2757. б) (4,2 * 0,45 – 1,01) * 1,32 = 1,1616. 3 варіант. 1. Обчисліть найзручнішим способом: а) 40 * 4,1 * 0,125 = 5 * 4,1 = 20,5. б) 4,12 * 3,91 + 4,12 * 5,31 = 4,12 * 9,22 = 37,9864. 2. Обчислити: а) 11,5 + 7,2 * (9,1 – 8,9) = 12,94. б) (6,37 + 2,52) * 2,82 – 4,502 = 20,5678. 4 варіант. 1. Обчисліть найзручнішим способом: а) 50 * 3,5 * 0,2 = 10 * 3,5 = 35. б) 7,7 * 1,5 + 7,7 * 4,1 = 7,7 * 5,6 = 43,12. 2. Обчислити: а) (4,12 + 5,19) * (2 – 1,99) = 0,0931. б) (5,3 * 1,42 – 4,33) * 2,2 = 7,0312. IV. Домашнє завдання. Теорія: пар. 31-32 № 752. Запиши суму у вигляді добутку й виконай множення: а) 3,5 + 3,5 + 3,5 + 3,5 = 14. №753. Обчислити найзручнішим способом: а) 0,25 * 0,3 * 4 = 0,3. б) 1,25 * 3 * 0,8 = 3. в) 3,6 * 0,8 + 0,8 * 6,4 = 8. г) 0,44 * 28,4 – 8,45 * 0,44 = 8,778. №754. Виконай дії і відповідь запиши у метрах а) 4,23 км * 5 = 21150 м. №755. Виконай дії і запиши відповідь у квадратних метрах: а) 2,5 дм2 * 4,6 = 0,115 м2 №757. Обчисли: а) 10,08 *2,8 + 7,2 * 10,08 = 100,8 б) 10,5 * 7,08 – 6,08 * 10,5 = 10,5 в) (5,6 – 4,2) * 1,25 – 1,2 * 0,5 = 1,15 г) 5,6 * 1,2 – (2,5 – 1,3) * 1,6 = 4,8 д) (3,12 + 0,9) * (1 – 0,4) = 2,412. V. Підсумок уроку. На сьогоднішньому уроці ми з вами розглянули як множити десяткові дроби. Ми повторили дії над дробами, тому я думаю що виконання домашнього завдання не буде викликати ніяких проблем. |
УРОК 91 Тема: Множення десяткових дробів. Мета: Закріплення навичок Мета: Закріплення навичок виконання дії множення десяткових дробів; розвиток логічного мислення учнів |
Урок-подорож з математики у 5 класі Повторити правила додавання і віднімання десяткових дробів, правило множення десяткових дробів |
Уроку І. Актуалізація опорних знань Мета. Формувати навички порівняння десяткових дробів, уміння формулювати, обґрунтовувати і застосовувати правило порівняння десяткових... |
Уроку I. Перевірка домашнього завдання Мета. Учити учнів розв'язувати задачі на множення дробів (знаходити дріб від числа, відсотки від числа), закріпити навички множення... |
УРОК 88. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ Мета Мета. Встановити правила додавання і віднімання десяткових дробів; формувати вміння застосовувати ці знання при розв'язанні задач... |
УРОК 89 Тема. Додавання і віднімання десяткових дробів Поняття про десятковий дріб. Порівняння, округлення, додавання і віднімання десяткових дробів |
УРОК 88 Тема. Додавання і віднімання десяткових дробів Поняття про десятковий дріб. Порівняння, округлення, додавання і віднімання десяткових дробів |
УРОК 80 Тема: Десятковий дріб. Читання і запис десяткових дробів ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ ТЕМА ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ |
Розв ’ язування вправ на всі дії з десятковими дробами Повторити поняття десяткового дробу, додавання та віднімання, множення та ділення десяткових дробів |
УРОК 82 Тема: Порівняння десяткових дробів ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ ТЕМА ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ |