|
Скачати 24.1 Kb.
|
Звичайні дроби УРОК 27. Тема. Задачі на множення дробів Мета. Учити учнів розв'язувати задачі на множення дробів (знаходити дріб від числа, відсотки від числа), закріпити навички множення звичайних дробів, сприяти розвитку уваги, кмітливості, логічного мислення та уяви. Тип уроку. Комбінований урок. Хід уроку I. Перевірка домашнього завдання. Обраний учнями кожного ряду учень-«учитель» перевіряє домашні завдання кожного учня свого ряду і доповідає про результати перевірки. II. Актуалізація опорних знань. Математичний диктант. Учитель диктує запитання для двох варіантів. Учні записують відповіді до завдань свого варіанту на окремих аркушах, які потім здають учителеві для перевірки.
III. Сприймання і засвоєння навчального матеріалу. Задача 1. Цукрові буряки за масою містять частин цукру. Обчисліть, скільки цукру містять 380 т буряків. 1) 380 : 19 = 20 (т) — становить ; 2) 20 · 4 = 80 (т) — становить . Такий же результат ми отримаємо, коли виконаємо множення (т). Отже, щоб знайти, скільки цукру містять 380 т буряків, потрібно 380 помножити на дріб . Правило: щоб знайти дріб від числа, потрібно число помножити на цей дріб. Задача 2. У школі навчається 425 учнів, 56% з них дівчатка. Скільки дівчат у школі? Запишемо 56% у вигляді дробу: 56% = 0,56. Щоб дати відповідь на запитання задачі, потрібно знайти 56% від 425, або дріб 0,56 від 425. 425 · 0,56 = 238 (дівчаток). Правило: щоб знайти відсотки від числа, потрібно записати відсотки у вигляді дробу і помножити число на цей дріб. IV. Закріплення вивченого матеріалу.
Гра «Кмітливість» Утворюють дві команди по 5 учнів у кожній. Завдання. Із дробів, записаних на дошці, утворити всі можливі добутки, які дорівнювали б для однієї команди і — для іншої. Перша команда Дроби: ; ; ; ; 2; ; 0,25. . Друга команда Дроби: ; 2; ; ; ; 0,1. . О.Ензельт Уроки математики у 6 класі Урок 27 |
Уроку I. Перевірка домашнього завдання Мета. Розглянути поняття простого та складеного числа. Розвивати увагу, мислення |
Уроку І. Аналіз виконання тематичного оцінювання >II. Перевірка домашнього... В кінці уроку збираються учнівські зошити для перевірки їх ведення та виконання домашнього завдання |
Уроку І. Перевірка домашнього завдання Мета. Продовжити формувати навички розв'язування задач з елементами письмового пояснення |
Уроку I. Перевірка домашнього завдання Мета. Продовжити формувати навички розв'язування задач з елементами письмового пояснення |
Уроку І. Перевірка домашнього завдання Мета. Учити учнів знаходити спільні дільники кількох чисел, засвоїти алгоритм знаходження НСД |
Уроку I. Перевірка домашнього завдання Мета. Закріпити методи розв'язування задач на знаходження дробу від числа та числа за його дробом |
Уроку I. Перевірка домашнього завдання ... |
Уроку I. Перевірка домашнього завдання Учні-сусіди обмінюються зошитами. Учитель диктує правильні відповіді. Учні звіряють їх з відповідями у зошитах і, за необхідності,... |
Уроку І. Перевірка домашнього завдання Мета. Продовжити формувати вміння та навички учнів розв'язувати текстові задачі та приклади на всі дії. Підготувати учнів до контрольної... |
Уроку І. Перевірка домашнього завдання Мета. Ввести поняття імовірності випадкової події. Учити учнів шукати імовірність випадкової події |