МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ


Скачати 35.99 Kb.
Назва МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
Дата 31.03.2013
Розмір 35.99 Kb.
Тип Методичні рекомендації
bibl.com.ua > Інформатика > Методичні рекомендації


МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ


  1. Андрющенко Т.К. Майбутнє дитини формує родина: Метод. реком. для батьків дітей, що не відвідують дошкільний навчальний заклад. – Черкаси, 2006. – 26 с.

Методичні рекомендації присвячені актуальним проблемам всебічного розвитку дітей, що не відвідують дошкільний навчальний заклад. У збірці надається інформація про обсяг знань, яким мають оволодіти діти на момент вступу до школи. Пропонується добірка дидактичних матеріалів для опрацювання з дітьми. Методичні рекомендації розроблені відповідно до вимог „Базового компоненту дошкільної освіти в Україні” і адресовані батькам дітей старшого дошкільного віку.


  1. Веселка здоров’я. Книга для читання дітям дошкільного віку. Хрестоматія / Уклад. Л.В. Лохвицька, Т.К. Андрющенко. –Черкаси: Відлуння–Плюс, 2005. – 300 с.

Хрестоматія вміщує матеріал (фольклор та авторські твори різних жанрів), присвячений наданню дошкільникам знань про основи здоров’я. Для читання дітям дошкільного віку вихователями, батьками, студентами педагогічних ВНЗ, які навчаються за спеціальністю „Дошкільне виховання”.


  1. Дібрівна Т.В. Розвиток нових форм дошкільної освіти: Метод. реком. – Тальне, 2006 р. – 74 с.

У методичних рекомендаціях розкриваються шляхи організації роботи дошкільних навчальних закладів з дітьми, неохопленими суспільним дошкільним вихованням. Адресовано завідуючим дошкільними навчальними закладами, вихователям.


  1. Лохвицька Л.В., Андрющенко Т.К. Дошкільникам про основи здоров’я: Навч. метод. посіб. – Черкаси: Відлуння–Плюс, 2004. – 208 с .

У посібнику розкриваються особливості здійснення завдань формування у дошкільників знань про основи здоров’я. Подано варіативну програму, розроблено систему занять з даної проблеми. Вміщено цікавий додатковий матеріал щодо формування основ здорового способу життя дітей дошкільного віку.

Посібник може бути використаний працівниками дошкільних навчальних закладів, студентами педагогічних ВНЗ, які навчаються за спеціальністю „Дошкільне виховання”, а також батьками.


  1. Чепурна Н.М., Шавровська В.Н. Реалізація наступності між дошкільною та початковою освітою: Наук. метод. посіб. – Черкаси, 2003. – 114 с.

У науково-методичному посібнику висвітлюються основні аспекти реалізації принципу наступності у

забезпеченні безперервної дошкільної та початкової освіти за схемою: сім’я – дошкільний навчальний заклад – загальноосвітній навчальний заклад. Зосереджується увага на управлінсько-методичній діяльності вчителів і вихователів щодо створення моделі продуктивної взаємодії; науково-методичного підґрунтя роботи координаційних регіональних Рад з проблем наступності.

Посібник рекомендований завідуючим малокомплектними та дошкільними навчальними закладами, керівникам навчально-виховних комплексів, методистам районних, міських методичних кабінетів.
6. Шавровська В.Н. Сучасні освітні технології у різновікових групах дошкільних навчальних закладів та навчально-виховних комплексів: Наук. метод. посіб. – Черкаси, 2004. – 29 с.

Автор зосереджує увагу на застосуванні методу „занурення” за ідеями відомого педагога-новатора, академіка М.П. Щетиніна. Даний метод розширює можливості вихователів у залученні кожного вихованця, незалежно від віку, до активної участі у навчальному процесі, створює умови для оволодіння відповідними знаннями, уміннями і навичками дітьми всіх вікових груп, забезпечує формування та збереження фізичного, психічного, соціального та духовного здоров’я вихованців.
7. Шавровська В.Н., Чепурна Н.М. Експериментально-дослідницька діяльність як основний чинник впровадження інноваційних технологій в практику роботи дошкільних навчальних закладів: Наук. метод. посіб. – Черкаси, 2004. – 80 с.

Науково-методичний посібник розкриває історію становлення експериментально-дослідницької роботи у дошкіллі у Черкаській області. Підкреслює широкі можливості в роботі творчих груп та лабораторій з питань оптимізації педагогічного процесу в різновікових групах, валеологічній освіті, природному гарті дітей, їх духовному становленні, розвитку творчості, модернізації контрольно-коригуючої діяльності керівників. Посібник допоможе керівникам регіональних експериментально-дослідницьких лабораторій, творчих груп, працівникам РМК, ММК в організації пошукової діяльності.
8. Шавровська В.Н. Модернізація контрольно-коригуючої діяльності керівників дошкільних навчальних закладів, навчально-виховних комплексів з питань дошкілля: Метод. посіб. – Черкаси, 2005. – 54 с.

У методичному посібнику висвітлено деякі питання оновлення технологій діагностування, прогнозування, експертизи діяльності педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів, подано зразки оцінювання за п’ятидесятибальною системою значимості занять з фізичної зрілості дошкільників, їх мовленнєвої компетентності, розвитку образотворчої діяльності, екологічного, валеологічного виховання тощо.
9. Шавровська В.Н. Метод „занурення” – сучасна модель навчання й виховання у різновікових групах // Палітра педагога. – 2006. – № 1. – С.26–30; № 2. – С. 14–18.

Пропонуються рекомендації щодо впровадження ідей М. Щетиніна „методу занурення”, побудови педагогічного процесу з використанням „навчальних блоків знань”. Адресовано керівникам дошкільних навчальних закладів, навчально-виховних комплексів, вихователям, батькам дітей дошкільного віку.



Схожі:

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ БІНАРНОГО УРОКУ ТЕОРЕТИЧНОГО...
Методичні рекомендації з досвіду роботи викладачів Державного навчального закладу
Методичні рекомендації до виконання курсового проекту з дисципліни...
Методичні рекомендації розробили викладачі Нікопольського коледжу Дніпропетровського державного аграрного університету Романій Сергій...
Методичні рекомендації до проведення
У збірнику вміщено методичні рекомендації та розробки уроків на допомогу педагогічним працівникам навчальних закладів для проведення...
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ПІДГОТОВКИ ДО САМОСТІЙНОЇ ТА ІНДИВІДУАЛЬНО-ДОСЛІДНОЇ...
Методичні рекомендації щодо підготовки, оформлення та захисту основних форм індивідуально-дослідних завдань
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ : «МЕТОДИКА ОРГАНІЗАЦІЇ ВИХОВНОЇ РОБОТИ В ГУРТОЖИТКУ»
Методичні рекомендації з досвіду роботи вихователя гуртожитку Державного навчального закладу «Запорізьке машинобудівне вище професійне...
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо організації
Матеріали до серпневих конференцій педагогів області (методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу в закладах...
Методичні рекомендації з дисципліни «Комерційне кредитування»
Методичні рекомендації з дисципліни «Комерційне кредитування» призначені для надання допомоги студентам в засвоєнні предмету та в...
Уроках української мови Методичні рекомендації підготувала
...
Методичні рекомендації Щодо дотримання вимог до оформлення протоколу м. Луцьк 2013 р
Методичні рекомендації розроблені з метою підвищення ефективності управлінської діяльності головного та територіальних управлінь...
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ВИВЧЕННЯ РОЗДІЛУ для студентів усіх спеціальностей...
Політологія. Суб`єкти політики та способи політичної діяльності [Текст]: Методичні рекомендації до вивчення розділу для студентів...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка