|
Скачати 38.49 Kb.
|
ІІ. Звичайні дроби Тема 3. Множення і ділення звичайних дробів. Урок № 36 Тема. Перетворення звичайних дробів у десяткові і навпаки Мета: повторити й систематизувати знання, які учні мають з 5 класу про перетворення десяткових дробів у звичайні і навпаки; доповнити ці відомості уявленням про нескінченні періодичні дроби та ознакою дробу, що його можна записати скінченним десятковим дробом; сформувати вміння записувати дробове число у вигляді десяткового (періодичного) дробу. Тип уроку: систематизація і узагальнення знань учнів. Хід уроку І. Актуалізація опорних знань Усні вправи
II. Повторення і систематизація знань Після виконання усних вправ учні повторюють відомості, які вони здобули у 5 класі, а саме:
III. Доповнення знань. Мотивація навчальної діяльності Задача. Обчисліть значення виразу . Аналізуємо ситуацію і бачимо, що маємо як десяткові, так і звичайні дроби, тому привести їх треба до одного вигляду, але, розпочавши перетворення, бачимо, що = 0,75, але = 0,1666... Тому виникають запитання: 1) Що це за дроби (0,1666... і подібні), як вони називаються і як їх записують? 2) Що робити у випадку, коли у виразі є десяткові і звичайні дроби? Подальше викладення матеріалу уроку ведеться традиційно за планом.
IV. Засвоєння вмінь Усні вправи
Письмові вправи II, IIIрівні
; ; ; ; ; ; ; ; ; ; . Спочатку перевіряємо, якого вигляду десятковий дріб ми дістаємо (скінченний чи нескінченний), потім для нескінченного виконуємо ділення, допоки не встановимо період.
а) ; б) ; в) ; г) .
а) 3,25 і ; б) ; і 4,15; в) 10; і 15,005.
Додаткові вправи
а) ; б) ; в) .
а) а + 0,6а + 4а – 0,1а; а = 0; 1; 4; . б) 10 + 3,4b + 8b – 2,26; b = 0; 1; 9; 0,1.
а) 10 % якою становлять 8 або 12 % якого становлять 24; б) 24 % якого становлять 72 або 12 % якого становлять 60? V. Підсумки уроку В яких дробах краще обчислювати значення виразу: а) + 0,25; б) + 0,25; в) + 0,25? VI. Домашнє завдання
а) – 0,15; б) 3+ 2,125; в) 5,4 – ; г) + 2,03.
С.П.Бабенко. Уроки математики 6 клас |
УРОК 80 Тема: Десятковий дріб. Читання і запис десяткових дробів ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ ТЕМА ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ |
УРОК 82 Тема: Порівняння десяткових дробів ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ ТЕМА ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ. ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ |
Урок №32 Тема. Ділення звичайних дробів Мета: закріпити знання алгоритму знаходження частки звичайних дробів, а також поширити його застосування на випадки ділення як мішаних... |
Уроках математики 6 клас Чи можна вважати правильним твердження “Десяткові дроби це певна група звичайних дробів”? |
Урок №87 Тема. Додавання і віднімання десяткових дробів.( Урок подорож.) Мета. Формувати вміння та навички учнів додавати і віднімати десяткові дроби, розвивати |
Уроки математики в 6 класі Розділ Звичайні дроби У результаті вивчення теми учні мають навчитися описувати правила ділення звичайних дробів і розв'язувати вправи, що передбачають... |
УРОК 102 Тема: Ділення на десятковий дріб ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ ТЕМА ДІЛЕННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ. ДІЇ З ДЕСЯТКОВИМИ ДРОБАМИ |
Урок №16 Тема. Ділення дробів Наочність та обладнання: опорний конспект «Множення та ділення дробів. Піднесення дробу до степеня» |
Уроку I. Перевірка домашнього завдання Мета. Учити учнів розв'язувати задачі на множення дробів (знаходити дріб від числа, відсотки від числа), закріпити навички множення... |
УРОК №66 Тема. Уявлення про звичайні дроби Мета: закріпити знання учнів щодо читання, запису звичайних дробів та розв'язування задач на знаходження дробу від числа, а також... |