|
|
Скачати 39.99 Kb.
|
|
ІІ. Звичайні дроби Тема 3. Множення і ділення звичайних дробів. Урок № 32 Тема. Ділення звичайних дробів Мета: закріпити знання алгоритму знаходження частки звичайних дробів, а також поширити його застосування на випадки ділення як мішаних чисел так ділення у разі, коли один з компонентів — натуральне число. Тип уроку: застосування знань, умінь, навичок. Хід уроку І. Перевірка домашнього завдання 1) Вибірково перевіряємо зошити. 2) Фронтально — математичний диктант. Варіант 1 [2]
[Закінчіть речення: «Щоб поділити один дріб на інший, досить...»]
II. Актуалізація опорних знань Правило ділення звичайних дробів і пов'язані з ним моменти повторюємо під час перевірки результатів виконання математичного диктанту (див. вище). Єдине, на що треба додатково звернути увагу — це перетворення чисел (мішаних, натуральних) у неправильні дроби. Тому усно розв'язуємо вправи.
III. Засвоєння нових знань Багатьом учням не складно самим «відкрити», як виконати ділення мішаних чисел та ділення у разі, коли один з компонентів є натуральним числом, тому можна запропонувати учням задачу 1, а потім задачу 2 (або ж пояснити самотужки ці випадки). Задача 1. Як поділити: а) Задача 2. Виконайте ділення: а) По розв'язуванні задач 1, 2 (або після виконання завдань під керівництвом учителя) робимо висновки:
а) записати ділене і дільник у вигляді звичайних дробів; б) виконувати ділення за правилом ділення звичайних дробів.
Короткі записи в зошитах учнів можуть мати вигляд конспекту 20.
* «Слабкі» учні можуть у всіх названих випадках користуватися правилом множення дробів у «класичній» формі. IV. Закріплення знань. Формування вмінь І рівень Усні вправи
а) д) ІІ рівень Письмові вправи Розв'язуємо якомога більше різноманітних завдань на закріплення названих алгоритмів.
г)
г) Додаткові задачі Задача 1. Якщо задумане число помножити на Задача 2. Микола і Мишко знайшли разом 64 гриби. Микола знайшов у Задача 3. Батько старший за сина у Задача 4. Два пішоходи вийшли одночасно назустріч один одному з двох пунктів, відстань між якими 5 км. Швидкість першого пішохода складала V. Підсумки уроку Який із записів неправильний: а) VI. Домашнє завдання
а)
С.П.Бабенко. Уроки математики 6 клас |
|||||||||
|
Уроки математики в 6 класі Розділ Звичайні дроби У результаті вивчення теми учні мають навчитися описувати правила ділення звичайних дробів і розв'язувати вправи, що передбачають... |
Урок №16 Тема. Ділення дробів Наочність та обладнання: опорний конспект «Множення та ділення дробів. Піднесення дробу до степеня» |
|
УРОК 103. ДІЛЕННЯ ДЕСЯТКОВОГО ДРОБУ НА НАТУРАЛЬНЕ ЧИСЛО Мета Тема Ділення десяткових дробів. Дії з десятковими дробами. Середнє арифметичне |
УРОК 102 Тема: Ділення на десятковий дріб ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ ТЕМА ДІЛЕННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ. ДІЇ З ДЕСЯТКОВИМИ ДРОБАМИ |
|
Урок №1 Тема. Дільники натурального числа. Прості і складені числа Оскільки теми «Ділення натуральних чисел» і «Ділення десяткових дробів» була опрацьована учнями в 5 класі на достатньому рівні,... |
УРОК 27 Тема: Ділення. Компоненти ділення. Самостійна робота № Мета:... НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ НАД НИМИ ТЕМА МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ. ВЛАСТИВОСТІ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ |
|
УРОК 114. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ВПРАВ. САМОСТІЙНА РОБОТА Мета Тема Ділення десяткових дробів. Дії з десятковими дробами. Середнє арифметичне |
Урок №36 Тема. Перетворення звичайних дробів у десяткові і навпаки Після виконання усних вправ учні повторюють відомості, які вони здобули у 5 класі, а саме |
|
Множення і ділення звичайних дробів (6 клас) Мета: Удосконалювати уміння множити і ділити звичайні дроби, розв’язувати рівняння. Розвивати логічне мислення, культуру мовлення.... |
УРОК 52. ДІЛЕННЯ Мета Мета. Формувати розуміння означення ділення як дії, оберненої до множення, повторити назви компонентів ділення; формувати вміння... |