|
Скачати 39.99 Kb.
|
ІІ. Звичайні дроби Тема 3. Множення і ділення звичайних дробів. Урок № 32 Тема. Ділення звичайних дробів Мета: закріпити знання алгоритму знаходження частки звичайних дробів, а також поширити його застосування на випадки ділення як мішаних чисел так ділення у разі, коли один з компонентів — натуральне число. Тип уроку: застосування знань, умінь, навичок. Хід уроку І. Перевірка домашнього завдання 1) Вибірково перевіряємо зошити. 2) Фронтально — математичний диктант. Варіант 1 [2]
[Закінчіть речення: «Щоб поділити один дріб на інший, досить...»]
II. Актуалізація опорних знань Правило ділення звичайних дробів і пов'язані з ним моменти повторюємо під час перевірки результатів виконання математичного диктанту (див. вище). Єдине, на що треба додатково звернути увагу — це перетворення чисел (мішаних, натуральних) у неправильні дроби. Тому усно розв'язуємо вправи.
III. Засвоєння нових знань Багатьом учням не складно самим «відкрити», як виконати ділення мішаних чисел та ділення у разі, коли один з компонентів є натуральним числом, тому можна запропонувати учням задачу 1, а потім задачу 2 (або ж пояснити самотужки ці випадки). Задача 1. Як поділити: а) на ; б) на ; в) на ; г) на ? Задача 2. Виконайте ділення: а) : ; б) 3 : ; в) : 3; г) : 7. По розв'язуванні задач 1, 2 (або після виконання завдань під керівництвом учителя) робимо висновки:
а) записати ділене і дільник у вигляді звичайних дробів; б) виконувати ділення за правилом ділення звичайних дробів.
; . Короткі записи в зошитах учнів можуть мати вигляд конспекту 20.
* «Слабкі» учні можуть у всіх названих випадках користуватися правилом множення дробів у «класичній» формі. IV. Закріплення знань. Формування вмінь І рівень Усні вправи
а) ; б) ; в) ; г) ; д) ; е) ; ж) ? ІІ рівень Письмові вправи Розв'язуємо якомога більше різноманітних завдань на закріплення названих алгоритмів.
г) ; д) ; е) .
г) ; д) ; е) . Додаткові задачі Задача 1. Якщо задумане число помножити на і до добутку додати , дістанемо . Знайдіть задумане число. Задача 2. Микола і Мишко знайшли разом 64 гриби. Микола знайшов у рази більше грибів, ніж Мишко. Скільки грибів знайшов кожний хлопчик? Задача 3. Батько старший за сина у рази, а син молодший від батька на 28 років. Скільки років батькові і скільки років синові? Задача 4. Два пішоходи вийшли одночасно назустріч один одному з двох пунктів, відстань між якими 5 км. Швидкість першого пішохода складала швидкості другого. Знайдіть швидкість кожного, якщо вони зустрілись через півгодини. V. Підсумки уроку Який із записів неправильний: а) ; б) ; в) ; г) ? VI. Домашнє завдання
а) ; б) ; в) .
С.П.Бабенко. Уроки математики 6 клас |
Уроки математики в 6 класі Розділ Звичайні дроби У результаті вивчення теми учні мають навчитися описувати правила ділення звичайних дробів і розв'язувати вправи, що передбачають... |
Урок №16 Тема. Ділення дробів Наочність та обладнання: опорний конспект «Множення та ділення дробів. Піднесення дробу до степеня» |
УРОК 103. ДІЛЕННЯ ДЕСЯТКОВОГО ДРОБУ НА НАТУРАЛЬНЕ ЧИСЛО Мета Тема Ділення десяткових дробів. Дії з десятковими дробами. Середнє арифметичне |
УРОК 102 Тема: Ділення на десятковий дріб ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ ТЕМА ДІЛЕННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ. ДІЇ З ДЕСЯТКОВИМИ ДРОБАМИ |
Урок №1 Тема. Дільники натурального числа. Прості і складені числа Оскільки теми «Ділення натуральних чисел» і «Ділення десяткових дробів» була опрацьована учнями в 5 класі на достатньому рівні,... |
УРОК 27 Тема: Ділення. Компоненти ділення. Самостійна робота № Мета:... НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ НАД НИМИ ТЕМА МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ. ВЛАСТИВОСТІ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ |
УРОК 114. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ВПРАВ. САМОСТІЙНА РОБОТА Мета Тема Ділення десяткових дробів. Дії з десятковими дробами. Середнє арифметичне |
Урок №36 Тема. Перетворення звичайних дробів у десяткові і навпаки Після виконання усних вправ учні повторюють відомості, які вони здобули у 5 класі, а саме |
Множення і ділення звичайних дробів (6 клас) Мета: Удосконалювати уміння множити і ділити звичайні дроби, розв’язувати рівняння. Розвивати логічне мислення, культуру мовлення.... |
УРОК 52. ДІЛЕННЯ Мета Мета. Формувати розуміння означення ділення як дії, оберненої до множення, повторити назви компонентів ділення; формувати вміння... |