|
Скачати 101.14 Kb.
|
Інтелектуальний урок – гра для 3 класу з української мови з використанням інформаційних технологій та комп’ютера. Тема: "АБВГДЕЙКА". Інтелектуальний урок - гра з української мови з використанням інформаційних ігрових технологій та комп`ютера. Мети й завдання: закріплювати, розширювати й поглиблювати знання учнів з української мові, літературному читанню, умінням працювати з комп’ютером, розширювати кругозір, спонукати до пізнання нового, виховувати любов до рідної мови, розвивати логічне мислення, пам'ять, уяву. Обладнання: три комп`ютери на кожному таблички з назвою команд: "Жовті", "Сині", "Червоні"; таблички у вигляді зупинок: "Казки", "Загадки", "Слова", "Прислів'я", "Іменник", "Прочитай - ка", "Дії", "Речення", "Ребуси"; предметні картинки – ворона - каркуша, кораблик; картки із завданнями по зазначених темах; жетони червоні, жовті або сині за кольором, медалі "Знавцю української мови"; зведена таблиця балів. Хід і структура гри І. Орг. момент (1 хв.) Діти розподіляються на команди "Жовті", "Сині", "Червоні" шляхом жеребкування. У кожній команді вибирається командир. На дошці - відповідне оформлення. Учні входять у клас і беруть із загальної коробки по одному жетоні червоного, жовтого або синього, кольору. Згідно кольору жетона кожен учасник гри займає своє місце за ігровим столом, на якому розміщені таблички з назвами команд: "Жовті", "Сині", "Червоні". ІІ. Ігрова ситуація.(2 хв.) 1) Команди дітей відправляються в подорож на острів АБВГДЕЙКУ. Їх зустрічає ворона - Каркуша й, перелітаючи з однієї зупинки на іншу, пропонує виконати завдання. Шлях руху із зупинки на зупинку показує стрілка. 2) Кожна зупинка містить по три завдання. 3) Завдання кожній команді визначає колір картки, на якому воно записано. 4) Після озвучування завдань провідної, члени команди радяться. Командир кожної команди оголошує загальне рішення. Оцінювання. За кожну правильну відповідь команда одержує 5 балів. Мета й завдання. Закріплювати, розширювати й поглиблювати знання учнів з української мови, літературного читання, розширювати кругозір, спонукати до пізнання нового, виховувати любов до рідної мови, розвивати мислення, пам'ять, уяву. <�Малюнок 1> Водна частина (3 хв.) 1 учень. Якщо хочеш виростити росток, Спостерігати за рухом зірок, Управляти машиною в полі Чи вести машину вгору - Добре працюй у школі Сумлінно навчайся завжди. 2 учень. У школу ходимо ми не даремно, Без наук ніяк не можна! Якщо в життя неписьменним увійдеш За хвилину пропадеш. Щоб помилок уникати, Розум треба розвивати. А у грі перевірити можна Складно буде чи дуже просто. Ведучий. - Діти, сьогодні у нас з вами подорож на острів, у якого зовсім незвичайна назва: АБВГДЕЙКА. Подивитеся, хто ж нас зустрічає на цьому незвичайному островці? Діти. Нас зустрічає ворона - Каркуша. Ведучий. Перед нами багато зупинок, кожне з яких відбиває свою тему. Перелітаючи з однієї зупинки на іншу, ворона - Каркуша пропонує вам виконати завдання. Шлях руху від хмарини до хмарини вказує стрілка. Які ж теми пропонує згадати Каркуша? <�Малюнок 2> ( Діти читають назви тем, записаних на хмарах.) Ведучий. Оцінювати ваші відповіді буде чесне й доброзичливе журі. Результати заносяться у зведену таблицю.
Ведучий. Наша подорож починається. Роблячи зупинку на кожній зупинці, вашій увазі будуть запропоновані завдання, записані на жовтих, синіх і червоним квітках. Дається час на обговорення. По готовності відповіді командир піднімає табличку з назвою команди. Завдання гри 1. КАЗКИ (3 хв.) Завдання. Відгадайте загадку. Про якого казкового героя мова йде? На екранах комп’ютерів малюнки казкових героїв, дітям треба вибрати відгадку. "Жовті" Столяр Джузеппе - Сизий ніс Поліно якось у будинок приніс. Він почав щось майструвати, Поліно стало розмовляти. Хто в тім поліні говорив? Кого Джузеппе змайстерив? (Буратіно) "Сині" Скоріше б наблизився вечір І час довгоочікуваний настав. Щоб мені в золоченій кареті Поїхати на казковий бал. Ніхто в палаці на довідається: Звідки я, як я звуся. Але тільки лише північ настане, До себе на горище я повернуся. (Попелюшка) "Червоні" Летіла стріла й потрапила в болото, А в цьому болоті піймав неї хтось. Хто, распростившись із зеленою шкірою, Зробився милою, гарною, пригожою? (Жаба) 2. ЗАГАДКИ (3 хв.) Завдання. Відгадайте загадку. Вибрати на екрані комп’ютера відповідь з малюнком до загадки. "Жовті" Сіли на сторінки Тридцять три сестрички, Сіли поруч - не мовчать, Нам загадки говорять. (Букви) "Сині" Довготелесий Тимошка Біжить по вузенькій доріжці. Його сліди - Твоя праця. (Олівець) "Червоні" То я в клітку, то в лінійку. Написати по мені зумій-ка! Можеш і намалювати. Що таке я? (Зошит) 3. СЛОВА (4 хв.) Загальне завдання для всіх команд. Діти друкують на комп’ютерах свої слова. Завдання. Складіть кілька нових слів, використовуючи букви, що входять до складу слова ПАРОПЛАВ Фіз. хвилинка (1хв.) Буратіно потягнувся, Раз! – нагнувся, два! – нагнувся. Руки в сторони розвів. Мабуть, ключик загубив. А щоб ключик цей дістати, Треба нам навшпиньки стати. 4. ПРИСЛІВ'Я ( 4 хв.) Завдання. Відновите прислів'я. Перетягуванням та додаванням слів складають прислів’я на комп’ютері. "Жовті" СПРАВА - ПОТІХА Відповідь: СПРАВІ ЧАС - ПОТІСІ ГОДИНА. "Сині" ЛІС - ДРОВА Відповідь: ЧИМ ДАЛІ В ЛІС, ТИМ БІЛЬШЕ ДРОВ. "Червоні" СВІТЛО - ТЬМА Відповідь: НАВЧАННЯ СВІТЛО, А НЕВМІННЯ ТЬМА. 5. ІМЕННИК (3 хв.) Завдання. Знайдіть іменник, котрий є істотним словом до даного. Залишають тільки потрібне слово, всі зайві вилучають. "Жовті" Л І С Аркуш, дерева, яблуня, мисливець, чагарник. Відповідь: ДЕРЕВА. "Сині" Р І Ч К А Беріг, болото, риба, вода, рибалка. Відповідь: ВОДА. "Червоні" ЛІКАРНЯ Сад, лікар, радіо, хворі, приміщення. Відповідь: ХВОРІ. 6. ПРОЧИТАЙ-КА (5 хв.) Завдання. Прочитайте слова. Знайдіть зайве. Складають слова «перетягуванням», букв виділяють зайве. "Жовті" ІОЛЦВЬЕ, ЧАУРК, ЕЗНИЛКП, АРІАКЛТ Відповідь: ОЛІВЕЦЬ, РУЧКА, ПЕНЗЛИК, ТАРІЛКА зайве слово - ТАРІЛКА. "Сині" ЯМ`Ч, РАБАНАБ, ЯОЛ, ГДАИЗ Відповідь: М'ЯЧ, БАРАБАН, ОЛЯ, ДЗИҐА. зайве слово - ОЛЯ. "Червоні" ЛЕЙК, ЛИНСТІПЛА, АРАФБ, ТЕІРВ Відповідь: КЛЕЙ, ПЛАСТИЛІН, ФАРБА, ВІТЕР. зайве слово - ВІТЕР 7. ДІЇ (4 хв.) Завдання. Виконаєте математичні дії й прочитайте слово. "Жовті" ЧТ + ИР – Т - ИР + ВЕРТЬ = Відповідь: ЧВЕРТЬ. "Сині" КАН + И + КОМ + УЛ - ОМ + И = Відповідь: КАНІКУЛИ. "Червоні" ПЕ + РЕНА – НА + Р + ВА Відповідь: ПЕРЕРВА 8. РЕЧЕННЯ (3 хв.) Загальне завдання для всіх команд. Завдання. Складіть РЕЧЕННЯ з букв даного слова ОБІД, друкуючи поруч букви. Наприклад: Одна баба іде додому. дна аба де одому 9. РЕБУСИ (2 хв.) Завдання. Розгадайте ребуси. Малюнки на екрані комп’ютера. "Жовті" <�Малюнок 3> Відповідь: ЛАК. "Сині" <�Малюнок 4> Відповідь: РИБАЛКА. "Червоні" <�Малюнок 5> Відповідь: КОМАР. Журі підводить підсумки гри, повідомляє результати. Нагородження (2 хв.) Ведучий: Поздоровляю вас,діти, з перемогою, що ви одержали завдяки старанності, працьовитості й бажанню вчитися. 3 учень. Школа - це перший день, початий від букваря. Букви складуться у слова, цифри у важкі завдання. Учневі - Ура! Ура! Ура! Багато знань й удачі! Нагородження учасників гри медалями "Знавцеві української мови". Література
4. «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Навчальні програми для профільного навчання. Програми факультативів, спецкурсів, пропедевтичних курсів, гуртків. Інформатика»,- видавництво «Прем’єр»,- Запоріжжя, 2003. |
7. Архітектура комп’ютера Архітектура комп’ютера. Поняття архітектури комп’ютера. Класична архітектура комп’ютера і принципи фон Неймана. Удосконалення і розвиток... |
Урок-проект з української мови Тема: удосконалення знань про складне... Тема: удосконалення знань про складне речення і його типи (з використанням інформаційних технологій) |
Урок №5. Тема: Пам'ять комп’ютера Мета: ознайомити учнів з видами пам’яті комп’ютера; зовнішніми запам’ятовуючими пристроями комп’ютера |
Урок №5. Тема: Пам'ять комп’ютера Мета: ознайомити учнів з видами пам’яті комп’ютера; зовнішніми запам’ятовуючими пристроями комп’ютера |
Урок узагальнення та систематизації вивченого з використанням комп’ютерних технологій у 9 класі Тема. Безсполучникове складне речення. Узагальнення та систематизація вивченого з використанням комп’ютерних технологій |
ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ... Обсягу інформації та залучення інформаційних ідей, засобів і технологій майже до кожної галузі людської діяльності. Навчання з використанням... |
ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ... Обсягу інформації та залучення інформаційних ідей, засобів і технологій майже до кожної галузі людської діяльності. Навчання з використанням... |
Тема: Повторення. Основні орфограми та пунктограми української мови.... Тип уроку: бінарний комбінований урок майстер-клас з української мови та технологій в 11 класі |
1 Подання (кодування) даних в пам’яті комп’ютера Структура внутрішньої пам’яті комп’ютера. Біт, байт, машинне слово. Кодування символьних даних в пам’яті комп’ютера. Подання числових... |
ВИКОРИСТАННЯ НОВІТНІХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ФІЗИКИ Для гармонійного поєднання останніх досягнень інформаційних технологій та шкільного курсу вивчення фізики постає проблема створення... |