|
Скачати 30.2 Kb.
|
Пояснювальна записка Цифровий ресурс відповідає навчальній програмі дванадцятирічної школи з інформатики для учнів 9 класів. Він повністю розкриває зміст матеріалу другого уроку на тему «Інформаційні системи та технології. Види інформаційних систем. Поняття про апаратне та програмне забезпечення інформаційної системи. Етапи розвитку та сфери застосування інформаційних технологій. Поняття про інформаційну культуру та інформативну компетентність. Інформатика як наука та галузь діяльності людини. Об’єкти та їх властивості.» Орієнтовний конспект уроку з використанням цифрового ресурсу подано нижче. Урок №2 Тема уроку: Інформаційні системи та технології. Поняття про інформаційну культуру та інформатичну компетентність. Об’єкти та їх властивості. Мета уроку: Сформувати поняття інформаційної системи, апаратного та програмного забезпечення, інформаційної культури та інформатичної компетентності та дати уявлення про етапи розвитку та сфери застосування інформаційних технологій, різновиди інформаційних систем. Розвивати вміння аналізувати та порівнювати явища та процеси, встановлювати зв’язки з іншими науками. Виховувати світоглядні переконання учнів та зацікавленість до вивчення нового предмета. Тип уроку: урок формування нових знань. Обладнання: навчально-освітня презентація, підручник. Хід уроку
Перевірка творчого завдання, самостійна робота за матеріалом попередньої теми (рис.1). Рис.1
Вчитель: На першому уроці ви дізнались, що таке інформація, які є інформаційні процеси, як можна кодувати інформацію та оцінювати її обсяг. Тепер дослідимо об’єкти, які беруть участь в інформаційних процесах.
Вивчення нової теми відбувається з використанням презентації, слайди якої представлені на рис. 2 - 11. Рис. 2 Рис.3 Рис.4 Рис.5 Рис. 6 Рис. 7 Рис. 8 Рис.9 Рис.10 Рис. 11 5. Закріплення отриманих знань. Закріплення знань можна провести у формі фронтального опитування за такими питаннями:
Дати відповіді на питання для роздумів 1-5 (ст. 31) 6. Підсумок уроку
Прочитати розділ 2. Дати відповідь на питання 6 ст.32. Підготувати повідомлення про історію розвитку ЕОМ. |
ПРОГРАМИ для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання Пояснювальна записка |
ЗМІСТ Пояснювальна записка 4 Психологічний супровід впровадження Базової програми розвитку дитини дошкільного віку |
Додаток И Пример рефератів українською та англійською мовами Пояснювальна записка до дипломного проекту: 81 с., 34 рис., 6 табл., 2 додатка, 35 джерел |
Пояснювальна записка Ця гра може зайняти цілий урок. Пропонуємо використати гру при вивченні п’єси Г.Ібсена „Ляльковий дім” |
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів 5-9 класи ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА Пропозиції за результатами громадського обговорення просимо надсилати за електронною адресою: k |
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА ДЕРЖАВНА ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНА ЧАСТИНА ТЕРИТОРІАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ УКРАЇНИ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ... |
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА ДЕРЖАВНА ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНА ЧАСТИНА ТЕРИТОРІАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ УКРАЇНИ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ є... |
Пояснювальна записка Навчальна дисципліна «Фізична культура» – самостійна галузь діяльності у соціокультурному просторі й викладається у загальноосвітніх... |
Пояснювальна записка Мета вивчення навчальної дисципліни Навчальна програма складена згідно освітньо-професійної програми ГСВО напряму 030402 «Правознавство» |
Пояснювальна записка до програми Головною метою сучасного гуманітарного освітнього закладу в Україні є виховання громадянина України, соціально зрілої, творчої, працелюбної... |