План навчального проекту Автор навчального проекту


Скачати 192.85 Kb.
Назва План навчального проекту Автор навчального проекту
Дата 25.03.2013
Розмір 192.85 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи

План навчального проекту




Автор навчального проекту:

Прізвище, ім’я та по-батькові:

Муравинець Наталія Олексіївна

Місце роботи / Назва навчального закладу:

Вінницький державний педагогічний університет ім. Михайла Коцюбинського.

Інститут математики, фізики і технологічної освіти

Місце проживання автора проекту:

м. Вінниця, вул. Юрія Смірнова 85/2




Відомості про тренінг:

Прізвище, ім’я та по-батькові тренера (тренерів):

Кобися Алла Петрівна

Місце проведення тренінгу:

Вінницький державний педагогічний університет ім. Михайла Коцюбинського.

Інститут математики, фізики і технологічної освіти

Дати проведення тренінгу:

14.04.2010р. - 06.05.2010р.



Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було вказане ваше ім’я як автора проекту?

Так Ні




Опис проекту

Назва проекту:

Нове життя в новому значенні

Основні питання:

Ключове питання:

Чи завжди у звичайному ми бачимо надзвичайне?

Тематичні питання:

Чи помічаємо ми як з часом змінюється все звичне і буденне?

Як краса природи впливає на наші емоції?

Як прості дії приводять до досконалого рішення?

Чому прості слова стають вічними творами?

Непотрібні речі – що це?

Змістові питання:

Які техніки для оздоблювання ви знаєте?

Чи згодні ви з висловом: «Все, що робиш роби з любов’ю»?

Що називається композицією?

Що таке стилістика?

Що називається декупажем?

Що таке техніка марморіровання та її особливості?

Що необхідно знати з кольорознавство?

Які необхідні матеріали для декорування виробу?

Які основні інструменти нам потрібні?

Які найвідоміші майстри з декоративно-ужиткового мистецтва?

Які найдавніші види оздоблювання ?

Стислий опис:

Навчальний проект «Нове життя в новому значенні» передбачає вивчення, дослідження та виготовлення виробів з непотрібних речей.

Участь у проекті, навчить учнів збирати та аналізувати спеціальну і додаткову літературу, працювати та відсортовувати необхідну інформацію з мережі Інтернет, створювати web-сайт, презентацію, опубліковувати власні дослідження, статті з цікавою інформацією у щотижневій газеті.

Учні набудуть навиків організації колективної роботи.

Як додаткове розширення цього проекту учні створять мультимедійну збірку робіт – учасників проекту «Я вітаю тебе мати…» та помістять результати на сайті школи.

Отримавши завдання, учні поділяються на команди, обирають виріб проектування за певними критеріями, який сподобалась їм найкраще, відшукують інформацію в Інтернеті, шкільних та міських бібліотеках про особливості виготовлення виробів, їхню специфіку, прийоми та техніку ,історію виникнення. Виготовляють власний виріб до дня 8 березня, розраховують собівартість, порівнюють із вартістю ринковою, аналізують та роблять висновки. Створюють власні мультимедійну презентацію, публікацію та Веб-сайт в Інтернеті, описуючи хід проекту.

Навчальні предмет(и): відмітити предмети, з якими пов’язаний ваш навчальний проект

Основи економіки

Українська мова і література

Зарубіжна література

Музика, образотворче мистецтво

Інформатика

Всесвітня історія

Іноземна мова

Людина і суспільство/Основи філософії

Я і Україна/Довкілля/ Природознавство

Фізика, астрономія

Математика

Фізична культура, ОБЖ, ДПЮ

Біологія

Географія

Хімія

Історія України

Основи правознавства

Трудове навчання

Інше:      

Інше:      

інше:      

Класи: відмітити класи, яких стосується ваш навчальний проект

1–4

5-7

Інше: 7-8

8-9

10-11

Інше: учителі

Інше:батьки

Державні освітні стандарти та навчальні програми:

Освітня галузь «Мова та література»

Письмо

Побудова письмових текстів (монолог, діалог) різних типів, стилів і жанрів

Уміння письмово переказувати (докладно,, стисло, вибірково) , самостійно створювати письмові тексти, висловлювати в них власну думку про певну подію,, ситуацію, прочитаний твір, дотримуватись вимог до мовлення, вдосконалювати написане

Лексикологія і фразеологія

Лексичне значення слова. Однозначні і багатозначні, стилістично та емоційно нейтральні і стилістично та емоційно забарвлені слова. Пряме і переносне значення слова. Групи слів за значенням.

Знання істотних ознак лексикологічних понять і фразеологізмів; уміння розрізнювати пряме і переносне значення слова, стилістично та емоційно нейтральні і стилістично та емоційно забарвлені слова, групи слів за значенням, походженням, сферою використання

Морфологія

Лексичне та граматичне значення слова. Частини мови. Граматичні характеристики частин мови. Роль частин мови у реченні. Довідники з морфології.

Орфографія

Уміння правильно писати слова відповідно до вивчених орфографічних правил та словникові слова, перевіряти написане; користуватися орфографічним словником

Пунктуація

Уміння встановлювати смислові і синтаксичні відношення у реченні для обґрунтування вибору розділових знаків; пунктуаційно правильно оформлювати речення різних видів, діалог.

Освітня галузь «Історія»

Культура народів світу наприкінці ХVІІІ – у ХІХ століттях

Розвиток науки і техніки. Література і мистецтво.

Розвиток культури (1945 – поч. ХХІ ст.)

Основні тенденції і течії розвитку світової культури.

Освітня галузь «Образотворче мистецтво»

Композиційні засоби і прийоми

Організація зображення в композиції:вибір формату аркуша паперу (квадрат, прямокутник вертикальний, горизонтальний); виявлення головного і другорядного у композиції; цілісність форми, композиційний центр, симетрія, асиметрія, рівновага, ритм, колір як акцент.

Художні образи та композиції

Розвиток творчої уяви, композиційного мислення, вміння створювати композиції в різних жанрах образотворчого мистецтва.

Композиційні засоби і прийоми

Пейзажний жанр: освоєння глибини (плановості) простору, статика та динаміка;

Декоративна композиція: організація елементів композиції (замкнена і відкрита) в колі, квадраті, прямокутнику; розробка об'ємної форми: лаконічність, декор, фактура;

Сюжетна композиція, ілюстрація, анімація: образна інтерпретація казкового, літературного героя (виявлення характеру).

Освітня галузь «Інформатика»

Графічний редактор.

Системи опрацювання графічних зображень. Типи графічних файлів. Графічний редактор та його призначення. Робота з графічними файлами. Поняття пікселя. Система вказівок графічного редактора: добір інструментів, добір кольорів.

Текстовий редактор

Системи опрацювання текстів, їх основні функції. Завантаження текстового редактора. Призначення та система вказівок текстового редактора. Введення тексту з клавіатури. Редагування тексту. Перевірка орфографії. Робота з текстовими файлами. Добір та зміна шрифту, розміру, кольору та накреслення символів. Поняття абзацу. Зміна параметрів абзацу.

Використання буфера обміну. Робота з фрагментами текстів – виділення, перенесення, копіювання. Параметри сторінки. Перегляд тексту перед друкуванням. Друкування тексту.

Глобальна мережа Інтернет. Пошук відомостей в Інтернеті

Глобальна мережа Інтернет. Інформаційний зв’язок в Інтернеті. Апаратні, програмні та інформаційні ресурси сучасної мережі Інтернет.

Комп’ютерні презентації. Засоби створення комп’ютерних презентацій

Поняття комп’ютерної презентації. Основне призначення середовища створення комп’ютерних презентацій. Об’єкти середовища створення презентацій та їх властивості. Проектування та створення комп’ютерної презентації. Режими роботи з комп’ютерною презентацією. Слайди з текстом. Презентація як послідовність слайдів. Налагодження і запуск презентації.

Електронні таблиці. Табличний процесор

Поняття електронних таблиць. Табличний процесор та його призначення. Координати клітин. Діапазон клітин. Введення й редагування чисел, формул, текстів. Робота з файлами електронних таблиць. Опрацювання таблиць: копіювання, редагування, вилучення, переміщення, форматування. Пошук даних в електронних таблицях. Використання функцій та операцій для опрацювання даних, поданих в електронній таблиці. Виведення таблиць на друк. Ділова графіка. Побудова діаграм і графіків на основі вмісту таблиць.

Освітня галузь «Математика»

Дробові числа. Звичайні дроби. Правильні і неправильні дроби. Мішані числа.

Відсотки. Знаходження відсотків від даного числа. Знаходження числа за його відсотками.

Масштаб.

Середнє арифметичне, його використання для розв’язування задач практичного змісту. Середнє значення величини.

Натуральні числа. Число нуль. Відрізок. Вимірювання і побудова відрізка. Промінь, пряма. Координатний промінь.

Порівняння натуральних чисел. Додавання і віднімання натуральних чисел. Властивості додавання. Ділення натуральних чисел. Ділення з остачею. Числові вирази. Буквені вирази та їх значення. Формули.

Рівняння. Розв’язування рівнянь.

Прямокутник, квадрат та їх периметри.

Трикутник, його периметр. Види трикутників.

Рівність фігур. Величина. Площа прямокутника. Площа квадрата

Освітня галузь «Трудове навчання»
Реалізація змісту цих програм повинна забезпечувати вирішення таких завдань:

формування в учнів технічного світогляду, закріплення на практиці знань про технологічну діяльність, спираючись на закони та закономірності розвитку природи, суспільства, виробництва і науки;

  • ознайомлення учнів з місцем і роллю інформаційно-комунікаційних технологій в сучасному виробництві, повсякденному житті;

  • ознайомлення та залучення учнів до різних видів діяльності, формування необхідних для цього знань і вмінь, навчання учнів способів поводження з різноманітними засобами праці;

  • створення умов для професійного самовизначення, обґрунтованого вибору професії з урахуванням власних здібностей, уподобань і інтересів;

  • формування в учнів культури праці, навичок раціонального ведення домашнього господарства , культури побуту, відповідальності за результати власної діяльності, комплексу особистісних якостей, потрібних людині як суб’єкту сучасного виробництва і культурного розвитку суспільства;

  • виховання активної життєвої позиції, адаптивності, готовності до безперервної професійної освіти, конкурентної боротьби на ринку праці, потреби ініціативно включатися в систему нових економічних відносин, в підприємницьку діяльність;

  • створення умов для реалізації особистісно-орієнтованого підходу до навчання, виховання та розвитку особистості.

Конструкційні матеріали і їх вибір

Види конструкційних матеріалів, які застосовуються для виготовлення виробів: деревина, метал, тканина, пластмаса тощо. Натуральні (природні) матеріали. Підбір конструкційних матеріалів.

Види технологічних процесів. Розмічання. Різання.

Етапи виготовлення виробу (отримання окремих деталей, їх обробка, з'єднання деталей, оздоблення)

З’єднання деталей виробів. Техніко-технологічна документація.

Відомості про механічні способи з’єднання деталей із різних конструкційних матеріалів (зв’язуванням, скручуванням, зшиванням, склеюванням, за допомогою гвіздків, заклепок, гвинтів тощо). Ручні знаряддя праці для з’єднання матеріалів.





Навчальні цілі та очікувані результати навчання:

Діяльність учнів:

Під час роботи над навчальним проектом учні:

  1. Ознайомлюються та поглиблюють свої знання та вміння працювати з інформаційними технологіями.

  2. Усвідомлюють значення креативного та творчого мислення при роботі з композиціями будь-якого направлення та тематики.

  3. Опановують нові техніки роботи з різними декоративними матеріалами.

  4. Осмислюють роль композиції в творах різного жанру.

  5. Удосконалюють свої особисті здібності при роботі в малих групах.

  6. Вчаться самопрезентувати себе перед аудиторією та висловлювати, відстоювати власні думки, переконання тощо.

  7. Вчаться вислуховувати думки інших людей, а вже потім для себе вирішувати актуальність сказаного.

  8. Збирають та обробляють інформацію різного плану та тематики.

  9. Порівнюють основну та додаткову літературу, вибирають головне з цілого матеріалу.

  10. Закріплюють накопичені та здобуті знання, вміння і навмчки в розробці навчального проекту.

При підготовці і створенні презентації учні формують та вдосконалюють навички мислення високого рівня: аналізувати, компонувати, робити висновки, критикувати, ілюструвати, висовувати гіпотезу, організовувати, планувати, ранжувати, створювати схеми та представляти результати в вигляді діаграм. Учні вдосконалюють навички роботи з документами. Вони на практиці навчаються не тільки аналізувати створені проблеми, але і активно формувати суспільну думку та шукати стратегії та шляхи вирішення проблем навколо себе.

Працюючи в групах, учасники проекту вчаться аналізувати готові роботи та створювати нову публікацію. Вчаться стисло подавати інформацію для публікацій. Розвивають вміння виділяти головне та робити висновки. Учні отримують початкові вміння працювати в середовищі Microsoft Publisher.

Побудувавши діаграму в Excel, учні отримують навички систематизувати, порівнювати зібраний матеріал та правильно його відображати за допомогою діаграм для представлення і аргументування власної думки.

Перед початком проекту учні ознайомлюються із презентацією вчителя з якої вони дізнаються про сам проект, його етапи, цілі та завдання.

Учні діляться на групи, розподіляють обов’язки, складають план роботи, проводять опитування однокласників,вчителів та батьків “Як подарувати радість?”, аналізують його, будують діаграми в EXEL, виготовляють вироби з непотрібних речей, розраховують собівартість матеріалів, порівнюють з ринковою вартістю, здійснюють пошук в Інтернеті та друкованих джерелах інформації з теми проекту, добирають малюнки та ілюстрації, аналізують отриману інформацію, роблять висновки. Ознайомлюються з критеріями оцінювання презентації. Створюють мультимедійну презентацію в програмі PowerPoint, яку демонструють в актовому залі. Оцінюють за критеріями створену презентацію

Під час створення публікації учні складають план публікації, шукають інформацію в Інтернеті, бібліотеках та підбирають малюнки, пишуть статті, виконують творчі завдання, спілкуються з однолітками та створюють публікацію протягом тижня. Учні презентують свою публікацію вчителю та однокласникам. Оцінюють за критеріями створену публікацію

При створенні Веб-сторінки учні ознайомлюються з критеріями оцінювання Веб-сайтів, обговорюють план дій, розробляють структуру сайта, підбирають матеріали, розробляють анкету і створюють Веб-сайт проекту на яких розміщують інформацію про свій проект. Оцінюють за критеріями створений Веб-сайт.

По закінченні проекту учні проводять майстер-класи для всіх бажаючих.




Приблизний час, необхідний для реалізації навчального проекту:

1,5 – 2 місяця

Вхідні знання та навички:

Учні повинні володіти основами композиції, малюнку та живопису, щоб вміти передати в ескізному варіанті увесь свій задум щодо створення виробу, володіти знаннями про історію оздоблення виробів з різних матеріалів.

Окрім творчого креативного мислення, учні повинні бути технічно та інформаційна підготовлені, а саме: вміти працювати з такими програмами, як – MS Word, MS Excel, MS Power Point, MS Publisher та іншими для створення презентацій, газет та web-сторінок.

Матеріали та ресурси:

Обладнання (відмітити необхідні прилади):


Фотоапарат

Принтер

Цифровий фотоапарат

Програвач DVD-дисків

Засоби для зв’язку з Інтернетом

Лазерний диск

Відеокамера

Проектор

Сканер

Телевізор

Комп’ютер(и)

Відеомагнітофон

Обладнання для проведення відеоконференцій

Інше:      

Програмне забезпечення (відмітити необхідні програми):

Бази даних

Табличний процесор

Видавничі системи

Програми для підтримки роботи з електронною поштою

Енциклопедія на компакт-диску

Програми опрацювання зображень

Веб-браузер для перегляду веб-сайтів

Програми для створення мультимедійних презентацій

Програми для створення веб-сайтів

Текстовий редактор

Програми для створення публікацій

Архіватори

Інше:     

Друковані матеріали:

  1. О.Г. Рібцун «Талановиті пальчики». Вид. «Літера ЛТД», Київ, 2009

  2. Е.Д. Закружевская «110 поделок из пуговиц» \ Ростов – на – Дону: «Феникс», 2005

  3. Е.А. Румянцева «Делаем грушки сами» - М.: Айрис – прес, 2004

  4. Соня Шухова «Поделки из всякой всячины» - М.: Айрис – прес, 2005

  5. Л.В. Мельнікова «Розвиток творчих здібностей молодших школярів»: Навч. посібник – Київ, 2009

  6. Л. Воронович «Як знайти себе». – М.: Дит. література 1988

  7. Е.А. Антонович «Декоративно–прикладне мистецтво.– Львів:Світ, 1998

  8. І.О. Трихін «Основи шкільного виховання»: Навч. Посібник. – Київ, 2004

  9. О.І. Рябіченко «Особливості індивідуальної роботи з молодшими школярами».- Х.: Веста, «Ранок», 2007

  10. Базовий компонент дошкільної освіти в Україні. - К.; Дошкільне виховання, 1999.

  11. Державна Національна Програма «Освіта» - (Україна ХХІ століття).

  12. Програма виховання дітей дошкільного віку «Малятко». - К.; 1999.

  13. Дяченко Н.Т. Малювання в дитячому садку: К.; Радянська школа, 1981. - 125 с.

  14. Комарова Т.С. Методика обучения изобразительной деятельности и конструированию. - М.: Просвещение, 1985. - 271 с.

  15. Комарова Т.С., Сакулина Н.П. Методика обучения изобразительной деятельности и конструированию. - М.; Просвещение, 1991. - 248 с.

  16. Косминская В.Б., Халезова Н.Б. Основы изобразительного искусства и методики руководства изобразительной деятельностью детей. - М.; Просвещение, 1987. - 128 с.

  17. Казакова Т.Г. Развивайте у дошкольников творчество. - М.: Просвещение, 1985. - 192 с.

  18. Ковальская Е.Г. Обучение детей рисованию. - М.: Просвещение, 1964. - 152 с.

  19. Пантелеев Г.Н. Декоративное искусство - детям. - М.: Просвещение, 1976. - 141 с.

  20. Саккулина Н. П. Методика обучения рисованию, лепке и аппликации в детском саду. - М.: Просвещение, 1971. - 128 с.

  21. Саккулина Н. П. Методика обучения рисованию и лепке в детском саду. - М.: Просвещение, 1966. - 265

  22. Система естетичного виховання школярів. Під редакцією Герасимова

  23. Фехнер Е.Ю. Голландський жанровий живопис XVII століття. М., 1979р.

  24. Хижняк Ю.Н. Як прекрасний цей світ. М., 1986 р.

  25. Художники-монументалісти сучасного Харкова // Журнал "Образотворче мистецтво". - № 5, 1981.



Додаткове приладдя та витратні матеріали:

Різні природні матеріали, пластикові пляшки, сірники, нитки, стрічки, ґудзики, акрилові контура та фарби, клей, голка, кольоровий картон з різною текстурою, калька.

Ресурси Інтернету:

http://books.tr200.ru/v.php?&id=70674&f=%EF%EE%E4%E5%EB%EA%E8+%E8%E7+%F1%EF%E8%F7%E5%EA

Автор: Сергей Кабаченко

Название: поделки из спичек

http://books.tr200.ru/v.php?&id=235014&f=%EF%EE%E4%E5%EB%EA%E8+%E8%E7+%F1%EF%E8%F7%E5%EA

Поделки из бумаги

Автор: Г.Корнева

http://books.tr200.ru/v.php?&id=44410&f=%EF%EE%E4%E5%EB%EA%E8+%E8%E7+%F1%EF%E8%F7%E5%EA

Поделки и аппликации

Китайский журнал

http://books.tr200.ru/v.php?&id=132396&f=%EF%EE%E4%E5%EB%EA%E8+%E8%E7+%F1%EF%E8%F7%E5%EA

Название: Поделки из древесины

Автор: А. Афанасьев

http://books.tr200.ru/v.php?&id=167980&f=%EF%EE%E4%E5%EB%EA%E8+%E8%E7+%F1%EF%E8%F7%E5%EA

Название: Поделки из помпончиков

Автор: Наталья Крупенская

http://books.tr200.ru/v.php?&id=130428&f=%EF%EE%E4%E5%EB%EA%E8+%E8%E7+%F1%EF%E8%F7%E5%EA

Название: Поделки из проволоки

Автор: Юлия Курганова

http://books.tr200.ru/v.php?&id=62861&f=%EF%EE%E4%E5%EB%EA%E8+%E8%E7+%F1%EF%E8%F7%E5%EA

http://www.poetryclub.com.ua/getpoem.php?id=92659

http://www.formul.ru/Borisov3/vistavka_mebel_13102008_014.jpg

http://cikavo.com/images2/2007/05/16/img_1247580414.gif

http://www.kodges.org.ua/kultura/page/4

Поделки из пуговиц
Название: Поделки из пуговиц

Автор: Имгарт Ланг

Издательство: Айрис-пресс

Год: 2008

Страниц: 32



Інше:

Майстер-клас, інтерв’ю з дизайнерами, художниками, психологами, майстрами та літераторами

Диференціація навчання:

Обдаровані учні:

Учні диференціюються за:

  • інтересами (для роботи над конкретними напрямками);

  • за вміннями і навичками володіння створення композицій;

  • за творчими здібностями;

  • за володінням навичками роботи з комп’ютером та прикладними програмами;

за загальним рівнем інтелектуальної підготовки.

Оцінювання знань та вмінь учнів:

Окрім завдань та тестів, учні будуть оцінюватися згідно розроблених форм та критеріїв.

Презентація , публікація, веб-сайт – за змістом оформлення і грамотності.

Форми для оцінювання кожного виду діяльності розроблені і вміщені в Портфоліо. Учні отримують ці критерії оцінювання до початку роботи з проектом для здійснення оцінки своєї роботи.

Ключові слова:

Композиція. Колір. Катон. Контур. Фарби. Природні матеріали. Непотрібні речі. Декор. Інтер’єр. Колористики.



Intel® навчання для майбутнього
©2005 Intel Corporation. Всі права захищені



Схожі:

План навчального проекту Автор навчального проекту
Всі інші учасники конкурсу розробляють Web-сайт, презентацію проекту та висновок з ключового питання
План навчального проекту Автор навчального проекту
Всі інші учасники конкурсу розробляють Web-сайт, презентацію проекту та висновок з ключового питання
План навчального проекту Автор навчального проекту
Вінницький педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, інститут філології й журналістики
План навчального проекту Автор навчального проекту
Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, природничо-географічний факультет
План навчального проекту Автор навчального проекту
Навчальні предмет(и): відмітити предмети, з якими пов’язаний ваш навчальний проект
План навчального проекту Автор навчального проекту
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було...
План навчального проекту Автор навчального проекту
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було...
План навчального проекту Автор навчального проекту
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було...
План навчального проекту Автор навчального проекту
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було...
План навчального проекту Автор навчального проекту
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка