Intel® навчання для майбутнього
План навчального проекту
Автор навчального проекту:
|
Прізвище, ім’я та по-батькові:
|
Слободянюк Олена Володимирівна
|
Місце роботи / Назва навчального закладу:
|
Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського
|
Місце проживання автора проекту:
|
м. Вінниця, вул. 50-річчя Перемоги.
|
Відомості про тренінг:
|
Прізвище, ім’я та по-батькові тренера (тренерів):
|
Гордійчук Галина Борисівна
|
Місце проведення тренінгу:
|
Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського
|
Дати проведення тренінгу:
|
31.10.2011 - 25.12.2011
|
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було вказане ваше ім’я як автора проекту?
|
Так Ні
|
Опис проекту
|
Назва проекту:
|
«Коли не знаєш броду – не лізь прожогом в воду »
|
Основні питання:
|
Ключове питання:
|
Чи впливає культура на свідомість людини?
|
Тематичні питання:
|
Дворянство за гроші, міф чи реальність?
Чи можна виправдати зраду?
Чи згубно діють гроші на вихідця з народу?
|
Змістові питання:
|
У чому полягає конфлікт твору твору «Мартин Боруля»?
Що таке комедія?
Чи є образ Мартина Борулі типовим для того періоду?
Що таке трагікомедія?
У чому полягає трагедія головного героя твору «Сава Чалий»?
Які дії і вчинки Сави засвідчують його роздвоєності як особистості?
Які особливості драматичного твору?
Коли відбуваються події, зображені у творі «Сто тисяч»?
Як Герасим ставиться до своїх рідних, наймитів?
|
Стислий опис:
|
Проект «Коли не знаєш броду – не лізь прожогом в воду!» допомагає учням зрозуміти актуальність творів Івана Карпенка-Карого сьогодні. Учні будуть досліджувати зміни характеру головних героїв. Учні, об’єднані у групи, будуть проводити соціальні опитування . Вони працюють в малих групах та створюють мультимедійну презентацію «Дворянство за гроші – міф чи реальність», досліджуючи, як в наш час можна отримати титул дворянина, чим готові пожертвувати люди ради цього. Інша група буде працювати над публікацією, розкриваючи питання «Чи можна виправдати зраду», аналізуючи думки не лише свої власні, я й думки інших людей, директора школи зокрема. Над створенням веб-сайту буде працювати третя група, демонструючи нам своє власне дослідження над питанням «Як впливають гроші на вихідця з народу». Як кульмінація проекту учні будуть інсценізувати найкращі фрагменти п’єс.
|
Навчальні предмет(и): відмітити предмети, з якими пов’язаний ваш навчальний проект
|
Основи економіки
Українська мова і література
Зарубіжна література
Музика, образотворче мистецтво
Інформатика
Всесвітня історія
Іноземна мова
|
Людина і суспільство/Основи філософії
Я і Україна/Довкілля/ Природознавство
Фізика, астрономія
Математика
Фізична культура, ОБЖ, ДПЮ
Біологія
|
Географія
Хімія
Історія України
Основи правознавства
Трудове навчання
Інше:етика
Інше:
інше:
|
Класи: відмітити класи, яких стосується ваш навчальний проект
|
1–4
5-7
Інше:
|
8-9
10-11
Інше:
|
Державні освітні стандарти та навчальні програми:
|
Українська мова і література. Художній твір у контексті історико-літературного процесу, його смислова та естетична цілісність, художня специфіка. Обговорення проблематики твору, аргументоване усне та письмове висловлювання своїх суджень щодо прочитаного.
Розуміння цілісної картини художнього світу та представлену в ньому авторську концепцію, етичних та естетичних цінностей, відображених у художньому тексті; художній текст як твір мистецтва слова та джерело духовного багатства особистості.
Естетична культура. Уміння висловлювати особистісно-ціннісне ставлення до проявів естетичного в житті та мистецтві, аналізувати та інтерпретувати мистецькі твори різних видів, жанрів і стилів, використовуючи відповідну термінологію.
Історія України.
Уміння ділиться враженнями про історичні події та постаті;
Визначати історичне тло в художніх оповіданнях на історичну тематику;
Комп’ютерні технології. Учні вчаться працювати, використовуючи комп’ютерні програми .
Комп’ютерні технології покращують продуктивність навчання. Комп’ютерні технології щоб навчати, відбирати та збирати інформацію з різноманітних джерел
|
Навчальні цілі та очікувані результати навчання:
|
Діяльність учнів:
|
Основна мета, яка ставиться перед учнями – розвивати вміння критично мислити, характеризувати процеси та явища в суспільного життя, встановлювати між ними зв'язок . Знаходити інформацію, аналізувати, інтерпретувати її з позицій сучасності, робити власні висновки і узагальнення.
Після завершення роботи над проектом учні повинні:
Навчитися працювати в групі, допомагати один одному, правильно розподіляти обов’язки .
Зробити висновок, чи впливає культура на свідомість людини?
Прочитати рекомендовані твори Івана Нечуя-Левицького.
Провести соціологічне опитування серед мешканців міста про актуальність в наш час різних грошових афер.
Підготувати ілюстрації до творів.
Підготувати інсценізації окремих фрагментів п’єс.
Дослідити:
Вплив історичних подій на Івана Карпенка-Карого.
Актуальність образу Герасима Калитки сьогодні.
Актуальність образу Мартина Борулі в наш час.
|
День І
Ознайомлення з темою проекту, об’єднання учнів у три групи, визначення завдань.
День ІІ
Дослідження матеріалів бібліотеки, Інтернету, періодичних видань відповідно тематики завдання, а саме: дослідження зв’язку «Сави Чалого» Карпенка-Карого та «Сави Чалого» Костомарова
Добір ілюстрацій до презентації «Дворянство за гроші – міф чи реальність».
Обговорення та узгодженняплану проведення презентації.
Створення презентації в програмі Power Point.
День ІІІ
Планування створення публікації у вигляді інформаційного бюлетеня на тему «Чи можна виправдати зраду»!
Створення публікації у програмі Publisher.
Створення групою учнів, які мають кращі комп’ютерні навички, Веб-сторінки, на якій було розміщено інформацію про проект та розглянуто проблему «як впливають гроші на вихідця з народу»?
ІV день
Учні працюють в програмі Excel, створює діаграми і графіки своїх опитувань.
V день
Проведення інсценізації найкращих фрагментів із п’єс .
|
Приблизний час, необхідний для реалізації навчального проекту:
|
Близько 3 тижнів.
|
Вхідні знання та навички:
|
Перед роботою над проектом учні повинні:
1.Знати деякі відомості про Івана Карпенка- Карого та його п’єси «Мартин Боруля», «Сава Чалий», «Сто тисяч».
2. Вміти правильно характеризувати образи-персонажі.
3. Знати такі поняття як «комедія» та «трагікомедія».
4. Вміти аналізувати прочитане, робити певні висновки.
5 .Знати клавіатуру та маюти вміння користуватися мишкою (друкувати, копіювати, вставляти, зберігати інформацію)
6. Мати деякий попередній досвід роботи по створенню мультимедійних презентацій та пошуку в Інтернеті
|
Матеріали та ресурси:
|
Обладнання (відмітити необхідні прилади):
|
Фотоапарат
Принтер
Цифровий фотоапарат
Програвач DVD-дисків
Засоби для зв’язку з Інтернетом
|
Лазерний диск
Відеокамера
Проектор
Сканер
Телевізор
|
Комп’ютер(и)
Відеомагнітофон
Обладнання для проведення відеоконференцій
Інше:
|
Програмне забезпечення (відмітити необхідні програми):
|
Бази даних
Табличний процесор
Видавничі системи
Програми для підтримки роботи з електронною поштою
Енциклопедія на компакт-диску
|
Програми опрацювання зображень
Веб-браузер для перегляду веб-сайтів
Програми для створення мультимедійних презентацій
|
Програми для створення веб-сайтів
Текстовий редактор
Програми для створення публікацій
Архіватори
Інше:
|
Друковані матеріали:
|
Українська література (рівень стандарту, академічний рівень) за ред. Авраменко О.М., Пахаренко В.І.
Тексти творів «Мартин Боруля», «Сава Чалий» та «Сто тисяч».
Довідник літературознавчих термінів.
|
Додаткове приладдя та витратні матеріали:
|
Костюми для інсценізації фрагментів п’єс.
Папір для друку публікацій.
Мультимедійний проектор для проведення презентацій.
|
Ресурси Інтернету:
|
file:///C:/DOCUME~1/Admin/LOCALS~1/Temp/Rar$DI00.359/Semenuk.pdf
http://referatwm.ru/photo/228-0-26
http://referat.repetitor.ua/Трагедія_особистості_у_пєсі_І_Карпенка_Карого_Сава_Чалий
|
Інше:
|
Організувати екскурсію до театру на п’єсу «Сто тисяч» Івана Карпенка-Карого
|
Диференціація навчання:
|
Обдаровані учні:
Запропонувати учням придумати нового позитивного героя, який не має таких негативних рис, як головні герої п’єс та створити його веб-сайт, щоб усі могли спілкуватися з ним , звертатися за порадою.
|
Оцінювання знань та вмінь учнів:
|
Оцінювання здійснюється згідно розроблених форм та критеріїв.
Презентація – шляхом самооцінки.
Публікація – шляхом оцінки учнів одне одного.
Веб-сайт оцінюють учні та вчитель.
Перевірка отриманих результатів здійснюється за розробленим лиском оцінювання.
|
Ключові слова:
|
Драматичний твір, комедія, трагедія, трагікомедія.
|
©2007 Intel. Всі права захищені
|