План навчального проекту Автор навчального проекту


Скачати 97.36 Kb.
Назва План навчального проекту Автор навчального проекту
Дата 24.03.2013
Розмір 97.36 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи

Intel® навчання для майбутнього

План навчального проекту




Автор навчального проекту:

Прізвище, ім’я та по-батькові:

Слободянюк Олена Володимирівна

Місце роботи / Назва навчального закладу:

Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського

Місце проживання автора проекту:

м. Вінниця, вул. 50-річчя Перемоги.




Відомості про тренінг:

Прізвище, ім’я та по-батькові тренера (тренерів):

Гордійчук Галина Борисівна

Місце проведення тренінгу:

Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського

Дати проведення тренінгу:

31.10.2011 - 25.12.2011



Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було вказане ваше ім’я як автора проекту?

Так Ні




Опис проекту

Назва проекту:

«Коли не знаєш броду – не лізь прожогом в воду »

Основні питання:

Ключове питання:

Чи впливає культура на свідомість людини?

Тематичні питання:

Дворянство за гроші, міф чи реальність?

Чи можна виправдати зраду?

Чи згубно діють гроші на вихідця з народу?


Змістові питання:

У чому полягає конфлікт твору твору «Мартин Боруля»?

Що таке комедія?

Чи є образ Мартина Борулі типовим для того періоду?

Що таке трагікомедія?

У чому полягає трагедія головного героя твору «Сава Чалий»?

Які дії і вчинки Сави засвідчують його роздвоєності як особистості?

Які особливості драматичного твору?

Коли відбуваються події, зображені у творі «Сто тисяч»?

Як Герасим ставиться до своїх рідних, наймитів?

Стислий опис:

Проект «Коли не знаєш броду – не лізь прожогом в воду!» допомагає учням зрозуміти актуальність творів Івана Карпенка-Карого сьогодні. Учні будуть досліджувати зміни характеру головних героїв. Учні, об’єднані у групи, будуть проводити соціальні опитування . Вони працюють в малих групах та створюють мультимедійну презентацію «Дворянство за гроші – міф чи реальність», досліджуючи, як в наш час можна отримати титул дворянина, чим готові пожертвувати люди ради цього. Інша група буде працювати над публікацією, розкриваючи питання «Чи можна виправдати зраду», аналізуючи думки не лише свої власні, я й думки інших людей, директора школи зокрема. Над створенням веб-сайту буде працювати третя група, демонструючи нам своє власне дослідження над питанням «Як впливають гроші на вихідця з народу». Як кульмінація проекту учні будуть інсценізувати найкращі фрагменти п’єс.

Навчальні предмет(и): відмітити предмети, з якими пов’язаний ваш навчальний проект

Основи економіки

Українська мова і література

Зарубіжна література

Музика, образотворче мистецтво

Інформатика

Всесвітня історія

Іноземна мова

Людина і суспільство/Основи філософії

Я і Україна/Довкілля/ Природознавство

Фізика, астрономія

Математика

Фізична культура, ОБЖ, ДПЮ

Біологія

Географія

Хімія

Історія України

Основи правознавства

Трудове навчання

Інше:етика      

Інше:      

інше:      

Класи: відмітити класи, яких стосується ваш навчальний проект

1–4

5-7

Інше:      

8-9

10-11

Інше:      

Державні освітні стандарти та навчальні програми:


Українська мова і література. Художній твір у контексті історико-літературного процесу, його смислова та естетична цілісність, художня специфіка. Обговорення проблематики твору, аргументоване усне та письмове висловлювання своїх суджень щодо прочитаного.

Розуміння цілісної картини художнього світу та представлену в ньому авторську концепцію, етичних та естетичних цінностей, відображених у художньому тексті; художній текст як твір мистецтва слова та джерело духовного багатства особистості.

Естетична культура. Уміння висловлювати особистісно-ціннісне ставлення до проявів естетичного в житті та мистецтві, аналізувати та інтерпретувати мистецькі твори різних видів, жанрів і стилів, використовуючи відповідну термінологію.

Історія України.

Уміння ділиться враженнями про історичні події та постаті;

Визначати історичне тло в художніх оповіданнях на історичну тематику;

Комп’ютерні технології. Учні вчаться працювати, використовуючи комп’ютерні програми .

Комп’ютерні технології покращують продуктивність навчання. Комп’ютерні технології щоб навчати, відбирати та збирати інформацію з різноманітних джерел




Навчальні цілі та очікувані результати навчання:

Діяльність учнів:

Основна мета, яка ставиться перед учнями – розвивати вміння критично мислити, характеризувати процеси та явища в суспільного життя, встановлювати між ними зв'язок . Знаходити інформацію, аналізувати, інтерпретувати її з позицій сучасності, робити власні висновки і узагальнення.

Після завершення роботи над проектом учні повинні:

  • Навчитися працювати в групі, допомагати один одному, правильно розподіляти обов’язки .

  • Зробити висновок, чи впливає культура на свідомість людини?

  • Прочитати рекомендовані твори Івана Нечуя-Левицького.

  • Провести соціологічне опитування серед мешканців міста про актуальність в наш час різних грошових афер.

  • Підготувати ілюстрації до творів.

  • Підготувати інсценізації окремих фрагментів п’єс.

Дослідити:

  • Вплив історичних подій на Івана Карпенка-Карого.

  • Актуальність образу Герасима Калитки сьогодні.

  • Актуальність образу Мартина Борулі в наш час.




  1. День І

Ознайомлення з темою проекту, об’єднання учнів у три групи, визначення завдань.

День ІІ

  1. Дослідження матеріалів бібліотеки, Інтернету, періодичних видань відповідно тематики завдання, а саме: дослідження зв’язку «Сави Чалого» Карпенка-Карого та «Сави Чалого» Костомарова

  2. Добір ілюстрацій до презентації «Дворянство за гроші – міф чи реальність».

  3. Обговорення та узгодженняплану проведення презентації.

  4. Створення презентації в програмі Power Point.

День ІІІ

  1. Планування створення публікації у вигляді інформаційного бюлетеня на тему «Чи можна виправдати зраду»!

  2. Створення публікації у програмі Publisher.

  3. Створення групою учнів, які мають кращі комп’ютерні навички, Веб-сторінки, на якій було розміщено інформацію про проект та розглянуто проблему «як впливають гроші на вихідця з народу»?

ІV день

  1. Учні працюють в програмі Excel, створює діаграми і графіки своїх опитувань.

V день

Проведення інсценізації найкращих фрагментів із п’єс .



Приблизний час, необхідний для реалізації навчального проекту:

Близько 3 тижнів.

Вхідні знання та навички:

Перед роботою над проектом учні повинні:

1.Знати деякі відомості про Івана Карпенка- Карого та його п’єси «Мартин Боруля», «Сава Чалий», «Сто тисяч».

2. Вміти правильно характеризувати образи-персонажі.

3. Знати такі поняття як «комедія» та «трагікомедія».

4. Вміти аналізувати прочитане, робити певні висновки.

5 .Знати клавіатуру та маюти вміння користуватися мишкою (друкувати, копіювати, вставляти, зберігати інформацію)

6. Мати деякий попередній досвід роботи по створенню мультимедійних презентацій та пошуку в Інтернеті



Матеріали та ресурси:

Обладнання (відмітити необхідні прилади):


Фотоапарат

Принтер

Цифровий фотоапарат

Програвач DVD-дисків

Засоби для зв’язку з Інтернетом

Лазерний диск

Відеокамера

Проектор

Сканер

Телевізор

Комп’ютер(и)

Відеомагнітофон

Обладнання для проведення відеоконференцій

Інше:      

Програмне забезпечення (відмітити необхідні програми):

Бази даних

Табличний процесор

Видавничі системи

Програми для підтримки роботи з електронною поштою

Енциклопедія на компакт-диску

Програми опрацювання зображень

Веб-браузер для перегляду веб-сайтів

Програми для створення мультимедійних презентацій

Програми для створення веб-сайтів

Текстовий редактор

Програми для створення публікацій

Архіватори

Інше:     

Друковані матеріали:

Українська література (рівень стандарту, академічний рівень) за ред. Авраменко О.М., Пахаренко В.І.

Тексти творів «Мартин Боруля», «Сава Чалий» та «Сто тисяч».

Довідник літературознавчих термінів.

Додаткове приладдя та витратні матеріали:

Костюми для інсценізації фрагментів п’єс.

Папір для друку публікацій.

Мультимедійний проектор для проведення презентацій.

Ресурси Інтернету:

file:///C:/DOCUME~1/Admin/LOCALS~1/Temp/Rar$DI00.359/Semenuk.pdf

http://referatwm.ru/photo/228-0-26

http://referat.repetitor.ua/Трагедія_особистості_у_пєсі_І_Карпенка_Карого_Сава_Чалий


Інше:

Організувати екскурсію до театру на п’єсу «Сто тисяч» Івана Карпенка-Карого

Диференціація навчання:

Обдаровані учні:

Запропонувати учням придумати нового позитивного героя, який не має таких негативних рис, як головні герої п’єс та створити його веб-сайт, щоб усі могли спілкуватися з ним , звертатися за порадою.

Оцінювання знань та вмінь учнів:

Оцінювання здійснюється згідно розроблених форм та критеріїв.

Презентація – шляхом самооцінки.

Публікація – шляхом оцінки учнів одне одного.

Веб-сайт оцінюють учні та вчитель.

Перевірка отриманих результатів здійснюється за розробленим лиском оцінювання.

Ключові слова:

Драматичний твір, комедія, трагедія, трагікомедія.



©2007 Intel. Всі права захищені

Схожі:

План навчального проекту Автор навчального проекту
Всі інші учасники конкурсу розробляють Web-сайт, презентацію проекту та висновок з ключового питання
План навчального проекту Автор навчального проекту
Всі інші учасники конкурсу розробляють Web-сайт, презентацію проекту та висновок з ключового питання
План навчального проекту Автор навчального проекту
Вінницький педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, інститут філології й журналістики
План навчального проекту Автор навчального проекту
Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, природничо-географічний факультет
План навчального проекту Автор навчального проекту
Навчальні предмет(и): відмітити предмети, з якими пов’язаний ваш навчальний проект
План навчального проекту Автор навчального проекту
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було...
План навчального проекту Автор навчального проекту
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було...
План навчального проекту Автор навчального проекту
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було...
План навчального проекту Автор навчального проекту
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було...
План навчального проекту Автор навчального проекту
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка