4 Розділ Організаційно-керівна діяльність


Скачати 5.16 Mb.
Назва 4 Розділ Організаційно-керівна діяльність
Сторінка 1/38
Дата 22.02.2016
Розмір 5.16 Mb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Географія > Документи
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   38
ЗМІСТ

Вступ………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

4

Розділ 1. Організаційно-керівна діяльність ……………………………………………………………………………………………………

23

  1. Структура закладу……………………………………………………………………………………………………………………………………………

24

  1. Засідання вченої ради…………………………………………………………………………………………………………………………………………

24

  1. Засідання науково-методичної ради………………………………………………………………………………………………………………………

25

  1. Засідання експертної ради…………………………………………………………………………………………………………………………………..

26

  1. План підвищення кваліфікації науково-педагогічних та педагогічних працівників закладу / виконання плану........................................

27

  1. Курси підвищення кваліфікації на базі ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України

27

  1. Співпраця із вищими навчальними закладами, освітніми установами та громадськими організаціями в межах України……………

27

Розділ 2. Науково-методичне забезпечення реалізації державних та регіональних програм………………………………………

32

2.1. Державні програми……………………………………………………………………………………………………………………………………………..

32

2.2. Регіональні програми…………………………………………………………………………………………………………………………………………..

33

Розділ 3. Масові педагогічні заходи міжнародного і всеукраїнського рівнів………………………………………………………………

34

Розділ 4. Наукова діяльність………………………………………………………………………………………………………………………

42

4.1. Науково-дослідна тема, над якою працює заклад / науково-дослідний проект, над яким працює заклад……………………………………

42

4.2. Науково-дослідні теми кафедр та інших наукових підрозділів закладу……………………………………………………………………………..

42

4.3. Напрямки наукових досліджень викладачів, аспірантів, здобувачів…………………………………………………………………………………

43

4.4. Підготовка та участь у наукових конференціях, круглих столах, семінарах, форумах регіонального рівня……………………………….

46

4.5. Експертно-аналітична діяльність: …………………………………………………………………………………………………………………………

а)апробація підручників та навчальних посібників, авторських програм, електронних та технічних засобів навчання;

б)рецензування програм освітньої діяльності курсів підвищення кваліфікації, збірників, відгуки на автореферати

49

Розділ 5. Науково-методична діяльність…………………………………………………………………………………………………………

50

5.1. Форми організації науково-методичної роботи(обласні семінари, тренінги, науково-практичні конференції, постійно діючі науково-практичні семінари,обласні педагогічні читання, методичні сесії, круглі столи (зустрічі, діалоги),творчі групи, методичні тижні, виїзні консультації) ……………………………………………………………………………………………………………………………………….



50

5.2. Школи фахової майстерності, школи молодого педагога, обласні школи методиста, школи методистів-кореспондентів, школи молодого керівника, творчі майстерні, лабораторії, між кафедральні та між лабораторні центри ……………………………………


75

5.3. Науково-методичний супровід роботи з керівними кадрами …………………………………………………………………………………………

84

5.4. Науково-методичний супровід проведення конкурсів фахової майстерності педагогічних працівників……………………………………

85

5.5. Науково-методичний супровід роботи з обдарованими дітьми……………………………………………………………………………………...

86

5.6. Науково-методичний супровід виховної роботи…………………………………………………………………………………………………………

86

5.7. Науково-методичний супровід інклюзивної освіти та діяльності інтернатних закладів освіти…………………………………………….

87

5.8. Науково-методичний супровід дошкільної освіти……………………………………………………………………………………………………….

88

5.9. Науково-методичний супровід позашкільної освіти…………………………………………………………………………………………………….

89

Розділ 6. Навчально-методична діяльність……………………………………………………………………………………………………..

90

6.1.Здійснення підвищення кваліфікації та комплексної освітньої підготовки педагогічних працівників………………………………………...

90

6.2. Впровадження сучасних форм підвищення кваліфікації педагогічних працівників ……………………………………………………………….

102

6.3. Методичне забезпечення навчального процесу…………………………………………………………………………………………………………...

103

Розділ 7. Інноваційна та дослідно-експериментальна діяльність……………………………………………………………………………

105

7.1. Організаційно-методичний супровід управління інноваційною діяльністю………………………………………………………………………...

105

7.2. Формування інноваційного освітнього простору в регіоні: розробка та впровадження нових освітніх моделей і технологій, координація інноваційної діяльності…………………………………………………………………………………………………………………….


106

7.3. Координація дослідно-експериментальної роботи: …………………………………………………………………………………………………….

а) всеукраїнського рівня;

б) регіонального рівня

112

7.4. Науково-методичний супровід впровадження інновацій, проектна діяльність…………………………………………………………………..

119

7.5. Впровадження результатів інноваційної діяльності, створення бази даних інновацій…………………………………………………………

122

Розділ 8. Формування єдиного освітнього інформаційного простору регіону………………………………………………………………

126

8.1. Науково-методичний супровід учасників інформатизації освіти……………………………………………………………………………………

126

8.2. Розбудова єдиного освітнього інформаційного освітнього простору регіону…………………………………………………………………….

129

8.3. Впровадження сучасних Інтернет-технологій в освітній процес регіону, розвиток віртуальних педагогічних спільнот………………

135

8.4. Запровадження електронної освіти та розробка електронного освітнього контенту………………………………………………………..

144

Розділ 9. Координація діяльності районних (міських) науково-методичних кабінетів (центрів) ……………………………………….

148

9.1. Науково-методичний супровід роботи з педагогічними працівниками методичних служб області…………………………………………

148

Розділ 10. Міжнародна діяльність закладів післядипломної педагогічної освіти………………………………………………………….

149

10.1. Співпраця з міжнародними фондами, науковими центрами, навчальними закладами, освітніми установами та громадськими організаціями…………………………………………………………………………………………………………………………………………………


149

10.2. Розробка та реалізація міжнародних програм і проектів…………………………………………………………………………………………..

152

Розділ 11. Моніторинг якості освіти регіону…………………………………………………………………………………………………….

154

11.1. Моніторинг освітньої діяльності:…………………………………………………………………………………………………………………………

а) участь у міжнародних моніторингових дослідженнях;

б) участь у всеукраїнських моніторингових дослідженнях;

в) моніторингові та соціологічні дослідження в регіоні

154

11.2. Науково-методичний супровід моніторингових досліджень…………………………………………………………………………………………

157

11.3. Організаційно-методичний супровід зовнішнього незалежного оцінювання………………………………………………………………………

159

Розділ 12. Інформаційно-видавнича діяльність…………………………………………………………………………………………………

165

12.1. Робота бібліотеки……………………………………………………………………………………………………………………………………………..

165

12.2. Видавнича діяльність за рік………………………………………………………………………………………………………………………………….

167

12.3. Висвітлення в засобах масової інформації досягнень педагогічної науки та педагогічного досвіду регіону…………………………….

178

12.4. Виставкова діяльність………………………………………………………………………………………………………….......................................

180

Розділ 13. Фінансово-господарська діяльність, зміцнення матеріально-технічної бази……………………………………………………

181

Розділ 14. Завдання щодо підвищення професійної майстерності педагогічних працівників та рівня управлінської компетентності керівників навчальних закладів……………………………………………………………………………………………….


187

Додатки……………………………………………………………………………………………………………………………………………….

189


ВСТУП
У своїй діяльності комунальний навчальний заклад «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» (далі – Інститут) керується Конституцією України, чинним законодавством України, наказами спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади у галузі освіти і науки, рішеннями Черкаської обласної ради, розпорядженнями голови Черкаської обласної державної адміністрації, розпорядчими документами Департаменту освіти і науки Черкаської обласної державної адміністрації, законодавством України в галузі освіти і науки.

У 2015 році інститут забезпечував реалізацію завдань державної політики в галузі освіти, підвищення кваліфікації педагогічних працівників області, готовність педагогів до роботи в умовах реформування освіти, модернізацію системи освіти дорослих.

Інститут діє відповідно до Положення про республіканський (Автономної Республіки Крим), обласні та Київський і Севастопольський міські інститути післядипломної педагогічної освіти (наказ Міністерства освіти і науки України від 17.11.2000 № 538) та Статуту, затвердженого Черкаською обласною радою (розпорядження голови обласної ради від 26.10.2015 № 258-р), керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про вищу освіту», «Про мови України», постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства освіти і науки України.

Заклад безпосередньо підпорядковується Департаменту освіти і науки Черкаської обласної державної адміністрації; у частині нормативно-правового забезпечення – Міністерству освіти і науки України; з питань науково-методичного забезпечення – Інституту модернізації змісту освіти, державному вищому навчальному закладу «Університет менеджменту освіти».

Відповідно до рішення ДАК від 24 листопада 2011 року, протокол № 91 ліцензований обсяг прийому слухачів на рік становить 4000 (чотири тисячі) осіб.

Форма власності – комунальна.

Адреса інституту: вул. Бидгощська, 38/1, м.Черкаси, 18003,

Тел./факс (0472) 64 2178;

web: http://oipopp.ed-sp.net;

е-mail:[email protected]

Організація роботи комунального навчального закладу «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради», графік прийому громадян:

Початок роботи: о 8.00.

Закінчення роботи: о 17.00

Тривалість робочого дня у п’ятницю: до 16.00.

Напередодні святкових днів тривалість робочого часу скорочується на одну годину.

Вихідна кореспонденція приймається секретарем ректора в усі дні тижня протягом робочого дня, у п’ятницю – до 11.00.

Відправлення кореспонденції – щоп’ятниці до 15.00.

Вхідна кореспонденція обов’язково реєструється у секретаря.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   38

Схожі:

РІЧНИЙ ПЛАН роботи Карабинівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів...
РОЗДІЛ Організаційно-педагогічне забезпечення загальної середньої освіти (ст. 7-10)
ГРОШОВІ ПОТОКИ ПІДПРИЄМСТВА
Ключові слова: ГРОШОВІ ПОТОКИ, ВАЛОВІ ДОХОДИ, ВИРУЧКА ВІД РЕАЛІЗАЦІЇ, ЗВИЧАЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ОПЕРАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ІНВЕСТИЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ,...
Перший розділ- загальнотеоретичний
Студенти, які проходять практику на підприємствах (організаціях), проводять аналіз організаційно-правової структури, визначають місце...
Про організаційно-аналітичний відділ
Організаційно-аналітичний відділ (далі відділ) є структурним підрозділом державного архіву області. У складі відділу знаходиться...
ПЛАН ВСТУП РОЗДІЛ І. Сутність і основні поняття валютного законодавства...
Валютне законодавство України базується на принципах, які є вихідними нормативно-керівними положеннями основи механізму державного...
«Затверджено Міністерством освіти і науки України як підручник для...
В. К. Поповим)), розділ VI (§ 8), розділ XI канд юрид наук, доцент — розділ II (§ 1, 2) канд юрид наук, доцент — розділ XVI канд...
СПИСОК СКОРОЧЕНЬ Вступ Розділ I. ФІНАНСОВЕ ПРАВО І ДЕРЖАВА Тема ФІНАНСОВА...
Правові засади функціонування Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань
Доктора юридичних наук, професора, завідуючої кафедри
Колектив авторів: Саніахметова Н. О. — д ю н., професор (розділ 1, питання 1-3, 5, 8-Ю, 14,17-21, 23, 27, 29, 32-37, 41-69,113-132,...
ПРИВАТНЕ ПРАВО
Білоусов Є. М. – канд юрид наук., доц. – розділ ІІ; §3 розділу ІV, розділ V, VI, §§1-3, 5-8 глави VIІ (у співавторстві з Жуковим...
Методичні рекомендації для виконання самостійної роботи студентів...
Самостійна робота студентів (СРС) – це спланована, пізнавальна, організаційно і методично направлена діяльність, дидактична форма...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка