1. Три промені зі спільним початком лежать в одній площині (див рисунок). Визначте градусну міру кута γ, якщо α = 20̊, β = 50̊


Скачати 75.99 Kb.
Назва 1. Три промені зі спільним початком лежать в одній площині (див рисунок). Визначте градусну міру кута γ, якщо α = 20̊, β = 50̊
Дата 07.02.2014
Розмір 75.99 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Фізика > Документи


ЗНО-2013

Математика

(ІІ сесія)

1. Три промені зі спільним початком лежать в одній площині (див. рисунок). Визначте градусну міру кута γ, якщо α = 20̊, β = 50̊.



2. Діаграма, зображена на рисунку, містить інформацію про кількість електроенергії (у кВт · год), спожитої певною сім’єю в кожному місяці 2012 року. Користуючись діаграмою, установіть, які з наведених тверджень є правильними.

І. У грудні порівняно з липнем спожито електроенергії більше, ніж у 2 рази.

ІІ. За всі літні місяці спожито електроенергії на 150 кВт · год менше, ніж за всі весняні місяці.

ІІІ. Середньомісячне споживання електроенергії за рік є більшим за 120 кВт · год.



3. Остача від ділення натурального числа k на 5 дорівнює 2. Укажіть остачу від ділення на 5 числа k + 21.



4. У геометричній прогресії (bn) задано b3 = 0,2; b4 = . Знайдіть знаменник цієї прогресії.



5. На рисунку зображено графік неперервної функції y = f (x), визначеної на відрізку [–3; 7]. Скільки всього точок екстремуму має ця функція на відрізку [–3; 7]?



6. Які з наведених тверджень є правильними?

І. Через дві прямі, що перетинаються, можна провести лише одну площину.

ІІ. Через точку, що не належить площині, можна провести безліч прямих,

паралельних цій площині.

ІІІ. Якщо дві різні площини паралельні одній і тій самій прямій, то вони

паралельні між собою.



7. Розв’яжіть рівняння 2x(x + 2) = 5(x + 2).



8. Розв’яжіть нерівність .



9. Якщо x + 2y – 6z = –1 і –y + 3z = 5, то х =



10. На рисунку зображено графік функції y = x2 – 2x. Укажіть графік функції y = | x2 –2x |.





11.

12. Сторона основи правильної чотирикутної призми дорівнює 3 см, а периметр її бічної грані – 22 см. Знайдіть площу бічної поверхні цієї призми.



13. Знайдіть значення виразу , якщо .



14. У трикутнику ABC задано AC = 2 см, ∠ А = 50̊, ∠ В = 70̊ (див. рисунок). Визначте ВСсм) за теоремою синусів.

15. На координатній площині ху зображено коло, центр якого збігається з початком координат (див. рисунок). Точки K(8; 6) і М(х; у) належать цьому колу. Визначте координати точки М.



16. У трикутнику АВС точка M – середина сторони ВС, АС = 24 см (див. рисунок). Знайдіть відстань d від точки M до сторони АС, якщо площа трикутника АВС дорівнює 96 см2.



17. Спростіть вираз sin2α (1 – ctg2α).



18. Знайдіть похідну функції y = e-2x.



19. Розв’яжіть нерівність log0,4x ≥ log0,4 2.



20. Для розігрівання в мікрохвильовій печі рідких страв використовують посудину у формі циліндра, радіус основи якого дорівнює 9 см. Посудина ставиться на горизонтальний диск у формі круга і накривається кришкою, що має форму півсфери (див. рисунок). Радіус півсфери дорівнює 12 см і є меншим за радіус круга. Укажіть найбільше з наведених значень, якому

може дорівнювати висота посудини, якщо посудина не торкається кришки.



21. З пунктів А і В одночасно по шосе назустріч один одному виїхали два

велосипедисти. Вони їхали без зупинок зі сталими швидкостями:

перший – зі швидкістю х км/год, другий – зі швидкістю у км/год (х > y). Через t годин (t > 1) вони зустрілися в точці С і, не зупиняючись, продовжили рух без зміни напрямків.

До кожного запитання (1–4) доберіть правильну відповідь (А–Д).

Запитання

1 На скільки кілометрів зменшилася відстань по шосе між велосипедистами через 1 годину після початку руху?

2 Чому дорівнює відстань по шосе між пунктами А і Вкм)?

3 На скільки кілометрів більше проїхав перший велосипедист, ніж другий, за час від початку руху до моменту зустрічі?

4 За скільки годин перший велосипедист подолає відстань по шосе від точки С до пункту В?

Відповідь

А (x + y)t

Б (xy)t

В

Г

Д x + y

22. Установіть відповідність між твердженням (1–4) та функцією (А–Д), для якої це твердження є правильним.

Твердження

1 графік функції не перетинає жодну з осей координат

2 областю значень функції є проміжок (0; + ∞)

3 функція спадає на всій області визначення

4 на відрізку [–1,5; 1,5] функція має два нулі

Функція

А y = – x + 2

Б y = x2 – 2

В y =

Г y = 3x

Д y = cos x

23. У прямокутній системі координат на площині дано вектори (3; 4) і (–2; 2). До кожного початку речення (1–4) доберіть його закінчення (А–Д) так, щоб утворилося правильне твердження.

Початок речення

1 Довжина вектора

2 Сумою векторів і (–3; k) є нульовий вектор, якщо k

3 Вектори і (– 4; m) колінеарні, якщо m

4 Скалярний добуток векторів і

Закінчення речення

А дорівнює 7.

Б дорівнює 2.

В дорівнює –4.

Г дорівнює 5.

Д дорівнює 4.

24. Установіть відповідність між тілом обертання, заданим умовою (1–4), та формулою (А–Д) для обчислення його об’єму V.

1 квадрат зі стороною а обертається навколо прямої, що проходить через

сторону цього квадрата (рис. 1)

2 прямокутний рівнобедрений трикутник із катетом а обертається навколо

прямої, що проходить через катет цього трикутника (рис. 2)

3 прямокутний рівнобедрений трикутник із катетом а обертається навколо

прямої, що проходить через вершину гострого кута цього трикутника

перпендикулярно до одного з його катетів (рис. 3)

4 круг, радіус якого дорівнює а, обертається навколо прямої, що проходить через центр цього круга (рис. 4)

А V = πa3

Б V = πa3

В V = πa3

Г V = πa3

Д V = 2πa3



25. У магазині молодіжного одягу діє акція: при покупці будь-яких двох однакових футболок за одну з них платять на 40% менше, ніж за іншу. За дві однакові футболки, придбані в цьому магазині під час акції, Микола заплатив 200 гривень. Скільки гривень заплатить Микола, якщо він купить лише одну таку футболку?

26. Розв’яжіть рівняння 3x · 4x = (12x+1)5.

27. Знайдіть значення виразу | y – 2x |, якщо 4x2 – 4xy + y2 = .

28. Знайдіть найбільше значення функції .

29. У прямокутний трикутник АВС вписано коло, яке дотикається катетів АС та ВС у точках K і М відповідно. Знайдіть радіус кола, описаного навколо трикутника АВСсм), якщо АK = 4,5 см, МВ = 6 см.

30. Обчисліть площу фігури, обмеженої графіком функції y = – (х + 1)2 і прямими y = , х = –1 та х = 1.

31. У фестивалі беруть участь 25 гуртів, серед яких є по одному гурту з України і Чехії. Порядок виступу гуртів визначається жеребкуванням, за яким кожен із гуртів має однакові шанси отримати будь-який порядковий номер від 1 до 25. Знайдіть імовірність того, що на цьому фестивалі гурт з України виступатиме першим, а порядковий номер виступу гурту з Чехії буде парним.

32. Основою піраміди є ромб, тупий кут якого дорівнює 120̊. Дві бічні грані піраміди, що містять сторони цього кута, перпендикулярні до площини основи, а дві інші бічні грані нахилені до площини основи під кутом 30̊. Знайдіть площу бічної поверхні піраміди (у см2), якщо її висота дорівнює 4 см.

33. При якому найбільшому від’ємному значенні параметра а рівняння має один корінь?



https://sites.google.com/site/pidgotovkadoznotadpa2014goroku/ http://testportal.gov.ua/


Схожі:

Задача №  2 групи «А»
Усередині квадрата ABCD позначено таку точку E, що трикутник BCE рівнобедрений із кутом. Знайдіть градусну міру кута
Уроку: Узагальнення і систематизація знань учнів про радіанну міру...
Мета уроку: Узагальнення і систематизація знань учнів про радіанну міру вимірювання кутів і дуг. Формування умінь визначати радіанну...
Контрольна робота №2
Побудувати кут АОВ, міра якого дорівнює 80º. Знайти міри кута АОМ і кута СОМ, якщо ОМ – бісектриса кута АОВ
Уроки 39 40 Тема. Геометричне місце точок
Мета. Ввести поняття ГМТ, серединного перпендику­ляра, показати, що бісектриса кута є ГМТ, які лежать у внутрішній області кута і...
Лекція №8: “Трійники, мости, відгалуджувачи”
Серед можливих видів розгалужень хвилеводів найбільший практич­ний інтерес становлять трійники. Якщо розгалуження відбувається у...
Підготовка до сприймання казки-притчі
У Емми Андієвської є цикл не зовсім звичайних казок-притч, об'єднаних спільним початком і закінченням
Тема. Поняття про технічний рисунок, креслення
Мета: сформувати уміння та навички виконувати технічний рисунок, креслення у масштабі; ознайомити учнів з типами ліній і умовних...
Урок №5 Тема. Означення кута. Рівність кутів. Бісектриса кута. Вимірювання та відкладання кутів
Мета: домогтися від учнів засвоєння змісту таких понять: «кут», «еле­менти кута», «позначення кута», «внутрішня область кута», «промінь,...
Навмання виймають три кулі. Яка ймовірність того, що серед них дві білих і одна чорна кулі?
Три торпедних катери атакували крейсер і ви­пустили по одній торпеді. Ймовірності влучення цих торпед відповідно дорівнюють 0,1;...
УРОК 6 Тема. Побудова кута, що дорівнює даному. По­будова бісектриси кута
Мета: навчити учнів будувати кут, що дорівнює даному, бісектрису кута; розвивати мислення учнів
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка