|
Скачати 40.95 Kb.
|
Тема уроку: Застосування визначеного інтегралу для розв’язування фізичних задач Мета уроку:
Хід уроку:
Завдання: установити відповідність між визначними інтегралами та їхніми значеннями: 1. ![]() ![]() 2. ![]() 3. ![]() ![]() 4. ![]() ![]() Д. ![]() Розвязок: 1. ![]() 2. ![]() 3. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 4. ![]()
1. Дати означення:
2. Спроектувати на екран властивості невизначеного інтегралу: 3. Таблиця інтегралів
4. Дати означення визначеного інтегралу ![]() Якщо функції y=f(x) i g=f(x) мають первісні на проміжку [a;b] то справедливі рівності:
Задача 1. Крапля з початковою масою М падає під дією сили тяжіння і рівномірно випаровується, втрачаючи кожної секунди масу, рівну m. Яка робота сили тяжіння за час від початку руху до повного випаровування? (Опором повітря нехтуємо) Розв’язування задачі: маса краплі змінюється з часом за законом ![]() ![]() Розділимо шлях, на якому відбувалося випаровування краплі на n частин, знайдемо роботу сили тяжіння на кожному проміжку: ![]() Повна роботи сили тяжіння на всьому шляху: ![]() Перейдемо до lim, при умові ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Відповідь: ![]() Задача 2. Напруга на клемах електричного кола U=120 B. В коло рівномірно вводиться опір зі швидкістю 0,1 Ом за секунду. Крім того в коло ввімкнено постійний опір r=10 Ом. Скільки кулонів електрики пройде через коло протягом двох хвилин? Розв’язування задачі: із формули ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() За дві хвилини через коло пройде 946 кулонів. Відповідь: 946 К. Задача 3. Тіло, температура якого ![]() ![]() ![]() Розв’язування задачі: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Відповідь: 5 секунд. Задача 4. Закон зміни напруги синусоїдального струму з частотою ![]() ![]() ![]() ![]() Розв’язування задачі: Середнім значенням функції на періоді називається інтеграл від цієї функції по періоду, поділений на довжину періоду, тобто: ![]() ![]() ![]() ![]() Знайдемо ту кількість теплоти, яка виділиться за час ![]() Враховуючи, що ![]() ![]() Порівнюючи вирази (1) і (2), можемо сказати, що при постійному опорі змінний струм виділяє за один період стільки ж тепла, скільки й постійний з напругою ![]() Відповідь: ![]() ![]() Задача 5. Якщо початкова кількість ферменту 1г, а через годину 1,2г, та чому воно дорівнюватиме через 5 годин після початку бродіння, якщо вважати, що швидкість приросту ферменту пропорційна його наявній кількості. Розв’язування задачі: Пропорціональна залежність швидкості приросту ферменту виражається формулою: ![]() Використовуючи те, що за одну годину кількість ферменту збільшується від 1г до 1,2г, знайдемо k: ![]() Визначимо приріст ферменту через 5 годин: ![]() ![]() Відповідь: через 5 годин після початку бродіння кількість ферменту буде: m=2,49г.
§ 16, № 541, 548, 552. |
Уроку Тема уроку: Пристрої введення-виведення інформації. Структура і тип уроку повністю відповідають меті і завданням уроку, тобто науковий рівень уроку відповідає сучасним вимогам |
Уроку. Прямокутна система координату просторі. Мета уроку: знайомство... В кінці уроку збираються учнівські зошити для перевірки їх ведення й виконання домашнього завдання |
Уроку виробничого навчання Велигодська Л. С. чітко в доступній формі розкрила тему та мету уроку на всіх етапах структури уроку |
Уроку; тема уроку не записується на дошці; мета уроку не узгоджується... «загравання» з учнями, намагання сподобатись, невміння знайти правильний тон; вживання пестливих слів |
КОНСПЕКТ УРОКУ З ФІЗИКИ (10 КЛАС) Тема уроку Комп'ютер, мультимедійний проектор, презентація до уроку, програмне середовище «Жива фізика» |
УРОКУ Тема уроку Методична мета уроку: Інтерактивне навчання учнів графічного представлення даних електронних таблиць засобами мультимедіа з використанням... |
Уроку: урок засвоєння нових знань. КМЗ уроку Мета уроку: вивчити види впливу електричного струму на організм людини, особливості ураження електрострумом |
Тема уроку. Зрізана піраміда. Мета уроку Мета уроку: вивчення властивості площини, яка перетинає піраміду і паралельна основі; формування поняття зрізаної піраміди |
Уроку Тема уроку: Поняття про виробничий травматизм та професійні захворювання Мета уроку: Ознайомити учнів з основними причинами виробничого травматизм та професійних захворювань та їх наслідками |
План-конспект уроку інформатики в 7 класі Тема уроку Тема уроку: Робота з текстовою інформацією. Призначення та основні функції текстового редактора. Текстові процесори. MS Word. Поняття... |