|
Скачати 479.27 Kb.
|
Міністерство освіти і науки України Міністерство транспорту і зв’язку України ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ КАФЕДРА РАДІОТЕХНОЛОГІЙ ЕЛЕКТРОЖИВЛЕННЯ СИСТЕМ ЗВ’ЯЗКУ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ студентів заочного навчання (розрахункова частина) для підготовки бакалаврів за напрямом 0924 “Телекомунікації” КИЇВ – 2005 р. Укладачі: Афанасьєв П.В. Рецензент: проф. Зайцев Г.Ф. Методичні вказівки обговорені і схвалені на засіданні кафедри радіотехнологій, протокол № _5_ від “ 27 ” січня 2005 р. ЗМІСТВступ .................................................................................................................. 4 1. Завдання до розрахунку................................................................................ 5 2. Методичні вказівки до розв’язування задачі ............................................. 52.1. Вибір схеми випрямлення та типу вентилів ............................................ 5 2.2 Розрахунок трансформатора ....................................................................... 6 2.3 Розрахунок згладжувального фільтру .......................................................10 3. Рекомендації по розрахунку і оформленню .............................................. 10 Додатки ............................................................................................................. 12 ВступМетодичні вказівки складені у відповідності з програмою дисципліни. Для студентів заочного відділення програма передбачає виконання розрахункової частини. Метою виконання розрахунку є освоєння методів розрахунку приладів та систем електроживлення, які використовуються на підприємствах зв’язку, закріплення теоретичного матеріалу по курсу „Електроживлення систем зв’язку”. Успішне засвоєння матеріалу курсу вимагає знань пройдених раніше дисциплін: математики, фізики, теорії електричних кіл та сигналів, напівпровідникових приладів. При оформлені розрахунку необхідно користуватися загальними правилами оформлення:
1. Завдання до розрахунку Розрахунок повинен бути виконаний та оформлений у відповідності з методичними вказівками. Розв’язування задачі полягає в розрахунку випрямного пристрою, який живиться від однофазної мережі змінного струму напругою U1 = 220 В з частотою 50 Гц. Вихідними даними для розрахунків є напруга та струм навантаження, а також коефіцієнт пульсації по першій гармоніці на навантажені . Завдання для виконання контрольної роботи вибирається за номером студентського білету з Таблиць А та Б. Виконання задачі передбачає:
|
Урок №34 Тема. Задачі на ділення дробів. Знаходження числа за його дробом Мета: домогтися засвоєння учнями алгоритму розв'язування задач на знаходження числа за його дробом (відсотками); повторити алгоритми... |
Тема уроку. Розв'язування задач. Мета уроку Один із учнів відтворює розв'язування задачі №8, а клас в цей час пише математичний диктант |
Дипломної педагогіческої освіти. Математична логіка Матеріал розбито на теми. Важливими темами є: «Подільність чисел», «Комбінаторні задачі», «Задачі – забави», «Задачі – казки», «Принцип... |
Розв'язування прикладних задач У математиці задачі відіграють важливу роль. Iсторiя свідчить, що математика як наука виникла iз задач i розвивається в основному... |
Урок №50 Тема. Розв'язування текстових задач на відсотки (суміші, сплави, відсотковий вміст) Мета: вдосконалити вміння учнів розв'язувати текстові задачі на відсотки та застосовувати їх для розв'язування задач більш високого... |
1. Вступ. (Методичні вказівки) Тематичний план Розуміти необхідність розв’язування ситуативних задач. Розуміти роль дисципліни в інформаційних технологіях та системі зв’язку. Засвоїти... |
ЧИСЕЛЬНІ МЕТОДИ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ СИСТЕМ НЕЛІНІЙНИХ РІВНЯНЬ Ужгород –... Мета роботи: Вивчення методів розв’язання систем нелінійних рівнянь і набуття навичок їх реалізації за допомогою математичного пакету... |
Тема: Розв’язування задач за допомогою рівнянь Мета: Розширити знання учнів про практичне застосування рівнянь, зокрема до розв’язання задач. Вдосконалити навики встановлення залежностей... |
Основні етапи розв’язування прикладної задачі з використанням комп’ютера.... Формулювання задачі в термінах певної предметної галузі знань (математика, фізика, економіка тощо)-постановка задачі |
Тема уроку: Розв’язування тригонометричних рівнянь Навчальна: ознайомити учнів з іншими способами розв'язування тригонометричних рівнянь; навчити раціонально вибирати метод їх розв'язування;... |