2. Методичні вказівки до розв’язування задачі


Скачати 479.27 Kb.
Назва 2. Методичні вказівки до розв’язування задачі
Сторінка 1/6
Дата 09.07.2013
Розмір 479.27 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Фізика > Документи
  1   2   3   4   5   6
Міністерство освіти і науки України

Міністерство транспорту і зв’язку України

ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

КАФЕДРА РАДІОТЕХНОЛОГІЙ

ЕЛЕКТРОЖИВЛЕННЯ СИСТЕМ ЗВ’ЯЗКУ
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
ДО САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ

студентів заочного навчання

(розрахункова частина)

для підготовки бакалаврів за напрямом

0924 “Телекомунікації”

КИЇВ – 2005 р.

Укладачі: Афанасьєв П.В.

Рецензент: проф. Зайцев Г.Ф.

Методичні вказівки обговорені і схвалені на засіданні кафедри радіотехнологій, протокол № _5_ від “ 27 ” січня 2005 р.


ЗМІСТ



Вступ .................................................................................................................. 4

1. Завдання до розрахунку................................................................................ 5

2. Методичні вказівки до розв’язування задачі ............................................. 5


2.1. Вибір схеми випрямлення та типу вентилів ............................................ 5

2.2 Розрахунок трансформатора ....................................................................... 6

2.3 Розрахунок згладжувального фільтру .......................................................10

3. Рекомендації по розрахунку і оформленню .............................................. 10

Додатки ............................................................................................................. 12




Вступ



Методичні вказівки складені у відповідності з програмою дисципліни. Для студентів заочного відділення програма передбачає виконання розрахункової частини. Метою виконання розрахунку є освоєння методів розрахунку приладів та систем електроживлення, які використовуються на підприємствах зв’язку, закріплення теоретичного матеріалу по курсу „Електроживлення систем зв’язку”.

Успішне засвоєння матеріалу курсу вимагає знань пройдених раніше дисциплін: математики, фізики, теорії електричних кіл та сигналів, напівпровідникових приладів.

При оформлені розрахунку необхідно користуватися загальними правилами оформлення:

  1. Робота виконується у звичайному учнівському зошиті, або на листах формату А4, при цьому треба розміщати текст, формули та рисунки на одній стороні листа, залишаючи поля шириною 3-4 см.

  2. Рисунки треба виконувати з дотриманням правил креслень та ДСТу. Всі рисунки повинні бути пронумеровані.

  3. Всі формули записуються в загальному вигляді, потім вони переписуються з підстановкою чисельних значень величин, які в них входять, потім записується результат розрахунку.

  4. В кінці роботи необхідно вказати список літератури, яка використовувалась при виконанні роботи.


1. Завдання до розрахунку

Розрахунок повинен бути виконаний та оформлений у відповідності з методичними вказівками.

Розв’язування задачі полягає в розрахунку випрямного пристрою, який живиться від однофазної мережі змінного струму напругою U1 = 220 В з частотою 50 Гц. Вихідними даними для розрахунків є напруга та струм навантаження, а також коефіцієнт пульсації по першій гармоніці на навантажені . Завдання для виконання контрольної роботи вибирається за номером студентського білету з Таблиць А та Б.

Виконання задачі передбачає:

  1. Вибір схеми випрямлення та типу вентилів.

  2. Вибір типу магнітопроводу трансформатора.

  3. Розрахунок параметрів трансформатора.

  4. Розрахунок згладжувального фільтру.
  1   2   3   4   5   6

Схожі:

Урок №34 Тема. Задачі на ділення дробів. Знаходження числа за його дробом
Мета: домогтися засвоєння учнями алгоритму розв'язування задач на знаходження числа за його дробом (відсотками); повторити алгорит­ми...
Тема уроку. Розв'язування задач. Мета уроку
Один із учнів відтворює розв'язування задачі №8, а клас в цей час пише математичний диктант
Дипломної педагогіческої освіти. Математична логіка
Матеріал розбито на теми. Важливими темами є: «Подільність чисел», «Комбінаторні задачі», «Задачі – забави», «Задачі – казки», «Принцип...
Розв'язування прикладних задач
У математиці задачі відіграють важливу роль. Iсторiя свідчить, що математика як наука виникла iз задач i розвивається в основному...
Урок №50 Тема. Розв'язування текстових задач на відсотки (суміші, сплави, відсотковий вміст)
Мета: вдосконалити вміння учнів розв'язувати текстові задачі на відсотки та застосовувати їх для розв'язування задач більш високого...
1. Вступ. (Методичні вказівки) Тематичний план
Розуміти необхідність розв’язування ситуативних задач. Розуміти роль дисципліни в інформаційних технологіях та системі зв’язку. Засвоїти...
ЧИСЕЛЬНІ МЕТОДИ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ СИСТЕМ НЕЛІНІЙНИХ РІВНЯНЬ Ужгород –...
Мета роботи: Вивчення методів розв’язання систем нелінійних рівнянь і набуття навичок їх реалізації за допомогою математичного пакету...
Тема: Розв’язування задач за допомогою рівнянь
Мета: Розширити знання учнів про практичне застосування рівнянь, зокрема до розв’язання задач. Вдосконалити навики встановлення залежностей...
Основні етапи розв’язування прикладної задачі з використанням комп’ютера....
Формулювання задачі в термінах певної предметної галузі знань (математика, фізика, економіка тощо)-постановка задачі
Тема уроку: Розв’язування тригонометричних рівнянь
Навчальна: ознайомити учнів з іншими способами розв'язування тригонометричних рівнянь; навчити раціонально вибирати метод їх розв'язування;...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка