Відділ освіти Бородянської райдержадміністрації


Скачати 44.09 Kb.
Назва Відділ освіти Бородянської райдержадміністрації
Дата 11.01.2014
Розмір 44.09 Kb.
Тип Урок
bibl.com.ua > Філософія > Урок
Відділ освіти Бородянської райдержадміністрації

Методичний кабінет
Урок розвитку

зв’язного мовлення.

Замітка до газети типу роздуму про вчинки людей.

6 клас

d:\фото\фото рмо\img_0047.jpg

Підготувала вчитель

української мови та літератури

Луб’янської загальноосвітньої

школи І – ІІ ступенів

Кицун Ольга Петрівна,

спеціаліст вищої категорії

Бородянка

2013

Тема Урок розвитку зв`язного мовлення

Замітка до газети типу роздуму про вчинки людей
Мета удосконалити мовленнєво-мислительні вміння усвідомлювати тему й основну думку, тип і стиль мовлення, запам`ятовувати конкретні

факти, ознайомити з особливостями побудови замітки до газети,

враховуючи раніше набуті знання про текст-роздум, розвивати мовленнєво-комунікативні вміння створювати власні висловлювання типу роздуму у формі замітки до газети; виховувати повагу до людей, які здатні до позитивних вчинків, до

подвигів.
Тип уроку урок розвитку комунікативних умінь і навичок.
Обладнання районна газета «Вперед», макет шкільної газети, схема,

пам`ятки, підручник:Глазова О.,Кузнєцов Ю. Рідна мова.-

К.:Педагогічна думка,2006.-288с.
Форма проведення робота в малих групах.

Перебіг уроку
І. Організаційний момент
ІІ. Повідомлення теми, мети й завдань уроку

Епіграф уроку

Не краса зовнішня характеризує людину, а її вчинки
Народна мудрість
Сьогодні ми з вами, діти, на уроці перетворимо нашу класну кімнату

на редакцію шкільної газети і навчимося створювати замітку до газети типу роздуму. На кінець уроку всі рубрики нашої газети повинні бути заповнені замітками від кожної групи, таким чином, метою нашого уроку є навчитися створювати замітки до газети типу роздуму.

Працюватимете ви в малих групах, тому давайте пригадаємо основні принципи та девіз роботи в групах.

Девіз: Один за всіх і всі за одного.
Принципи роботи в групах:

  1. Ми так само важливе як і я.

  2. Я можу досягти своїх цілей, якщо ти досягнеш своїх.

  3. Успіх групи залежить від зусиль та успіху кожного.

  4. Допомагаймо один одному.

  5. Оцінка групи-оцінка кожного.

Отже, на роботу в малих групах ми налаштувались, продовжуємо наш урок.
ІІІ. Актуалізація опорних знань, умінь і навичок

1. Бесіда

- Діти, пригадайте, будь ласка, з уроків етики, що ми називаємо вчинком?

Вчинок – єдність мотивів і дій, намірів і справ, цілей і засобів.

  • Чи кожен вчинок ми можемо назвати подвигом? (Ні)

  • Чому?

  • То який вчинок ми називаємо подвигом?

Подвиг – вчинок, що вимагає від людини великого напруження всіх сил, пов`язаних з подоланням незвичайних труднощів.
2. Робота з підручником

- Відкрийте, будь ласка, підручники на ст. 247 та прочитаємо текст вправи 536 і подумайте:

- Про який вчинок розповідається у замітці, вміщеній у підручнику?

- Як оцінює автор цей вчинок?

- Які докази наводить для підтвердження такої оцінки?

( Читання тексту учнями вголос)

  • Яку мету перед собою ставив автор замітки?

  • Навіщо розповів про випадок із дитиною та вчинок Дениса?

  • Який висновок можуть зробити читачі? Чи варто було розповідати про цей вчинок читачам?

  • Який тип мовлення у тексті замітки є основним? Який допоміжним?

  • До якого стилю мовлення належить замітка?

  • Наскільки важливим для газетної публікації є заголовок? Чому?

3. Робота з місцевим матеріалом – районною газетою «Вперед»

Читання та обговорення замітки із газети «Вперед» від 08.12.2010,

« Я стрибнув, не роздумуючи, - бо братик тонув…»
ІV. Сприймання й усвідомлення учнями нового матеріалу


  1. Колективне опрацювання теоретичного матеріалу за підручником

Ст.248 розгляд теоретичного матеріалу:

  • Що таке замітка?

  • На які питання відповідає текст замітки?

  • Які типи мовлення наявні у замітці?

  • Який з них основний, а який допоміжний?

  • Які основні елементи роздуму? (розглянути схему побудови роздуму, розміщену на дошці).


ТЕЗА----------ДОКАЗИ-------------ВИСНОВОК

або
ТЕЗА----------ДОКАЗИ
V.Виконання практичних завдань творчого характеру

- Розпочинає роботу редакція нашої газети, не забудьте розподілити обов`язки між членами вашої групи

  1. Інструктаж до роботи в групах

1 група - розігрування ситуації –діалогу для написання замітки;

2 група – розігрування ситуації – діалогу ;

3 група – самостійне читання ситуації та написання замітки.

Кожна група має пам`ятку, яка допоможе у написанні замітки до газети
П А М `Я Т К А
до написання замітки в газету про вчинки людей типу роздуму

1. Розглянути ситуацію

2. Придумати заголовок

3. Вказати дату, час, місце події (наскільки відомо)

4. Визначити тезу, докази

5. Зробити висновок: висловити своє ставлення до ситуації.

  1. Виконання самостійної роботи у групах

  2. Презентація написаного

Кожна група презентує виконану роботу

  1. Обговорення та розміщення замітки у газеті


VІ. Підсумок уроку

Оцінювання

VІІ. Домашнє завдання

Написати замітку до шкільної газети про подію вашого села, класу.

Схожі:

Розробка уроку з хімії. 8 клас
Відділ освіти Бородянської райдержадміністрації Загальцівське навчально-виховне об’єднання «Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів...
Відділ освіти Бородянської райдержадміністрації Районний методичний центр УРОК-РЕТРОСПЕКТИВА
Мета. Виховати в учнів почуття гідності, любові до рідного краю, поваги до батьків
Відділ освіти Бородянської райдержадміністрації
Мета збудити прагнення учнів продемонструвати свої знання і вміння з української мови; спонукати їх до творчої праці; вчити дітей...
Сценарій зустрічі з художником-земляком Г.Є. Бабійчуком Виступ Кириленко...
Виступ Кириленко Л. П. методист з бібліотечних фондів відділу освіти Бородянської райдержадміністрації
Архівний відділ Чуднівської райдержадміністрації
...
ЗАТВЕРДЖУЮ перший заступник голови Ульяновської районної державної адміністрації
Відділ культури і туризму, відділ освіти, сектор з питань внутрішньої політики, зв'язків з громадськістю та у справах преси і інформації...
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ВІДДІЛ ОСВІТИ НЕМИРІВСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ...
Фотографія є найпоширенішим і найпопулярнішим видом мистецтва серед учнівської молоді
Ініціатор розроблення програми :  відділ у справах молоді та спорту...
Виконання районної цільової соціальної програми з оздоровлення та відпочинку дітей на 2013-2015 роки дасть змогу
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ВІДДІЛ ОСВІТИ НЕМИРІВСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ...
Серед таких цінностей розуміння й усвідомлення місця і ролі особи в історичному процесі
Немирівська райдержадміністрація Відділ освіти Бугаківська СЗШ І-ІІ...
...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка