Вогонь добрий і вогонь злий


Скачати 285.32 Kb.
Назва Вогонь добрий і вогонь злий
Сторінка 1/5
Дата 15.12.2013
Розмір 285.32 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Філософія > Документи
  1   2   3   4   5
Місяць _ _ Дата ____ Тема ТИЖДЕНЬ ВИВЧЕННЯ ПРАВИЛ ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ

Підтема ВОГОНЬ ДОБРИЙ, ВОГОНЬ ЗЛИЙ (молодший дошкільний вік)

Реж. момент

Зміст роботи

Мета

Лінії розвитку

Ранок

1.Розповідь вихователя «Вогонь – це тепло і затишно, вогонь – це боляче й страшно»

Порівняння можливостей вогню. Розвивати зв’язне та граматично правильне мовлення, пам'ять, логічне мислення, увагу.

П,М

2.Розгляд картинок на протипожежну тематику

Збагачення уявлень про властивості вогню та формування умінь стримувати його можливості. Розвивати пам'ять, мислення, увагу, мовлення.

П

3.Рухлива гра «По стежці»

Учити ходити по зменшеній опорі. Розвивати почуття рівноваги, спритність.

Ф

4. Розгляд картини, читання худ. твору Г.Бойко «Сірничок»

Доведення до свідомого сприйняття дітьми правдивості вислову «Сірник – не іграшка». Розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу. [14]

П,М

5.Екскурсія до куточка безпеки «Усе про вогонь»

Ознайомлення дітей з якостями вогню-помічника, вогню-ворога. Розвивати психічні та пізнавальні процеси.

П

6.Малювання крейдою на креативній дошці «Вогнище»

Поповнити знання дітей про якості та особливості вогню. Розвивати дрібну моторику рук, творчі здібності.

Х-Е

7.Обмін думками, бесіда «Обережно - вогонь!»

Дати дітям поняття про те, що вогонь може бути «добрим» і «злим»; про неприпустимість пустощів з сірниками. Виховувати слухняність.

М,П

Навчальна діяльність

Розділ: Пізнавальний розвиток [3], [11]

Тема: Вогонь добрий і вогонь злий
Мета: Пояснити дітям причини виникнення пожежі. Акцентувати увагу на користі вогню та великій шкоді, яку він може завдати. Ознайомлення з елементарними правилами протипожежної безпеки. Розвивати зв’язне мовлення, мислення, пам'ять. Виховувати бажання бути обережним та слухняним, спостережливість.

Словник: вогонь, сірник, пожежа, вогнегасник.
Вид діяльності: читання вірша В.Загороднюка «Його величність сірничок»

Мета: Учити дітей уважно слухати й розуміти зміст прочитаного. Підвести їх до усвідомлення недопустимих ігор із сірниками. Збагачення словника, вправляння у звуковикові.
Обладнання: ілюстрації до теми, бутафорські атрибути сірника та коробки.

П,М

Розділ: Пізнавальний розвиток + фізичний розвиток [14]

Тема: Загаси вогонь
Мета: Продовжувати ознайомлення дітей з правилами поведінки під час виникнення пожежі. Розвивати швидкість реакції; під час тренінгу в ігровій формі доводити дії до автоматизму; пов’язувати теоретичні знання з практичними навичками.
Вид діяльності: закріплення в ігровій формі практичних навичок пожежогасіння.

Мета: Регулювати навантаження на дітей відповідно до їх фізичного розвитку та індивідуальних особливостей. Розвивати основні рухи (біг, повзання). Виховувати цілеспрямованість, витримку, емоційну рівновагу.
Обладнання: пласка модель хатки, лялька, дрібні іграшки (різні тваринки) відповідно до кількості дітей, 4 іграшкові відерця різного кольору, «озеро» з паперу чи тканини, 4 дуги, імітація полум’я з червоно паперу (тканини), у кожної дитини серветка з тканини.

П,Ф

С-М

І прогулянка

1.Спостереження за працею кухаря

Закріпити правила безпеки під час поводження з вогнем. Розвивати психічні та пізнавальні процеси.

П,С-М

2.Моделювання ситуації «Заллємо вогонь водою»

Опрацювання елементарних навичок первинного гасіння вогню. Розвивати мислення, увагу, спостережливість.

П,К

3.Ігрова діяльність:

  • дидактична гра «Добери риму»

  • рухлива гра «Дожени мене»

  • дидактична гра «Вогонь у мишачій хатині»

  • рухлива гра «Передай м’яч»

Продовжувати вчити дітей добирати риму (Вогонь малий водою…залий; Щоб не виникло пожежі-з вогнем будьте… обережні). Розвивати пам'ять, мислення. [14]

Учити бігати по прямій. Виховувати вміння швидко орієнтуватися та рухатись, не заважаючи один одному.

Закріпити правила поведінки під час пожежі. [3]

Учити дітей передавати м’яч один одному обома руками. Виховувати увагу, вчити орієнтуватися в напрямі руху.

Ф,П,М

4.Обмін думками, бесіди за плакатом «Сірники»

Розглянути сірникову коробку і сірник. Розповісти про користь від вогню і небезпеку, яку він таїть у собі. Вчити не брати сірники, не гратися з ними. Розвивати зв’язне та граматично правильне мовлення, логічне мислення.

М,П

5.Пантоміма «Я побачив вогонь»

Створювати умови для психологічного розвантаження дитини.

Е-Ц

ІІ половина дня

Вид діяльності: Перегляд діафільму або мультфільму
Тема: Кицин дім

Мета: Познайомити дітей з небезпекою від вогню та з первинними засобами пожежогасіння. Вчити дітей робити висновки. Розвивати зв’язне мовлення, логічне мислення, пам'ять, увагу. Виховувати шанобливе ставлення до власного здоров’я.
Обладнання: діафільм або мультфільм, діапроектор або ноутбук, ілюстрована дитяча книга С.Маршака «Кицин дім».

П,М,

Е-Ц

ІІ прогулянка

1.Ознайомлення з народною творчістю. Вивчення прислів’їв та приказок

Познайомити дітей з прислів’ями та приказками: «Сірниками грався-біди набрався», «Від маленького сірника-велике горе», «З малої іскри-великий вогонь». Розвивати мислення, пам'ять, мовлення. [14]

М,П

2. Ігрова діяльність:

  • дидактична гра «У якої мурашки загорілася хатина?»

  • рухлива гра «Через струмок»

  • рухлива гра «Діти в лісі» (повт.)


Закріпити правила поведінки під час пожежі. Розвивати дрібну моторику рук, мислення, пам'ять, мовлення. [3]

Учити ходити по зменшеній опорі. Розвивати почуття рівноваги та спритність.

Удосконалювати навички ходьби та бігу. Виховувати увагу та розвивати спритність.

Ф,П,М

3.Сюжетно-рольова гра «Погасимо кицин дім!»

Набуття необхідних навичок у хвилину загоряння. Розвивати творчу ініціативу. Виховувати взаємодопомогу, колективізм.

С-М,К

4.Обмін думками, бесіди за плакатом «Дітям про вогонь»

Закріплення набутих теоретичних знань. Розвивати зв’язне та граматично правильне мовлення, логічне мислення,пам'ять, увагу.

М,П

5.Вивчення правил «Будь обережним!»

Активізувати мовлення. Розвивати пам'ять, мислення, спостережливість.

М, П
  1   2   3   4   5

Схожі:

Урок цивільної оборони в 3 класі Тема: Вогонь-добрий,вогонь-злий
Мета: ознайомити учнів з небезпечними ситуаціями,які можуть виникнути;вчити їх основних правил поведінки в екстремальних ситуаціях;формувати...
Бесіда Вогонь друг і ворог
Мета: визначити роль вогню у забезпеченні виживання та розвитку людства. Вогонь як символ. Сучасні напрямки використання теплової...
Тема. Вогонь навчання вогонь просвіти буде в житті нам завжди світити. Мета
Мета. Розкрити значення навчання та просвіти в житті людини, донести важливість навчання протягом усього життя; розвивати пізнавальні...
Добрий/поганий, здоровий/хворий, корисний/шкідливий, істинний/помилковий, добрий/злий
Рівненський інститут відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна», кафедра гуманітарно-соціальних дисциплін
ВОГОНЬ: ДРУГ чи ВОРОГ?
ДПТНЗ «Козятинське міжрегіональне вище професійне училище залізничного транспорту»
«Не погасити пам'яті Вогонь»
Оформлення: зал прибраний квітами та плакатами, присвяченими Дню визволення. Надписи
Він сів, декілька секунд дивився на вогонь, и потім сказав: Я думаю,...
Він сів, декілька секунд дивився на вогонь, и потім сказав: «Я думаю, все це почалося…це почалося с однієї людини, яку звали …просто...
Методична розробка конкурсу
Т. Шевченка, фотографії, репродукції картин Шевченка, презентація «Вогонь Шевченкових поезій»
Вимоги до виховних досягнень учнів
«Якщо хочеш бути здоровим – загартовуйся», «Чистота – запорука здоров’я», «Вогонь буває різним», «Абетка пішохода», «Пригоди маленьких...
4 Основні поняття та значення пожежної безпеки
Вогонь, що вийшов із під контролю, здатний викликати значні руйнівні та смертоносні наслідки. До таких проявів вогняної стихії належать...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка