1 клас
Змістові
лінії
|
Етапи роз-ку особистості
|
Напрями
діяльності
|
Зміст виховної діяльності
(орієнтовна тематика виховних справ)
|
Вимоги до виховних досягнень учнів
|
1. Ціннісне ставлення до себе
(до свого фізичного, психічного, соціального «Я»)
|
Фізичний розвиток
|
Фізично-оздоров-ча діяльність, профілактика шкідливих звичок
|
«Якщо хочеш бути здоровим – загартовуйся», «Чистота – запорука здоров’я», «Вогонь буває різним», «Абетка пішохода», «Пригоди маленьких зубчиків»;
«Розкажи про себе», «На кого ти хочеш бути схожим?», «Мій настрій», «Книга в житті людини», «Наша мова солов’їна»;
«Азбука ввічливості», «Бути вихованим.Що це означає?», «Я і мої друзі», «Мій клас і я», «Як треба поводитись у школі, вдома, на вулиці?»
|
Сформованість основ духовно-морального та фізи-чного розвитку особистості: усвідомлення цінності власного життя і збереження здоров’я (фізичного, психі-чного, соціального, духовного, культурного) кожної лю-дини; адаптація до змін навколишнього середовища, піз-нання прекрасного у собі, основ самооцінки, самоконт-ролю, саморегуляції, самоповаги, безпеки власної життє-
діяльності; знання та навички ведення здорового спосо-бу життя (дотримання правил гігієни, рухового режиму)
|
Психічний розвиток
|
Пізнавальна діяльність, інтелектуальне виховання
|
Соціальний розвиток
|
Вільне спілкування
формування клас-ного колективу
|
2. Ціннісне ставлення до праці
|
Соціальний розвиток
|
Трудова, суспільно корисна діяльність
|
«Бджілка мала, та й та працює», «Про двох братів – Умійка та Невмійка», «Знайомимось з пофесією», «Коли я виросту...», «Місто веселих майстрів», «Збережемо книгу», «Подарунок малюкам дитячого садка»
|
Сформованість понять та уявлень про важливість праці в житті людини: уявлення про типи професій, вміння і навички самообслуговування, повага до людини праці, почуття відповідальності, вимогливості, дбайли-вості, старанності, наполегливості, охайності
|
3. Ціннісне ставлення до природи
|
Екологічна, суспільно корисна діяльність
|
«Чистий клас», «Збережемо чистим довкілля», «Зелені друзі мого краю», «Перші весняні квіти», «Зустріч перна-тих друзів», «Тварини – не іграшки», туристська прогуля-нка «До чистих джерел», «Природа в загадках, прислів’ях, віршах»
|
Сформованість понять та уявлень про довкілля: усвідомлення краси природи та її функції в житті люди-ни, пізнавального інтересу до природи, відповідального та дбайливого ставлення до неї,необхідності гармоній-ного співіснування людини та природи
|
4. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
|
Духовно-соціальний розвиток
|
Художньо-естетична, творча діяльність
|
«Музика поруч з нами», «Краса природи в пісні та в сло-ві», «Мистецтво слова», «Абетка мистецтва», «Таємниця однієї картини», «Світ казки», «Культура поведінки: ідемо до театру (музею, кінотеатру, на виставку...)»
|
Сформованість естетичних почуттів, уявлень і знань про прекрасне в житті та в мистецтві:
основ про видову специфіку мистецтв, вміння відчувати та розуміти художні образи, навичок виконувати творчі завдання
|
5. Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей
|
Ціннісно-орієнтаційна діяльність
(формування морально-етичних, сімейних, патріотичних, громадянських якостей, правової культури)
|
«Мої обов’язки в сім’ї»,«Мама, тато, я – дружна сім’я», «Що означає бути вихованою людиною?», «Відкриваємо скриньку добрих справ», «Чарівні слова відкривають серця», «Чесним треба бути всюди», «Школа гарної поведінки», «Про дружбу», «Скриня народної мудрості»
|
Сформованість основ національних та загально-людських цінностей: уміння та навичок підтримки та збереження міжособистісної злагоди та мирного розв’язування конфліктів; здатності враховувати думку інших людей, адекватно оцінювати власні вчинки та вчинки інших; моральних якостей
|
6 . Ціннісне ставлення до суспільства і держави
|
«Та земля мила, де мати народила», «Моя рідна Україна», «Символи моєї держави», «Знай і поважай Герб, Прапор і Гімн своєї Батьківщини», «Ми – українці», «У країні рідної мови», «Мова рідна, слово рідне», «Правовий букварик», «Я маю право...», «Кожна людина має право»
|
Сформованість основних понять про народ, націю, суспільство, державу: почуття поваги та гордості до рідного краю, народу, мови; приналежності до укр.нації, відчуття себе громадянином України, шанування державних символів; любові до культури свого народу, його традицій; розуміння правил взаємодії людей у колективі, суспільстві, толерантного ставлення до інших
|
2 клас
Змістові
лінії
|
Етапи роз-ку особистості
|
Напрями
діяльності
|
Зміст виховної діяльності
|
Виховні досягнення
|
1. Ціннісне ставлення до себе
(до свого фізичного, психічного, соціального «Я»)
|
Фізичний розвиток
|
Фізично-оздоров-ча діяльність, профілактика шкідливих звичок
|
«Як не захворіти», «Подорож до Країни Здоров’я», «Профілактика інфекційних захворювань», «Старти надій», «Сам удома»;
«Що потрібно знати про свій характер?», «Книга – мій друг», «Як організувати свій день?»,
«Чарівні слова», «Мій день народження», «Дав обіцянку – виконуй», «Умій слухати», «Однокласник, товариш, друг»
|
Сформованість основ духовно-морального та фізичного розвитку особистості:
- усвідомлення цінності власного життя і збереження
здоров’я кожної людини;
- адаптація до змін навколишнього середовища, пізнання
прекрасного у собі, основ самооцінки, самоконтролю,
саморегуляції, самоповаги, безпеки власної життє-
діяльності;
- знання та навички ведення здорового способу життя
|
Психічний розвиток
|
Пізнавальна діяльність, інтелектуальне виховання
|
Соціальний розвиток
|
Вільне спілкування
формування клас-ного колективу
|
2. Ціннісне ставлення до праці
|
Соціальний розвиток
|
Трудова, суспільно корисна діяльність
|
«Навіщо людина працює», «Землю сонце прикрашає, а людину – праця», «Діло майстра хвалить», «Книжкова лікарня», «Подарунки молодшим друзям», «Професія моїх батьків», «Кращий мамин помічник»
|
Сформованість понять та уявлень про важливість праці в житті людини: уявлення про типи професій, вміння і навички самообслуговування, повага до людини праці, почуття відповідальності, вимогливості, дбайли-вості, старанності, наполегливості, охайності
|
3. Ціннісне ставлення до природи
|
Екологічна, суспільно корисна діяльність
|
«Чисте джерело», «Збережемо красу природи», «Екологіч-на стежка в різні пори року» (вулицею міста), «Чорнобиль – рана України», «Первоцвіти просять захисту», «Якби тварини вміли говорити», «Тварини моєї місцевості», вікторина-гра «Що покласти в рюкзак для мандрівок»
|
Сформованість понять та уявлень про довкілля: усвідомлення краси природи та її функції в житті люди-ни, пізнавального інтересу до природи, відповідального та дбайливого ставлення до неї,необхідності гармоній-ного співіснування людини та природи
|
4. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
|
Художньо-естетична, творча діяльність
|
«Музичний фольклор рідного краю», «Народні звичаї», «Краса природи у творах образотворчого мистецтва», «Ча-рівне слово поезії», «Я вишиваю рушничок», «Лине пісня колискова», «Театр актора і ляльки», «Культура поведін-ки: ідемо до театру (музею, кінотеатру, на виставку...)»
|
Сформованість естетичних почуттів, уявлень і знань про прекрасне в житті та в мистецтві:
основ про видову специфіку мистецтв, вміння відчувати та розуміти художні образи, навичок виконувати творчі завдання
|
5. Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей
|
Духовний розвиток
|
Ціннісно-орієнтаційна діяльність
(формування морально-етичних, сімейних, патріотичних, громадянських якостей, правової культури)
|
«Мій товариш», «Буду гідним скрізь і всюди, щоб нести вам радість, люди!», «Про справжню дружбу», «Школа вишуканих манер», «Ти – вихована дитина?», «Турбота. Діти допомагають дітям», «Як би я вчинив?», «Шануй батька і неньку», «Берегиня», «Рушник моєї бабусі»
|
Сформованість основ національних та загально-людських цінностей: уміння та навичок підтримки та збереження міжособистісної злагоди та мирного розв’язування конфліктів; здатності враховувати думку інших людей, адекватно оцінювати власні вчинки та вчинки інших; моральних якостей
|
6 . Ціннісне ставлення до суспільства і держави
|
«Наша Вітчизна – Україна», «У нас одна Батьківщина – наша рідна Україна», «Ми – українці», «Я – син своєї землі», «Українці за кордоном», «Славетні українці», «Моя мала батьківщина», «Рід, родина, рідня», «Моя вулиця», «Пам’ятаймо героїв», «Мої права та обов’язки», «Дитяча праця та права дитини»
|
Сформованість основних понять про народ, націю, суспільство, державу: почуття поваги та гордості до рідного краю, народу, мови; приналежності до укр.нації, відчуття себе громадянином України, шанування державних символів; любові до культури свого народу, його традицій; розуміння правил взаємодії людей у колективі, суспільстві, толерантного ставлення до інших
|
3 клас
Змістові
лінії
|
Етапи роз-ку особистості
|
Напрями
діяльності
|
Зміст виховної діяльності
|
Виховні досягнення
|
1. Ціннісне ставлення до себе
(до свого фізичного, психічного, соціального «Я»)
|
Фізичний розвиток
|
Фізично-оздоров-ча діяльність, профілактика шкідливих звичок
|
«Як я дбаю про своє здоров’я?», «Продукти харчування: наші друзі і вороги», «Здоровим будь!», «Спортивна надія», «Свято Мийдодира»;
«Мій характер», «Мій улюблений герой», «Найцінніше в моєму житті»;
«Мої доручення», «Дисципліна і культура», «Ти – вихова-на дитина?», «Мій день: хороше і погане»
|
Сформованість основ духовно-морального та фізичного розвитку особистості:
- усвідомлення цінності власного життя і збереження
здоров’я кожної людини;
- адаптація до змін навколишнього середовища, пізнання
прекрасного у собі, основ самооцінки, самоконтролю,
саморегуляції, самоповаги, безпеки власної життє-
діяльності;
- знання та навички ведення здорового способу життя
|
Психічний розвиток
|
Пізнавальна діяльність, інтелектуальне виховання
|
Соціальний розвиток
|
Вільне спілкування
формування клас- ного колективу
|
2. Ціннісне ставлення до праці
|
Соціальний розвиток
|
Трудова, суспільно корисна діяльність
|
«Праця годує, а лінь – марнує», «Цінуймо працю інших», «Усі професії потрібні, усі професії важливі», «Скибочка хліба», «Мої досягнення», «За що ми любимо свою професію», «До джерел народних ремесел»
|
Сформованість понять та уявлень про важливість праці в житті людини: уявлення про типи професій, вміння і навички самообслуговування, повага до людини праці, почуття відповідальності, вимогливості, дбайли-вості, старанності, наполегливості, охайності
|
3. Ціннісне ставлення до природи
|
Екологічна, суспільно корисна діяльність
|
«Чисте подвір’я», «Подорож лісовою стежкою», «На квіти осені чарівні подивись», «Збережемо красу природи», «За-повідні місця мого краю», «Чорнобиль не має минулого часу», «Таємниці Катерини Білокур», «Ти відповідальний за тих, кого приручив», одноденна туристська прогулянка
|
Сформованість понять та уявлень про довкілля: усвідомлення краси природи та її функції в житті люди-ни, пізнавального інтересу до природи, відповідального та дбайливого ставлення до неї,необхідності гармоній-ного співіснування людини та природи
|
4. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
|
Художньо-естетична, творча діяльність
|
«У царині мистецтва», «Музичні захоплення», «Я виши-ваю рушничок», «Кіномистецтво», «Архітектурні перлини ріного краю», «Доторкнутися словом до серця», «Культу-ра поведінки: ідемо до театру(музею, цирку, на виставку)»
|
Сформованість естетичних почуттів, уявлень і знань про прекрасне в житті та в мистецтві:
основ про видову специфіку мистецтв, вміння відчувати та розуміти художні образи, навичок виконувати творчі завдання
|
5. Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей
|
Духовний розвиток
|
Ціннісно-орієнтаційна діяльність
(формування морально-етичних, сімейних, патріотичних, громадянських якостей, правової культури)
|
«Дерево міцне корінням, а людина родом», «Родина, ро-дина: від батька до сина», «Вчимося бути добрими людь-ми», «Якщо ти погано вчинив», «Чужого горя не буває», «Якщо твій друг помилився», «Як і чим випробовується дружба», «Про правила товаришування»
|
Сформованість основ національних та загально-людських цінностей: уміння та навичок підтримки та збереження міжособистісної злагоди та мирного розв’язування конфліктів; здатності враховувати думку інших людей, адекватно оцінювати власні вчинки та вчинки інших; моральних якостей
|
6 . Ціннісне ставлення до суспільства і держави
|
«Я – маленький громадянин», «Кожна дитина має право», «З чого починається Вітчизна?», «Що необхідно знати про національну символіку?», «Чи знаєш ти свій край?», «Легенди мого краю», «Вулицями рідного міста», «Година пам’яті і мужності», «Моральні цінності мого народу»
|
Сформованість основних понять про народ, націю, суспільство, державу: почуття поваги та гордості до рідного краю, народу, мови; приналежності до укр.нації, відчуття себе громадянином України, шанування держа-вних символів; любові до культури свого народу, його традицій; розуміння правил взаємодії людей у колективі, суспільстві, толерантного ставлення до інших
|
|