України Проект «Рівний доступ до якісної освіти в Україні»


Скачати 0.73 Mb.
Назва України Проект «Рівний доступ до якісної освіти в Україні»
Сторінка 1/6
Дата 15.03.2013
Розмір 0.73 Mb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Економіка > Документи
  1   2   3   4   5   6


Міністерство освіти та науки України
Проект

«Рівний доступ до якісної освіти в Україні»
Компонент 1

«Професійний розвиток педагогічних працівників»


МОДУЛЬ



«Технологія кооперативного навчання у процесі викладання економіки»
Навчально-методичні матеріали






КИЇВ – 2007




Автор:

С.Г. Мойсеєва – завідувач лабораторії природничо-математичних дисциплін Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників, директор Черкаського Центру економічної освіти

© ПІБ автора, 2007

© Проект «Рівний доступ до якісної освіти в Україні»


ПРОГРАМА МОДУЛЯ



Мета модуля.

Формування професійних компетенцій для впровадження кооперативного навчання у викладання економічних дисциплін


Завдання модуля:

  • Систематизувати знання щодо:

    • нових ролей та завдань педагога у реалізації сучасних вимог до освіти в Україні;

    • створення умов успішного навчання учнів;

    • основних методів кооперативного навчання на уроках економіки.




  • Сформувати вміння (навички):

    • визначати професійні компетенції для досягнення успіху педагогів;

    • визначати форми та методи роботи технології кооперативного навчання відповідно до змісту навчального матеріалу;

    • застосувати основні методи кооперативного навчання для кожного етапу процесу навчання;

    • визначати траєкторії розвитку учнів у процесі кооперативного навчання, враховуючи індивідуальні особливості кожного.




  • Розвинути установки до:

    • інноваційності;

    • гнучкості;

    • лідерства;

    • адаптивності;

    • рефлексії.


Очікувані навчальні результати модуля:

  • : знання:

    • нових ролей та завдань педагога у реалізації сучасних вимог до освіти в Україні;

    • створення умов успішного навчання учнів;

    • основних методів кооперативного навчання на уроках економіки.




    • вміння:

  • визначати професійні компетенції для досягнення успіху педагогів;

  • визначати форми та методи роботи технології кооперативного навчання відповідно до змісту навчального матеріалу;

  • застосувати основні методи кооперативного навчання для кожного етапу процесу навчання;

  • визначати траєкторії розвитку учнів у процесі кооперативного навчання, враховуючи індивідуальні особливості кожного.

  • установки до:

  • інноваційності;

  • гнучкості;

  • лідерства;

  • адаптивності;

  • рефлексії.



Навчальна стратегія курсу


Реалізація завдань для досягнення результатів модуля здійснюється на в очному форматі на тренінгу шляхом:

  • розгляду навчального матеріалу на лекціях-презентаціях та інтерактивних лекціях;

  • самостійно вивченого матеріалу слухачами на основі розробленого для модуля комплексу навчально-методичних матеріалів

  • виконання практичних завдань спрямованих на набуття слухачами вмінь і навичок на практиці застосовувати теоретичні знання, активізацію їх розумової діяльності, розвиток критичного мислення;

  • участь слухачів у семінарських заняттях;

  • проведення поточного самотестування , а також підсумкового тестування до модуля.




ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН МОДУЛЯ
ТЕМА 1. ЗАГАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ


  • Історія розвитку кооперативного навчання.

  • Основні елементи кооперативного навчання. Відмінності між груповим та кооперативним навчанням. Прості і складні види кооперативного навчання.

  • Розвиток кооперативних навичок і вмінь.

  • Роль педагога у кооперативному навчанні.



ТЕМА 2. КООПЕРАТИВНЕ НАВЧАННЯ ЯК ЧИННИК СТВОРЕННЯ ІННОВАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА В ЕКОНОМІЧНІЙ ОСВІТІ


  • Кооперативні технології навчання – форма керованої активізації навчального процесу з економіки.

  • Як підготувати і провести урок економіки з використанням кооперативного навчання.

  • Аналіз результативності та оцінювання кооперативного навчання.



ТЕМА 3. ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ ЯК МЕТИ ЕКОНОМІЧНОЇ ОСВІТИ


  • Розвиток економічного мислення учнів на основі технології кооперативного навчання. Критерії рівня сформованості економічного мислення. Шляхи розвитку економічного мислення.

  • Виховна функція економічної освіти через призму кооперативного навчання.

  • Кооперативне навчання у позашкільній економічній освіті та вихованні.




РОЗПОДІЛ НАВЧАЛЬНИХ ГОДИН МОДУЛЯ







Лекції, вивч-ня теорії, год.

Практ.

зан-тя год.

Семінар.

зан-тя,

год.

Тести,

год.

Самост.

робота,

год.

Всього,

год.

Вступ до курсу

1

1










2

Тема 1. Тема 1. Загальні підходи до кооперативного навчання

3

1

1







5

Тема 2. Кооперативне навчання як чинник створення інноваційного середовища в економічній освіті

2,5

2,5










5

Тема 3 Формування економічного мислення учнів як мети економічної освіти

1,5

2

1,5







5

Підсумковий контроль у формі тесту










1




1

Всього, год.

8

6,5

2,5

1




18
  1   2   3   4   5   6

Схожі:

МОДЕРНІЗАЦІЯ ОСВІТИ В УКРАЇНІ: ПЕДАГОГІЧНІ ІННОВАЦІЇ ТА ІКТ
Проект МОН України за підтримки Світового банку „Рівний доступ до якісної освіти”
України Проект «Рівний доступ до якісної освіти в Україні»
С. Г. Мойсеєва – завідувач лабораторії природничо-математичних дисциплін Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних...
Проект Світового банку «Рівний доступ до якісної освіти в Україні»
О. В. Волошенко – завідувач кафедри психології Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників, кандидат...
НАКАЗ
...
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА
...
Проект
Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, розпоряджень обласної державної адміністрації, рішень міської ради, виконавчого...
Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні
З метою дальшого розвитку освіти в Україні, її інтеграції в європейський освітній простір, а також створення умов для забезпечення...
Інформація про Всеукраїнську благодійну асоціацію «Рівний – рівному»...
«Рівний – рівному» засновано 16 квітня 2003 року. Організація об’єднує педагогів, психологів, соціальних працівників, педагогів-організаторів,...
І НФОРМАЦ І ЙНИЙБЮЛЕТЕН Ь
Україні; вона відкриває не тільки можливості вибору навчальних програм, а й широкого доступу всіх верств населення до якісної освіти...
РОЗВИТОК КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ТА УЧНЯ ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ ЯКІСНОЇ МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ В ОБЛАСТІ
Однією із основних освітніх реформ сьогодення являється компетентнісний підхід до навчання з перенесенням акцентів зі знань і вмінь...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка