План уроку Методична мета


Скачати 53.75 Kb.
Назва План уроку Методична мета
Дата 14.11.2013
Розмір 53.75 Kb.
Тип Урок
bibl.com.ua > Бухгалтерія > Урок
План уроку

Методична мета: Розвиток ділової та творчої активності учнів, системи і методи професійно – практичної підготовки на уроках спецдисциплін .

Дата ____ група №____

Тема: Поняття про рахунки бухгалтерського обліку та їх побудова.

Мета: Систематизувати і узагальнити раніше вивчене та проконтролювати набуті знання; розкрити значення та необхідність бухгалтерських рахунків; навчити учнів застосовувати та відкривати бухгалтерські рахунки.

Тип уроку: Комбінований.

Вид уроку: Урок пошук істини.

Методи: Словесні, наочні, практичні (інтерактивні методи: «А. Б. В.»; «Перевір себе»; «Тест»; «Так» чи «Ні»).

КМЗ: Таблиця «Рахунки бухгалтерського обліку», стенд,ІКТ, дидактичний матеріал, план рахунків, проектор, презентації.
Хід уроку

I. Організаційний момент

II . Відтворення і корекція опорних знань.

  1. Метод «А. Б. В.»

Необхідно до наведеного визначення підібрати термін за алфавітним порядком

  1. Презентація (Слайд 1)

III. Повідомлення теми і мети уроку. (Слайд №2)

IV. Мотивація навчальної діяльності.

Бухгалтерський баланс надає важливу інформацію про наявні ресурси підприємства. Проте для оперативного керівництва необхідна постійна інформація про зміни цих ресурсів та їх джерел, які відбуваються в процесі господарської діяльності. Для цього потрібно відображати кожну операцію в наявній послідовності. Тому облік змін засобів та їх джерел в процесі господарської діяльності забезпечується за допомогою системи рахунків.

V. Актуалізація навчального матеріалу.

Групування економічно однорідних об’єктів обліку, яке відображається на бухгалтерських рахунках дозволяє одержати про них підсумкові показники. Таким чином рахунки стають проміжною ланкою між бухгалтерським балансом та первинною документацією.

Як розрізняють рахунки за призначенням?___________________

( За призначенням розрізняють рахунки для обліку господарських засобів і джерел їх утворення)

Метод «Перевір себе» Ви отримали завдання №1 в якому вам необхідно згрупувати окремо господарські засоби та джерела їх утворення.

Біля дошки працюватиме___________________ Вам необхідно вибрати лише господарські засоби, вказати код за Планом рахунків, та підрахувати загальну суму (Баланс).

Група – вам необхідно вибрати джерела утворення господарських засобів і також підрахувати загальну суму (Баланс).

Суми індивідуально виконаного завдання та групової роботи повинні зійтись.

На виконання даного завдання _______хв.

Звіримо ваші результати (Слайд №3) , розмір суми повинен становити 14 225грн . Зверніть увагу на екран , як правильно потрібно було рознести матеріальні цінності, суми та вказати № рахунку (код).

VІ. Сприймання засвоєння і осмислення нового матеріалу.

Як бачимо рахунки бухгалтерського обліку є способом групування господарських операцій за економічно однорідними ознаками з метою систематичного контролю.

Запишіть визначення РАХУНКУ (Слайд №4)

Залежно від характеру записи на рахунках можуть здійснюватися у різних вимірниках.

Які існують вимірники бухгалтерського обліку?____________

( Натуральний, трудовий, грошовий). І грошовий є обов’язковим.

Як складова методу бухгалтерського обліку система рахунків перебуває в тісному взаємозв’язку з іншими елементами. З якими?___________

(документація, оцінка,баланс, подвійний запис)

Для кожного виду активів і зобов’язань відкривають окремі рахунки і саме сьогодні ми навчимося схематично їх відображати.

Протягом звітного часу на підприємстві відбуваються різні господарські операції. МЦ можуть надходити та вибувати, також і кошти надходять і вибувають чи перераховуються; фонди, прибуток – можуть збільшуватись чи зменшуватись. А тому в кожному рахунку має бути чітко визначено залишки, рух засобів (збільшення, зменшення).

За своєю формою рахунок – це таблиця, яка складається з двох частин: (плакат)

Лівої – «Дебет» правої – «Кредит» (Слайд №5)

Термін «дебет» походить від лат. Debet, що означає «бути винним», а «кредит» - від лат. Credut, що означає «вірити».

З часом віри ці терміни втратили буквальне розуміння цих слів. А залишилися тільки умовні позначення сторін. Але таке позначення застосовується і розуміють бухгалтера всього світу.

Схематично будову рахунку можна показати так: (Слайд № 6)

Зверніть увагу на екран. На початку таблиці (над схемою рахунку) вказується назва рахунку. Далі для повного уявлення про обліковий об’єкт. Записується залишок. В обліку він називається Сальдо. Запишіть позначення

Сдоп Дт - сальдо початкове по дебету рахунка.

Потім відображаємо господарські операції, які здійснюються протягом звітного періоду і призводять до зміни залишку. З одного боку заносимо всі суми на збільшення «+» з іншого на зменшення « - »

Підсумки дебетових записів на рахунку називають дебетовим обротом Об Дт, а підсумок кредитових записів – кредитовим Об Кт .

Оборот, це сума господарських операцій не враховуючи Сдо п.

В кінці рахунка вказується залишок на кінець Сдо к. Дт

Для визначення кінцевого Сдо (залишку) існує формула

Сдо к. дт = Сдо п.Дт + Об Дт – Об Кт

Запишіть будь ласка формулу. Та відобразіть в зошитах схематичне зображення рахунку яке називається «Відкриття рахунку.»

Розглянемо відкриття рахунків розв’язуючи практичну ситуацію .

Виконання завдання 2. Бажаючі працювати біля дошки? _____________

(Учень читає умову та з допомогою викладача розв’язують ситуацію)

VІІ. Узагальнення і систематизація уроку.

Для закріплення вивченої теми самостійно виконуємо Завдання № 3

Бажаючі виконувати завдання біля дошки? ____________ На виконання хзавдання дається_____ хв.. Хто перший виконує допомагає іншим.

Звіримо вірність виконання. (Слайд №7)

Метод «Тест» - 3 учні

Метод «Так» чи «Ні» - група на місці _________хв

VІІІ. Підсумки уроку. Оцінювання. Мотивація оцінок.

Сьогодні ми вивчили , що таке бухгалтерські рахунки їх значення та необхідність. Навчитись застосовувати та відкривати рахунки бухгалтерського обліку. Тепер ви знаєте:

РАХУНОК – це……. (Слайд 8)

його ПРИЗНАЧЕННЯ – …….

ІХ. Домашнє завдання.

Завдання 4.

Необхідно: Відкрити рахунок, визначити обороти та вивести залишки на кінець дня.

Додаткове завдання (індивідуально)

Завдання 5. Скласти реферат на тему «Подвійний запис»

Завдання 6. Скласти кросворд по темі «Бухгалтерські рахунки»

Схожі:

УРОКУ Тема уроку
Методична мета уроку: Інтерактивне навчання учнів графічного представлення даних електронних таблиць засобами мультимедіа з використанням...
Ділова методична гра «Методична подорож»
Мета гри: Розкрити творчий потенціал педагогів, внести різноманітність в засідання школи класного керівника "Перехрестя"
Зв’язне мовлення Вибірковий письмовий переказ тексту розповідного...
Мета уроку: Формувати у п’ятикласників уміння складати план тексту та переказувати зміст почутого, дотримуючись відповідних вимог...
Уроку
Методична тема: Використання ІКТ як складової особистісно- зорієнтованого навчання
Тема уроку. Зрізана піраміда. Мета уроку
Мета уроку: вивчення властивості площини, яка перетинає піраміду і паралельна основі; формування поняття зрізаної піраміди
ПЛАН МЕТОДИЧНИХ ЗАХОДІВ № з/п Дата
Науково-методична конференція «Ефективність впровадження інновацій у навчально-виховний процес»
Тема уроку. Вписані та описані призми і циліндри. Мета уроку
Мета уроку: формування понять вписана призма, дотична площина до циліндра, описана призма
Тема уроку. Об'єм циліндра. Мета уроку
Мета уроку: формування знань учнів про об'єм циліндра, а також умінь знаходити об'єми циліндрів
Тема уроку. Площа сфери. Мета уроку
Мета уроку: вивчення формули для площі сфери; формування вмінь застосовувати вивчену формулу до розв'язування задач
МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА
С. О. Каганець МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА. для проведення практичних занять по фізичній підготовці
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка