Ділова методична гра «Методична подорож»


Скачати 54.6 Kb.
Назва Ділова методична гра «Методична подорож»
Дата 06.05.2013
Розмір 54.6 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Психологія > Документи
Ділова методична гра «Методична подорож»

Мета гри: Розкрити творчий потенціал педагогів, внести різноманітність в засідання школи класного керівника "Перехрестя".

Суть гри: учасники діляться на чотири групи і проходять станції "Педагогічна", "Психологічна," "Практична".

В кінці гри-подорожі проводиться обмін думками, обговорення виконаних завдань, розбирається незрозумілі запитання, підводяться підсумки.

Вступне слово ведучого.

Поділ на групи (учасники витягують кольорові листочки і діляться на чотири групи відповідно до витягнутого ними кольору)

Очікування, (учасники на листочках записують очікувані результати їх участі в грі і вивішують на дереві бажань)

Дотримання правил гри

І станція "Педагогічна"

(ведучий створює експертну групу, яка буде оцінювати результати роботи на першому етапі станції)

1. Продовжіть фразу:

а) План виховної роботи класного керівника має таку структуру...

б) До джерел планування відносяться...

в) Критерії оцінки плану - це...

2. Ділова гра "Програма"

Подумайте і обговоріть з колегами чим вам було б цікаво займатися з учнями, чому б ви хотіли і могли б їх навчити. (Думки по колу)

3. "Мозкова атака" (Розв'язування педагогічних ситуацій)

Із запропонованих варіантів завдань виберіть те, що найбільше відповідає

даній ситуації

1. До вчительки початкових класів прийшла стурбована мама. Її дочка

першокласниця принесла із шкоди декілька нецензурних слів, які вона почула

від сусіда по парті. Мама вимагає відмежувати дочку від нецензурщини. Що робити?

а) заспокоїти маму, пояснивши їй, що нецензурне слово увійшло в наше повсякденне житя, що від нього не вбережешся.

б) порадити мамі не акцентувати увагу дочки на "нових" висловлюваннях-так вони скоріше забудуться.

в) серйозно поговорити із сусідом дівчинки по парті, а разом з тим - і з його батьками і взагалі взяти цього хлопчика на "облік".

г) посадити дівчинку на іншу парту і обов'язково - з дівчинкою.

д) порадити мамі забрати дівчинку із школи і перевести на домашнє навчання.

2. В класі завівся крадій. "Вирахувавши" його, вчителька викликає дитину на
розмову один - на один. Дитина, яка зізналася в скоєному, готова повернути
вкрадене, але просить вчительку: "Тільки не говоріть мамі!" Як бути?

а) ще не вистачало вступати в змову з крадієм?

б) діяти на свій погляд, не звертаючи уваги на прохання дитини.

в) діяти на свій погляд, але обов'язково врахувати прохання дитини.

г) нічого не робити, але уважно спостерігати за поведінкою дитини. Якщо
випадки краж припиняться, то можна заспокоїтися.

д) в цьому випадку допомога і співпраця батьків у вихованні дитини
обов'язкова.

3. Батьки першокласниці звернулися до вчительки з проханням допомогти:
кожного ранку сльози, дівчинка не хоче йти в школу - вона їй не
подобається, однокласники - теж. Що робити?

а) порадити перевести дівчинку в іншу школу.

б) перевести дівчинку на домашнє навчання.

в) порадити батькам забрати дівчинку і відправити її в школу на слідуючий
рік, а за цей час психологічно підготувати її до шкільного життя.

г) звернутися до досвідченого психолога або психотерапевта.

д) відверто поговорити з дівчинкою, щоб викликати в неї довіру якщо не
до школи і однокласників, то хоч до вчительки

є) придумати для дівчинки цікаві індивідуальні заняття, доручення щоб потсупово школа ставала для неї бажаною.

4. Після зробленого класним керівником зауваження підліток вийшов із класу, демостративно сильно стукнувши дверима. Як поводити себе в цьому випадку класному керівникові?

а) промовчати, але при нагоді нагадати хлопчикові про його неввічливість
і ваші можливості "повернути борг".

б) негайно повернути хлопчика, зробити йому зауваження і заставити
закрити двері за собою тихо.

в) на слідуючий день спокійно поговорити з ним, "пристидивши" його
виключно прикладом власної витривалості і гідності.

г) зробити вигляд, що нічого особливого не відбулося.

д) почекати батьківських зборів, що висловити батькам притензії щодо
виховання сина.

є) стриматися, але при нагоді розповісти дітям біблійну легенду про Хама і про походження терміну "хамство" - можливо це заставить їх задуматися?

Музична пауза

II станція "Психологічна" Тест "Який ви вихователь"

Можливо відповісти вам не це запитання допоможе тест, який ми пропонуємо вашій увазі.

1. Дитина побилася з однакласником, і вас негайно викликають в школу. Які ваші дії?

а) Згарячу покараєте дитину.

б) З'ясуєте, як відбулася ця бійка, і після цього визначите міру покарання

в) Перш за все переговоріть з класним керівником.

2. Допомагаючи вам прибирати, дитина випадково розбила вазу. Ваша реакція.

а) Саме перше – ляпас.

б) Гнівна репліка "Іди звідси! Обійдусь без твоєї допомоги"

в) Заспокоїте дитину - адже вона це зробила не навмисне

3. Якщо ви покарали сина, дочку, а потім дізналися, що поступили несправедливо, ви:

а) Промовчите, щоб не втратити авторитет

б) Попросите вибачення

в) Визнаєте свою помилку, поясните, що і дорослі можуть помилятися

4. Дитина дістає вас запитаннями, прохоннями, а ви втомлені:

а) Перериваєте її: "Дай хоч хвилинку відпочину від тебе!"

б) Відповідаєте не думаючи, якби тільки відповісти.

в) Поясните, що дуже втомилися і просите перенести розмову на інший час, тут же призначивши час.

5. Дитина просить допомогти написати твір. Які ваші дії?

а) Напишіть чорновик, дитині залишитися тільки переписати

б) 3 суворим виглядом скажете "Працюй сам, тільки тоді чому - небудь

можна навчитися"

в) Допоможете вибрати тему, підібрати літературу, а писати запропонуєте

самостійно.

6. "Мамочко, прошу, давай заведемо рибок", - просить син або донька. Що ви відповісте?

а) "Ні в якому разі. Це забирає у мене багато часу".

б) "Ну що ж, давай, якщо тобі так хочеться. Я допоможу тобі доглядати за акваріумом".

в) "Перше подумай : чи все передбачив на скільки велике твоє бажання. Якщо так, то якуплю, але пам'ятай, що доглядати за акваріумом доведеться тільки тобі".

Якщо ви всі шість разів вибрали відповідь під буквою "в", це означає, що ви непоганий вихователь і психолог. Якщо "вгадали" наполовину, - вам потрібно і де-чому переглянути свої звички,, переконання. Якщо ще менше, - потрібне серйозно задуматися над своїми методичними прийомами.

Музична пауза

III станція "Практична"

1. Батьки, які вони?

Кожній групі за дві хвилини намалювати портрет ідеального батька Обмін думками.

2 "За що я себе люблю, за що я себе сварю?"

Поділити листок паперу на дві половини. Протягом двох хвилин занести в колонки позитивні і негативні риси.

По закінченні вправи проаналізувати, в якій колонці висловлювань більше, а в якій менше

Музична пауза

VI станція "Моє захоплення"

Я, горжуся тим, що ...

Я, похвалюся тим, що я...

Обговорення очікування.

Підведення підсумків.

Схожі:

УРОК У «ДІЛОВА ГРА»
Мета ділової гри поглибити та розширити діапазон знань учнів, формувати діловий стиль спілкування у практично-професійній діяльності....
МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА
С. О. Каганець МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА. для проведення практичних занять по фізичній підготовці
План уроку Методична мета
...
Методичне об’єднання класних керівників Методична проблема
Методична проблема. Морально-духовний розвиток та соціалізація особистості через організацію особистісно орієнтованого креативного...
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА
Навчально-методична розробка для студентів спеціальності “Переклад” (укладачі: Лазаренко Л. М., Богатирьова О.Є. Маріуполь: ПДТУ,...
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА
Навчально-методична розробка для студентів спеціальності “Переклад” (укладач: Богатирьова О.Є. Маріуполь: ПДТУ,2004- с. )
5. Методична система навчання інформатики в середній загальноосвітній школі
Методична система навчання будь-якого предмета являє собою сукупність п'яти компонентів: цілі, зміст, методи, засоби й організаційні...
РОЗДІЛ МЕТОДИЧНА СИСТЕМА НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ
Методична система навчання інформатики в загальноосвітній школі і педагогічному університеті
Методична комісія з підготовки лаборантів ХБА, пекарів Голова методичної...
Методична комісія з підготовки лаборантів ХБА, пекарів Голова методичної комісії Самченко Н. М
Ділова гра «Міжнародна торгівля»
Засвоїти поняття «Виробнича можливість», «Торгова можливість», «межа торгівельних можливостей», «Порівняльна перевага», «вигідність...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка