|
Скачати 37.96 Kb.
|
Савченко Наталія Володимирівна, вчитель початкових класів кваліфікаційної ІІ категорії Криворізької загальноосвітньої школи №89 Фрагмент уроку математики у 3-Б класі ІПК Тема уроку. Засвоєння правил додавання і віднімання в межах 1000. Мета. Закріплювати уміння розв′язувати приклади і задачі на додавання і віднімання в межах 1000; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, кмітливість, творчу самостійність, математичну мову; виховувати інтерес до навчання, бажання підтримувати колективні відносини. Обладнання: картки – завдання для роботи у групах; картки із завданнями для самостійної роботи. ХІД УРОКУ 1.ОРГАНІЗАЦІЙОРГАНИЙ МОМЕНТ
Добрий день! В добрий час! Рада, діти, бачить Вас! Ви почули всі дзвінок? Він покликав на урок. Кожен з вас приготувався, На перерві постарався. Ми веселі, бадьорі і будемо працювати старанно, гарно, на радість усім.
А за ними і хлоп’ята. 2.МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ
Вашими вірними друзями під час подорожі повинні бути уважність, взаємодопомога, винахідливість.
- Починаємо працювати в проїзних журналах, вказуємо час відправлення: ( Записуємо сьогоднішнє число та класна робота). Але наш потяг не готовий ще до відправлення. Тож визначемо девіз подорожуючих. НАШ ДЕВІЗ: « Якщо хочете багато знати, треба дружно працювати». 3.Повідомлнення теми і завдань уроку - Ми сьогодні продовжимо вивчати додавання і віднімання у межах 1000. Для досягнення мрії своєї, кожній людині потрібні… знання, в народі кажуть недарма: ЦАРИЦЯ НАУК - МАТЕМАТИКА! План пропоную такий… Вперед, до вершини мерщій! 4.Актуалвзація знань і умінь учнів 4.1. Перша зупинка нашого потягу буде називатися «Каліграфічна хвилинка».Сядьте рівненько та приготуйтеся до подорожі. Запишіть каліграфічно кожне число у вигляді суми розрядних доданків: 678, 453, 123, 540, 609, 777. Але ви не можете продовжити рух до другої зупинки, якщо не отримаєте квиток у вигляді геометричних фігур, а саме трикутника, квадрата, кола та прямокутника. Ви всі отримали квитки, тому продовжуємо рух до другої зупинки. 4.2. Друга зупинка нашого потягу має назву «Розумники», в якій треба розв′язати та перевірити себе, за допомогою виконання даного завдання. У зошитах запишіть тільки правильну відповідь. - Починайте виконувати, не витрачайте часу. Під час письма звертайте увагу на каліграфію написання та не забувайте, що головне - це ваша правильна постава, тож сядьте рівненько. Починайте виконувати дані приклади, звертаючи увагу на дії з розрядними доданками. 300+4 300-4 326+4 300+40 300-40 326+12 300+400 300-100 326+128 - А зараз обміняйтеся своїми зошитами, і зробіть перевірку свого товариша. Якщо хтось помітить помилку, той має право написати правильну відповідь. - За правильну відповідь, ви всі теж отримуєте додатковий проїзний квиток.. 4.3. Наступна зупинка «Усмішка». У кожного на парті лежить маршрут наступної зупинки, де треба буде виконати дане завдання, давши правильну відповідь на поставлені запитання, звертаючи увагу на таблицю множення. Правильну відповідь треба знайти в алфавіті та розфарбувати кольором. Той, хто правильно виконає математичні обрахунки, дізнається назву наступної зупинки.
Дані запитання: Скільки лап у 3 собак? (12) Скільки коліс у 4 машин? (16) Скільки вух у 5 зайців? (10) Скільки крил у 4 горобців? (8) Скільки ніг у 7 страусів? (14) Скільки очей у 2 мишок? (4) Скільки лап у 9 слонів? (36) - Так, хто скаже яка назва нашої зупинки. Молодці, і за правильну відповідь ви теж отримуєте оцінки, у вигляді проїзних квитків. 4.4. Наступна зупинка «Наполегливі». - Подорожуємо далі! Будемо працювати з дороговказом та проїзним журналом: з підручником та зошитом. Відкриваємо підручник на сторінці 94 під №613, та кладемо його на край парти, щоб не заважав нам працювати . Не забуваємо про правильне положення тіла під час роботи за партою. Зараз наш маршрут пролягає продовж річки швидкого мислення. Щоб успішно пройти цим маршрутом, ви будете працювати біля дошки з коментуванням. Отже, зупинка під назвою «Наполегливі». Той, хто не працює біля дошки, самостійно виконують завдання у зошитах. Приклади 613 590-270 900-40 280+20 - За правильну відповідь отримуєте проїзний квиток у наступну подорож. 5. Фізкультхвилинка для очей Потяг наш призупинився, Пасажир уже втомився, Зробимо на 2 хвилинки Всі разом фізкультхвилинку. Оченята роблять вправо Вліво, вправо, вліво, вправо, Потім вгору, потім вниз |
Уроку математики у 6 класі Тема: Коло. Довжина кола Добрий день, діти. Зараз урок математики. Сьогодні для роботи на уроці нам необхідні зошит, ручка, лінійка, циркуль та нитка, паперова... |
Конспект уроку з алгебри у 9 класі з поглибленим вивченням математики Обладнання: тестові завдання у програмі ТЕСТ,посібник Готуємось до ЗНО з математики, картки зворотнього зв`язку для перевірки знань... |
Урок в 5 класі за темою «Множення і ділення натуральних чисел» Тема нашого уроку сьогодні «Множення і ділення натуральних чисел». Друзі, сьогодні ми з вами відправимося в подорож по стежинкам... |
Уроку математики у 6 класі на тему: «Розв ’ язування рівнянь на основну властивість пропорції» Розвивальна складова мети ( розвиток навичок мислення високого рівня): розвивати навички розуміння, використання аналізу, синтезу,... |
Уроку математики в початкових класах Робота містить рекомендації та теоретичні положення щодо особливостей побудови уроку математики в початкових класах з використанням... |
Конспект уроку математики в 5 класі з теми Форми і методи роботи: ігрові методи, колективні форми роботи, індивідуальна самостійна робота учнів |
Календарно тематичне планування з математики у 6 класі за підручником... Календарно – тематичне планування з математики у 6 класі за підручником «Математика» Г. П. Бевз, В. Г. Бевз |
Урок математики в 1 класі. Урок-тренінг «Вправи на Застосування таблиць... Сєргєєва Валентина Олександрівна, вчитель вищої категорії,старший вчитель КНТМЛ №81. Збірка «Цікаво в 1 класі.» |
План-конспект уроку з математики для групи Е-11 Тема Тема: Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок учнів з математики за 5-9 клас |
Особливості викладання математики у 6 класі за новою програмою Він є проміжним між математикою початкової школи і систематичним курсом математики основної і старшої школи й має будуватися на виваженому... |