План навчального проекту Автор навчального проекту


Скачати 95.02 Kb.
Назва План навчального проекту Автор навчального проекту
Дата 14.04.2013
Розмір 95.02 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Біологія > Документи

План навчального проекту




Автор навчального проекту:

Прізвище, ім’я та по-батькові:

Кобзар Світлана Євгенівна

Назва навчального закладу:

Косарська загальноосвітня школа

Місто, село:

Косарі




Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було вказане ваше ім’я як автора проекту?

Так Ні




Опис проекту

Назва проекту:

Чи все в природі взаємо пов’язане?

Основні питання:




Ключове питання:

Чи впливає різноманітність тваринного світу на продуктивність екосистеми?




Тематичні питання:

  1. Який тваринний і рослинний світ екосистеми луків?

  2. Який вплив здійснюють абіотичні фактори на живі організми біогеоценозу?







Змістові питання:

1.Назвіть, які комахи живуть на луках нашого села.

2. Які рослини характерні для наших луків?

3. Подумайте, які з абіотичних факторів найбільше впливають на існування екосистеми луків?

Стислий опис: В процесі роботи над проектом учні повинні поглибити свої знання у вивченні біології та інших предметів, закріпити навички роботи з комп’ютером, встановити зв’язок біології з іншими предметами. Учні спираючись на знання про структуру біогеоценозу досліджують екосистему луків, що знаходяться на території нашого села біля річки Тясмин..

Учні будуть розробляти інформаційний бюлетень та розробляти веб-сторінки з фотографіями, малюнками та статтями для шкільного веб-сайту. Учні створюватимуть та демонструватимуть свої мультимедійні презентації для класу. . 





Навчальні предмет(и): відмітити предмети, з якими пов’язаний ваш навчальний проект

Основи економіки

Українська мова і література

Зарубіжна література

Музика, образотворче мистецтво

Інформатика

Всесвітня історія

Людина і суспільство/Основи філософії

Я і Україна/Довкілля/ Природознавство

Фізика, астрономія

Іноземна мова

Математика

Фізична культура, ОБЖ, ДПЮ

Біологія

Географія

Хімія

Історія України

Основи правознавства

Трудове навчання

Інше:      

Інше:      

інше:      

Класи: відмітити класи, яких стосується ваш навчальний проект

1–4

5-7

Інше:      

Інше:      

8-9

10-11

Інше:      

Інше:      

Державні освітні стандарти та навчальні програми:

Біологічна компонента освітньої галузі « Природознавство»

Зміст загальноприроднгичої компоненти забезпечує формування в свідомості учнів основи для цілісного уявлення про природу.

Учень має знати і вміти виконувати такі завдання:

  1. Розвивати уявлення про стан довкілля в Україні та її регіонах, про природні та штучні екосистеми.

  2. Мати знання основних типів зв’язків між організмами та середовищем існування, екологічних факторів, значення умов довкілля для життя людини.

  3. Розвивати уміння виявляти біотичні та абіотичні зв’язки в природі, застосовувати знання про екосистеми у господарській діяльності і охороні природи.

  • 4. Збирати, організовувати,представляти, зберігати та опрацьовувати інформацію чи дані.

  • 5. Співробітничати та спілкуватися.

  • 6. Здійснювати пошук та доступ до різноманітної інформації та розгляд проблем з різних точок зору.

Навчальні цілі та очікувані результати навчання:

На початковому етапі роботи над проектом познайомити учнів з ідеєю проекту, метою та проблемами, які він допомагає вирішувати, та методами оцінювання роботи учнів.

Учні проводять дослідження на луках для того, щоб:

Ознайомитись із тваринним і рослинним світом екосистеми.

Дослідити вплив абіотичних факторів на живі організми екосистеми луків.

Виявити як впливає різноманітність тваринного світу на продуктивність екосистеми.

Розвивати логічне мислення.

Спонукати дітей до свідомої зацікавленості вивчення предмету.

Розвити у дітей навички правильного та обдуманого використання комп’ютерних технологій.

За допомогою створення інтерактивних елементів на веб-сторінках спонукати учнів замислитися та проаналізувати власне бачення та відношення до запропонованої теми.

Використовуючи створені дидактичні матеріали, учні повинні навчитись аналізувати одержану інформацію, виявляти головне та другорядне, робити висновки.

Ознайомити з роботою в програмах Microsoft Word, PowerPoint, Excel, Publisher, поглибити їхні знання та навички при роботі з цими програмами.

Діяльність учнів:

На початку роботи над проектом учні обговорюють хід проекту, переглядають методичні матеріали, які підготував вчитель; ознайомлюються з формами оцінювання; добирають інформацію. Учні поділяються на малі групи та організовують розподіл завдань для виконавців, досліджують матеріали бібліотек, друковані та електронні публікації. Добирають ілюстрації відповідно змісту. Під керівництвом вчителя вчаться розробляти презентації. Створюють презентацію в режимі Power Point Учні планують створення публікації у вигляді інформаційного бюлетеня. Знаходять інформацію із мультимедійної енциклопедії. Навчаються створювати публікацію у програмі Publisher. Роздрукована публікація поміщається на інформаційному стенді перед закінченням проекту.

Учні вчаться та створюють веб-сторінки, на яку розміщують інформацію про свій проект.
Пошук матеріалу в різних джерелах: традиційних – друкованих виданнях, ресурсах мережі Інтернет.

Працюючи над дидактичними матеріалами, учні заповнюють таблицю використання джерел інформації при підготовці публікації , аналізують одержану інформацію.

Аналіз знайденої інформації; формування власних ідей та бачень, висловлення думок щодо заданої теми.

Створення малюнків, схем та образів; висування власних гіпотез.

Обговорення в групах бачення проблеми.

Планування та розробка презентації для виявлення головних етапів роботи.

Презентування своїх досягнень в аудиторії (класі) перед своїми однокласниками та батьками.

Друкування власної презентації; пакування та розпаковування створеної презентації.

Створюють власні публікації для чого вони добирають матеріали, аналізують одержану інформацію, вчаться робити висновки.


Приблизний час, необхідний для реалізації навчального проекту:

Підготовчий етап – 1 тиждень, практична робота – 1 тиждень; узагальнення матеріалу – 1 тиждень. Разом – 3 тижні.

Вхідні знання та навички:

Знання клавіатури та вміння користуватися мишею, набір та редагування тексту, елементарні перетворення графічних об’єктів, зберігання та відкривання файлів.

Вміння користуватись шкільними визначниками рослин і тварин.

Базові знання з біології рослин, біології тварин, загальної біології.

Матеріали та ресурси:

Обладнання (відмітити необхідні прилади):


Фотоапарат

Принтер

Цифровий фотоапарат

Програвач DVD-дисків

Засоби для зв’язку з Інтернетом


Лазерний диск

Відеокамера

Проектор

Сканер

Телевізор


Комп’ютер(и)

Відеомагнітофон

Обладнання для проведення відеоконференцій

Інше:      




Програмне забезпечення (відмітити необхідні програми):

Бази даних

Табличний процесор

Видавничі системи

Програми для підтримки роботи з електронною поштою

Енциклопедія на компакт-диску

Програми опрацювання зображень

Веб-браузер для перегляду веб-сайтів

Програми для створення мультимедійних презентацій


Програми для створення веб-сайтів

Текстовий редактор

Програми для створення публікацій

Архіватори

Інше:     

Друковані матеріали:

Підручник Загальна біологія, 11 клас

О. М. Цвелих Шкільний визначник хребетних тварин

Ю. Я. Єлін Шкільний визначник рослин

Додаткове приладдя та витратні матеріали:

Папір, олівці.

Ресурси Інтернету:






Інше:

Запрошення біолога для консультацій з заданої теми.


Диференціація навчання:



Обдаровані учні:

Виконання завдання у більшому обсязі. Публікація ґрунтовніша, на більшу кількість сторінок (на це відведені додаткові бали у формі оцінювання). Підготовка презентації про освітній сайт.

Оцінювання знань та вмінь учнів:

Оцінювання проекту буде здійснюватися за допомогою форм оцінювання презентації, публікації та веб-сайту. Кожна форма оцінювання містить кілька розділів критеріїв (зміст, грамотність, оформлення тощо). Крім цього у відповідних критеріях враховується співпраця учнів в межах проекту, їх вміння подати результати своїх досліджень. Бали виставляються у 60-бальній шкалі. Потім переводяться у стандартну 12-бальну за допомогою форми для оцінювання

Ключові слова:

екологія, біогеоценоз, абіотичні фактори.



Intel® навчання для майбутнього
©2004 Intel Corporation. Всі права захищені



Схожі:

План навчального проекту Автор навчального проекту
Всі інші учасники конкурсу розробляють Web-сайт, презентацію проекту та висновок з ключового питання
План навчального проекту Автор навчального проекту
Всі інші учасники конкурсу розробляють Web-сайт, презентацію проекту та висновок з ключового питання
План навчального проекту Автор навчального проекту
Вінницький педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, інститут філології й журналістики
План навчального проекту Автор навчального проекту
Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, природничо-географічний факультет
План навчального проекту Автор навчального проекту
Навчальні предмет(и): відмітити предмети, з якими пов’язаний ваш навчальний проект
План навчального проекту Автор навчального проекту
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було...
План навчального проекту Автор навчального проекту
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було...
План навчального проекту Автор навчального проекту
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було...
План навчального проекту Автор навчального проекту
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було...
План навчального проекту Автор навчального проекту
Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка