|
Скачати 18.29 Kb.
|
1. Необхідність та сутність кредиту 2. Теорії кредиту Необхідність кредиту викликана існуванням товарно-грошових відносин. Його передумовою є наявність вільних коштів у суб'єктів економічних відносин та наявність поточних, або майбутніх доходів у позичальників. Кредит (від лат. - creditum - позика, борг) -- економічні відносини між суб'єктами ринку з приводу перерозподілу вартості на засадах строковості, поверненості і платності. Рушійним мотивом такого перерозподілу є отримання додаткового доходу кожним із суб'єктів кредитних відносин. Основа кредиту -- його поверненість. Основні характеристики кредиту: 1. поверненість 2. строковість 3. платність Принципи кредитування -- визначальні правила поведінки банку і позичальника в процесі здійснення кредитних операцій. Основні принципи банківського кредитування: 1. Цільовий характер кредитування передбачає вкладення запозичених коштів у конкретні господарські процеси. 2. Поверненість кредиту передбачає надання позики у тимчасове користування і повне повернення позичальником вартості основного боргу. 3. Строковість кредиту вимагає повернення позики у терміни, передбачені кредитною угодою. 4. Платність кредиту полягає у тому, що за користування позикою клієнт слачує додаткову суму у вигляді процентів. 5. Забезпеченість кредиту полягає у відповідності між вартістю майна, що є заставою позики, і заборгованістю за позикою. Характерні ознаки та особливості кредиту, що відрізняють його від інших економічних категорій: 1. При наданні кредиту позичальник лише реалізує право тимчасового користування наданими коштами, чи цінностями. 2. Суб'єкти кредиту можуть почергово виступати, як у ролі кредитора, так і в ролі позичальника. 3. Позичальник зобов'язаний пред'явити кредитору економічні та юридичні гарантії повернення боргу. 4. Повернення кредиту здійснюється позичальником, а у виключних випадках -- третью особою. 5. Конкретний термін повернення кредиту залежить від 2х обставин: особливостей колообігу коштів у позичальника; можливостей кредитора щодо терміну, на який він може надати кредит. 6. Характерною рисою кредиту є сплата процентів за користування ним. 7. Кредитні відносини реалізуються тоді, коли збігаються інтереси кредитора і позичальника відносно конкретних параметрів позики, в першу чергу її цільового призначення, забезпечення, терміну кредитування та величини позикового процента. Суб'єкти та об'єкти кредиту Суб'єкти: Кредитор -- сторона, що передає вартість у грошовій формі чи натуральній формі іншому суб'єкту ринку на засадах поверненості, строковості, платності. Позичальник -- сторна, що одержує позику. Об'єкти: грошові чи матеріальні цінності, щодо яких укладається кредитна угода. Об'єктом кредитних відносин в умовах ринкової економіки переважно виступають гроші, як загальний ресурс, за який можна придбати всі інші види ресурсів. |
КРЕДИТУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВ ЗМІСТ Ключові слова: КРЕДИТ, ВИДИ КРЕДИТУ, БАНКІВСЬКИЙ КРЕДИТ, ФОРМИ КРЕДИТУ, УМОВИ КРЕДИТУ, КРЕДИТОСПРОМОЖНІСТЬ ПОЗИЧАЛЬНИКА, СПОНТАННЕ... |
ТЕМА Поняття і сутність менеджменту Обгрунтуйте необхідність існування... ... |
РОБОЧА ПРОГРАМА ЗАЛІКОВОГО КРЕДИТУ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ДЕННОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ НАПРЯМУ ПІДГОТОВКИ 030401 Коросташивець Ю. Г. Міжнародне приватне право: Робоча програма залікового кредиту для студентів денної форми навчання напряму підготовки... |
ВИРОБНИЧА ПРОГРАМА ТА ТОВАРООБОРОТ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧУВАННЯ ТУРИСТІВ... Оскільки самостійне приготування їжі в місцях перебування туриста не тільки утруднене, а й нерідко неможливе, то існує необхідність... |
ЛОГІСТИКА Ковальчук Т. Г. – к е н., доцент кафедри фінансів та кредиту Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини |
1 Структура залікового кредиту Змістовий модуль Професійна етика як навчальна дисципліна і як засіб регулювання професійної діяльності |
РОБОЧА ПРОГРАМА ЗАЛІКОВОГО КРЕДИТУ ДЛЯ СТУДЕНТІВ МАГІСТРАТУРИ НАПРЯМУ... Кучеренко І. М. Теоретичні проблеми права власності: робоча програма залікового кредиту для студентів магістратури напряму підготовки... |
ПРАВОЗНАВСТВО РОБОЧА ПРОГРАМА ЗАЛІКОВОГО КРЕДИТУ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ІІ КУРСУ НАПРЯМУ ПІДГОТОВКИ «МАРКЕТИНГ/ОБЛІК І АУДИТ» ДЕННОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ |
План семінарського заняття Сутність і призначення аналізу взаємозв'язку... ... |
Виханский О. С., Наумов А. И. Менеджмент: Учебник. 3-е изд Оцінка ефективності управлінських рішень, створення АО, залучення кредиту, комп’ютеризації, оренди, лізингу, гудвілу |